Witam wszystkich klubowiczów chciałbym przedstawic wam swoją e30 !
z którą już bawie sie jakis czas .
Najpierw był zakup budy z silnikiem m10b18 z którego nie było pożytku wiec szybko sie skończył z myślą włożenia m52b28 .
Więc zaczołęm szukac takiego silnika żeby zrobic przekłądke , silnik znalazł sie bardzo szybko bo nie jest o niego problem wszystko poszło do przodu silniki po miesiącu już siedział w aucie , ale brakowało kilka rzeczy jak hamulce zawieszenie i inne gadżety .
Więc rozeznałem sie w temacie znalazłęm dobrego SWAPERA który znajdował sie nie tak daleko odemnie . Był to jak wiecie znany z forum LUK325 który jak do tej pory uważam go za mistrza w swoim fachu .Przeliczyłem .Po dobrym przemyśleniu sprawy zaprowadziłem moją e30 do niego i stwierdziłem że jeżeli będe inwestował w auto to zmienie silnik na większy , myslałęm o S50B32 .Pogadałem z Lukiem silnik lada moment się znalazł ale 3.0 M-power z Programem co daje jakies 296 koni który był schamowany wczesniej w aucie .
Prace się przeciągneły gdy pomyślałem sobie o klatce bezpieczeństwa malowaniu całej budy ,konwersji na 5 srub i innych rzeczy które potem napisze .
SILNIK się zmienił obecnie S54B32
Buda to wąska lampa rok 1987
SILNIK: OBECNIE
S54B32
UKÅAD WYDECHOWY:
--------- jeszcze niewiadomo
ZAWIESZENIE:
Zawieszenie K-Sport Gwint
Wachacze z M3 E36
Poliretany zawieszenia
Tylne wachacze z compacta E36
Maglownica o krótkim przełożeniu z E36
Rozpórki (tył -przód)
UKÅAD HAMULCOWY:
Hamulce z bmw E36 M3
UKÅAD NAPĘDOWY:
Szpera 25%
WNĘTRZE
Fotele kubełkowe Mirco
Dodatkowe zegary AG- cisnienia oleju i temperatura
Klatka bezpieczeństwa
KAROSERIA
M-TECHNIK I komplet
Maska z laminatu przód
błotniki przednie laminat
Jak naraźie tyle mam częsci do auta
Wszystko jest robione w firmie M-GARAGE
Do końca jeszcze troche czasu zostało , powoli mój projekt idzie do przodu .
Auto jest obecnie u lakiernika , będzie dopiero lakierowane , postaram sie dodac kilka fotek .
http://www.fotosik.pl/pok...d48014718e.html
(Tak wygladało auto po zakupie, z wyglądu to poprostu szkut stan budy był dla mnie najważniejszy , nie było praktycznie nigdzie rdzy poza małą dziurką na rancie tylnim i pod zderzakiem koło nadkola )