Skocz do zawartości

dzikasz

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

dzikasz wygrał w ostatnim dniu 2 Marzec

dzikasz ma najbardziej lubianą zawartość!

O dzikasz

  • Ranga
    Member

Profile Information

  • BMW
    e82
  • Lokacja
    Warszawa

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kurcze te zdjęcia to mogły by pralkę przedstawiać i był by sztos a co dopiero takie BMW. Kolego masz umiejętności i wiedzę jak foty robić.
  2. Jakoś do połowy 2010r było N54 potem N55
  3. Ja wrócę do alcantary. Okleiłeś deskę. Co z daszkiem. Nie powiesz, że zostaje plastik. Oklejenie bez szwów wygląda jak dla mnie średnio. A kolor jak na 1M kontrowersyjny. Czeka na efekt
  4. Koledzy, co do błotnika to nie ma tragedii. Będę poprawiał, z drugiej strony idealnie. Raczej regulacja lub ustawienie zderzaka. Drzwi składane na szybko i trzeba wyregulować, zwłaszcza, że przed lakierem było super. Jest też problem z szybą pasażera właśnie, świszcze menda. Ta czarna krecha na zdjęciu nie wygląda. To prawda. Co do wydechu to Szjsung nie oddaje dźwięu. Po jakiś 150 km tłumik naprawdę zmienił tembr. Zaczęło się w samochodzie robić zdecydowanie głośniej. Postaram się nagrać coś lepszym sprzętem. Co do wykonania to naprawdę igła. Idealnie dopasowany do dyfuzora i tak jak chciałem wg nowej mody rury lekko schowane. Po nagrzaniu wydech lekko się wysuwają. Postaram się w weekend wrzucić nowe foty i dokładniejsze jeśli uda się zrealizować NOWY PLAN. Będize kontrowersyjnie jak na to forum ale czemu nie:) a tu jeszcze jeden
  5. a tu jedyny filmik jaki na razie mam. niestety nie oddaje rzeczywistości
  6. No i się stało. Dziś zrobiłem 600 km i odbyłem wizytę w MG Motorsport. Chłopaki odwalili kawał dobrej roboty i wykonali mi wydech zgodnie z moimi oczekiwaniami. Jest idealnie spasowany z dyfuzorem, nie ma go niestety na zdjęciach, jutro uzupełnię. Tak więc w tej chwili przednia część układu to OE performance, poprostu rura i druga część to kawał rury i jeden tłumik od MG Wydech ten to najbardziej luźna wersja jaką robią. Najgłośniejsza. Wersja przystosowana do montażu klap aby go wyciszyć, Narazie to niepotrzebne. Dźwięk nie jest tak natarczywy i głośny. Byłby gdyby był downpipe. Przede mną była m2 na dokładnie tym samym tłumiku lecz z downpipem. tam też siedzi n55, przypominam. Dźwięk zabijał, głośność i tembr masakra. Tak więc tłumik mega fajny ale czas zbierać na downpipe:)
  7. Na szybko dziś przykleiłem taśmą dwustronną. Musi jutro samochód troszkę pojeździć, głupio dostać mandat w zwykły dzień w zwykłym ruchu i to jeszcze przez żonę:) Będę coś kombinował. Dziękuję za wszelkie sugestie.
  8. Magnesy przyklejone do tablicy? W jedynce aby się trzymało trzeba by pewnie jakąś blachę pod zderzak włożyć bo odległość stalowej belki od plastiku na środku to jakieś 3 cm.
  9. Hej, małe SPY Photo z wczoraj. Samochód trzeba do końca złożyć. Stoi już w garażu w domu. Może dam radę do poniedziałku. Ma ktoś może fajny patnt na rejestrację bo kurcze podoba mi się ten zderzak bez dziur i ramki na stałe. Wolałbym nie wiercić. Można na taśmę dwustronną ale zawsze zdjąć ciężko
