Skocz do zawartości

Krupek

Użytkownik
  • Zawartość

    454
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    20

Krupek wygrał w ostatnim dniu 14 Czerwiec

Krupek ma najbardziej lubianą zawartość!

O Krupek

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E34
  • Lokacja
    Whitestock

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To moze cos z przodu dla odmiany
  2. No i jestem po montażu. Od strony technicznej wszystko przebiegło sprawnie-lampka,instalacja, montaż. Natomiast od strony wizualnej...w zestawie byl daszek nad stop....tylko ja albo producent nie przewidział ze w aucie jest roleta a daszek jest do wersji bez wiec...nie obyło się bez przeróbki daszka.(kolor nieznacznie się rozni- z fleszem daszek jest jaśniejszy).
  3. Podejście do 3 stopu poraz drugi kiedys kupiłem cały zestaw w ASO do srebrnej i sprzesakem auto a później sam zestaw. Teraz kupiłem znowu cały kpl w ASO i trzeba będzie założyć
  4. i podpinasz go tylko w wiązkę? w srodku ma jakiś czujnik wstrząsowy? Edit: dobra już wszystko wiem
  5. Nie nie nie nie mam tylu funduszy zeby ogarnac v8 chociaz ten dźwięk....wczoraj chwile polatane i pare fotek wpadło. Klasyczna germańska nuda
  6. Szkoda ze jakaś ku*** zniszczyła blotnik.....
  7. Siema. U mnie za duzo sie nie dzieje chociaz...od paru tygodni walczę z gownianymi wyciekami. A to ze wspomy (nowy zbiorniczek i zakuty na nowo przewod) a to układ chłodzenia (chłodnica Nissens) pozniej dolny przewod na szybkozlączce, później przy chlodnicy. Przejechane 200m od warsztatu do garażu w piątek, a dziś znów ubytek płynu i wyciek przy chlodnicy(nowy przewod, ułożył się po wygrzaniu i znowu dokrecilem opaskę. Rozgrzalem dzis 2 razy i spokój. Mam taka nadzieję ciekawe czy ktoś to przeczytał heh
  8. To chyba jednak nie to forum dla tego auta....dziwnie się czyta te tłumaczenia dlaczego nie ma gleby itp...
  9. Zrobilem to specjalnie bo tam mialem odbarwiony i porysowany lakier po ori 520i
  10. No i nie wytrzymałem długo jednak wolę bandyte na jasnych kierunkach. Dodatkowo doszedł robiony na zamówienie emblemat ACS na tylną klapę.
×
×
  • Utwórz nowe...