Skocz do zawartości

lesiek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 386
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana lesiek w dniu 30 Marca 2016

Użytkownicy przyznają lesiek punkty reputacji!

O lesiek

  • Urodziny 1990.08.31

Profile Information

  • BMW
    jakieś są
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    okolice garażu
  • Zainteresowania
    szukanie dziury w całym, sensu w bezsensie

Ostatnie wizyty

1 595 wyświetleń profilu
  1. @Radek89 święte słowa, polać mu! Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że pewnie nigdy nie dogonię poziomem tego, tego co tu na forum się dzieje. Póki co gleba musi zostać taka jak jest, gdyż wjazd pod mój garaż jest w tak tragicznym stanie, że obniżenie skutkowało by niemożliwością dojechania do garażu. Koła te które są, to docelowe koła. Mega mi się podobają style32, długo szukałem takich felg, w tych szerokościach. Jak zmienię garaż to sedes pójdzie trochę niżej i na pewno trochę szerzej na dystansie, jak zdrowie, czas i pieniądze pozwolą to poszerzę te felgi o jeden cal i przód i tył, lecz tj wspomniałem już, wszystko robię sam, więc i fele se poszerzę sam Materiał na wydech z kwasu leży już w garażu, tylko nie mam czasu pospawać tego. Silnik póki co planuje wrzucić M54B30, żeby to się chociaż trochę odpychało, docelowo chciał bym tu V8, a B30 wrzucić z czasem do e39. Oczywiście, zanim włożę tu inny silnik to chcę zmienić hamulce na jakieś większe, póki co orientuję się co najlepiej wrzucić na piasty, żeby to hamowało i nie kosztowało miliona monet. Gwint który założony jest na aucie, jest tylko przejściowym gwintem, nie ukrywajmy FK to nie KW od czasu zmiany kół, coś tam się jeszcze pozmieniało, ale do finału jeszcze dłuuuuuuga droga. Pozdro
  2. @Hitman_E90i co teraz? Co mam zrobić by spełniał wymagania? @Radek89dzieje się cały czas, tylko powoli. Wszystko przy tym aucie robię sam, przez co trochę się to przedłuża. Dodatkowo to auto to moje daili, robię nim naprawdę sporo kilometrów. @ryyyandokładnie tak. Z osła konia wyścigowego nie zrobisz @Oleeek może i masz rację, nie mnie to oceniać @feconidopiero teraz zauważyłem, że pisałeś o wyposażeniu - sporty w elektryce z pompowanym lędźwiami, szyber, kiera sportowa z mutli, komputer pokładowy, czujnik deszczu, fotochrom, telefon, dzielona kanapa z podłokietnikiem, ori hak i PDC to dla Ciebie wersja bieda w e46? Oczywiście, są lepiej wyposażone wersje, lecz dla mnie to wyposażenie jest wystarczające i przekonało mnie do zakupu tego pojazdu. Jak już gwint siedzi w samochodzie, to pasowało założyć alu. Trafiły mi się w dobrej kasie te felgi Jednak 16" szybko ustąpiły miejsca docelowej feldze. Kupiłem style32 8j i 9j, na które założyłem kolejno 205/40 i 215/40: C.D.N....
  3. Później wleciał gwint FK automotive, w tym czasie zamieniłem też telefon za cupholer
  4. Nie spodziewałem się takiego odzewu w tym temacie! Dzięki za komentarze hehe Aktualne plany na ten samochód to większy silnik, większe hamulce i lakierowanie całego auta To zdjęcia z momentu zakupu, do teraz trochę się poznieniało, np: -dostało Mieleckie tablice, -podstawowy serwis (chłodnica oleje filtry uszczelki amory pierdoły) -zająłem się wgiotą z nadkola -założyłem czarne nerki.
  5. Siemanko! Długo zastanawiałem się, czy zakładać tu galerię, chociaż mojemu sedesowi bardzo daleko do topowych "projektów" syndykatu, to postanowiłem pochwalić się tu moim starym strupkiem. Samochodem jeżdżę ma codzień przez co nie ma mega gleby, mega naciągów Do rzeczy. Jest to e46 320i M52b20TU z 1999r w nadwoziu sedan. Posiadam to auto prawie 4 lata i zrobiłem nim prawie 100 000km. Kupiłem to auto w Holandii w kwietniu 2017r. Totalnie nie chciałem mieć przedliftowego 320i w tym kolorze, celowałem w touringa, poliftowego 325i lub 330i, lecz po obejrzeniu kilkunastu sztuk, darowałem sobie i kupiłem to e46. Do