Plan był na 3 tlg i oglądałem dwa komplety ale były spawane a takiej felgi nie chce na pokładzie,
tymczasowo zakupiłem taki no i tymczasowo muszę na nich śmigać
W końcu zakupiłem felgę, jest wąziutko ale w miarę schludnie.
Jak widać xenonów dobiegł czas, ale już zakupiłem nowe philipsy 4300k.
Oto fotki:
Na dniach wymienię y3bane tat i wsadzę coś bardziej markowego.
Teraz już pozostaje mi tylko detaling.
Przyzwyczajaj się
Tak myślę że mod w regulaminie rejestracyjnym powinien uwzględnić iż:
osoba zakładająca temat na naszym forum, musi być przygotowana psychicznie na szyderczą, pełną drwin opinię innych użytkowników
A tak poważnie to należy zrozumieć te 'mocniejsze' wypowiedzi i opinie ze względu że german style to ściśle ukierunkowany typ tuningu i ciężko tu pozwolić sobie na pewną dozę fantazji
naklejki wywal bo to nie hunda
tazzunio dał przykład fajnych felg do Twojej e36 i pomyśl nad zmianą bo z tym obniżeniem i z tymi felgami jest słabo. Pozdro
Więc powiedz czy będzie tak:
http://spoilerwingss.com/wp-content/uploads/2012/01/Wing-Spoiler.jpg
czy może polecisz w agro old school
http://autopixx.de/bilder/12254/bmw-e36-spoiler.jpg
uwierz mi że szukałem taki egzemplarz nawet dowiadywałem się ostatnio o auto z ogłoszenia które zapodałeś i cóż jest to ściema, trzeba je zadatkować i ogólnie tego typu cyrki.
już raz szurnąłem spodem zderzaka po krawężniku całe szczęście i tak miał lecieć do malowania
więc mocno to nie bolało
Nowa pompa wody firmy SKF, w starej łożysko miało luzy.
Tak siadła względem serri, tyle że u mnie robotę robi jeszcze małe kółko
na 3/4 baku jedna taka buteleczka.
Teraz czas na felgi, opony i chip.
Pytanie do znawców... czy da się wsadzić turbo z 2.0d do 1.8?
I czy spory problem było by to zestroić?