Skocz do zawartości

agressor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    268
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Like
    agressor przyznał reputację dla dedi[E90] dedi - 325daily Le Mans Blau   
    OK, doskonale wiem, że tutaj trzeba jeszcze sporo gwintem pokręcić, ustawić kąty, geo i dołożyć dekielki, ale ja się jaram jak dziecko, więc się pochwalę 
    Tak wyszedł finalnie przód:

     
    A tak gra ze sobą całość:

    Spasy i geo to kwestia weekendu i przyszłego tygodnia, to trzeba na spokojnie usiąść i pokręcić  Przód pewnie pójdzie z 1-2cm w dół, tył na oko z pół metra. Z przodu jeżeli chodzi o camber to jest -2.0 i tyle zostanie bo jest to wykorzystanie maks regulacji, tył teraz przy tej kozie to -1,8* > myślę, że finalnie siądzie -2,5* bo nie chcę dużej dysproporcji względem przodu.
    edit: spoza syndykatowych tematów, na GF i na 3er zajumałem zimówki od Karramby bo moje koła nie zdążyły się zrobić i na samym GF starałem się być raczej gdzieś na uboczu żeby nie robić lipy. Ku mojemu zaskoczeniu udało się coś ugrać choć prawdę mówiąc jechałem tylko żeby nie przepadło wpisowe:

  2. Like
    agressor przyznał reputację dla Rybka[E36] 328i by Patrykooo   
    225/35 na 10,5. Nie uważam żeby opona była naciągnięta jak struna  Poza tym zawsze możesz zmienić będen na 7. Ja swoje felgi przebudowywałem chyba 4 razy żeby osiągnąć obecny efekt. Dlatego próbuję Ci wytłumaczyć żebyś dobrze przemyślał swoją decyzję 

  3. Like
    agressor przyznał reputację dla Vitek_Słupsk[e36] 328i Cabrio Individual ==>> Vitek   
    Trochę swoje odleżał, więc dziś trafił na Cabrio
     
     



  4. Like
    agressor przyznał reputację dla Filipss[E36] 316i Hellrot Sedan by Filipss   
    Witam serdecznie i zapraszam.
    Zaczynając od początku, auto w moich rękach od 5 maja 2021.
    Poszukiwania wymarzonej e36 trwały około roku, początkowo w planie było cabrio na wypasie minimum 323i, później rozszerzyłem poszukiwania do coupe, zmęczony oglądaniem "perełek" po blisko 30k obniżyłem wymagania do każdej budy oprócz compacta i r6, aż w końcu po przeglądaniu 3 razy dziennie ofert na olx zdecydowałem się obejrzeć tego sedana pomimo, że nie miał nic, coś czułem, że go kupię jak tylko zobaczyłem ogłoszenie. Szybki telefon, jadę oglądać, na miejscu wręcz oniemiałem, zauroczenie od pierwszego wejrzenia, okazało się, że sprzedaje ją dawny znajomy z pracy sprzed 4 lat więc szybko złapaliśmy wspólny język, negocjacje i stałem się właścicielem tej bestii z M43B16 pod maską. Wiedziałem, że będzie ciężko z poszukiwaniem gratów ale cieszyłem się z kondycji wozu, jest to swego rodzaju nowy zeszyt 1 września.
    Pierwsza rejestracja w PL 14.08.2020, kilka lat przestała w DE, z tego co się dowiedziałem kosztowała 200 euro, przeszła przez ręce 2 handlarzy i Michała od którego ją odkupiłem. O dziwo katalizator na miejscu, brak drutów i patentów, stan zachowania i całokształt dużo lepszy niż 5x droższe egzemplarze, brakuje zestawu kluczy i zapasówki, zachowała się książka serwisowa, jakieś naklejki i instrukcja obsługi.  Bieda aż piszczy ale ma to swój urok.  Ku mojemu zdziwieniu oprócz klapy bagażnika lakier oryginał, brak rdzy pod uszczelką bagażnika z czym się jeszcze nie spotkałem. Oczywiście jest kilka zalążków rudej oraz trzeba pomalować dach bo ma odbarwienia od słońca. Prezentuje się dobrze, jak na oryginał wręcz bardzo dobrze ale dążymy do perfekcji. 
    Vin nie wrzucam, bo nawet nie ma sensu tego pokażywać - nic tam nie ma.
    Kilka fotek świeżo po zakupie, jak widać każdy koreczek w progu, brak poważniejszych wykwitów poza mocowaniem baku:







    Przebieg w dniu zakupu 232 000km
    Pierwsza awaria 24 maja 2021, padło wisko.

