Skocz do zawartości

Sopel94

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • BMW
    2xe36

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Sopel94's Achievements

  1. Beret zryty, dziękuję dobranoc . Ten żarłacz biały na tym kole to sztos
  2. Fajne fanty wlatuja, i widze nawet tabliczka nad schowek jakiej szukam dlugo. Powodzenia, bede zaglądał
  3. Fajnie to się zapowiada, czekam na aktualizacje i bede zaglądał. Z ciekawości ile trzeba przeznaczyć na taką fajna bazę do modów??
  4. No to teraz znowu luz na nowy projekt. Co teraz 8 ? Czy jakaś alpina ? Ja to bym tam chyba spał
  5. To jest bentley new market tan ? Mam taką w e36 i ciężko uchwycić rzeczywisty kolor na fotkach
  6. Wnętrze i tak kozak więc po co przepłacać , tak myślałem, że beda sporty. No ale vadery w tym kolorku by tu siadły
  7. Jak zmienisz na cos ze stajni M to może zostanie wybaczone
  8. Temat pewnie walkowany, ale czy wleci "oklepane" vadery ? A co do auta to jak wyżej klasa sama w sobie
  9. No i bajka jest teraz ten rydwan szatana . Ile te uszczelki górne i dolne bo też mnie to czeka
  10. Tyle, że po takiej opinii pewno składki będą wyliczane od "wartosci" auta chyba, że ktoś przerabiał a ja się mylę
  11. Super to razem wygląda, ale gdzie custom ? Czyżby było latane
  12. No jak pójdą w nową skórę to będzie dziękuję, dobranoc . Stelaże wczoraj wystawiał Hubert Nowak bodajże na grupach e36 z częściami.
  13. Osobiście bym wolał r6, ale jak juz swap to na 2.8 lub 3.0. ISA zawsze można zostawić jak i inne graty i ktoś ewentualnie może wrócić do oryginału. Nie widziałbym sensu swapa jedynie w przypadku auta totalnie w serii jako inwestycja lub jak w moim przypadku posiadania wersji motorsport intrnational class 2. Jeśli idziesz z modami w stronę germana to nie ma co sie zastanawiać nad r6.
  14. Super kolejny hellrot w coupe . Mój póki co się kompletuje w graty i troszkę się zejdzie . Tobie zaś mocno kibicuje i będę zaglądał . I taj jak wyżej kiera do zmiany, serducho to serducho.
  15. Fajne fanty wpadają, zapowiada się srogo. A tak na marginesie ile taki cupholder ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...