Więc w końcu udało mi się jeszcze troche auto mechanicznie podłubać. Części kolekcjonowałem już w sumie kilka miesięcy chyba. Oto co poniektóre z nich:
Wał korbowy od m52b28:
Tłoki wraz z korbowodami m52b28:
Komputer wraz z EWSem również z m52b28:
Wtryskiwacze z m52b28:
Wałki rozrzadu z s52b32 (US M3):
uszczelka pod głowicę:
uszczelka pokrywy zaworów:
śruby głowicy:
troszkę oleju:
Do tego doszły oczywiście nowe panewki oraz pierścienie tłokowe. Wymienione zostały także uszczelniacze zaworowe, oraz poszerzone zostały trochę kanały w głowicy i została ona splanowana.
Na razie nie byłem z autem na hamowni, jednakże mam zamiar jakoś pojechać. Aktualnie dysponuje takim oto filmikiem:
Myśle, że coś on tam obrazuje. Jak dla mnie różnica jest na prawdę odczuwalna. W poprzedniej opcji auto robiło 0-200 w jakieś 29,5-30 sek, teraz jest to (licznikowo rzecz jasna) około 26 sekund. Jak dla mnie to duża różnica.
Dalsze plany?
Życie i tak je najlepiej weryfikuje, ale myśle, że jedynymi rzeczami, które jeszcze w tym aucie warto robić celem poprawy osiągów są jednomas z m20 i ewentualne wystrojenie. Cała reszta (oczywiście nie mówię tu o opcjach typu turbo czy kompresor) nie ma już chyba sensu. Aktualnie wydaje mi się, że jest to fajny dupowozik, którym można sobie jednak już troszkę poszaleć od czasu do czasu Tyle ode mnie, jak coś nowego bede miał to oczywiści wkleje.