    Długi czas myślałem co z nią zrobić, zostawić i trzymać w fabrycznym stanie, czy iść na grubiej z projektem. Zakupiłem E46 touringa 323i z M52b25tub w bardzo okazyjnej cenie po strzale w bok, jednak szybko sprzedałem, jak ma być swap to 2 vannosy nie wchodzą w grę, ma być silnik który występował tu fabrycznie. Swap nie jest priorytetem, M43 dzielnie woziło moją dupę po całej Polsce, zaliczyło kilka tras Białystok - Warszawa oraz wyjazd do Wrocławia, oczywiście bezproblemowo, spalanie na trasie 6 litrów więc śmiech. Pomimo braku klimy i 30 stopniowych upałów. Przez okres budowy mojej e46 dzielnie służyła jako daily i zrobiłem nią 8 tysięcy km od maja do października. Wymieniona oliwa na valvo 10w40, nowa odma, tuleje wahacza, 2 sworznie i wyżej wspomniane wisko dało receptę na sprawne auto. W sierpniu przeszła legalnie przegląd bez zastrzeżeń.
    Padła decyzja, że jednak trzeba trochę ją zmodzić. Zakupiłem stylingi 5 16x7j z e39.

    Przymiarka na aucie i już wiedziałem że sprężyny obniżające które chciałem kupić pozostawią duży niedosyt, a u mnie auto musi leżeć wpadł gwint tuning art z camberami od swagrów. Z tyłu niestety został seryjny amortyzator i sprężyna z W124, rozwiązanie chwilowe, nie bijcie
    6 czerwca pierwsza metamorfoza:




    Jak na 16 jako tako spasowane, wysokość względnie poprawna ale pozostawiająca względną funkcjonalność. Jedynie szkoda podłogi bo wiadomo, dostaje w dupę...




    W międzyczasie wpadł mały detailing pomimo lakieru w świetnej kondycji, czystego wnętrza zawsze może być lepiej. Delikatnie odświeżony lakier, roczna powłoka kwarcowa, silnik opłukany z kurzu i dały bardzo przyjemny rezultat.



    Dalsze kompletowanie fantów, boczki skórzane z indyviduala, ładne skóry z grzaniem i pompowanymi lędźwiami, długo poszukiwana dzielona kanapa, wpadł podłokietnik, trochę drewna, skompletowałem m pakiet na przód w pierwszym lakierze, oczywiście oryginał z kanałami, oryginalna dokładka i dokupiłem w aso szczeble i listwę usa. Dodatkowo wpadły lampy soczewkowe ZKW z kompletem zaczepów, podróba GT Classa (raczej na półkę, skusiła mnie cena), lampy z białym kierunkiem tył ori. Pomimo mocno ograniczonego budżetu przez przeprowadzkę do Warszawy staram się iść do przodu.




    Zima spędzona w ciepłym garażu, poza przepalaniem niestety przestój ze względu, że stoi 200km dalej od mojego obecnego miejsca zamieszkania i braku funduszu:

    Marzec 2022 okazał się trochę łaskawszy, styling się sprzedał i wlecą remotecki 16x8/9j, z tyłu nowe amortyzatory z T4 i betony co da receptę na dobry spas bez ping ponga. Boczki oddaje do malowania, na dniach koła lecą do renowacji, beemka dalej w Białymstoku, mam nadzieje, że do majówki będzie czas wrócić do domu i zabrać ją złożoną do Warszawy.



    Kompletowanie drewna w trakcie, do boczków dostałem konsolę do renowacji, listwę nad schowek i półeczkę pod obc.


