Skocz do zawartości

ryszard86

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ryszard86 w dniu 18 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają ryszard86 punkty reputacji!

Profile Information

  • Lokacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

ryszard86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputacja

  1. Skutków ubocznych na razie brak, no może poza zadowoleniem Ostatnio stanąłem z leonem II TDI zrobionym na 240 KM należącym do mojego dobrego kolegi, i niestety seat nie dał rady, więc jest git. Spalanie wydaje mi się że na w miarę zbliżonym poziomie. Ogólnie to nie żałuję, jedyne co to myślę poważnie nad strojeniem
  2. Spoko, strojenie też będzie, myśle jeszcze też nad jednomasem, skoro tak polecasz
  3. No to czekamy już chyba tylko na strojenie
  4. Teraz juz filmik bedzie latał. Na hamownie postaram się pojechać. Co do porównań, to wiele nie jeździłem jeszcze ale jest znacznie lepiej, wiec mysle ze ani seryjne 323 ani 325 ani 328 nie da rady.
  5. Więc w końcu udało mi się jeszcze troche auto mechanicznie podłubać. Części kolekcjonowałem już w sumie kilka miesięcy chyba. Oto co poniektóre z nich: Wał korbowy od m52b28: Tłoki wraz z korbowodami m52b28: Komputer wraz z EWSem również z m52b28: Wtryskiwacze z m52b28: Wałki rozrzadu z s52b32 (US M3): uszczelka pod głowicę: uszczelka pokrywy zaworów: śruby głowicy: troszkę oleju: Do tego doszły oczywiście nowe panewki oraz pierścienie tłokowe. Wymienione zostały także uszczelniacze zaworowe, oraz poszerzone zostały trochę kanały w głowicy i została ona splanowana. Na razie nie byłem z autem na hamowni, jednakże mam zamiar jakoś pojechać. Aktualnie dysponuje takim oto filmikiem: Myśle, że coś on tam obrazuje. Jak dla mnie różnica jest na prawdę odczuwalna. W poprzedniej opcji auto robiło 0-200 w jakieś 29,5-30 sek, teraz jest to (licznikowo rzecz jasna) około 26 sekund. Jak dla mnie to duża różnica. Dalsze plany? Życie i tak je najlepiej weryfikuje, ale myśle, że jedynymi rzeczami, które jeszcze w tym aucie warto robić celem poprawy osiągów są jednomas z m20 i ewentualne wystrojenie. Cała reszta (oczywiście nie mówię tu o opcjach typu turbo czy kompresor) nie ma już chyba sensu. Aktualnie wydaje mi się, że jest to fajny dupowozik, którym można sobie jednak już troszkę poszaleć od czasu do czasu Tyle ode mnie, jak coś nowego bede miał to oczywiści wkleje.
  6. Co do zawiechy to tu jest Bilstein B8+eibach pro kit, siadła ok 40/20, może jakoś mega nisko nie jest ale mi się podoba, auto się świetnie prowadzi. Co do kół to na razie zostają te co są
  7. Szczerze to nie potrafie Ci samodzielnie odpowiedzieć na to pytanie. Człowiek który mi to robił twierdził, że tak jest lepiej, ale ja szczerze nie umiem tego uzasadnic.
  8. Z racji ładnej pogody, dnia wolnego a także ogólnych nudów postanowiłem umyć auto oraz nawoskować je. Oto co cyknąłem po tych czynnościach. W aucie nic się nie zmieniło od ostatnich fotek, ale co tam wkleje coś żeby temat nie zamarł Tradycyjnie sorry za kiepską jakoś fotek
  9. Nie miałem okazji jeszcze stanąć z seryjnym 328. Zanim jeszcze zrobiłem ten wydech stawałem z kazzikiem_yo, ale on u siebie też ma kolektor z m50 i chyba ok 211 KM, i jednak był zauwazalnie szybszy.
  10. Jeszcze parę fotek, sam wydech: Już w aucie:
  11. Spoko, na wiosnę mam nadzieje i tak będzie 2.8 z małymi modami Co do mniejszej liczby Nm to fakt, nie jest to na pewno bez znaczenia, ale niestety Nm biorą się głównie z pojemności, a to na razie pozostało niezmienione. Po tych wszystki modach moment wzrósł o 6 Nm.
  12. Wykres po zmaontowaniu wydechu z 328i: Jeżeli nawet nie wierzyćby w wartości bezwzględne podawane przez hamownię (hamowane w kreatorze mocy), to porównując pierwszy wykres z obecnym mamy przyrost rzędu 25 KM za spawą kolektora ssącego z m50, dolotu oraz wydechu z 328i
  13. To powodzenia z dalszymi modami, regulator ciśnienia chyba warto zmienic, ja kupiłem Boschowski 3,8 bara za 90 czy 100 PLN, więc koszt mały a może cos da. Z wydechem to też wiele głosów słyszałem, że m52 nie lubi zabaw przy wydechu, podobnie sprawa ma się z baranami. Jednomas chcesz od m20b25 zapodac?
  14. dzidzia24, a nie hamowałes przypadkiem serii? Moznaby wtedy dokładniej okreslic ile faktycznie dała przeróbka. Tak czy siak wynik bardzo ładny, gratuluje. Masz zamiar robic cos jeszcze?
  15. Stożek to Simota, nie mysle ze trzeba go zakładac, ja go załozyłem, wynik jak powyżej, ciezko powiedziec co byloby bez stozka, wazny jest fakt, ze dół sie polepszył zamiast pogorszyc jak ponoc czesto dzieje sie to po zalozeniu kolektora z m50. Osłonke wykonał mi Mario ze streetracing.pl, podobnie jak całą robotę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...