Nie. Były na olx takie ale w szerszym setupie za 2tys. Zresztą felga mało rozwojową bo ranty ma wykończone na okrągło więc przy zmianie rantów na szersze musisz wymieniać wszystkie 4. Zresztą z tym et za wiele więcej nie upchniesz.
Jeśli 18 to tylko rondell 0058 luz 0021(banany), ale i tak w e46 najlepiej pasują 19". I tak dziwi mnie że robisz krok wstecz, bo myślałem ze z 2tlg przeskoczysz na 3tlg. Jeśli tak to trzeba było zostawić poprzednie koło i spasować bo u nowego właściciela felgi robią nawet robotę.
Praktycznie teraz masz koła równo z błotnikami, a 1,5cm szerzej to już dużo. gwint w spasowaniu za bardzo ci nie pomoże tym bardziej ,że na takich szerokościach nie zrobisz naciągów więc odpuść temat.
Na twoim miejscu dałbym na tył mniejszy rant, rozstaw zostawił bo ori i dał dystans a w zamian kupił nowe śrubki i przetoczyłbym rotor i przerobił na "kanapke". Poprawi to wygląd felgi i więcej rantu będzie.
Ja bym zostawił tak jak jest i nie kombinował więcej bo przesadzisz i bedziesz musiał wypychać nadkola robić mocne kąty i wyjdzie pokraka. Daj dystans na przód i bardziej ją zglebuj i spasuj. A opony jakie masz aktualnie?
Zapewne 18''. W przypadku takich szerokości felg moim zdaniem to najlepsza opcja doboru opon, bo przy szerszych juz nie będzie tak fajnych naciagów i spasów. Dlatego według mnie do E39 na przód min. 9.5''
Auto robi mega wrażenie, łącznie z kolorem, wszystkie zmiany na plus. Moim zdaniem brakuje tu tylko gwintu i rolki tlg i byłoby pozamiatane. Nic dodaj nic ująć.
Kolo mega tylko brakuje z tyłu szerokości bo z tą oponą bardziej pasuje do e36 niż do masywnej 5. Co do spasu to myślę że idealnie byłoby po 1 cm dystansu na koło i przód centa w dół i wtedy będzie miodzio. No i jeszcze dekielki klasyczne lub wsadz wlepki bmw albo ori oz.
Nie szkoda fury, ona ma zapierd*lać po zakrętach a z tego co wiadomo to na Air się pływa jak na pontonie. Poza tym rażą w oczy te naklejki i popękana dokładka.