Skocz do zawartości

ogo2103

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana ogo2103 w dniu 1 Grudnia

Użytkownicy przyznają ogo2103 punkty reputacji!

Profile Information

  • BMW
    E36 328i cabrio

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

ogo2103's Achievements

  1. Na przodzie testowałem kilka różnych głośników pod oryginalnym hifi i wg mnie najlepiej grają JBL (pomimo seryjnego "wygłuszenia"). Tył przywróciłem do ori zregenerowanych głośników, ale jak to brzmi w całości jeszcze nie zdążyłem odsłuchać. Poprzedni sub Bose fajnie uzupełniał brakujące niskie tony jednak w pewnych granicach głośności (pozniej nie wyrabia i spada jakość basu). Jedyną rzeczą którą jeszcze zmodyfikuje to ewentualnie wysokotonowe głośniki w drzwiach, bo lubię kiedy bas jest uzupełniany syczkami, a na średnich tonach już mi tak bardzo nie zależy bo nie ma być głośno tylko soczyście U @Rybka miałem okazję posłuchać co potrafi zabudowa tylnej kanapy na podzespołach JL Audio i to jest właśnie ten kierunek. Moje wnioski są takie, że często te "dobre" głośniki nie grają najlepiej, a na pewno nie pod seryjnym hifi w e36. Mimo słabych opini w sieci, JBL brzmi o wiele lepiej niż 3 razy droższe. Dlatego przód i tył zostanie wysterowany jako tło (żeby nie zmieniać seryjnego wzmacniacza i okablowania), a subwoofer na dodatkowym wzmacniaczu podbije mocno i czysto niskie tony.
  2. Dobrze wiedzieć, bo właśnie miałem zamiar zakładać te bumerangi. Dzięki za cynk bo u mnie już jest nisko, a co dopiero z nimi Daj znać jak się połączysz z INPA bo też myślę o zakupie, a opinie odnośnie poziomu trudności z połączeniem trochę mnie odstraszyły.
  3. Radio zostaje Cd43. Wzmacniacze mają wejścia hi-level więc można podpiąć bezpośrednio z wyjścia głośnikowego. Ale najpierw testy, a później ewentualnie wyciągnięcie bezpośrednio RCA z ori radia Zdecydowałem się na jednokanałowy wzmacniacz, który zasili tylko suba. Z reguły takie rozwiązanie daje lepsze wysterowanie basu, a na tym mi najbardziej zależy. Obecna zabudowa w koło zapasowe Bose idzie na sprzedaż - działa dobrze i przyjemnie na niskich poziomach głośności, ale to nie to samo co JL Audio. Zgadza się, ta zabudowa jest najlepszym rozwiązaniem w cabrio, choć teraz muszę zastanowić się gdzie umieścić moduł GSM telefonu, bo miałem go w tunelu na narty. W cabrio jest ciasno za tylna kanapą, szczególnie jak są antykapotaże, ale coś wymyślę no bo chcę mieć dostęp do karty sim w module.
  4. Temat kierownicy "serducho" mocno przerabiałem na etapie moich modyfikacji i wygląda to nastepujaco: E36 - 375mm E38 - 385mm bardzo rzadko występuje 380mm (jest odrobinę grubsza i dobrze leży w dłoni, ale nie pamietam czy od e38 czy e39) E39 - 395mm Innych wymiarów nie ma, ja przynajmniej nie spotkałem - mowa o serduchu. Oczywiście do e36 pasują tylko jednonabojowe.
  5. To jest wlasnie ta zabudowa. Pasuje idealnie w tunel na narty i nic nie wystaje.
  6. Podczas ostatniej wizyty u @Rybka i odsłuchu jego audio, zapadła szybka decyzja o wymianie u mnie suba. JL Audio brzmi bardzo przyjemnie i czysto więc głośnik 8W3v3-4 zagościł i u mnie - w komplecie ze skrzynią od Bassera. Skrzynia oczywiście dostała piankę wygłaszającą. Jeszcze zastanawiam się nad wzmacniaczem, a bardziej nad tym ilu kanałowy. Skłaniam się na zasilenie samego suba wzmacniaczem JL Audio, bo HiFi ma już (mały) wzmacniacz w obwodzie. Nowy panel przygotowany został pod przycisk ryglowania. Niektóre prace przesuwają się w czasie więc mały spoiler - wszystkie dekory będą robione od zera, ponieważ te moje, mimo fajnego stanu, przez lata wypłowiały trochę i zmieniły odcień w stosunku do palety BMW. Dlatego będzie robiona nowa baza z forniru brzoza, a kolor zostanie dobrany taki jak był na pierwszy montaż. Liczę na fajny efekt z nowymi fotelami.
  7. Wrzucam mój patent na ładowarkę ukrytą w popielniczce. Najważniejsze że mechanizmy otwierania i zamykania działają prawidłowo, a popielniczka bez jakiejkolwiek rzeźby. Przerobiony jest tylko sam wkład, który w razie czego można wymienić na oryginalny gdy patent się znudzi. Jeden z usb może być podpięty do zmieniarki Dension ale wystajacy pendrve ogolnie będzie przeszkadzać, dlatego usb od zmieniarki zamontuję w schowku.
  8. Z doświadczenia wiem, że jak już teraz masz wątpliwości, to po założenia będzie jeszcze gorzej. Na kierownicy, na dole, na środku zawsze jest wytłoczony rozmiar więc warto przed zakupem sprawdzić.
  9. Pięknie wpasowałeś się w jesienne klimaty, zdjęcia sztos.
  10. Drugie podejście do lamp zakończone sukcesem. Odnowione nie tylko szkła więc wyglądają jak nowe - tym razem zawinięte w folię bombelkową czekają na montaż. Halogeny wyczyszczone w środku - sam się tego podjąłem ale rozklejanie ich to masakra. Na wiosnę będą zmieniane przewody elastyczne na oplot Hel (kolor przypadkowy niestety). No i nakładki na pedały AC Schnitzer. Niestety zamawialem inny wzór napisu, a przyszły inne. Teraz mam dylemat bo w sumie obie wersje znalazłem w internecie i już nie wiem jakie powinnno być logo na oryginałach. Dotarły również oba mechanizmy do zrobienia wysuwanych podudzi...
  11. Niestety, dlatego odpuściłem przednie PDC.
  12. No właśnie gdzieś już taki patent na forum widziałem - odezwę się na PW. To rozwiązanie najbardziej mi się podobało, jednak postanowiłem trochę poeksperymentować. Mój patent będzie polegał na tym, że gniazda będą zabudowane we wkładzie popielniczki, widoczne tylko po otwarciu klapki (Press). Zobaczę jak wyjdzie i ewentualnie zrobię wersję z wkładem 3D.
  13. No nie wiem, ja mam tylko dwa miejsca i są one zapełnione więc trzci byłby rzeźbą na maksa. Tak jak pisałem, temat mam już ogarnięty, a efekty wkrótce. Doszło ostatnie (mam nadzieję) zamówienie z bmwstore - drobnica i brakujące elementy, które wyszły przy rozbieraniu samochodu.
  14. Pod kierownicą nie ma takiego miejsca. Temat mam już ogarnięty. Kupione dekory na testy.
  15. No panowie, KOS nabiera tempa i buduje się ciekawy TEAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...