zakupu przekonał mnie stan tego samochodu, jego wyposażenie oraz cena. Z zakupem samochodu wiąże się śmieszna (przynajmniej wg. mnie) historia - mianowicie w Holandii można sprawdzić historie samochodu po tablicach rej. które zawsze sprawdzałem przed oględzinami auta - w tym przypadku nie sprawdziłem . Nie chciałem tego auta, więc też nie sprawdzałem historii. Wyruszyłem z kolegą mechanikiem na oględziny tego wozu. Ustaliliśmy, że jeśli to auta będzie od "bliskowschodniego" handlarza, to nawet go nie oglądamy. Po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że jest zamknięte, a auto stoi w przeszklonym budynku, więc przez tą szybę zaczęliśmy je oglądać. Po godzinie przyjechał pracownik komisu - na oko 19 letni obywatel Maroko, ale jak już tam tyle staliśmy, to weszliśmy obczaić jak wygląda w środku i pozytywnie się zaskoczyliśmy. Oczywiście, e46 posiadało jakieś tam wady, ale wynegocjowałem cenę i kupiłem to autko. Wróciłem do hotelu i zacząłem na spokojnie przeglądać dokumenty, okazało się, że poprzednim właścicielem był Pan Sekuła - polak mieszkający na stałe w NL. Na domiar złego auto sprowadzone w 2006r z Niemiec do Holandii. Więc kupiłem auto którego nie chciałem, od osoby od której nie chciałem oraz z historią którą nie chciałem. Szczerze mówiąc bylem mocno przerażony tym co się będzie działo z tym autem. Na szczęście udało mi się znaleźć Pana Sekułę na FB i skontaktowałem się z nim. Opowiedział mi całą historię tego auta i okazało się, że jestem praktycznie drugim właścicielem tego auta. Samochód kupił jako nowy Holender posiadający firmę w DE i na emeryture przeprowadził się do NL wraz ze swoim e46, zamieszkał obok Pana Sekuły i po jakimś czasie Pan Sekuła kupił to auto od Pana Holendra z wyrwanym mocowaniem dyfra. Auto przestało u niego 3 miesiące, po czym opchnął je tym bliskowschodnim handlarzom, którzy naprawili to mocowanie dyfra (kupując auto widziałem to, ale jestem spawaczem, więc w razie czego mogłem sobie to naprawić) No i tak już został :hyhy: Plany są, mody są, ale o tym wszystkim w następnych postach Dobra, tyle tego pitolenia! Czas na konkrety. VIN: VIN: WBAAM11030JM46227 Type code: AM11 Model: 320I (EUR) E-F-R series: E46 4 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52/TU Displacement: 2.00 Power: 110 (149 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 372 - STAHLBLAU METALLIC Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT Prod.date: 1999-10-26 S235 Towing hitch, detachable S256 Sports multifunct.strng whl,cruise cntrl S320 Deleted, model lettering S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S459 El. front seat adjustment w. memory S465 Through-loading system S473 Armrest front S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer P628 Communication pack S629 Car telephone (GSM) w card reader, front S661 Radio BMW Business (C43) L801 National version Germany/Austria S832 Battery in luggage compartment S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German P972 Comfort package
  6. Niesamowisry jest kolor tego samochodu, w połączeniu z tą felgą, całokształt robi ogromne wrażenie pokusił bym się o czerwone wnetrze, które wg. mnie idealnie pasowało by do tego lakieru
  7. Za każdym razem gdy widze to auto jestem pod wrażeniem. Dzwięk i strzały z wydechu to poezja
  8. Tak powstają "Legendy Syndykatu". Scenariusz powstał już dawno, a kino akcji mamy okazję zaobserwować teraz Czekam na dalsze odcinki tej mody na sukces
  9. oglądałem na feście - na żywo prezentuje się dużo lepiej jak na zdjęciach! Pozdro
  10. Jak dla mnie nie ma lepszego koloru dla touringa e36 niż avus. Nie podobają mi się trochę to wstawki na kierownicy, lecz reszta projektu sztos turas zawsze na propsie
  11. Lubię zaglądać do tej galerii. Podejście do samochodu jak i sam samochód godne pozazdroszczenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...