  10. Koledzy. Bez spiny. 1. Pisałem że bym kupił w fajnej cenie. Kolega kupił w fajnej cenie i szacun. Po prostu zazdraszczam. Naprawdę jak bym znalazł w podobnej cenie w chwili obecnej to nie wiem czy bym się nie sprężył i nie kupił A potem sprzedał 135i. 2. Pisałem, że jak bym miał kasę to bym kupił świeże M. Świeże m3 to nie 10 latek za 140 tyśi. Raczej pisałem o czymś za większą kasę. 3. Co do kupna tej pomarańczowej to naprawdę się zastanawiałem. Rozmawiałem nawet że sprzedającym głównie o stanie tech. Dywagowalem już chwilę czy robić konwersję, czy może kupić całą. Niestety sprzedawalem wtedy e70. Sprzedała się dopiero 7.12.2018. O 20.00 przyjechał klient i wziął. Tak więc do tego dnia nie miałem kasy żeby dołożyć. Następnego dnia pojechałem ma narty i tam zapadła decyzja że robię 1M. Tej pomaranczowej juz dawno nie było. 4. Mi osobiście szpachla nie przeszkadza w ogóle. Jeśli konstrukcja nośna nie nosi śladów uszkodzeń to jest ok. Wiem że tu na forum ludzie drą do blachy i ok. Fajnie że im się chce. Fajnie że są tacy pasjonaci. Ja troszkę inaczej podchodzę do samochodu choć kocham motoryzację od xx lat. Moje bmw jest użytkowane na codzień. Jeźdzo nim żona. Nie bede zwracal uwagi na 4 ty lakier na błotniku czy klapie. Tak wiec Prior idealnie sie tu wpisuje. Samochód ma być sprawny, sprawny i przynosić frajdę. 5. Pozostaje jeszcze jeden A raczej dwa problemy. Oczywiście wszędzie są pieniądze grane. W głowie mam plan na kolejny samochód, zawsze w domu mialem oprocz służbowego conajmniej dwa. Tetaz jest ten jeden i bul, oraz inwestycje w coś innego niż motoryzacja. A to jest studnia bez dna. 6. Wiśnia. Nie chcę nawet Cie pytać czy blacharka Cie kodztuje czy nie. Ja gdybym mial uklad jak ty, to byly by na pewno oe. Niestety nie mam aż takich możliwości. Wyszło by na zero. Oczywiście mógł bym rozłożyć całą konwersję na przykład na 6 czy 9 miesięcy i wtedy oe by też wpadły. Ale miało być teraz i natychmiast.
  11. Plus akcyzy i inne opłaty i sporo drożej wyjdzie.
  12. Hej, gdybym znalazł tak tanią jak Ty 1m. To nie budowałbym repliki.
  13. e tam, jak nie spróbujesz to nie zobaczysz jak to jest. Pocięcie fury to taki mały pikuś, Jak coś odpadnie to trudno. o tylko samochód. Jak popęka to się naprawi. Zresztą robiony u żony gdzie pracuje i ma być dobrze:) I cena nawet za czterokrotne malowanie będzie niższa niż błotników OE. A zrobione będzie OK. Naprawiają same fury na gwarancji. Głównie Mieczysławy i inne plastikowe Toyoty. Kit potrafią kłaść i spawać też, wyginać, klepać też. na wszystko minimum 2 lata gwarancji więc błotniki porzeźbione w środku, raczej nadkola, nie mają prawa zardzewiać. Zresztą kitu w środku pod Priorem nie ma w ogóle jedynie wycięte nadkole żeby felga nie tarła i zespawane z błotnikiem. Nie mam fot w telefonie bo mnie nie było przy całej akcji, może żona ma to wstawię:)
  14. Się okaże:) Ale trzeba pamiętać, ze i tak będę miał zamiar kiedyś włożyć błotniki OE
  15. Ja do głupiego obszycia daszka, listew i rączek w alcantarę w Wawie miałem problem bo mlaskali, że co, że jak, że za 2 miesiące, że szew na daszku i na listwie itp.
×
×
  • Utwórz nowe...