Skocz do zawartości

Dawiid

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • BMW
    E46
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Fotografia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dawiid's Achievements

  1. Również gratuluję dostania się na GF Fajnie, ze dostałeś szansę
  2. Dawiid

    [E23] Jawor 730

    Konkret się prezentuje
  3. Moją uwagę zwrócił Twój projekt Napisałem do Ciebie na priv
  4. Bardzo ładnie się prezentowała. A przy okazji mam takie pytanie te ramki z ksywą to jakaś wersja indywidualna czy jak to jest ? Spoko opcja, bardzo mi się podoba
  5. Ale sztos foty, gdybym miał takie auto chciałbym takie mieć
  6. Ładnie to się prezentuje
  7. O tym samym pomyślałem, ale powstrzymałem się z komentarzem
  8. Dobry klimat tych fot
  9. Konkret się prezentuje to ,, maleństwo '' na żywo robi robotę, ale na zdjęciach też... Fotogeniczna to ona jest Druga fota jest mega sztosem
  10. Konkret sesyjka i przyjemny klimacik, fajnie to auto się wpasowuje w " weselny klimat "
  11. Tak jak kolega Ryyyan pisał, konkretnie lecisz z tematem, śpisz czasami ?
  12. Pierwsza fota mega mi się podoba, świetny klimat
  13. Ładnie się prezentuje, A ten filmik kozak fajny klimat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...