Skocz do zawartości

GSGREGOR

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona internetowa
    http://www.weglo-bud.pl

Profile Information

  • Lokacja
    Staszów

GSGREGOR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    były był i 7 tak samo ciągneła
  2. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    Siema no dokładnie Tiesto :]
  3. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    dajemy rade w niedziele chyba skoczymy na biłgoraj :] pocwiczyc wiec zapraszam niedziela 28 prawdobodobnie
  4. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    http://www.youtube.com/watch?v=1yDGKvnIDw8 PIERWSZY dobry trening w grzybowie e30 sprawdziło sie swietnie spaliło sie 10 kompletów opon , filmik słaby troche ogólnie bede starał sie zrobic cos lepszego , Drugi trening odbył sie 14.10.2010 został polepszony skręt negatyw dystanse 3.5 cm na strone belka tył (koła z tyłu lapią równą przyczepnosc ) auto przygotowane jest już odpowiednio lecz w zimie bedą robione poszerzenia tył przód , bedzie naprawde szeroko :]
  5. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    Heh dobre 10 przykazań KUJNA :] AUTO SMIGA MASAKRA TRAKCJI MAÅO :] Dzieki HUBERT za foto :]
  6. praca wykonana wzorowo i wzorowa tak samo działa :]
  7. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    tak samo słyszałęm że ta kiera moze sie giąć ale jeden gosc pisał że ma i nic sie nie dzieje z nią :] moze w moim prypadku bedzie okey Jak sie nie sprawdzi to sie kupi nową
  8. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    Dokładnia e30 bedzie wyglądało podobnie do luka e30 a teraz kilka fotek klatka, kierownica z odsadzeniem
  9. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    Serce juz jest wszystko jest będzie skłądane w lutym . auto pomalowane
  10. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    heh dzwonił przy mnie , od malowoania bude niby jutro odbieram foty jakies dodam jak wyjedzie z malunku ,juz wyjeżdza chyba ze 2 miechy zobaczymy jak lakiernik zrobił czy sie postarał
  11. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50adae7a9f7584aa.html klatka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9892171dc05a789a.html felgi ECLAIR z rantami RADINOX http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e647dc435257d9cc.html felgi zostały rozkrecone i wypolerowane na wysoki połysk rotory pomalowane w mat bębny odswieżone lakierem
  12. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    nie panicz stary masz co chciałes :]:)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99ee15d48014718e.html foto po zakupie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99ee15d48014718e.html
  13. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    no napatrzyłęm się juz na ten silnik 3.0 i mi zbrzydł :] b, o samego widoku trzeba aplikowac cos nowego co jest mało , a o luku nie wspomne szykuje bestie ma pomysł jak zacznie go realizowac to bedzie napewno temat założony,,,,,:)sami zobaczycie błotniki moje ale nie wiem czy je założe a airbox luka
  14. GSGREGOR

    [E30] GSGREGOR

    odnosnie błotników to jakies mniej wiecej 2 kilo na błotnikach jest odelżone a co do maski to już około 9 kilo zależy jaka maska i jak jest wykonana podaje mniej wiecej z tego co pamietam , projekt stoii naraźie bo jak pisałęm wczesniej auto u lakiernika i się strasznie objia musze go pogonic bo do wiosny nie wyjedzie , luk ogranie temat wierze w niego !!!
  15. Witam wszystkich klubowiczów chciałbym przedstawic wam swoją e30 ! z którą już bawie sie jakis czas . Najpierw był zakup budy z silnikiem m10b18 z którego nie było pożytku wiec szybko sie skończył z myślą włożenia m52b28 . Więc zaczołęm szukac takiego silnika żeby zrobic przekłądke , silnik znalazł sie bardzo szybko bo nie jest o niego problem wszystko poszło do przodu silniki po miesiącu już siedział w aucie , ale brakowało kilka rzeczy jak hamulce zawieszenie i inne gadżety . Więc rozeznałem sie w temacie znalazłęm dobrego SWAPERA który znajdował sie nie tak daleko odemnie . Był to jak wiecie znany z forum LUK325 który jak do tej pory uważam go za mistrza w swoim fachu .Przeliczyłem .Po dobrym przemyśleniu sprawy zaprowadziłem moją e30 do niego i stwierdziłem że jeżeli będe inwestował w auto to zmienie silnik na większy , myslałęm o S50B32 .Pogadałem z Lukiem silnik lada moment się znalazł ale 3.0 M-power z Programem co daje jakies 296 koni który był schamowany wczesniej w aucie . Prace się przeciągneły gdy pomyślałem sobie o klatce bezpieczeństwa malowaniu całej budy ,konwersji na 5 srub i innych rzeczy które potem napisze . SILNIK się zmienił obecnie S54B32 Buda to wąska lampa rok 1987 SILNIK: OBECNIE S54B32 UKÅAD WYDECHOWY: --------- jeszcze niewiadomo ZAWIESZENIE: Zawieszenie K-Sport Gwint Wachacze z M3 E36 Poliretany zawieszenia Tylne wachacze z compacta E36 Maglownica o krótkim przełożeniu z E36 Rozpórki (tył -przód) UKÅAD HAMULCOWY: Hamulce z bmw E36 M3 UKÅAD NAPĘDOWY: Szpera 25% WNĘTRZE Fotele kubełkowe Mirco Dodatkowe zegary AG- cisnienia oleju i temperatura Klatka bezpieczeństwa KAROSERIA M-TECHNIK I komplet Maska z laminatu przód błotniki przednie laminat Jak naraźie tyle mam częsci do auta Wszystko jest robione w firmie M-GARAGE Do końca jeszcze troche czasu zostało , powoli mój projekt idzie do przodu . Auto jest obecnie u lakiernika , będzie dopiero lakierowane , postaram sie dodac kilka fotek . http://www.fotosik.pl/pok...d48014718e.html (Tak wygladało auto po zakupie, z wyglądu to poprostu szkut stan budy był dla mnie najważniejszy , nie było praktycznie nigdzie rdzy poza małą dziurką na rancie tylnim i pod zderzakiem koło nadkola )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...