Skocz do zawartości

Wilku_kbj

Użytkownik
  • Zawartość

    368
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    29

Wilku_kbj wygrał w ostatnim dniu 23 Kwiecień 2019

Wilku_kbj ma najbardziej lubianą zawartość!

7 obserwujących

O Wilku_kbj

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.bmw.jaworzno.pl

Profile Information

  • Lokacja
    Jaworzno

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No mysle ze 20" no i opona dobrze dobrana to takie minimum do spasów. Tak e92 tez moja.
  2. Gwint wrzucony już na auto na 19" niżej sie nie da bo zaczyna yo wyglśdać komicznie. Wlecą lepsze koła to się zrobi spasy. Do tego nowy grill piano black wleciał bo stary był zmeczony życiem :p
  3. W majówke skończyłem robić dwie listwy które wczesniej miały carbon w innym kierununku bo na poczatku nie zwracalem na to uwagi :p zrobilem tez ostatnio drugi zestaw do 6er przedlift który juz poszedł do chętnego w przyszły weekend postaram się zamontować zawias.
  4. Mysle ze ustawie na początek wszystko na 65% (10 kliknięć) bo przy obecnych kołach i tak glebe tylko minimalnie większą od typowych kitowych sprężyn moge zrobić wiec niech troche komfortu pozostanie.
  5. Jak masz ustawione tłumienie powrotu?
  6. Nareszcie dotarł do mnie gwint D2 Racing ver. street po 2 miesiącach oczekiwania niestety do e63 nie ma w polsce zadnego zawieszenia dostępnego od ręki. Teraz czas na montaż w wolnym czasie potem geometria. Tłumienie powrotu myślę ustawić na początek w połowie potem jak już bede miał odczyt jak się na tym jezdzi ewentualnie przestawie.
  7. Plastiki pokryte klarem zawsze można przed sezonem ściągnąć te plastiki (są na wcisk wszystkie po za tymi na kierze) i przepolerować. Dyna 6000 HS
  8. Blenda na kierownice gotowa, dodatkowo stwierdziłem ze wszystkie plastiki pokryte tą zjebaną gumą robie w połysk. Wrzuce filmik jak to wyglada finalnie w dziennym świetle na dniach bo jest kozak no i temat wnetrza uważam za wyczerpany po swietach biore się za zawieszenie.
  9. Dotarł do mnie już drugi komplet listw finalnie te dwie listwy podmienie teraz juz będę na to zwracał uwagę bo faktycznie fabryczne dekory zawsze mają jeden kierunek włókna.
  10. Hmm rozumiem o co Ci chodzi ale jednak tak zostanie raczej bo chce cos zostawic z chromu a tym sie wyróżnia wersja LCI od przedlifta ktora miala srebne dodatki nie chrom. Nawet guzik schowka jest w chromie a w przedlifcie byl matowy srebny :p na zywo fajnie wnetrze się swieci z carbonem więc dojdzie tylko blenda na kiere i tylko tam jeszcze chrom zniknie czesciowo przynajmniej w tym sezonie tyle ze srodkiem planuje :p
  11. Listwy juz na aucie no i efekt finalny na żywo jest super. Dotarł do mnie juz drugi komplet listw e63 przedlift i w wolnym czasie bede robił zestaw na sprzedaż Do swojej e63 planuje jeszcze zrobic blende pod kierownice carbonową ze znaczkiem M. Tak to wyszło:
  12. Witam! Jak większość już wie w połowie tego roku sprzedałem mój projekt [E46] Alpinweiss 3 Coupe który znalazł nowy dom w Niemczech Obecnie zakupiłem BMW E63 650i LCI 2009r pochodzące z USA o przebiegu 146tys. km. Samochód zakupiłem od znajomego w atrakcyjnej cenie do drobnych poprawek wizualnych oraz technicznych. Wyposażenie: Model: 650I (USA) E-F-R series: E63 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 6 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: N62/TU Displacement: 4.80 Power: 270 (367 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 300 - ALPINWEISS 3 Upholstery code: LED5 - LEDER PEARL/LEDE Prod.date: 2008-12-02 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2SF BMW LA wheel, start spoke 249 S2TB Sport automatic gearbox S2VB Tyre pressure control (TPC) S4BW Real maple wood-grain trim S4M5 Individual leather-covered dashboard S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6UH Traffic Information S6VB CCC assignment P7MP Sports package S8S4 Decoding, variable light distribution S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S229 Dynamic Drive S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S319 Integrated universal remote control S322 Comfort access S354 Green windscreen, green shade band S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S442 Drink holder S459 Seat adjustment, electric, with memory S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S563 Light package S609 Navigation system, Professional S620 Voice control S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN S645 BMW US Radio S653 High Definition Radio S655 Satellite tuner S672 CD changer for 6 CDs S677 HiFi system Professional DSP S697 Area-Code 1 for DVD S760 High gloss shadow line S776 Headlining, Alcantara S823 Hot-climate version S845 Acoustic fasten seat belt reminder S850 Additional Export tank filling S853 Language version, English S876 Radio frequency 315 MHz S925 Dispatch protection pack S992 Control of number-plate attachment Wizualnie auto wymagało polakierowania jednego błotnika przedniego oraz usunięcia dziur w przednim zderzaku po tablicy rejestracyjnej więc to zrobiłem niezwłocznie. Wnętrze wymaga lekkiego odświeżenia skóry bo lekko przybrudzona, przytarta itp. ale to planuje zrobić na koniec a tak to do ogarnięcia wycieki z silnika bo jak to V8 pocić się lubi więc wziąłem się obecnie za umycie komory, silnika i po kolei wlecą nowe uszczelki, oringi, potem wszystkie nowe płyny, filtry, świece. Gdy auto będzie już doprowadzone do odpowiedniego dla mnie stanu wleci gwint i jakieś lepsze koło na pewno będzie to 20" obecnie stoi na styling 172 19" które też wymagają poprawek lakierniczych zastanawiam się nad przemalowaniem ich na srebrny.
×
×
  • Utwórz nowe...