Skocz do zawartości

grabol

Użytkownik
  • Zawartość

    1 345
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    34

grabol wygrał w ostatnim dniu 8 Listopad

grabol ma najbardziej lubianą zawartość!

5 obserwujących

O grabol

  • Ranga
    V I P
  • Urodziny 1983.04.16

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.AutoDream.waw.pl

Profile Information

Ostatnio na profilu byli

653 wyświetleń profilu
  1. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Ja za biedny jestem, na nowsze mnie nie stać i choć na dariuszach się kręci to starać się będę
  2. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Selekcje to ja mam w głowie i niech tak zostanie
  3. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Jeżeli nie ulokuje się u żadnego lakiernika to bardzo możliwe, że będzie miała plażing w Chotowej
  4. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Zanim one zagoszczą na pokładzie to czeka mnie wiele godzin przewracania się we wnętrzu...
  5. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Dzieki za miłe słowo, ale do perfekcji jej duzo brakuje
  6. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    W tym sezonie nigdzie poza warsztatem jej nie było
  7. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Kolejnych kilka wolnych chwil i udało się finalnie zbliżyć babcie do gleby devill [/url
  8. [E28] by Karaś

    Zaajebiste foty podkreślające piękno tego germańskiego skurwiska Nie myślałeś o szerszych rantach? -ewidentnie prosi się o poszerzenie
  9. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Kierownica aktualnie cieszy oko u mnie w biurze bo zanim trafi do wnętrza auta, czeka mnie jego pełna rewolucja
  10. [E38] BMW 735iA M Sport by Grynfix

    Jakie parametry tych rolek?
  11. VeronaLowClassic'02ti by grabol

    Korzystając z ładnej weekendowej pogody, postanowiliśmy ze znajomym przewietrzyć babcie
  12. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Zima czy lato, niższe termostaty (85/88*) zachowują sie podobnie. W mojej ex e38 4.4 miałem 85* i średnia temp była 93-98*, teraz w e53 4.6 tez na 85* mam 95-99*. W innych V8 jak czesto montuje 88* (tańszy i p&p) to temp rownież nie przekracza 100*, a dodatkowo Millers 10w60 i vanosy po rozgrzaniu są o polowe cichsze
  13. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Identyczny program masz w 840 na gorące kraje gdzie montowany był oryginalnie termostat 85 otwarcia a temp pracy masz na każdym 5-10 stopni wyższą. Prawidlowa mapa dawek w tych motorach zaczyna sie od 80 stopni, także na dostępnych termostatach 85 bądź 88 temp będziesz miał poniżej 100 stopni i dzieki temu będziesz spał spokojniej ponieważ nikt nie zna dnia i godziny kiedy zacznie łuszczyć się alusil na cylindrach... W silnikach m62TU zastosowano termostat 105 tylko z powodu lepszej emisji spalin która została zaostrzona w tamtych latach
  14. [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Nie chce się wymądrzać, ale jak kolega polecił Ci ori termostat 105 stopni, to spytaj się czy wie co jest główną przyczyną nieodwracalnie padających m62TU, oczywiście prócz pękajacych szyn, padających głośnych vanosów i licznymi nieszczelnieniami. Co do koloru góry silnika to widziałbym tu wszystkie pokrywy w oryginalnym kolorze, lecz nie w macie jak to jest w oryginale, a w pełnym połysku!
×