Gwint custom od HTT
Wpadło kółko. BBS RS 18" 9J przód i 10J tył (nie wiem czy z tyłu nie zmienię bębna na szerszy i finalnie będzie 11J), na przód wsadzę jeszcze camberplate.
Pierwszy spas zrobiony, wyjechała suka przed warsztat zaczerpnąć świeżego powietrza
Zaczyna to powoli wyglądać
Na długo natomiast nie wyjechała z warsztatu, bo miałem problem z zamknięciem drzwi kierowcy.
Rozebraliśmy mechanizm i klasycznie podczas rozbiórki rozpadła się klamka, kupiłem już nową/używaną w stanie idealnym za 450pln (niezłe ceny swoją drogą).
Przyczyną słabo zamykających się drzwi był uszkodzony zamek.
Kupiłem zestaw naprawczy i będę rzeźbił. Swoją drogą polecam sobie takowy kupić bo dorwałem jedną z ostatnich sztuk, w aso już nic nie ma.
Generalnie w ASO mało już jest, z listy 24 produktów nie był dostępny ani jeden jak wczoraj byłem w salonie.
Jeśli, ktoś ma lub wie gdzie dorwać uszczelki drzwi (te w bude) chętnie kupię, bo moje mimo, że całe to dość twarde.
Front robót idzie szybko, bo chce wyrobić się na sezon. Tak naprawdę zostaje korekta lakieru, detailing i dopieszczanie zewnętrzne typu nowe znaczki etc.
Chciałbym zaliczyć może jakiś zlot w tym roku
Stay Tuned!