Skocz do zawartości

MCwat

Użytkownik
  • Zawartość

    256
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

MCwat wygrał w ostatnim dniu 6 Styczeń 2017

MCwat ma najbardziej lubianą zawartość!

O MCwat

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • Płeć
    Nie chcę podawać
  • Lokacja
    zasiedmiogórogród

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. MCwat

    [E34] 530 MCwat

    Woz lata po 8-10kk miesiecznie wiec takie fotki w miedzyczasie cykniete bez jakiegos mega czyszczenia, oplukana za 5zl i odkurzona z grubsza :). Jak wyjedzie od lakiernika, dostanie jakis detailing ale i tak przy tym co to auto przewozi i dostaje w tylek wyglada idealnie.. w zeszly weekend mysle czas zmienic olej bo 297kkm, dzis 303k juz W najblizszych dniach na polerke zderzakow i ogarniecie lakierniczo tylu wleci po rozepchaniu nadkoli tylko trocje krucho z tym bo auto wpada na lakiernie na dzien-dwa i juz musi jezdzic
  2. MCwat

    [E34] 530 MCwat

    Nie sadziłem że dożyje dnia w którym dodając temat auta na forum zrobi ono na Tobie takie wrazenie :)
  3. Mysle ze nadeszła pora założyć temat gruzinka na forum. Rozkodowany VIN: Type 530I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M601 Displacement 3.00 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour ORIENTBLAU METALLIC (317) S413A Trunk Room Net S438A Fine Wood Trim S472A Armrest Front Driverpassenger S498A Headrests Rear Mechanically Adjustable S687A Radio Preparation S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning S537A Independent Ventilation Control S540A Cruise Control S553A Onboard Computer IV With Remote Control S564A Interior Light Package S214A Automatic Stability Control ASCT S240A Leather Steering Wheel S243A Airbag For Front Passenger L804A National Version Switzerland S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Auto kupiłem 1 listopada jako w miare zadbaną serię, ze zmian jakie do tej pory w aucie zaszły z grubszych warto wymienić: -montaż mpaka -kierownica Alpiny -radio cd43 - montaż foteli sportsitze elektryczne, grzane, z pamięcią plus kanapa - koła AC Schnitzer Rennsport type 1 9 i 11j - wydech końcowy od e32 750 - montaż lamp tylnych z białym kierunkiem. Jak widać wstępnie zgermanizowany, właściwie wiekszych zmian nie przewiduje poza dopieszczaniem i detalami. Gruzinek dzielnie pokonuje kilometry jako daily z większych i mniejszych modów jakie jeszcze przewiduje to: - białe kierunki przód - montaż podłokietników - zmiana sprężyn zawieszenia - malowanie kilku elementów wraz z rozepchaniem nadkoli tyl Gruzinek prezentuje sie tak na chwile obecną:
  4. Fajnie, fajnie ale cytując Paulo Coehlo: "Nie ma szadołlajna c..j nie bema" Tal patrze po tym twoim mixie jasne wnetrze i czarny sufit i waham sie jeszcze czy w mojej tak robic
  5. Temat do zamkniecia. Auto sprzedane juz dosc chwile temu. Nowy wlasciciel bedzie mial ochote to sie pochwali tutaj
  6. 750 zyje i ma sie dobrze. Za duzo nie mialem czasu przy niej robic,pojawiło sie pare gadżetów typu blenda czy zegary alpiny, pare zdjęć z wczoraj z moim daily.
  7. Tez uwazam ze futura lepiej siedziala. Ale kolor mnie robi mega, co bym dal za ladnego lazura 750 w longu
  8. Kupić szare sporty w elektryce z pamiecia do e24 to dopiero jest zabawa E28 swetna baza, widac ze beda z tego ludzie
  9. Tu tez sa nizsze HRy pod edc zalozone, nic innego jak szukalem pod edc i nivo do 750 nie znalazlem
  10. Ja tez mam takie wzdechniecie czasem, ale gdyby nie bylo nivo i edc nie byloby rozmowy... a tak niestety szkoda.
  11. Jakbys przeczytal caly temat wiedzialbys ze to nie to samo kolo. Auto jezdzi w sezonie praktycznie jako moje daily bo lubie nim jezdzic wiec moze sprawiac takie wrazenie a drobne poprawki teraz wykonam. Jestem z tej grupy ze auto ma byc dopieszczone na tip top a na koncu sie swiecic a nie bling bling a dziury w progach i lejace wspomaganie. Juz pisalem wyzej nie jest dla mnie problemem za 1/3 tego co wladowane jest w to auto zrobic e32 na 3tlg wladowac gwint, zrobic germana jak sie patrzy, psiknac bezbarwnym zawiezc do chlopakow z KURO na dopieszczenie zeby wyciagneli co sie da z lakieru i kazdy zrobi wow german. Robie auto dla siebie, wiem jakie jest i ogolnie chyba faktycznie zostanie na "zimowym" 1tlg klasycznie bo patrzac na nia robi lepsze wow niz na sznyclu. Cena w ogloszeniu taka a nie inna bo za tyle bym z niej wysiadl tak to ma dozywocie na bulki mam, ale jednoczesnie na pewno nie 2 razy za duza bo konkretne oferty mam dosyc wysokie.
  12. Ty naprawde masz problem ze soba. A forum e32? Mowisz o tych co rok skladaja soft close bo na elementy tropia po 20zl zamiast kupic komplet? Czy o tych ktorzy blendy zamawiaja bo za kazda cene kupia a potem ta blenda na moim aucie jezdzi bo chlopaczek im przywozi a oni glupa graja i tez po 20zl beda szukac? Cieszy mnie to. Opinia takich ludzi naprawde bardzo mnie interesuje Coz moge powiedziec... tyle czasu minelo a Ty zyjesz tym ze ja wystawilem auto... przykre, naprawde. Powodzenia
×
×
  • Utwórz nowe...