    Idąc dalej za ciosem zakupiłem kompletny wózek od 323i, pomału będę kompletował graty do odnowienia i zimą wyląduje w aucie z przednimi hamulcami z e46 330i które zostały mi po założeniu bbk w daily e46.

    Na pierwszy strzał zająłem się kończeniem i montażem tylnego zawiasu:
    - amortyzatory z transportera t4 z customową przedłóżką 
    - sprężyny betony nieznanego pochodzenia, odmalowane na niebiesko
    - nowe podkładki gumowe pod sprężyny
    - bonusowo odmalowane bębny (robota na "pół gwizdka" - rozwiązanie chwilowe aby nie straszyło do czasu zmiany na tarcze.)
    + kilka zdjęć stanu kielichów i wnęki aku



    + szybki detailing podłogi bagażnika

    W międzyczasie odebrałem z renowacji boczki z Indyviduala, póki co z braku czasu wrzuciłem jeden.


    Idąc dalszym tropem wnętrza udało się dorwać ładny dekor nad schowek, tzn ładny po polerowaniu, niestety tylko 2 z 3 zaczepów.

    Małe przed i po, wpadła kierownica od sporta z forumowej coupe 328i od Patryka, niestety obszyta na nowo, nie jestem zwolennikiem obszywanych kierownic ale jest to zrobione całkiem dobrze, a cena była bardziej niż zadowalająca. Rozwiązanie tymczasowe, kiedyś wpadnie MT2 lub drewno. 


    Kupiłem soczewki ZKW w przyzwoitym stanie z kompletem zaczepów, klosze oczywiście do polerki (lampy z 1991 roku).


    W końcu odebrałem koła z polerki wibracyjnej, miały być zrobione w 2 tygodnie, przedłużyło się do 6... Był plan na czarne wnęki i polerowane fronty i ranty lecz nie udało mi się znaleźć nikogo kto podejmie się takiego zabiegu w normalnych pieniądzach.

    Na przód i tył wpadło 185/50/16 bez rantu ochronnego więc oponka fajnie się ułożyła, nie będę dodawał zdjęć z przymiarek, pierwotnie był plan na 195/45 ale ta opona jest zbyt plackowata więc zdecydowałem się na 185/50 na 8j i 195/50 na 9j. Koła po zakupie były przymierzane na 205/45 i pasowało idealnie bez rolowania i kombinowania, po założeniu 195/50 wóz usiał błotnikiem na oponach więc szybka podmianka na 185/50 które zmieściły się dając szczelinę na kartkę papieru, już się dotarły i nie jest tak źle. Wiem, że większość z was jest zwolennikami 17-18 cali w e36 lecz póki co jest plan na utrzymanie jej w klimacie old schoolowego germana i budżet nie pozwalał na zbytnie szaleństwa.

    Zrobiła się lekka pokraka, będę musiał wymienić mimośrody na nowe żeby troszkę zwiększyć prześwit miedzy oponą a błotnikiem nie rezygnując ze spasu a żeby jednak mniej obcierało. Błotników nie zamierzam rolować ani ciąć, za jakiś czas trzeba będzie je odświeżyć więc to co się wytarło zakonserwuję i będzie do tego czasu git.

    Finalny look, szybki test po poskładaniu na trasie Białystok - Warszawa gdzie aktualnie będzie sobie mieszkać. Na koniec jeszcze dwa strzały z Youngtimer Warsaw. 




    Pierwsza sesja na szybko przy garażu:







    W sierpniu byłem umówiony na obłożenie na nowo fornirem konsoli centralnej, jest na tyle wysłużona, że nie ma sensu wkładać tego do auta. Zdecydowałem, że jeżeli coś modyfikuję/dokładam we wnętrzu musi to być w stanie zbliżonym lub lepszym do tego co było wcześniej. Przypadkowo natknąłem się na konsolę i kilka dodatków, kilka wymienionych wiadomości i zdecydowałem się na zakup. Zdjęcia które otrzymałem były mocno średnie, było ryzyko pomimo zapewnień sprzedającego, że elementy są w świetnym stanie. Całe szczęście się opłaciło.
    Zestaw kupiony głównie dla konsoli (praktycznie idealna, lekkie pęknięcie na górze nad obc), chodź również listwa nad schowek jest w stanie idealnym i posiada komplet zaczepów (ta która jest obecnie ma 2 z 3 zaczepów i małe pęknięcie).  Gałka zostanie stara,  ta z zestawu może przejdzie renowację z uwagi na pęknięcia lakieru. Od początku kiedy kupiłem e36 wiedziałem, że musi być w środku ciemne drewno, do tego kiedyś wpadną rączki boczków i może pasująca kierownica.







    Ostatnie prace wykonane przy aucie to dołożenie chromowanych ramek i przepolerowanie szyby licznika, przepolerowanie znaczka w poduszce (do wymiany), polerowanie i montaż drewna oraz odświeżenie lakieru. Proszę nie bić za korbki i konsolę z elektryką, chęć założenia była silniejsza ode mnie. Elektryka oczywiście w planie ale na zimę.








    W planie oczywiste z oczywistych - elektryka szyb, wiązka grzanych foteli + pompowanie, obc18, klimatyzacja przy swapie, ogarnięcie i założenie soczewek, skompletowanie reszty m pakietu, ogarnięcie lakiernicze + prace związane z konserwacją i renowacją podwozia, skręcane 17 i masa innych pierdół. Swap będzie wisienką na torcie, póki co nie zapadła decyzja czy będzie to 320i z racji pozostawienia małego napędu czy też 328i, pożyjemy zobaczymy.
    Nie będzie to przemiana trwająca pół roku ze względu na ograniczony budżet, mimo to staram się działać ile mogę.
  5. Like
    agressor przyznał reputację dla Lelek[E46] Compact by Lelek   
    Po przywiezieniu od FGB Studio, udało mi się złapać lukę u znajomego i oddałem dekory do niego. Padł wybór na lakier Schwarz 2:




    W czasie oczekiwania na dekory, zebrałem się na wieczorne składane wnętrza:




























    Właśnie dzisiaj odebrałem dekory, korzystając z pięknej pogody wyprowadziłem auto na świeże powietrze i dokończyłem składanie wnętrza:

















    Zostawiam Wam jeszcze kilka strzałów jej jak się prezentuje na przejściowym kole. Przy okazji pozwoliłem sobie oznaczyć auto naklejką Syndykatu - wydaje mi się, że już zasługuje na to:







    Przy składaniu auta, wpadła nowa koncepcja na dalsze modyfikacje wnętrza. Muszę w wolnej chwili odszukać numeru części i przy okazji zobaczyć czy jest ona dostępna. Na tą chwilę nie zmieniałem jeszcze listw wewnętrznych progowych na nowe, bo auto chwilowo będzie służyć do ładowania akumulatora dalszej walki z budową tego potworka. Mam jeszcze kilka pomysłów w głowie, które muszę przeanalizować...

    Ciąg dalszy nastąpi.
  6. Like
    agressor przyznał reputację dla Idzik_e36[E36] 3erTechno   
    Wszyscy tak lecą z tematem, ze nie mogłem zostać w tyle..
    na pociechę po lakierniku zacząłem kupować kilka gratów, niedługo przyjedzie troche aso i pare spraw do zawieszenia zapewne 
    Z tego co dotarło to zakładam pdc i jakieś kw v2 



  7. Like
    agressor przyznał reputację dla Junior[F11] 530d Daily Wagon by Junior   
    tak o wyszło, na wolnych bulgot jak V8 ale jest meega głośno. 


     
    UAKTUALNIAM o jedno zdjecie , które trafia w moje gusta:

  8. Like
    agressor przyznał reputację dla RybkaE36 Cosmo Cabrio by Ryba   
    Z małych drobiazgów a równie ważnych, skompletowałem audio 





  9. Like
    agressor przyznał reputację dla RybkaE36 Cosmo Cabrio by Ryba   
    Lecimy dalej. Jak Patryk nie wyhamuje tępa, to pewnie za tydzień odbiór 
     










  10. Like
    agressor przyznał reputację dla Lelek[E46] Compact by Lelek   
    Konsola środkowa z częścią górną, schowek i popielniczka tylna konsoli, dolna część podłokietnika z obejmą i osłoną, dodatkowe gniazdo zapalniczki, wspornik oraz schowek od strony kierowcy zostały pomalowane na nowo:















    Oprócz odnowienia dolnej części podłokietnika została obszyta jego górna część.




