-
Liczba zawartości
123 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
6
Ostatnia wygrana Espinoza w dniu 26 Stycznia
Użytkownicy przyznają Espinoza punkty reputacji!
Profile Information
-
BMW
E66 740i, E28 520iA
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokacja
Tomaszów Mazowiecki
Ostatnie wizyty
1 164 wyświetleń profilu
Espinoza's Achievements
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E36] 328i Arctic Silver Sedan by Patryk
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E46] Compact by Lelek
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E30] 325e ITB „Biała Mewa”
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [e36]qbak -- 328i coupe czarnula
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: BMW e92 M3 by Chilli
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E86] Z4 Coupe 3.0si by Art
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [e36]qbak -- 328i coupe czarnula
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E36] 316i Hellrot Sedan by Filipss
-
FireBlade zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
Bartek.P zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
DarkO zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
Scythe zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
DzikuCMS zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
Chodzi ci o kolor samochodu? Wiesz co poszedłem w oryginał sapphirblau metallic, mnie osobiście ten kolor robi bo jest to coś innego, nie jest tak popularny w shadowline, No i nie widać aż tak jak się ukurzy po godzinie
-
Oleeek zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
Witajcie, e28 odebrana wczoraj od lakiernika, od razu zacząłem prace, obszedłem dookoła, złapałem się za łeb i nie wiem od czego zacząć jest zimno co nie bardzo pomaga w zimnym garażu bez gniazdka, ale jade z tematem, zaczynam od tylu bo mogę składać na gotowo i później wnętrze… w międzyczasie ładuje wosk w każda możliwa dziure i pod błotniki poniżej pare zdjęć z etapów malowania (zdjęcia słabej jakości od lakiernika) i sam malowałem wszystkie plastiki oraz winyle pod kolor nowej skory. Póki co budżetowo sama zmiana koloru, obszycie reszty wnętrza musi niestety poczekać. Pozdro!!!
-
Filipss zareagował na odpowiedź w temacie: [E36] 316i Hellrot Sedan by Filipss
-
Ja stawiam na poliftowy zderzak z dokładka zendera, coś innego na scenie niż m pakiet pozdro!
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E36] 316i Hellrot Sedan by Filipss
-
Espinoza zareagował na odpowiedź w temacie: [E36] 316i Hellrot Sedan by Filipss
-
witboy zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
PaatrykŁMŻ zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
Oleeek zareagował na odpowiedź w temacie: [E28] 520iA Espinoza
-
No i tak, miesiące mijają, lakiernik w końcu złapał wenę i zaczął prace przy e28, na dzień dzisiejszy stoi w podkładzie, pozbierałem trochę nowosci przez te 3 miesiące i tak: lakier został wybrany, będzie bardzo zbliżony do oryginału tylko o niecały ton ciemniejszy. Oddałem też fotele i kanapę do obszycia do mojego kumpla, w końcu recaro doczekają się samochodu po półtora roku leżakowania w garażu Czekam tez na wpinki m technica na fotele i na kanapę, udało się kupić nowki z aso z Litwy Ogólnie to uprzedzę pytania czemu spinki m technic w recaro? Z tego co czytałem i się dowiadywałem (jeżeli to prawda) również po zdjęciach, to to, że jak ktoś miał z salonu w 80’ samochód w którym były recaro i była opcja m technic to również fotele recaro miały tą wpinke - a jeżeli to nie prawda No to trudno, mega mi sie podoba takie połączenie reszta rzeczy tak naprawdę czeka na montaż co do koloru skóry: przede wszystkim koncepcja na samochód miała być taka, ze lecimy lakier Dolphin Grey metallic i robię wnętrze na bordowo. Ale plan jakoś mi szybko przeszedł. Postawiłem na oryginalny odcień lakieru i obszycie w bardzo jasną szarą skórę dla konrastu będzie jak to na Bmw przystało czyli dwu tonowe wnętrze: czarny dywan gora deski rozdzielczej i gora boczków bedzie czarne a reszta leci w jasny szary Edit: planowany odbiór auta to końcówka lutego i mam nadzieje ze będzie to termin ostateczny definitywny koniec prac i można składać
-
Aaa bo wrzuciłeś zdjęcie na początku tematu gdzieś mi się ten zderzak m pakietowy przewinął, ale będzie tez ciekawie bez a może jakiś zender lub ac schnitzer na przód?
