kiloff
-
Liczba zawartości
1 810 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Aktywność reputacji
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Lelek [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Bartek.P [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od asmo [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od KUJON [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od dober [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od DzikuCMS [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Thepiekarz [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od atos1987 [E46] M3 by kiloff
Przyszła okazja na odgrzanie kotleta. Po świętach wskoczyła szybka akcja, dzwoni kumpel : "potrzebuję twoich emek do nagrywania filmu". Chwilę się broniłem (są w okolicy szybsze), ale jednak dałem się namówić. Szybka wymiana olei (w czarnej nie zmieniany od 2018 roku, w białej od 2019 ). Myjnia za 5zł i fury gotowe do nagrywek.
Jeśli chodzi o wrażenia :
E46 - to już zabytek odstający od wszystkich aut które były i jego miejsce jest w muzeum (u mnie stoi sobie w garażu, ma dożywocie)
E92 - o dziwo całkiem nieźle sobie radziło, od G82 competition dostało długość, może półtorej, z lexusem rcf szło na równo
F80cs - to co zrobił raptowny z sinikiem w tym aucie to nie mam pytań, na pośredniej mapie wciskało tak, że ciężko było złapać oddech,
G82 - o ile z zewnątrz zaczyna mi się podobać (G81 jest obłędne) o tyle w środku jednak nie dorosłem do nowych beemek, i jednak masę czuć bardziej niż w E92
plan na 2023 ? trzeba dokupić F80/F83
p.s. i tak największe wrażenie zrobiło porównanie F80 vs dziewczyna na GSXie 600
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Mikael [E24] M6 by Mikael
Ależ ona jest piękna... (oczywiście mowie o e70)
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Mikael [e70] X5M Mikael
Nie potrafię wydusic z siebie nic wiecej.... piekna....
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od dawid82 Bmw [F82]M4 od gamek
chyba nie do końca mnie zrozumiałeś, ja piszę o kwotach przy jakich poszczególne emki się odbijały (czyli moment kiedy przestawały tanieć a zaczynały drożeć), doskonale wiem ile aktualnie trzeba dać zarówno jak i za E46 jak i za E92 ..
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od DredGarage Nowy regulamin zasad przenoszenia do POLISH DEFINITION
Regulamin galerii "Polish Definition"
1. Wszystkie zdjęcia wklejamy w formacie 800x600 !!!
2. Przeróbki samochód muszą iść w stronę stylu OLD SCHOOL/German Stylu lat 90.
nie akceptujemy dzisiejszych tuningowych dodatków typu przednie lampy zespolone z kierunkowskazem, tył clary, lambo doorsy, nieoryginalne zderzaki(pomijając te tunerów BMW, Ac schnitzer, Alpina, Hamann itp.), przodów w stylu e46 look.
Dla niezorientowanych "Polish Definition" musi cechować niskie zawieszenie, szerokie koła współgrające z bryłą samochodu.
3. Użytkownik samochodu musi się AKTYWNIE udzielać na forum oraz zaprezentować swoje auto na Syndykatowym zlocie GERMANFEST .
4. O umieszczeniu samochodu w tym dziale decyduje przed wszystkim ANKIETA!
Przy pierwszym poście w galerii trzeba założyć ankietę z pytaniem "CZY UWAŻASZ ŻE MÓJ SAMOCHÓD POWINIEN SIE ZNALEŹĆ W GALERII POLISH DEFINITION" wynik ma być ukryty, ukazujący się dopiero po jej upływie czyli 30stu dniach, jej wynik decyduje przeniesieniu auto do działu "Nasze projekty" wynik poniżej 60% galeria zostaje w "POZOSTAÅE", 60-75% o ewentualnym przeniesieniu decyduje Administrator, wynik równy lub powyżej 75% galeria zostaje przeniesiona do "POLISH DEFINITION".
Ankieta powinna trwać minimum 30 dni, a jej wynik powinien być ukryty do czasu zakończenia ankiety.
Aby ankieta była ważna musi w niej uczestniczyć minimum 100 użytkowników forum.
