Skocz do zawartości

kamils13

Użytkownik
  • Zawartość

    271
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    20

kamils13 wygrał w ostatnim dniu 12 Sierpień

kamils13 ma najbardziej lubianą zawartość!

O kamils13

Profile Information

  • Lokacja
    Łódź

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nic się nie dzieje w zasadzie. Kupiłem recaro speedy żeby w przyszłości obszyc, kupiłem listwy progowe od m5 - czekają na zamontowanie. Zalozylem rsy i niemam totalnie czasu zająć się autem. Dodatjowo po kilkudziesięciu próbach udało się zrobić: 0-100: 4.50s 100-200 : 9.90s Pozdro
  2. ostatnio rolka z e92 m3 dkg po lekkich modach na 440km 80-260 długość auta w dupsko niestety. Z serią myślę, że byłoby równo, może ciut dla mnie. Wolno nie jest ale tak jak Wojtek piszesz, za tą cenę inna baza byłaby sporo szybsza. Z drugiej strony - Nowe 5er mają v8 turbo? Mają. 8hp mają? Mają. Dobry hamulec mają? Mają Ja też mam tylko w 1995r e34 i jaram się tym najbardziej. pozdro
  3. E28 w takim klimacie to jest totalny masakrator. Baaaardzo klimatyczny samochód
  4. Dziś przyszło mi zamówione dragy więc szybkie pomiary. 0-100: 100-200: i 1/4 mili: . 0-100 było 5.47 jest 4.78 100-200 było 12.79 jest 10.27 tu trzeba poprawić bo jest jak jest. Na e34 bardzo spoko ale generalnie średnio. Zważona bez zapasu, z małym aku i na rezerwie 1640kg. Do tego fun jaki daje nowa skrzynia biegów - zdecydowanie było warto. To tak w ramach walki o setne sekundy...
  5. Ja mam teraz taśmę od muliti i każdy przewód ponad to co miałem ori, od przycisków z multi, jest wykorzystany do podpięcia łopatek.
  6. na tej stronie masz wykres Jeszcze zapomniałem o fotkach właściwej kierownicy, której testowa wersja nie specjalnie przypadła do gustu pozdro
  7. Cześć, Pół roku minęło to można zrobić lekki up nie w GS klimacie. 540 z nową skrzynią jeździ i ma się całkiem dobrze. Zakładane około 3 sekundy 0-200 udało się urwać. W niedzielę przy 3% nachylenia drogi na + dla mnie wyszło 4.46 0-100 i przy jednej próbie 100-200 10.27s. Myślę, że 9.xx 100-200 jest realne. Zważona z prawie pustym bakiem 1640kg. Cały ten sezon jeżdżę na BBS RK 8.5/10x18 z semislickami 235/40 i 265/35. - RS grzecznie odpoczywają. W majówkę Michał z Wrocławia zmontował mi hamulce na przód: 6 tłoków i 360x36 tarcza - bardzo wydajny zestaw. Na tył niebawem zrobimy zestaw 4 tłokowy na tarczy 345mm i hamulce będą skończone. Ponieważ V8T było ledwo słychać to pozbyłem się końcowego tłumika: co zaowocowało takim brzmieniem: pozdro
  8. wytrze dziurę w ladze taki spas felga/gwint
  9. Srebro siedzi aż miło! Całe to auto, pomysł na nie i jego koncepcja
  10. Macałem już kilkukrotnie to auto. Trzyma poziom i to bardzo, typowy MOMI style!!! Czekam jakie koło wymyślisz.
  11. Cześć, 540 w domu. Muszę zrobić docelową kierownicę, zamontować selektor trybów pracy skrzyni i wyświetlacz, na moją prośbę tego nie zamontowali. Jak się okazało, od dłuższego czasu jeździłem z uszkodzonym zaworem WG. Skutkowało to późnym wstawaniem sprężarki i niestabilnym doładowaniem. WG wymieniony na większy + korekta softu na nowej skrzyni. efekt? Jestem tak zadowolony, że nie wiem jak to powiedzieć. Albo wiem, jest rozpierdol!!! - nie moderować :drunk: Od setupu Małeckiego doszło 25km i 23nm. Natomiast pełny boost pojawia się przeszło 1000 obrotów wcześniej co bardzo widać na wykresie, od 3k obrotów jest naprawdę mocno. Dzisiaj od rana było trochę sucho po mroźnej nocy i zrobiłem może z 10 kilometrów. Pełnym ogniem nie da się iść bo 3-4 niema trakcji, na 5 potrafi się uślizgnąć jak złapiemy wilgotny asfalt. Ale jest wyraźnie szybsza. Skrzynia - hmmmmmmm chyba się zakochałem. W pełnym automacie jedzie płynnie. Fajne wrażenie jak przy 100km/h na 8 biegu mamy 1500 obrotów i totalny turbo gwintowy komfort. W "szybszych trybach" jest przepaść do tego co było. totalna kosa, jak będzie pogoda kiedyś to pokręcimy jakieś filmy i zobaczycie. Kolejna sprawa to starty z miejsca. Trans brake jest totalym kosmosem. Stajemy, ciągniemy łopatkę, wyświetla sie komunikat o włączeniu trans brake, gaz w podłogę. Obroty stają przed 3000/min, puszczamy łopatkę i dzieje się magia. Start pełnym ogniem z 1, 2 lub 3 biegu. Da się po starcie przebić na 3 i 4 i mamy regularnie zapalone opony i start w kłębach dymu 245/40r18. Nie mogę doczekać się dobrej pogody. Sam sprawdziłem możliwości obecnego setupu może w 20% a już go kocham. Czekam, na pogodę, pomierzymy czasy i zobaczymy jak jest. Ale jestem prze zadowolony! Estetyka wykonania pracy i podejście Łukasza Lamika 11/10! Pierwsze starty na brudnym suchym asflacie. 245/40 z tyłu, totalnie nie wjeżdżony. https://www.youtube.com/watch?v=_TMO7cZzC3s pozdro!
×
×
  • Utwórz nowe...