Skocz do zawartości

asmo

Użytkownik
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

asmo wygrał w ostatnim dniu 12 Marzec

asmo ma najbardziej lubianą zawartość!

O asmo

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    M3 E46
  • Lokacja
    PSD

Ostatnio na profilu byli

207 wyświetleń profilu
  1. Dokładnie, też miałem takie wrażenie Poza tym wygląda jakby na tył się przydała trochę szersza opona?
  2. Dzięki za opinie! Białe kierunki na pewno niedługo przymierzę, bo mam ori komplet do auta Czarne kierunki, czarne nerki itd itp na ten moment nie wchodzą w grę, chcę by buda wyglądała maksymalnie oryginalnie
  3. Nie wiem ile musieliby mi dopłacić żeby taką kierę zamontować Carbon spoko, ale te wyswietlacze kropki itd zupełnie nie moja bajka
  4. Ori LM to dla mnie zdecydowanie lepszy wybór niż te customy co były, felga klimatem bardziej pasuje do auta niż poprzednia Wszystkie zmiany wg mnie na plus!
  5. Płacić, nie ma przelewek z tamtejszą policją od momentu wypadku Ferrari itd przez Polaków na Słowacji...
  6. Trochę zapomniałem o temacie, ale wrzucam kilka aktualnych zdjęć Pozdro!
  7. Bardzo kibicuje temu projektowi, mega podejście, ale z każdym postem w wozie przybywa jakieś 50 koni mechanicznych, było 500, później 600, 700 a teraz już 800... do ilu dobijesz zanim zaczniesz to wreszcie składać? XD
  8. Super pomysł ze stoczeniem rotora i trzeba przyznać że wygląda to naprawdę fajnie Ogólnie setup na ten rok zdecydowanie lepszy! Zmienić opony na takie jak powinno być i będzie klasa Powodzenia!
  9. Parę nowości na wiosnę, odebrane od Sebastiana z SouthWheels Apexy po malowaniu na czarną satynę, opony jakie założyłem to Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 235/40 przód i 265/35 tył: Dodatkowo nie dałem rady ogarnąć na ten rok BBK to w zamian wpadły nowe klocki Ferrodo DS2500 na przód i tył, przewody w stalowym oplocie Pizza Brakes i płyn Motul RBF 600. Dodatkowo założyłem x-pipe Supersprinta co zdecydowanie polepszyło dźwięk samochodu, wóz czeka teraz na mały detailing i można wrzucać koła na sezon Pozdro i do zobaczenia na GF, choć bez auta
  10. Doskonale wiem jak wyglądają auta na sesjach, a jak później wygladają na żywo, bo po wszelkiej maści zlotach jezdze juz ponad 10 lat i doskonale wiem na co zwrócić uwagę Nie mówię też ze te auta nie są zbudowane starannie, z dbałością o szczegóły itd, bo to widać i to się chwali. Mimo wszystko nadal nie nazwałbym tych "projektów" na skalę światową - dla mnie zmiana koła i dopracowanie detali to nie projekt na skale światową i tyle baza też jest na tyle oklepana że na m3 e46 było już chyba wszystko i do tego wozu jest tyle części że codziennie można zmieniać wydechy, hamulce, fotele itd itp i tak wiem że nie do konca mam syndykatowy rozum w dziedzinie modyfikacji xD Pozdro
  11. ja bym jeszcze dodał, że czołówka kosmiczna!!! Kujon napisz proszę że to ironia z ta światową czołówką, bo nie wierze że można napisać takie zdanie o praktycznie seryjnych m3 e46 xD w tym dwóch na ori kole z nowszego modelu i jednej na rh ratujących się tylko dużym rantem
  12. nie wiem jak do d2, ale do ap jakie miałem i do fk jakie mam teraz pasują tylne łączniki stabilizatora z peugeota 406
  13. Wiem, że w Polszy buduje się jeden komplet 3tlg BBS RT88 w 20 calach i 5x120 w słusznych szerokościach, może pójść tą drogą? z tego co wiem koleś kupił same rotory i dopasował do tego ori ranty i bębny - wyszło 3tlg zamiast ori rantobębna.
  14. Jak coś mam 3 częściowe skręcane Cargraphic Racing w 20 calach na stopniowanym rancie, ale 5x130 et ok 50-60 wiec dobre pod dystans
×
×
  • Utwórz nowe...