Skocz do zawartości

MaxDamageDA

Użytkownik
  • Zawartość

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

MaxDamageDA wygrał w ostatnim dniu 13 Luty

MaxDamageDA ma najbardziej lubianą zawartość!

O MaxDamageDA

  • Ranga
    Advanced Member

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://street-roulette.prv.pl

Profile Information

  • Lokacja
    Jelenia Góra

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Takie również budujemy i to w niższych cenach niż nitron/penske/ohlins i inne zagraniczne marki, których ceny są liczone na zagranicznego klienta. Oczywiście budowanie seta z niezależnymi regulacjami kompresji/powrotu i to z podziałem na szybkie/wolne w autach, które głównie się toczą , bądź swoją, a skok zawiasu często mierzony jest w milimetrach mija się z celem i jest zbędnym wydawaniem kasy, którym można się co najwyżej pochwalić na forum
  2. Myślałem nad tym, ale obawiam się, że takie wielkie złote placki będą już Cyganerią względem małych śrubek w felgach. Do tego tak jak pisał Bartosz - pod rotorem RS i tak nie będzie on zbyt widoczny. No i kwestia samego chromowania - nie wydaje mi się, żeby ten efekt na zacisku się utrzymał
  3. Wybacz Witboy, że reaguję w Twoim temacie, ale to zdanie zabrzmiało niesamowicie ignorancko wobec mojej wiedzy i umiejętności. Wojtku - na naszych zawieszeniach jeździ kilkaset samochodów, wiele na końcach świata + topka Syndi również. Chałupnictwo nazwałbym w naszym przypadku raczej rzemieślnictwem. Mamy wieloletnie doświadczenie w sporcie i to w kilku dziedzinach (rowery zjazdowe, motocykle i samochody). Odłam PK powstał po to, by oddać się wspólnej pasji czyli totalnie zglebionym germańcom. Dzięki temu, że sami mamy takie auta wiemy jak taki zawias ma wyglądać i jak go zbudować, żeby spełniał oczekiwania innych pasjonatów. Dla nas nisko to nie -70 (jak np kw), a zamawiając twardy zawias klient dostanie naprawdę twardy zawias (a nie 6kg/mm w e38 :D). Ponadto każdy set (poza standardowymi komfortami) budujemy pod klienta i wybrać można sobie dosłownie wszystko. Jakby tego było mało setów do popularnych klasyków nie trzeba spawać, bo są plug and play. Każdy kupny zestaw trzeba sobie wspawać samemu! Uważam że dobrze jest wiedzieć, że zawieszenie w Twoim aucie budował gość, którego rękę uściśniesz na zlocie, a nie jakiś chińczyk, którego nigdy nie zobaczysz. Ponadto nie jesteś kolejnym numerkiem na liście magazynu wielkości Castoramy, a pan sprzedawca nie prosi o VIN auta, żeby sprawdzić czy set pasuje do Twojego modelu...
  4. Troszkę to trwało... ale w końcu lakiernik zabrał się do roboty i zaczął robić moje auto jakieś 3 tygodnie temu. Podłoga jest gotowa i generalnie składamy wszystko na nowo. Wzorem dla mnie jest Gamek i jemu podobni Niestety nie wszystko będzie 'od nowa' bo przód robiłem jeszcze przed wstawieniem do niego (remont pieca i skrzyni) no i troszkę tym jeszcze pojeździłem, ale wszystko umyjemy żeby zgrało się z całym nowym środkiem i tyłem. Jak wszystko już będzie poskładane powrzucam fotki i bierzemy się za lakierowanie budy. Bardzo chciałem zdążyć na Germanfest, ale koniec maja/początek czerwca urodzi mi się Syn, także to będzie mój mały szpitalfest Sprzedałem też poprzednie koła i zrobimy takie same tylko szersze w 18". Wszystko będzie czarno złote tak jak sobie wymarzyłem. Jeszcze nie wiem czy uda się tak jak chcę (rotor ori rs wyskalowany pod 18" żeby nie było ani rantu miski do zupy, ani pustej blachy nad śrubami). Jak to nie przejdzie to zrobimy na stylingu 5 16>18. Generalnie celuję w 9.5 i 11" p/t. Myślę, że uda się to idealnie zgrać z budą Nie mam też pomysłu na napis na zaciskach, które również będa czarno złote. Może będzie to logo PK Coilovers
