Siema Paweł
Dla mnie auto dobrze znane... nie sądziłem, że tak zejdziesz w dół, jak zmniejszysz rozmiar felg to już raczej nie wjedziesz do parkingu chyba, że już nie możesz siedziałem w tym samochodzie i jeździłem po stronie pasażera robi wrażenie long.. motorownia również daje rade. Teraz bym się pokusił o duże navi
Szacun za tyle roboty, że się nie poddałeś po kolizji... lecz dla mnie super było wcześniej przed wypadkiem. Na własnej skórze się przekonałem, że czasem lepiej zrobić coś innego przy samochodzie niż wpierdaxxać kase w wypychanie błotników ingerować w blachę i skręcać patologiczne szerokie ranty. niektórzy dzisiaj wycinają te daszki i spawają seryjne błotniki bo ja z pewnością ogrnicze do zrolowania rantów w błotnikach. Bieganie i reklamowanie u blacharza błotników już mnie nie kręci...
Widziałem turasa na bkw w kampinosie i powiem jest idealnie, z innej perspektywy patrzę teraz na rodzinne kombi e36 Życzę szerokości i nie sprzedawaj jej bo szkoda
Miałem e32 i zawsze walczyłem o klin błotniki w e32 właśnie mają to do siebie, że przód wygląda wyżej względem tyłu. 3,0 vs 4,0 toć to siódemka nie wyścigówka DTM RC ładnie wygląda klasycznie, może kiedyś byś pomyślał o czymś szerszym