Właśnie znalazłem informację o Intravee. Pytam, bo leży mi taki procesor dźwięku, ale raczej nie będę się w to bawił. Prędzej do E36 włożę, bo tam mam radio Alpine z serii CDA
Wykres na którym masz więcej momentu w całym zakresie posiada ten dołek. Jest to drugi pomiar (cieńsza kreska). Zakładam, że to właśnie ten pomiar był po zmianie sterowania vanosem
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Auto dobrze jedzie jak na te "dziwne" modyfikacje. Pewnie przydałoby się jeszcze wystroić. Ale z tym przestawieniem vanosa to właśnie po zmianie powstał Ci dołek (a w zasadzie to górka) niż zniknął
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Ja mam podobny problem z obrotami. Jak wskazówka dojdzie do niebieskiego pola to obroty zafalują, ale tylko raz. Czasem spadnie na 200obr/min a czasem nawet zgaśnie. Żadnych braków mocy, efektów podczas jazdy itd. Tak jak piszesz tylko podczas rozgrzewania na postoju. Była tylko wymiana uszczelek czy też ustawienie vanosa albo rozrządu? Dużo trzeba rozbierać?
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
ja miałem schnitzery złożone na kanapkę. rotor delikatnie podtoczony. nic się nie działo, jeździło się normalnie. ale przy rancie 3" z tyłu i 2,5" z przodu to tył był bardziej schowany niż przód. na przodzie kanapki nie było, było standardowo 8,5" et13