-
Moim zdaniem jak uzbroi się w pełen m pakiet to naprawdę będzie dobrze na tych mito
-
Witajcie, E28 4 tygodnie temu pojechała do lakiernika i na szczęście jest to już ostatni z dwóch etapów, planowany odbiór jest na luty. Koloru nie zmieniam ale za to pobawimy się odcieniami tego lakieru, będzie mozliwie najciemniejszy odcień sapphirblau. Także rok czasu to wszystko będzie trwało, plus składanie samemu Poniżej zarzucam dosłownie pare zdjęć z regeneracji lamp, pasowania dokładek odświeżania elementów, których w sumie i tak nie będzie widać. Ale jest to dla mnie ważne i daje mi spokojny sen, że będą czyste i odświeżone jak wszystko co wkładam do tego auta Do usłyszenia jak już odbiorę
-
Będzie petarda co do rh, co z tematem przylgni do montażu rantow? Całej tej przylgni polakierowanej nie trzeba zjechać do gołego aluminium? Bo czytałem kiedyś, że różne są szkoły składania ale najbezpieczniej chyba jak gole aluminium bębna skręca się z gołym rantem?
-
O tak, e24 w wersji normalnej europejskiej, czekam na ten temat!
-
Dostałem resztę gratów czyli wszystkie elementy drzwi co do śrubki, uszczelki zamki zaślepki i inne pierdoly, jak już robić to konkretnie, składać wszystko przynajmniej na czystych częściach. Robię to na tyle na ile mam umiejętności ale musi być wszystko czyste zaczęte dopiero z 10% gratów z tych pudełek… poniżej jeszcze zdjęcia custom krzyży do świateł mijania, przymiarka przed malowaniem i zamykaniem szkła. ps nie zdążyłem się pochwalić nowym daily! E38 navarra violet 735iA przedlift na phoenixach
-
Trzyma się to wszystko siebie, naprawdę ma potencjal ale trochę brakuje dbałości o detale takie jak: usunięcie naklejek z szyb, zamontowanie nawet na magnesy neodymowe rejestracji w oryginalne miejsce, bo tryty aż kłują w oczy będę śledził powodzenia!
-
Bardzo bym chciał lecz niestety nie bierze żadnych takich robót, bo nie oszukujmy się, dla blacharza najgorsza z możliwych robót. Nie opłacalna w ogóle i czasochłonna. Sam osobiście prosilem się go z dobre 7 miesięcy, w 2021 roku, bo też jest moim klientem w studio tatuażu, w końcu się zgodził po długich namowach ale żeby nie było tak pięknie to 5 miesięcy do lutego czekałem na termin (to wszystko było umawiane na jape) i 7 miesięcy zeszło mu z blacharka
-
Witajcie po 2 miesiącach, niestety lecz jakbym mocno chcial to nie było opcji się fizycznie wyrobić na molo, na przyszły rok zjawiam się już na pewno czas na aktualizacje ponieważ dziś wielki dzień, w którym temat blacharki został zamkniety, w przyszłym tygodniu E28 jedzie do lakiernika, termin odbioru jest planowany na koniec grudnia (wiadomo ze nie będzie w grudniu :D) poniżej duża foto relacja, choć jest to cześć zdjęć z całych 228 zdjęć wykonanych przez blacharza milego oglądania (zdjęcia dodawane w kolejności wykonywanych prac. Poniżej opisze w skrócie co ciekawego się działo po drodze) drzwi oraz klapa i maska po piaskowaniu zostały pocięte pospawane zalane epoksydem w każda możliwa szczeline, następnie dostałem telefon ze allegrowskie zamienniki błotników nie pasuja w ogóle, dlaczego się pokusiłem na nie to nie mam pojęcia. Kupiłem w ten sam dzień do południa w ASO, tak samo jak pas przedni dolny Następnie blacharz zabezpieczył spawane podwozie i zaczął pasować elementy oraz spotterem wyciągać wgniotki. Zalewanie wszystkiego zabezpieczeniami antykorozyjnymi będzie już wykonywał lakiernik aby nigdzie żaden wosk czy cokolwiek tłustego nie dostało się pod lakier. Koniec końców jestem naprawdę mega zadowolony, banan na japie i teraz tylko czekać na robotę lakiernika mam nadzieje ze będzie równie dobry poziom.
-
To może inaczej: na zdjęciu które wysłałem, na pierwszym planie jest na feldze opona 215/40 lecz opona na samej gorze zdjęcia jest 195/40, wrzuciłem to tak dla porównania przodu z tyłem ze szerokość naciągu została taka sama przy tych rozmiarach
-