    Odnowieniu zostały podane panele tylne wraz z siatką bagażową.








    Do kompletu uszyty został mieszek od ręcznego jak i zmiany biegów.




    Co do samych foteli? Przeniesione zostały z manualnego stelażu na elektryczny, dostały maty grzewcze, dodatkowym wyposażeniem ich są pompowane lędźwie. Obszyte są oryginalną skórą Montana w kolorze Taninrot. Fotele były szyte w FGB Studio ( https://www.facebook.com/FGB-Studio-109336120551142 )














    Kanapa na chwilę obecną nie została oddana do tapicera, ale zaczyna mnie już lekko drażnić ta różnica koloru o jakiś "jeden ton". Chociaż w aucie może być to niezauważalne. Jeżeli się nie pogodzę z tą różnicą prawdopodobnie jeszcze w tym roku bądź z początkiem nowego zostanie dostarczona kanapa z oparciami do Marcina. 



    Ciąg dalszy nastąpi...
  11. Like
    agressor przyznał reputację dla Krystek94[E36] 328i Coupe by Krystek94   
    W ostatnim czasie zostały zmienione osłony przednie drzwi oraz przyszła paczka z rozpórką od SWAGier Custom Parts:







    Relacja z przygody związanej z gwintem. jeszcze będzie walka o kolejne mm - opony na przód muszę wpaść inne i będę wyciągać ile się tylko da...































    Obecnie czekam na paczkę od @Choloz częściami, ruszyły kolejne prace przy aucie - także jak skończę cały proces jaki zacząłem postaram się wrzucić relację. Melo na Molo coraz bliżej, także nie ma miękkiej gry!
  12. Like
    agressor przyznał reputację dla Dawid_328iBmw e36 Touring 328i by Dawid_328   
  13. Like
    agressor przyznał reputację dla Tomajx6mBmw e36 Touring 328i by Dawid_328   
    Srodek i lista wyposażenia jak dla mnie powala na kolana.
    Kolor także.
  14. Like
    agressor przyznał reputację dla PaatrykŁMŻ[E38] Patryk750 - 750i   
    Na samym początku chciałbym powitać wszystkich użytkowników .
     
    VIN: WBAGG21080DG24481


    Niecały rok temu stałem się szczęśliwym posiadaczem drugiej już w swojej historii 7er E38 (pierwsza w formie sprawdzenia czy "siądzie" mi to auto), a dokładnie 750i w wersji krótkiej. Po dość długich poszukiwaniach udało się znaleźć satysfakcjonujący egzemplarz, dosyć "zadbany" a przynajmniej od strony mechanicznej ponieważ jeździła długie trasy, delikatnie "stuningowana" czekała sobie przy szopie na malutkiej wsi w pięknym indywidualnym kolorze Nachtblau.


    Lepszego zdjęcia niestety nie posiadam
    Dość fajnie wyposażona jednak kilku elementów brakowało ale o tym później.
    Zaczęło się od przywrócenia wszystkich zbędnych tuniningów do serii(ringi w lampach, jakieś wiejskie kierunki, usunięcie instalacji Lepszego PoweraG oraz kilka innych drobiazgów, naprawy wszystkich uszkodzonych spinek, chromów itd)





    Kiedy udało się przywrócić auto do ładu zaczął się proces Germanizacji tej piękności czyli poszukiwanie gwintu oraz koła.



