Skocz do zawartości

kamils13

Użytkownik
  • Zawartość

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    17

kamils13 wygrał w ostatnim dniu 9 Maj 2018

kamils13 ma najbardziej lubianą zawartość!

O kamils13

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • Lokacja
    Łódź

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Srebro siedzi aż miło! Całe to auto, pomysł na nie i jego koncepcja
  2. Macałem już kilkukrotnie to auto. Trzyma poziom i to bardzo, typowy MOMI style!!! Czekam jakie koło wymyślisz.
  3. Cześć, 540 w domu. Muszę zrobić docelową kierownicę, zamontować selektor trybów pracy skrzyni i wyświetlacz, na moją prośbę tego nie zamontowali. Jak się okazało, od dłuższego czasu jeździłem z uszkodzonym zaworem WG. Skutkowało to późnym wstawaniem sprężarki i niestabilnym doładowaniem. WG wymieniony na większy + korekta softu na nowej skrzyni. efekt? Jestem tak zadowolony, że nie wiem jak to powiedzieć. Albo wiem, jest rozpierdol!!! - nie moderować :drunk: Od setupu Małeckiego doszło 25km i 23nm. Natomiast pełny boost pojawia się przeszło 1000 obrotów wcześniej co bardzo widać na wykresie, od 3k obrotów jest naprawdę mocno. Dzisiaj od rana było trochę sucho po mroźnej nocy i zrobiłem może z 10 kilometrów. Pełnym ogniem nie da się iść bo 3-4 niema trakcji, na 5 potrafi się uślizgnąć jak złapiemy wilgotny asfalt. Ale jest wyraźnie szybsza. Skrzynia - hmmmmmmm chyba się zakochałem. W pełnym automacie jedzie płynnie. Fajne wrażenie jak przy 100km/h na 8 biegu mamy 1500 obrotów i totalny turbo gwintowy komfort. W "szybszych trybach" jest przepaść do tego co było. totalna kosa, jak będzie pogoda kiedyś to pokręcimy jakieś filmy i zobaczycie. Kolejna sprawa to starty z miejsca. Trans brake jest totalym kosmosem. Stajemy, ciągniemy łopatkę, wyświetla sie komunikat o włączeniu trans brake, gaz w podłogę. Obroty stają przed 3000/min, puszczamy łopatkę i dzieje się magia. Start pełnym ogniem z 1, 2 lub 3 biegu. Da się po starcie przebić na 3 i 4 i mamy regularnie zapalone opony i start w kłębach dymu 245/40r18. Nie mogę doczekać się dobrej pogody. Sam sprawdziłem możliwości obecnego setupu może w 20% a już go kocham. Czekam, na pogodę, pomierzymy czasy i zobaczymy jak jest. Ale jestem prze zadowolony! Estetyka wykonania pracy i podejście Łukasza Lamika 11/10! Pierwsze starty na brudnym suchym asflacie. 245/40 z tyłu, totalnie nie wjeżdżony. https://www.youtube.com/watch?v=_TMO7cZzC3s pozdro!
  4. Co do kosztów to kompetny swap taki, że jedyne czym ja musiałem się zając to kierownica powienien się domknąć w 20k. Z jeżdżeniem do nich na dwa auta itp. W temacie osiągów to u mnie 5hp po prostu nie nadąża za silnikiem. Każda zmiana biegów to wpadnięcie w odcinę i strata czasu. Ile tego czasu? na każdej jednej zmianie biegu, ścigając się z autami w manualu ja zostaję minimum długość z tyłu. To samo ze startem, 1 do ~70km/h, 2 do 120km/h teraz. Zanim pierwszy bieg się "obudzi" i wstanie doładowanie to auto w manualu jest szybsze o kolejną długość. A 8hp jest szybsze od manuala nawet z bardzo wprawnym kierowcą. Czyli do 200 mam 3 zmiany biegów i fatalny start. Myślę, że to wszystko się bardzo na plus zmieni. Niestety nie RL a g-tech ale tak było na seryjnej 5hp pozdro
  5. Poniekąd tak. Na sterowniku Lamików jest możliwość wybrania różnych trybów pracy - siedmiu. Jeden z tych trybów to full manual gdzie, żadne wpadnięcie w odcinę nie spowoduje zmiany biegu. Jest taka możliwość i chcę z tego korzystać bo dlaczego nie? Każdy tryb ma inne czasy zmiany biegu, Pierwsze 3 tryby full auto i skrzynia działa komfortowo. 4 i 5 jest szybsza ale biegi bije automatycznie tylko przy odcinie. 6 i 7 tryb to full manual - skrzynia działa najagresywniej i najszybciej ale biegi musi już zmieniać kierowca - tak dokładnie było w jednym e36, którym miałem okazję być wożony z tą skrzynią.
  6. Zmieniam całą skrzynię biegów - z 5 biegowego starego 5hp30 na 8 biegowy automat np taki jak w M760il itp. - skrzynia z nowych BMW, Jaguarów i innych nowych szybkich. Potrzebna jest mi łopatka bo jest 8 biegów do przodu i będę mógł klepać je ręcznie. Pobożnie życzę sobie urwania ~3s 0-200km/h. EDIT: jednym z wymagań tej modyfikacji jest to, żeby jak najmniej ingerować w wygląd 540. pozdro
  7. bo? Słabe to byłoby założenie całej kompletnej kierownicy z e46 e9x czy f serii do starzejącego się dość mocno e34. Te łopatki nawet w ori kierownicy z e46 szału nie robią ale to jedyne na rynku łopatki (nie kosztujące 1000e) które działają w obie strony - biegi góra i dół jedną łopatką - przy mojej fizycznej niedyspozycji jest to wymóg bo szybkość skrzyni na custom programie jest taka, że już w ogóle zdejmowanie jedynej ręki z kierownicy nie wchodzi w grę. Specjalnie kupiona kierownica na testy, adapter do mocowania łopatek to wersja 1 - prototyp rezany szlifierką i krzywy - zrobiony tylko po to, żeby w ogóle móc zainstalować tą skrzynię. Finalnie wytnie się to wodą, pomaluje proszkowo i nie będzie grama lipy. Tu jest fajnie? :
  8. Nie dzieje się nic, co by mnie zbliżało do GF. Takie jest plan: 360mm w 17" A w realizacji jest kierownica, v1 łopatek w 25-cio letniej kierownicy Auto od dwóch miesięcy stoi u Lamików na swapie starej ze starego kondona na 8 biegowego ZF 8hp70. pozdro
  9. Po założeniu europ będzie totalny rozpie**ol!
  10. Cześć 540 po zimowaniu dostało nową w pełni aluminiową 10mm grubszą, custom chłodnicę z wysokoprzepływowym rdzeniem i termostat 85*C, całość robi robotę. Za wspólnie wypitą butelkę kolega obszył i lekko pogrubił mi kierownicę Półka pod lewarkiem od biegów dostała korektę W długi weekend na blat dorzucone 606km z wycieczki w Świętokrzyskie. Było ciekawie o tyle, że towarzystwo motoryzacyjne mimo iż nie liczne to bardzo wymagające RSV1000r. Udało się wrócić cało i bez strat, mandatów itp. Chyba nawet w teleexpresie o nas nie było a kierowca moto na nudę i tempo nie narzekał I w końcu nygus posklejał kilka naszych ujęć z taboretu. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=sarEryeyLtg pozdro
×
×
  • Utwórz nowe...