Skocz do zawartości

$LIPAS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana $LIPAS w dniu 14 Grudnia 2021

Użytkownicy przyznają $LIPAS punkty reputacji!

O $LIPAS

  • Urodziny 1995.10.02

Profile Information

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

$LIPAS's Achievements

  1. Nie poskładałem sie na chotowa i bardzo nad tym ubolewalem. Dorzuciłem napinacz pompy z m3 co pociągneło za sb ogrom pracy
  2. Witam. Cały czas idziemy do przodu powoli ale do przodu. Komora po wstępnym podkładzie Zakupiłme dolot dedykowany K&N teraz mam już wszystkie czesci. Myśle że wyjdzie to w miare czas pokaże
  3. Witam Wszystkich. Prace mojego auta ruszyły do przodu. Od początku w marcu rozebrałem front i wrzuciłe na lawete Następnie podjechałem sciągnąc klimę i zaprowadziłem auto na warsztat i zabezpieczyłem Następnego dnia dostałem wspaniała wiadomość po 8 miesiącach oczekiwania przyszla paczka z aso a w niej Wczoraj oficjalnie silnik wyjechał z komory Teraz muszę przygotować komorę do lakierowania.
  4. Spełniłem kolejne z moich motoryzacyjnych marzeń - kupiłem E36! Następnego dnia po zakupie zamówiłem Gwint najtańszy na allegro, redline i posadziłem furkę. Trafiłem jeszcze lotkę tylnej klapy zender w kolor, więc bez zastanowienia kupiłem. Ostatni element to koło: replika felgi m5 e60 w 17" 4x8j et 35 na które wstrzeliłem oponki 205/40/17. Myślę, że jak na zimówkę to może być. Ogólnie przy montażu zawiasu zobaczyłem, że e36 ma nawet zdrową podłogę, podnosi się w każdym miejscu . Całość zmontowałem w 4 popołudnia. Na wiosnę, jak się nie sprzeda to wrzucę tu Kerschera.
  5. Też jestem ciekaw bo jest wiele niewiadomych. Nie myślałem, że to takie skomplikowane, finansowo tez jest kiepsko bo przy tym wzroście mocy to koszty nie są miarodajne. Kilka lat temu można było kupić te części za śmieszne pięniążki ale teraz unikaty i tylko to dodawało mi weny aby dalej w to inwestować. W zeszłym roku gdy się na to zdecydowałem to myślałem, że pyk 10k i już mam a tu nie tak szybko z samą dostępnością trudności. Licznik w przed liftach, tylko zmiana kodowania sterownika i moduł świateł. W nowszych podobno trzeba jakichś kabli dołożyć. Ta podstawa, którą mam najprawdopodobniej nie wejdzie wysokościowo, ta od s54 jest niżej i mieści się z kolektorem, plus to, że ma termostat i nie chłodzi oleju cały czas, tylko np. wtedy kiedy silnik został dopiero odpalony. Temat na rynku nie do dostania, w samym aso zamówiłem we wrześniu i dostawa zaplanowana jest dopiero na przyszły tydzień. Jestem pewny, że w tych pieniążkach był by ciekawy setup turbo. Kierowałem się tym, że ma być spoko setup do pałowania i drugi plus to to ,że mam smaczki z M
  6. Wpadł mi licznik od M3. Mega bajer po zakodowaniu działa mi temperatura oleju oraz diody sygnalizują kiedy olej jest rozgrzany oraz zapalaja sie przy wkrecaniu na obroty. Dziś tez przyszedł zbiorniczek spryskiwaczy M3 który bedzie schowany w zderzaku. Czekam na ostatnia paczke ktora ma przyjść na dniach nowa podstawa filra oleju M3.
  7. Trochę z zimowych przygotowań sezon dobiegł końca auto juz zimuje w garażu a miże w końcu uda się zmontować nowy setup i ogarnąć komore. Jeszcze przed zimowaniem pojeździłem troche nocą po mieście : auto juz zimuje Mam nadzieje że na przyszły sezon uda sie wszystko poskładać w końcu...
  8. Jeśli chodzi o koło to marzyłem o nim tylko wszyscy mi mowili ze nie wejdzie wiecej jak 2,75 rantu więc lipa. Wyznacznikiem było zachować rant jak na kerscher. ?Jeśli chodzi o dekle to zima może coś pomyśle robi mnie to koło tak że na razie dekle mi nie przeszkadzają. Jeśli chodzi o wałki to szukałme ich długo gdyż obdzwoniłem dużo firm i żadna nie potrafiła podać konkretnego terminu dostawy nie wiem co się porobiło ale jakiś dramat. Ne ebay trafiłem ogloszenie gdzie gość pisał że pracowały może 1500km wieć jak nowe. Cena była mega zachęcająca jeśli chodzi o parametry to ssący 272 a wydechowy 248. Jeszcze dwie foty od Bernacky photography:
  9. Witam. nie udało mi się zrobić motoru na melo za mało czasu i słabe podejście. Może to i dobrze postanowiłem że przez zimę na spokojnie zrobie to lepiej. Na molo planowałem 2 zmiany : nowy setap motoru i koło. Na koniec lipca dogadałem temat koła i rozpoczęła się zabawa. W tm temacie wszystko poszło zgodnie z planem. budowa nowego koła : ac schnitzer 2x9j rant 3,25 2x 10,75 rant 3,75 18" ranty takiej samej szerokości jak na kerscher i oczywiście inox. Najwiekszą niewiadomą były zaciski gdyż nie wchodził w grę żaden dystans. W środę o 12 w nocy przywiozłem koło i od razu przymiarka :W czwartek rano szybka wycieczka na wstrzelenie opon na przłod wpadło 205/40/18 na tył miałem 225/40/18 niestety wyglądało słabo i przywiozłem uzywki żeby jechać na molo 245/35/18 zaczeła się zabawa ze spasami 2 tyg przed molo udało mi się zakupic lusterko wsteczne m3 czyli dow netrza brakuje mi juz tylko zegarów W czwartek udało sie wszystko ogarnąć by w piatek rano wyjechać spokojnie z rodzina na smardzewice
  10. Mały up po wielkich poszukiwaniach z braku dostępnosci udało sie kupic używane wałki w idealnym stanie Schrick. To osttani brakujący element do poskładania nowego setapu.
  11. Masz racje z tymi pasami jak przyszly to od tamtej pory leżą nawet nie wiem gdzie. Zabrałem się w końcu za e46 ale bez fajerwerek w tym sezonie jeszcze bo mam ciekawe graty ale nadal nie zamontowane:( Na pierwszy ogień zrobiłem serwis olej i naprawa klimy bo w zeszłym sezonie trafiłem felerny napinacz i scinało mi pasek sNastępnie zabrałem się za konkretne ustawienie uchwytów abs. Z Powodu braku trakcji zdecydowałem zmienszyć negatyw i po wizycje na zbierzności mam teraz 2,5 tył oraz 3 przód myślę że spasowanie na mega plus. Postanowiłem poprawić wnetrze i zamówiłem plastiki oraz tunel środkowy z ASO. Paczka przyszła juz zimą ale teraz przed eventem zabrałem się za zmianę Mam Nadzieje że jutro skończę składać wnętrze. W końcu tez udało mi się zmodyfikować daily i teraz mnie zadawala
  12. W przygotowaniu do Molo zrobiliśmy nowy wydech z zamontowana elektryczna przepustnica całkiem fajny bajer
  13. Jeśli chodzi o kubły to po dłuższej trasie czuć tyłek jest twardo. Ogólnie wszystko w tym aucie składa sie na to ze jeździ sie jak na kamieniu ale taki urok. Mam skręconą regulacje twardości na połowę i dla mnie jest idealnie bo nie ma ping pong a jest dobry spas:) Jakoś średnio mi w tym roku idzie z tym autem brak czasu nie mogłem zgadać się na strojenie jak już umówiłem się z Robertem wyszedł fuck up nie działał wałek wydechowy więc albo źle ustawiony rozrząd albo problem vanosa który był po kompletnej regeneracji. Po rozebraniu okazało sie że vanos był złożony z błędem. Został naprawiony i już wszysko działa jak trzeba. Było wstępne strojenie ale nie zostało skończone. W tym tygodniu będę ogarniał wydech jeszcze raz bo gdzieś ma nieszczelność i traci moc u góry ogólnie wstępnie wyszło 260ps więc nie ma lipy. Korzystając z tego że bedę działał przy wydechu dorzucam elektroniczną przepustnice żeby w trasy sb trochę go wyciszyć. ogolnie po tym wstępnym strojeniu auto zmieniło się na taki mega plus mega elastyczny ten samochód się zrobił. Zmieniłem też spaw na szperę. W tym tyg przyjedzie trochę gratów może na koniec przyszłego tygodnia auto będzie już skończone. Mam taką nadzieje nawet jęsli nie to na molo pojade nawet na lawecie Nie zapomniałem o Dieslu i dostał nowe koło stylnig 132. Teraz mocno zastanawiam sie nad gwintem bo nie mogę patrzeć na tą kozę..
  14. Na tyle beton 10cm. Wczoraj zakończyłem docieranie silnika po Świętach drobne zmiany i strojnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...