    Rolki wybrane, padło na MK Motorsport w 20calach, niestety trochę zapuszczone ale mimo to piękne



    Następne wpadło zawieszenie gwintowane (podrasowany tatechnix który o dziwo po dziś dzień sprawuje się świetnie) oraz próby spasowania tego "na oko", szybka polerka i jakaś powłoka zanim pogoda już całkiem się zepsuje co widać po jesiennym deszczu na lakierze.
    Kiedy wstępnie udało się to w miarę sensownie ustawić przed zimowaniem w garażu nastał czas trochę się pocieszyć swoją pracą :).



    Zimą kiedy auto poszło "pod koc" zaczęły się poszukiwania brakujących rarytasów które gdzieś tam sobie upatrzyłem w swojej głowie i tym oto sposobem trafiła się okazja zakupić poliftowe wnętrze w skórze Buffalo ze stolikami oraz komplet dekorów z intarsją.



    Po zimie auto trafiło w ręce elektryka który na wzór serii całkowicie bezinwazyjnie przełożył fotele razem z elektryką i całym sterowaniem masaży itd z wersji poliftowej do budy przedlifta a chwilę po tym auto trafiło w ręce lakiernika który niestety ale musiał poprawić kilka elementów zmęczonego już czasem lakieru (o dziwo auto nie miało praktycznie żadnej rdzy oprócz kilku nalotów przy błotnikach i drzwiach). 




    Natomiast felgi oddzielnie pojechały do całkowitej renowacji.




    Aktualnie auto przechodzi pełną i dokładną korektę lakieru po lakierniku oraz zabezpieczenie powłoką, zostało jeszcze wiele do zrobienia (wypalone pixele, obszycie kierownicy, zamontowanie lodówki która już zaczęła się kurzyć itd). Był to dość krótki okres ale za to bardzo intensywny i mam nadzieję, że w tym roku uda się spełnić większość założonych celów. Pisarzem nie jestem ale chyba udało mi się przekazać przynajmniej większość rzeczy które przez ten niecały rok działy się z autem, pozdro i do zobaczenia .
     
  15. Like
    agressor przyznał reputację dla Mikael[E63] M6 Mikael   
    Takie tam w między czasie 
    niestety M6 nie będzie gotowa na Melo na Molo ale ten projekt robię na spokojnie wiec będzie mocne wejście na Chotową 
     

  16. Like
    agressor przyznał reputację dla Chilli WonderBoyBMW 1M (e82) by Chilli   
    Czyli lecimy z tym seryjnym BMW dalej...
    Gdy pojawiły się felgi FI-R obnażyły oryginalny układ hamulcowy (taki sam jak w M3 e92) i widok był biedny...
    Trzeba było coś naprawić i stało się.
    Cały zestaw z BMW M2 Competition z tarczą 400mm + 380mm jest już w moim ręku i czeka na instalację. Będzie lepiej hamować i lepiej wyglądać, mam nadzieję...

  17. Like
    agressor przyznał reputację dla ryyyan[e36] w kolorze mchu i paproci by ryyyan   
    Do zobaczenia!

  18. Like
    agressor przyznał reputację dla MAREK GERMAN[e46] Marek compakt 325Ti   
    Odświeżę temat ale nic specjalnego się nie dzieje oprócz tego że auto jeździ prawie każdego dnia i daje frajdę 
     
    Auto gościło znów na GF
     



    Tutaj z ekipą co zawsze latamy na zloty GF


    Auto też gościło na urodzinach Dawida 


     z moim rodzinnym x3



     
    Pozdro 
  19. Like
    agressor przyznał reputację dla Rybka[E36] coupe by RYBA   
    Poniosło mnie i zleciała 
    Ale na bank było małe ciśnienie, stąd powód. 
    Na szczęście nic poważnego się nie stało. 
  20. Like
    agressor przyznał reputację dla Cholo[E36] 330i Coupe by Cholo   
    Kilka fotek z ostatnich imprez 






