Skocz do zawartości

DAMIANe34

Użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

DAMIANe34 wygrał w ostatnim dniu 18 Grudzień 2018

DAMIANe34 ma najbardziej lubianą zawartość!

O DAMIANe34

  • Ranga
    Advanced Member

Profile Information

  • BMW
    E34 520i
  • Lokacja
    Witkowo WLKP

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam! Poniżej kilka zdjęć z dość ciekawej miejscówki z "własnego podwórka", z jednej z weekendowych przejażdżek których jest ostatnio bardzo mało. Ale, babcia ma już swoje lata bo 31 więc może sobie odpoczywać w garażu i cieszyć oko raz po raz Ogółem auto zdecydowane więcej stoi niż jeździ czekając ostatnio w kolejce to zaufanego blacharza który ma ogarnąć drobne ognisko korozji przy wlewie paliwa. Ale cóż, taki urok e34 że w końcu musiało tam coś wyskoczyć
  2. Uwielbiam takie wnętrza, czyste burdelloo bum bum Ale do takiej lansiary tylko coś co przyciąga wzrok
  3. Widać, że jak sie kierownik GSu weźmie do roboty to nie ma lipy
  4. Dokładnie jak wyżej napisał Hazel, wiąże się to z utwardzeniem lakieru i odparowaniem rozpuszczalników. Jak za szybko zamkniesz powłoke lakieru, może się wszystko zgazować i wyjdzie ci jakaś ospa w lakierze albo się odparzy. Więc radzę z tym uważać Podpytaj jeszcze fachowców, ale na pewno powiedzą to samo. 6ka świetna, rób ja po swojemu i dawkuj emocje mimo iz prace są juz do przodu
  5. Swietna jest Zderzaki robia robotę. Kanciata buda i klasyczne futury. Nic wiecej nie trzeba
  6. Witam! Temat nie umarł, zbliżająca się wiosna pozwoliła troszkę pomodzić przy aucie i w końcu wjechał gwint od Piotra. Póki co w fazie testów i dobrania odpowiedniej wysokości, ale myślę, że tak jak jest teraz będzie optymalnie. Futury dobrze się spasowały Dodatkowo wrzucony czarny front, lampy po przeróbce na BH, oraz czarne ramki nerek. Wiem że dużo jeszcze brakuje do poziomu innych aut na forum ale chyba jestem na dobrej drodze Podrawiam!
  7. Jest świetnie Z resztą, dobrze znasz moje zdanie Jak ogarniesz temacik o którym dziś pisaliśmy to już wgl bedzie sztos
  8. Przekażę cenną uwagę Piotrowi bo to jeszcze jego fota przed wysyłką gwintu do mnie Raczej swapu nie będzie, jestem zadowolony z tego silnika mimo iz to 2.0, ale odwdzięcza się bezawaryjna eksploatacją. Przez rok zrobiła może z 800km więc i tak bym nie wykorzystał większego silnika
  9. Coś tam sie dzieje w temacie, zaczyna się zbieranie fantów na wiosnę
  10. No niestety póki co replika, cały czas szukam zderzaka w poczciwym stanie ale ciężko o cos blisko żeby podskoczyć zobaczyc na żywo. Materiał to włókno szklane. Co to jakości to odbicie oryginału więc kształt jest identyczny. fajnie to pasuje, jest tylko wciśnięta na zderzak i w każdej chwili można zdemontować
  11. Troszkę nowości, sesyjka po sąsiedzku z Dawidem i jego e39
  12. Bedzie wygladac dobrze jesli bedzie wyzsza opona lub sroga gleba. Dziwnie to wyglada bo nadkole nie jest wypełnione
  13. Witam wszystkich! Od ładnych paru lat jestem na forum Syndykatu, w tym roku dopiero pierwszy raz na Germanfeście... Tak wiem, wstyd... (zjeba od Bartasa byla) Przedstawię wam moje e34, fotki będą w sumie od dnia zakupu, a jest ona już ze mną 11 lat. Kawał historii, wiele radości, troszkę niepowodzeń, kupa poznanych osób dzięki marce, wiele różnych odwiedzonych eventów i zlotów.. Rozkodowany VIN Prod. Date 1988-04-25 Check mileage http://www.auto-records.com Type 520I (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine M20 Displacement 2.00 Power 95kw / 129hp Drive HECK Transmission Manual Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery (0269) S285A BMW LA Wheel BMW Styling S301A Allterrain Tires S314A Door Mirror Drivers Lock Heated S423A Floor Mats Velours S498A Headrests Rear Mechanically Adjustable S520A Fog Lights S562A Reading Light S687A Radio Preparation L811A National Version Belgium S850A DummySALAPA S860A Additional Turn Indicator Lamp S899A Visual Signal