Skocz do zawartości

Karolo

FTWL
  • Zawartość

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Karolo wygrał w ostatnim dniu 18 Wrzesień 2017

Karolo ma najbardziej lubianą zawartość!

O Karolo

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    Centrum

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Karolo

    [e34] M5 :)

    Zaciski z Porsche, z resztą jakie to ma znaczenie z czego Każdy 4 tłoczek jest ok i każdy zakłada się prawie tak samo - czytaj przez adapter
  2. Elegancko, cieszę się że i moje graty siedzą w zacnym projekcie. Bezawaryjności życzyć.
  3. Metanolu się nie dolewa po to by przybyło mocy, tylko po to aby zbić EGT w silnikach doładowanych. Tobie nie będzie to potrzebne w ogóle.
  4. Poza tymi znaczkami jest kosa Koła 3/5 ale ogólnie miażdży
  5. Hydro kocyk jak najbardziej na plus. Też mam to u siebie założone, ale nie miałem okazji tego zalać. Kasa znośna, raczej nie zaszkodzi.
  6. Bardzo dobry pomysł z tym kolankiem nad belką. Przy tym turbo jest opcja zrobienia czegoś takiego, ale jak ma się coś większego to na dolnym montażu to nie wyda. Poza tym pamiętaj, żeby nie jeździć na deszczu po kałużach z tym filtrem. Też mam u siebie w tym miejscu, obudowany plastikami dookoła, ale trochę strach mimo wszystko.
  7. Bono tu nie ma o czym marzyć tylko tak właśnie wyglądają swapy nowych silników Musisz przełożyć wszystko z dawcy, a więc jak chcesz coś takiego to nie kupuj samego silnika a całe auto np. uszkodzone. Koszty lawinowe dlatego też bardzo długo nie będzie to dla wielu dostępne, nie mówiąc o mega grubym temacie z przeróbkami mechanicznymi. Ucieszyło mnie bardzo, że autor twierdzi, że e46 cabrio jest sztywniejsze niż e36 gdzie faktycznie szału z tym nie ma.
  8. Abs i dsc działa Ci normalnie? Układy w całości przełożyłeś z E92 czy zostało coś z E46? Chylę czoła za mody, my pracujemy nad adaptacją sterownika celem usunięcia elementów, które u Ciebie sprawiły najwięcej problemów. Akurat dobry przykład na to, dlaczego włożenie nowego silnika "tyle kosztuje" a propo tematu swapów V8... Jak będziesz kiedyś w centrum daj znać wcześniej na PW, mogę postawić moje 325 turbo w cabrio e36 i sprawdzimy bo parametry mam podobne.
  9. Prędzej rozerwie silnik niż ten kolektor, ja w swój ładuje 1.6 bara z dużej turbiny i jedyne co wywaliło to wąż od krokowego.
  10. Jesteś zadowolony z osiągów? Czy mogłoby być lepiej
  11. No i tak ma być, wszystko praży jak należy. ARO bardzo rzetelnie podszedł do tematu doładowania swojego M50, bez kompromisów tak więc wynik nie dziwi a i bezawaryjność na pewno będzie na bardzo dobrym poziomie. Jedyne co polecam to wstawić wg do wydechu, prędzej czy później niebiescy się zorientują że to ryczy i nie będziesz miał życia w mieście.
  12. Chyba pora na jakieś głosowanie do PD, bo już chyba grubiej się nie da
  13. Za to dziesiątki E36 stek i E34 rek o średniej pojemności 2-2.5L w kompletnych mpakietach są super a mają tyle wspólnego z oryginałem co body, w które sa ubrane. Dziwne to podejście do tematu, ten samochód ma chociaż jakąś konkretniejszą moc i skrzynie, która działa całkiem sensownie.
  14. A wystarczy czasami włożyć max 2 gumy w sprężyny ze sklepu po 6 zł/szt i nic nie przytrze. Niezbyt to fachowe, lekko druciarskie ale spisuje się bez zarzutu Od taka mała porada. Poza tym zmiany na ogromny plus
  15. Osłony ok, ale co z gumkami pod nimi? Udało Ci się to kupić? Jak pytałem w aso do coupe to nie robią ich już...
×
×
  • Utwórz nowe...