Skocz do zawartości

SzajBaa

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

SzajBaa wygrał w ostatnim dniu 7 Kwiecień

SzajBaa ma najbardziej lubianą zawartość!

O SzajBaa

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E39 M5
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    MP/Lincoln

Ostatnio na profilu byli

166 wyświetleń profilu
  1. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Patrząc na oryginalny setup są tak jak powinny być. Wystarczy że aparat dam niżej i wyglada to inaczej
  2. SzajBaa

    bmw_e36.pawel -->> e39 528i BBS + gwint D2

    Ładne e39 w dobrym kolorze. Schowaj te wzmacniacze ,tak żeby tego nie było widać i będzie ok.
  3. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    BBS jest tylko kołem zastępczym, RH wraca jak tylko będzie zrobione po mojemu Foto na naleśnikach: Na zdjęciach jest 2cm dystansu z przodu i 1cm z tyłu. BBS RK jako felga 1tlg bardzo dobrze wygląda i zostaje w moich rękach ale typowo do jazdy po torze.
  4. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Tak 10j jest na tyle, przymierzyłem dzisiaj na szybko tył i jest lipa bo koło wpadło do środka strasznie, musiałby wjechać dystans 3-4cm a tego nie chce. Na zdjęciach wyżej przód jest z 15mm dystansem i jeszcze brakuje szerokości Na BBS-ie faktycznie zaciski są jak na talerzu , była próba dzisiaj i jest lipa bo ET za duże (zwłaszcza z tyłu) BBS RK 002 8,5j ET13 BBS RK010 10j ET28 Na zdjęciu przód jest z dystansem 15mm, spokojnie wejdą bez dystansu i nie będzie nic piłować o zacisk
  5. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Własnie sobie mysle czy czasem nie rozkręcić tyłu teraz i rotory dać w oem kolor (nie czekając do końca sezonu), jestem już w połowie drogi Chodzi mi po głowie plan żeby na tył dać bęben 6.25 i zmienić rant na 4.25, ale to sobie musze przekalkulować czy jest sens tyle monety ładować w te koła
  6. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Jestem na etapie zmiany rantów z 2.25 na 3.25. Pierwszy raz to robię więc mam kilka pytań do bardziej doswiadzczonych w tym temacie. Przed rozkręceniem felg sprawdziłem sobie z jaką siła były skręcone i wyszło mi że 15Nm, czy to nie jest za mało ? Z tego co wiem to 2/3tlg składa się na zwykłym silikonie, tak? Jeden bęben wyglada jakby jakis sandał maczał w nim palce, 2 otwory są rozwiercone (rotor i rant wyglada normalnie) A tutaj koło zastępcze, myslę że na męskiej oponie i odpowiednim spasie siadło by dobrze
  7. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Rotor jak najbardziej wróci do oryginalnego srebra ale chyba po sezonie dopiero jak oddam rolki do spa Deska w skórze występowała tylko w LHD, nie było tego rarytasu dla kierownicy po prawej stronie (można obszyć ale wtedy musiałbym zrobić całosć żeby się to nie różniło) Całe boczki w oem skórze jak najbardziej są dostępne ale tylko i wyłącznie wersja bez rolet. Jeżeli są rolety to nie ma skóry (można obszyć ale znowu musiałbym całe wnętrze zrobić żeby to się nie gryzło)
  8. SzajBaa

    [e92] BRODDI ///Mczy

    Zrób jakieś zdjęcia lepszym aparatem żeby człowiek mógł oko nacieszyć
  9. SzajBaa

    [e39] Goryl 523iA - "Family&Daily"

    Patrząc na Twoje wcześniejsze projekty wiem że będzie syto. Fajnie że kolejne e39 na forum. Pozdro
  10. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Będzie 9.5j przód (czekam na ranty). Wloty chce wykorzystać niebawem na modyfikacje dolotu , w sumie to pomaluje je na czarny matt i nie bedą tak razić w oczy. Czarna nerka chyba nie siądzie na srebrnym więc jest chrom
  11. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Pierwszy wyjazd po pół rocznej przerwie i jest banan na mordzie. Samochód prowadzi się idealnie, Heble przyklejają do przedniej szyby. Jest niedosyt szerokosci z przodu ale to się ogarnie niebawem. Rotor pojdzie w oryginalny kolor (mysle ze po sezonie), custom x pipe umowiony. Jakis tam plan na poprawienie dolotu i kto wie co jeszcze
  12. SzajBaa

    [e3] 2.8L 1976 by Envis

    Fajnie się to wszystko składa w całość, ogrom pracy już za Tobą i to tej najgorszej. Obserwuje i nie mogę się doczekać efektu końcowego
  13. SzajBaa

    [E90]Damian335d

    Nie tak ma wygladać to nowe pokolenie, są jakies wytyczne/zasady Jest stara szkoła niemieckiego tuningu, nie słyszałem o szkole "pod siebie"
  14. SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    Dawid widziałem jak to było u Ciebie i faktycznie był sztos :), na przód wleci napewno 9.5j, co do tyłu to wczoraj mierzyłem i wyszło mi że przy 11j koło będzie wystawać 2cm więc narazie tył odpuszczam bo mi psiarnia nie da żyć. Na ten sezon 9.5j przód i 10.5j tył po sezonie oddam koła do renowacji i może wpadnie 11j na tył Dół deski jest w oem skórze, W RHD występowały tylko doły w skórze, w LHD był dół i góra dostępna w oem skórze. Rarytasy same do mnie nie przychodzą, kopię często gęsto w Ebay'u i jak cos jest to biorę. (na deske i alcantare polowałem od pół roku) Wiadomo że srebrny to słaby kolor pod germana, mam jeszcze troche e39 pochowane po kątach - nie wykluczone że kiedys tutaj trafią
  15. SzajBaa

    [E90]Damian335d

    Czasem trzeba wziąć pod uwagę że dobre projekty nie powstają w ciągu miesiąca, widać że kolega jest nowy na forum i mysle ze powinien dostać szanse bo baza jest dobra. Krytykę rozumiem ale jakis bezsensowny hejt już nie bardzo mi leży. Stara gwardia wkońcu się wykruszy bo raczej nie wyobrażam sobie człowieka który ma 50-60 lat i lata na glebie z felga 3tlg na grubym spasie, więc jeżeli Syndykat ma przetrwać to trzeba dać szanse nowym. Co do projektu to lepsze jest to koło niż jakies biedne 1tlg w 17" - apetyt rosnie w miarę jedzenia więc napewno wpadnie cos lepszego w przyszłosci
×