  21. Sad
    agressor przyznał reputację dla Idzik_e36[E36] 3erTechno   
    Auto odebrane od MAJSTRA...
    Robota jest totalnie zj***na, gość mnie zapewniał, że będzie tak jak tego oczekuje. Lakier miał być dobierany na ten co jest na aucie, miał robić próbki. 
    Odbierając samochód okazało się, że "nie ma czasu robić próbek i że wyszło zajebiście"
    Falbany na błotnikach, rysy na NOWYM LAKIERZE po "polerce", "pięknie odcięcie" i takie takie..
    Za robotę nie zapłaciłem i zabrałem samochód.
    Wszystkie plany tegoroczne zostają zawieszone, bo muszę pomalować cały samochód (zabieg jak u Kamila), termin na następny rok i może jakieś graty do swapa uda się zebrać, ale na to nie liczę. Kosztowna to praca będzie, ale najbardziej szkoda czasu, bo cały sezon jestem w plecy. 
     
     
    zdjęcia z jednej strony, ale najlepiej oddają co się dzieje z dwóch 


  22. Like
    agressor przyznał reputację dla ARO[E36] COUPE ARO   
    Mała aktualizacja 
    Turbo udało się obniżyć i teraz jest spokój bo nie obciera już maski .Trzeba było przerobić downpipe i udało się go odsunąć jeszcze bardziej od grodzi .Po sezonie na pewno będzie jeszcze raz poprawiany bo można jeszcze trochę go odsunąć . 
    Auto dostało w końcu nowy gwint trochę się na niego czekało
    Cały kolektor i downpipe owinięty na nowo w bandaże choć myślę że już przy następnej wymianie będę dawać metalowe osłony termiczne.
    Dolot na nowo pospawany i wypolerowany. Nowy stożek
    Zamówiłem też nowe części z ASO bo po sezonie będę chciał brać się za konserwację 
    Nakładki na nowo pomalowane 
    I zrobiłem prototyp dolotu powietrza na stożek i na razie taki zostaje a po sezonie troszkę go zmodyfikuje aby był przez całość osłony. Najważniejsze że spełnia zadanie 
     
     
     
     
     
     
























  23. Like
    agressor przyznał reputację dla Chilli WonderBoyBMW 1M (e82) by Chilli   
    mały update, udało się zakwalifikować i wybrać 1M na tegoroczny Ultrace, bardzo fajna impreza. 
    Jestem tym bardziej zdziwiony, bo auto nie jest w stylu STANCE, ale skoro zaprosili, przyjechałem i było super!  Podczas rozmów na miejscu z ludźmi i uczestnikami stwierdziliśmy, że to OEM+ bez wstydu   dla mnie może być

    ...a dziś jak przystało na OEM+ wpadł kolejny skromy element układanki, nowe, tylne lampy Black Line. Tu podziękowania dla BMW Koneser.

    W mojej opinii na + 
    Cieszy, że to część OEM BMW
  24. Like
    agressor przyznał reputację dla Panama[E36] Cabrio 328i by Sylwek   
    Siemanko Ekipa mała aktualizacja tematu. Nie odpuszczam w miarę możliwości działam, tematów do zrobienia poprawienia ulepszenia jest mnóstwo...
    BBS RC 8j 9j odebrany od lakiernika nowy lakier bębna, nowe naklejki z logiem, śruby nowy chrom, ranty polerka na lustro, nowe opony 205/40 8J 215/40 9J R17. Felgi jak byłem na kilka dni w PL udało się wkoncu założyć na auto bez jakiegokolwiek spasowania jeszcze byle można było się przemieszczać i przepalać auto.




     
          

     
     
     

    Jestem zadowolony zaczyna to wyglądać tak jak ma być. Biednie ale ze smakiem.  Mam tez filmik z prac przy felgach. Co powiecie? 
     
  25. Like
    agressor przyznał reputację dla Patrykooo[E36] 328i by Patrykooo   
    Udało mi się kupić acsy rennsport typ 1. Felgi w dziewiczym stanie, nigdy nie rozkręcane. Parametry:
    8j et33 rant 1,5
    9j et45 rant 1,5
    Planuje dac szersze ranty tak aby z przodu było 8,5j rant 2" a z tyłu 10j rant 2,5". Tak wiem ze da sie wsadzić 3" na tyl ale nie chce przesadzonych kątów i bać sie czy nie przyciera 
    U gościa jeździly na e30 m3 EVO
     





×
×
  • Dodaj nową pozycję...