5. Jeśli ADMIN uzna to za stosowne - może przenieść samochód do działu "NASZE PROJEKTY" - bez ankiety. W wyjątkowych sytuacjach (jeśli będzie istniało podejrzenie oszukiwania przy głosowaniu - zakładanie wielu kont etc.) ADMIN może samochód pozostawić w dziale "Seryjne & cultstyle" pomimo wyniku ankiety powyżej 75%.
5.Odpuście komentarze w stylu : "grunt że właścicielowi się podoba" - co z tego ze właściciel jest zadowolony skoro samochód wygląda jak turek ?
6.Jeśli umieszczasz swój samochód w galerii - to on tam pozostanie - nie kasujemy tematów !! Umieszczenie samochodu jest jednoznaczne z akceptacją tego regulaminu.
Forum Bmw-Syndykat.pl jest społecznością skupiającą ludzi zainteresowanych tuningiem BMW w stylu German, ale nie jesteśmy zamknięci w 100% na miłosników seryjnych samochodów , cult style itp.
Galeria Polish Definition jest właśnie przykładem projektów ukończonych lub w fazie koncowej samochódów przerobionych na styl German. Nie jest absolutnie jakąś formą wyróżnienia lecz uporządkowaniem całej galerii na samochody seryjne oraz te stuningowane , aby przeciętny użytkownik forum nie musiał wyszukiwać spośród reszty samochodów interesujące go projekty GS.
PD nie jest również galerią gdzie decydujacym kryterium jest stan/dopieszczenie samochodu. Bowiem na forum jest masa dopracowanych, wypieszczonych samochodów które użytkownicy tego forum uznali że nie są Germanami. Przykładem może być coupe MackaDTM , E46 Makssa, E30 Esia i wiele wiele innych .
Regulamin obowiązuje od 25.07.2011.
Zespól BMW-SYNDYKAT.PL
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od goryl e92 m3 individual competition valencia orange od Karramby
te opony nie są jakieś za duże ? w szczególności z przodu wygląda to tak jakby profil był za wysoki ..
przez kolor dekielków na niektórych zdjęciach wydaję się jakby ich nie było ..
ciekawy jestem jak będzie brzmiało po modach z wydechem ..
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Karramba V8 e92 m3 individual competition valencia orange od Karramby
wow, piekna, środek mistrz, co do koloru to myślę że pełnego potencjału na tych fotkach jeszcze nie widać,
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Łukasz ///3 e92 m3 individual competition valencia orange od Karramby
wow, piekna, środek mistrz, co do koloru to myślę że pełnego potencjału na tych fotkach jeszcze nie widać,
-
-
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od bartnik3er [e46] M3 cabrio margarita & bartnik3er
hmm
mam bardzo podobną fotkę .. tyle że z przed kilku lat
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Michaś 523i Nowy regulamin zasad przenoszenia do POLISH DEFINITION
Regulamin galerii "Polish Definition"
1. Wszystkie zdjęcia wklejamy w formacie 800x600 !!!
2. Przeróbki samochód muszą iść w stronę stylu OLD SCHOOL/German Stylu lat 90.
nie akceptujemy dzisiejszych tuningowych dodatków typu przednie lampy zespolone z kierunkowskazem, tył clary, lambo doorsy, nieoryginalne zderzaki(pomijając te tunerów BMW, Ac schnitzer, Alpina, Hamann itp.), przodów w stylu e46 look.
Dla niezorientowanych "Polish Definition" musi cechować niskie zawieszenie, szerokie koła współgrające z bryłą samochodu.
3. Użytkownik samochodu musi się AKTYWNIE udzielać na forum oraz zaprezentować swoje auto na Syndykatowym zlocie GERMANFEST .
4. O umieszczeniu samochodu w tym dziale decyduje przed wszystkim ANKIETA!
Przy pierwszym poście w galerii trzeba założyć ankietę z pytaniem "CZY UWAŻASZ ŻE MÓJ SAMOCHÓD POWINIEN SIE ZNALEŹĆ W GALERII POLISH DEFINITION" wynik ma być ukryty, ukazujący się dopiero po jej upływie czyli 30stu dniach, jej wynik decyduje przeniesieniu auto do działu "Nasze projekty" wynik poniżej 60% galeria zostaje w "POZOSTAÅE", 60-75% o ewentualnym przeniesieniu decyduje Administrator, wynik równy lub powyżej 75% galeria zostaje przeniesiona do "POLISH DEFINITION".
