Skocz do zawartości

agressor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    266
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

agressor's Achievements

  1. Tak to podróby Akrapa do tego imitacja tytanu, o wiele lepiej zwykła kwasówka, a jeżeli zależy Ci na carbonie to kup 4 końcówki M-power albo no-name cf. Generalnie auto fajne, ale końcówki out
  2. Mi się ten tłumik podoba i ma ten feeling lat 90.
  3. Miałem sprężyny ze śrubunkami KW, nie wiem który variant, a amortyzatory Koni z regulacją (ust. najtwardsze) i było super, tak akurat. Koło 10" et20 i tylko zrolowane nadkola i nie miałem żadnych kłopotów. Co do silnika to polecałbym zostawić IS, to bardzo udany motor i znacznie lżejszy niż R6. Nie wiem czy to ma dla Ciebie znaczenie, ale to właśnie IS był w STW ponieważ auto idealnie się prowadziło z R4.
  4. Nie wiem, nie mam pewności. Element designu, który zaznaczyłem na foto pasuje do modelu HRE C20, ale z tego co widzę w HRE jest mniej śrubek także pewnie to nie to.
  5. Wydaje mi się, ze to koło to może być HRE.
  6. Świetny kierunek modyfikacji, bardzo mi odpowiada ta przebudowa. Mam nadzieję, że airbox się spisze. Jedno jest pewnie dźwięk będę świetny. p.s. Kiedyś w GSXRze założyłem "skarpety" na gaźniki, nie wiem jaki był improvment, ale przy pełnym otwarciu przepustnicy odgłos wydobywający się spod baku zatykał uszy.
  7. Hej, co to za sprezyny są z tylu ? pozdr
  8. Elegancko Lukaszu swietne kola w duzym rozmiarze,bedziesz malowal rotor?
  9. Bartas widzialem Ci na tej masakrycznej drodze ze studzienkami. fura robi wrazenie ale jak na tvn zobaczylem ta hydrografike to.....ku*** musisz to zmienic tragedia. moj kolezka kiedys w ml ori drewno okleil najtansza folia efekt byl taki sam jak u Ciebie. psuje cale auto zwlaszcza jak ceny karbonu sa teraz niskie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...