Co do silverstona to tak naprawę w tym roku przejechałem się z 2 razy, dlugo przygotowywałem te auto i zanim je pokazałem według mnie doprowadziłem je do takiego stanu jakiego chciałem jedyną rzecz jaką myślę to może odświeżyć felgi lecz też nie ma aż takiej potrzeby, chciałem je właśnie zrobić w taki sam sposób w jakim są czyli szczotkowane rotory tak jak wychodziło to w oryginale ale gdzie się nie pytałem to w grę wchodzi polerka wibracyjna i szczotkowany tylko front a ona też ma szczotkowane ramiona od wewnątrz, także wszystkie wnęki, jeśli ktoś zna taką osobę co jest w stanie coś takiego zrobić to byłbym wdzięczny.
Teoretycznie auto mam już skończone i ma cieszyć tylko zbyt mało czasu na wykorzystanie tego, wpadła w pewnym momencie myśl alby dołożyć bi kompresor od gpowera ale tutaj cena mnie powaliła więc odpuszczam temat.
Co do bordowej m5, sprzedałem i teraz mam możliwość odkupienia w tej samej cenie, czekam na sprawdzenie przez mechanika żeby się nie w kopać i podejmę decyzję.
W szarym dinanie manualu, przyszła odpaliliśmy, ogarnęliśmy elektrykę bo był burdel, weryfikowaliśmy jakie ma graty od dinana i na ten moment wychodzi, że mamy tego naprawdę sporo, mianowicie, rozporka tył dinan, wydech, komp, puszki filtra, przepustnice.
Auto trafiło na wymianę panewek ale gdy nim jechałem do mechanika, to czułem, że nie jedzie tak jak trzeba, kazałem zmierzyć kompresję i 0 kompresji na jednym cylindrze, zaczęliśmy rozbierać i okazało się, że zatarty 1 cylinder, na szczęście wał prosty, także szybka decyzja rozebraliśmy motor i zawieźliśmy do zrobienia dopiero wczoraj go odebrałem i zaczęli to składać, żeby były dostępne silniki i nie byłby to manual to albo kupiłbym drugi motor albo sprzedał tak jak stoi, no ale, że to manual po lifcie to chcemy to uratować.