  5. No no Dla mnie też z 0.5-1 stopień cambera plus 12-15mm w dół i będzie malina. Sprężynki, które masz na początku nieco siądą - zazwyczaj ok 3-5% (ok 6-10mm). Później ten proces postępuje jednak jest bardzo powolny. Daj im się ułożyć przez 2-3 tygodnie i później pasuj Na tył można dorobić sprężyny pod ori amory, choć jest to syzyfowa praca. Ogranicza nas ori skok amorka, nastawy tłumienia, wymagane naprężenie wstępne i zadane parametry niemniej jednak da się Napisz na fb
  6. Nie chcesz zostać naszym fotografem? Czekam na efekt
  7. Autko niestety nadal stoi u lakiernika i niewiele się zmieniło, gdyż większość prac przeprowadziłem sam, a on nic ponadto nie ruszył. Strasznie mnie to boli, bo robię zawieszki do wielu naprawdę ciekawych aut, oglądam zdjęcia i widzę radość klientów, a sam mogę tylko czekać i patrzeć jak sezon mi ucieka Słyszałem, że u lakierników to normalne... Ja rozebrałem całą podłogę do gołego, zrobiłem nowy zawias, nowe jeszcze twardsze poli. Wywaliłem tuleje uniball z wahaczy i je również zastąpiłem poli bo jednak na uniballach jest zbyt torowo. Auto prowadzi się jak po szynach, ale po godzinie jazdy ciężko utrzymać kubek z herbatą. Malarz kupił również maszynkę do zarabiania stalowych przewodów hamulcowych, więc mam nadzieję, że wszystko wyjdzie jak fabryka. Dzięki uprzejmości Grabola oraz Grzegorza w pudełeczkach czekają ostatnie detale, których mi brakowało czyli wszystkie drobnostki w ocynku oraz nowe lampy BH na tył. Generalnie z zewnątrz używane zostaną tylko szyby i zaślepki słupków co niezmiernie mnie cieszy Mam cichą nadzieję, że w tym roku jeszcze się tym autkiem przejadę.
  8. Niesamowite. Trafiłem przypadkiem na FB i jestem pod ogromnym wrażeniem. Takie auto chciałbym sobie wstawić do salonu i po prostu na nie patrzeć
  9. Dzisiaj po 1.5 roku doczekałem się terminu u lakiernika. Mam nadzieję, że auto nie spędzi tam całego roku i wszystko dobrze się skończy. Jeździ bezawaryjnie, kilka wiosennych dni pozwoliło nieco poszaleć i przypomnieć sobie brzmienie v'kl Udało mi się upolować nowe zaciski z klockami i tarczami z f30 w dobrej cenie. W 17" mają wejść na styk... zobaczymy Oczywiście jak wszystko w tym aucie również będą czarne. Po lakierowaniu, założeniu tych wszystkich nowych części, które czekają od ponad roku i ogarnięciu hebli auto będzie można uznać za skończone. ( ta... )
  10. Wiem Damianie, bo Piotr to ja :))) Sorki za offtop
  11. Czekam na fotki po złożeniu! Ten prlowski fotel ma więcej fejmu ode mnie
  12. Ja również zazdroszczę i patrzę na to auto z podziwem, ale nigdy bym nie pomyślał o tym by obrażać czy też szufladkować Ciebie jako właściciela... Bardzo dużo u nas jest chorobliwej zazdrości gdzie ludzie zamiast motywować się czyimś sukcesem i zastanawiać się jak się rozwijać i również dążyć do celu próbują odebrać radość z życia innym. Sytuacja stara jak świat, niestety. Mamy przecież dużo ludzi, którzy nie mają wcale auta, a z drugiej strony są w Polsce ludzie, którzy mają całe kolekcje warte więcej niż budżet małych gmin. Najgorsza jest hipokryzja w sytuacjach kiedy ludzie zazdroszczą bogatych rodziców, pochodzenia, ale sami chętnie by się zamienili i wtedy nie mieli już nic przeciwko. Nie potrafią też w swoich ograniczonych główkach wyobrazić sobie, że są sposoby na zarobienie na bądź co bądź normalne auto w cenie salonowej skody ( którymi jeździ przecież masa Januszy! ) Szacunek za determinację. Myślę, że takie auto najlepiej zamknąć w garażu i cieszyć się nim w letnie wieczory oraz pokazywać na złotach wśród ludzi, którzy bez hejtu docenią wkład pieniędzy, pracy i czasu.
  13. Dobry boże! Ile bym dał żeby mieć warunki do takich prac. Winszuję. Pół roku czekam by już niebawem wstawić swoje e34 na podobne zabiegi i żyję w stresie czy efekt będzie choć w połowie tak dobry jak u Ciebie.
  14. Dla mnie jest laleczką. Dziobek fajnie by wyglądał niżej, ale ta dokładka wymusza taką wysokość i doskonale to rozumiem. Całość jest fantastyczna - widać serce i determinację.
×
×
  • Utwórz nowe...