Skocz do zawartości

Specter

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Specter w dniu 28 Lipca 2020

Użytkownicy przyznają Specter punkty reputacji!

Profile Information

  • BMW
    E39
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Grudziądz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Specter's Achievements

  1. Cześć, auto żyje. Zimę przespało w garażu i u mechanika. Zostały ogarnięte zapocenia w silniku (wymiana uszczelki miski olejowej), wymiana zbiorniczka i przewodów wspomagania. Do tego wymiana oleju i płynów wraz z kompletną odmą z przewodami (OE BMW). Na przód wpadł dystans, a auto udało się na wieczorną wycieczkę... Pozdro!
  2. No jak na samochód do codziennej to i tak nisko Po niektórych drogach trzeba się napocić. Jakby to podsumować to
  3. Masakracja. Dobrze, że jakiejś katany z okresu Edo nie rekomendują... Wystarczy brzeszczot, przecinak i młotek ... Dla mnie towar niezgodny z opisem, ale to raczej kopanie się z koniem.
  4. Jeszcze kilka fot znalezionych w necie: Pozdro!
  5. Dzięki Goryl za życzenia Twoje zdanie znam i rozumiem. Dla mnie póki co ma być to auto, którym mogę jeździć na co dzień. Do pracy na zakupy, w trasę - takie freude am fahren. Przy szerszych felgach by musiały wpaść twardsze sprężyny, większe naciągi, kąty - to by mi ten freude lekko ograniczyło. Tył zamiast 3.25" musiałbym dać 3.75". U Szajby to wygląda tak: Tu moim zdaniem bez większego negatywu już średnio to wygląda. Póki co zostaje jak jest - muszę się tym nacieszyć. Co będzie dalej - zobaczymy Jeszcze kilka fot, które znalazłem w necie: Wrzucam też krótki filmik, który poskładałem. Impreza jak najbardziej udana. Pozdro!
  6. Dwa zdjęcia z wczorajszego zlotu: Cała moja fotorelacja tutaj: Pozdro!
  7. O właśnie. Więc przody od 7 lat nie były ruszane, z tyłu kolejny właściciel - Kuba założył ranty 4,75" i kolejne lata przeleżały pod kocem Rok produkcji na rotorach jest - nie pamiętam jaki. Akurat w takim montażu nie widzę nic niewłaściwego. Po skręceniu, uszczelniacza została bardzo cienka warstwa, wszystkie śruby skręcane "na krzyż" jednym momentem. Stworzyłem jeszcze dwa porównania. Tak (tylko wizualnie) auto zmieniło się po siedmiu latach u mnie. Jutro pewnie będą lepsze zdjęcia, bo biorę udział w małej lokalnej imprezie Akurat będzie można auto zobaczyć w "strefie VIP". Jak ktoś będzie przypadkiem w pobliżu to zapraszamy. Pozdro!
  8. Cześć Przody były jeszcze na oryginalnych rantach. Przy demontażu wyraźnie był tam uszczelniacz.
  9. Masakra Wkurzyłbym się nieziemsko. To wygląda jak jakiś półprodukt....
  10. Dzięki za odpowiedzi Dziś wpadły dystanse na przód. Póki co założyłem takie jakie miałem - 12 mm Założyłem też nowy OEM znaczek na maskę Poniżej jeszcze fotorelacja renowacji felg. Wcześniej były śrutowane dość grubym ścierniwem - pod farbą była duża mora - chciałem ładnie wylane lusterko. Ranty zamienione na nowe nierdzewne - radinoxy: Pacjenci przed zabiegiem: i w trakcie: Niedługo kolejne foty całości Pozdro!
  11. Dzięki Na zdjęcia nigdy nie ma czasu - zawsze komórką i przy okazji Ranty: przód 2.75" tył 3.25" Kupowałem nowe Radinoxy. Z tym rotorem niestety wielu kombinacji nie ma. Założenia miałem takie, że tył chciałem szerszy niż przód. Jednakowe szerokości rantów z tyłu i z przodu jakiś mi nie podchodzą. Z tyłu bez negatywu maksymalnie mogłem upchnąć 3.25" - no to wyszło, że skoro z przodu ma być ma być mniej - zostaje 2.75". Auto ma być do jazdy - już teraz z wielu miejscach muszę mocno uważać. Założenia co do opon były takie, że na tył nie chcę mniej niż 235mm. No i takie też wpadły do tyłu 235/40. Z przodu 215 (o ile dobrze pamiętam profil 35). Czarna nerka jeszcze jakoś mnie nie przekonuje - zobaczymy. Co do listw - zostało mi jeszcze kilka tematów do realizacji i może kupię cały komplet oryginalnych m-pakietowych na zmianę. Kilka fot na szybko - jeszcze bez dekielków Od dziś już z dekielkami Tak jak pisałem na przód wpadnie dystans. Pozdro!
  12. Cześć, Dziś odebrałem auto po kolejnych poprawkach lakierniczych, polerce, wymianie wkładów lusterek, listw progowych, wymianie hamulców z tyłu, no i poskładaniu felg. Felgi zostały rozebrane, rotory i bębny pomalowane i do tego nowe ranty z Radinoxu. Wpadły także 4 nowe opony Hankook ventus S1evo3. Póki co dwa słabe zdjęcia z kalkulatora. Brak jeszcze dekielków - mam, ale jeszcze trzeba je polakierować. Przód wymaga jakiś jakiś 15mm dystansu, tył zostawiam jak jest. Dodatkowo już od trzech miesięcy remontują mi ulicę, więc już teraz muszę się nagimnastykować żeby czegoś nie zgubić.
  13. Moje E39 też ciągle w warsztacie. W zeszłym roku na renowacji podwozia, później zimę stało, teraz u lakiernika. Przynajmniej przebieg nie rośnie Niestety o dobrego i chociaż w miarę terminowego fachowca nie jest łatwo.
  14. Leży świetnie, tylko teraz strach o cenne przednie krótkie nadkola. Ja nie będę taki odważny... jak się doczekam rantów
  15. Grubo tu się dzieje. Piękna sprawa. Z niecierpliwością czekam na efekt finalny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...