Ankieta powinna trwać minimum 30 dni, a jej wynik powinien być ukryty do czasu zakończenia ankiety.
Aby ankieta była ważna musi w niej uczestniczyć minimum 100 użytkowników forum.
5. Jeśli ADMIN uzna to za stosowne - może przenieść samochód do działu "NASZE PROJEKTY" - bez ankiety. W wyjątkowych sytuacjach (jeśli będzie istniało podejrzenie oszukiwania przy głosowaniu - zakładanie wielu kont etc.) ADMIN może samochód pozostawić w dziale "Seryjne & cultstyle" pomimo wyniku ankiety powyżej 75%.
5.Odpuście komentarze w stylu : "grunt że właścicielowi się podoba" - co z tego ze właściciel jest zadowolony skoro samochód wygląda jak turek ?
6.Jeśli umieszczasz swój samochód w galerii - to on tam pozostanie - nie kasujemy tematów !! Umieszczenie samochodu jest jednoznaczne z akceptacją tego regulaminu.
Forum Bmw-Syndykat.pl jest społecznością skupiającą ludzi zainteresowanych tuningiem BMW w stylu German, ale nie jesteśmy zamknięci w 100% na miłosników seryjnych samochodów , cult style itp.
Galeria Polish Definition jest właśnie przykładem projektów ukończonych lub w fazie koncowej samochódów przerobionych na styl German. Nie jest absolutnie jakąś formą wyróżnienia lecz uporządkowaniem całej galerii na samochody seryjne oraz te stuningowane , aby przeciętny użytkownik forum nie musiał wyszukiwać spośród reszty samochodów interesujące go projekty GS.
PD nie jest również galerią gdzie decydujacym kryterium jest stan/dopieszczenie samochodu. Bowiem na forum jest masa dopracowanych, wypieszczonych samochodów które użytkownicy tego forum uznali że nie są Germanami. Przykładem może być coupe MackaDTM , E46 Makssa, E30 Esia i wiele wiele innych .
Regulamin obowiązuje od 25.07.2011.
Zespól BMW-SYNDYKAT.PL
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Łukasz ///3 Lukasz ///3 e92 m3 Individual
mam u siebie dokładnie taki sam gwint w M3 i muszę przyznać, że jest to bardzo dobry wybór do normalnej jazdy, wg mnie optymalny wybór jeśli chodzi o właściwości/cenę ..
-
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od malyzmc Bmw [F82]M4 od gamek
chyba nie do końca mnie zrozumiałeś, ja piszę o kwotach przy jakich poszczególne emki się odbijały (czyli moment kiedy przestawały tanieć a zaczynały drożeć), doskonale wiem ile aktualnie trzeba dać zarówno jak i za E46 jak i za E92 ..
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od broddi Bmw [F82]M4 od gamek
chyba nie do końca mnie zrozumiałeś, ja piszę o kwotach przy jakich poszczególne emki się odbijały (czyli moment kiedy przestawały tanieć a zaczynały drożeć), doskonale wiem ile aktualnie trzeba dać zarówno jak i za E46 jak i za E92 ..
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Łukasz ///3 Lukasz ///3 e92 m3 Individual
ależ ten czerwony jest piękny, szkoda tylko że w tamtych czasach panowała moda na białe, przez co dzisiaj tak ciężko dostać jakikolwiek inny kolor niż biały, czarny i srebrny ..
-
kiloff otrzymał punkt reputacji od Cholo [E46] M3 by kiloff
Przyszła chwila na pochwalenie się nową zabawką. Jak narazie fotki od studia detailingowego, bezpośrednio po nałożeniu powłoki na auto. Koło pomimo tego że 3-częściowe jest jedynie przejściowe, docelowe leżą w garażu i czekają na nowe opony
Coś więcej o aucie : rocznik 2003, więc już polift, pochodzenie - oczywiście jak u mnie szwajcaria, dość bogata opcja (szczerze to niewiem co mogłaby mieć poza deską w skórze zarezerwowaną chyba dla induviduali), do tego wszystkiego bardzo fajny udokumentowany przebieg 125 tyś km