For Alarm System Tak auto prezentowało się w dniu zakupu. No prawie bo niedługo po kupnie zmieniłem okropne Borbety na te Stylingi Troszkę historii mojej piąteczki, tutaj jeszcze z ex e36 Dejwa Poniżej kilka fotek ze spontanicznej sesji z Dejwem i jego e36. Po jakims czasie zamontowałem Styling 21, niestety wszystkie były 8j. Ale auto prezentowało się dobrze. Rownież z felgami na przód zostały założone sprężyny -40mm żeby troszke "wyrównać auto". Na kolejny sezon wpadł jednak zestaw -60/40 oraz koła Styling 37 w szerokościach 8 i 9j Tutaj już bliższa historia, kolejna sesyjka z Dejwem i tym razzem jego e39 Na chwilę obecną, natchniony widokiem aut na Germanfeście w Osiecku postanowiłem iść właśnie w tym kierunku. Na początku miał to być fajny klasyk do codziennego latania ale ze względu na to że auto od dwóch sezonów nie jeździ zimą postanowiłem coś z tym zrobić. Na pierwszy ogień zmiana kół. Kupiłem OZ Futury (zawsze robiło mnie to koło w e34) o parametrach: przód 9,5j rant 3,5 oraz tył 11j rant 4j. Pozniżej zdjęcia z pierwszych przymiarek na szybko, docelowo będą inne opony i wysokość zawieszenia tak jak jest lub zostawię te opony a zjedzie się mocno w dół na gwincie. [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Na pewno wpadnie na przód czarna nerka i BH, co do reszty to wciąż sie zastanawiam, ale myślę że tutaj będę dobrze pokierowany. Pozdrawiam [edit] powinnny już wszystkie działać. No przynajmiejj u mnie wyświetlaja się wszystkie
  14. Witam! Galeria mojej 5ki już kiedyś gościła tutaj przed rewolucjami z Galerią aut Przedstawiam ją jeszcze raz. Niektórzy zapewne już ją widzieli na innych forach. Egzemplarz jest ze mną od 8 lat. Została sprowadzona z Belgii i jestem jej drugim właścicielem od nowości. W 90% oryginalny lakier, to co było kiedyś malowane jest tak zrobione że praktycznie nie ma żadnej różnicy Dodam że nie było malowane w Polsce. Staram się zachować ją w oryginale, dodając jedynie jakieś miłe akcenty i delikatne dodatki. Zawieszeniowo przód na ta chwilę -60, jest plan urwać jeszcze ze dwa centy, tył -40. Przód auta to trochę kontrowersyjny temat a mianowicie wąski przód, ja dołożyłem tylko wloty od 540. Mi się tak podoba i już, Tak zostanie. Konkrety: -BMW 520i 12v -rocznik kwiecień 1988 (czyli powoli klasyk ) -wersja Shadow Line -moc 129KM katalogowo, chociaż spotkałem się z info że m20b20 które nie miało fabrycznie katalizatora (tak jest w tym przypadku) miało koni 136. -kolor: diamantschwartz metallic -belgijska instalacja gazowa, WYPOSAŻENIE: -wspomaganie kierownicy, -elektryczne i podgrzewane lusterka, -el szyby (dołożone przeze mnie) -halogeny, -zagłówki z tyłu, -kierownica MT2 -drewniana ori gałka biegów, -welurek, -oryginalne welurowe dywaniki, Tak to wyglądało mniej więcej po zakupie: Pierwsze felgi były to okropne Borbet rst17 więc zastąpiły je ori BBS w 16 calach, bodajże styling 5 Jakis czas później wpadły kontrowersyjne dokładki Poniżej kilka fotek ze spontanicznej sesji z Dejwem i jego e36. tutaj autko Dejwa: i taki cukiereczek, jedna z najlepszych fot popołudnia KOLEJNE ZMIANY -gałeczka biegów ori czarna pod kolor wnętrza -wymiana oparcia fotela kierowcy na takie w super stanie, -montaż podłokietników, -montaż tylnych paneli na przednich fotelach z wycięciem pod podłokietnik i schowkiem, -montaż ostatniego tłumika z m50b25 i do niego końcówki kwasik 2x76mm ścięte pod skosem wymiana oparcia: takie: na takie: podłokietniki zamontowane: panele z kieszeniami na oparcia foteli: tłumik końcowy z m50b25 z końcówkami 2x76mm W końcu przyszedł czas na zmiany.Wjechał Styling 21 który był ze mna 3 sezony, niestety 4x8j.. Kilka zdjąć jak to wyglądało i z działań deatilingowych Kilka fotek z dzisiejszego odświeżenia autka. NAJNOWSZE DZIEJE Pozbyłem się M-systemów i w zamian wpadł styling 37. 8 i 9.5j Fota tylko z przymiarki Pozdro! Dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie mojej e34
×
×
  • Utwórz nowe...