Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2018.08.23 we wszystkich miejscach

  1. 12 punktów
    Siema wszystkim , chciałem trochę zaktualizować galerię , ponieważ auto przeszło od ostatniego czasu trochę modów i myślę że ku lepszemu . Wpadły Vadery , radio BMW Bussines CD43 , koło z BBS zamieniłem na ACS , wpadła multifunkcja z nowo obszytą kierownicą , poliftowy cupholder , lusterka M , auto było także u lakiernika w okresie zimowym , choć nie do końca jestem zadowolony z prac , zostało poprawione to co niszczyło to auto. oczywiście nie obyło się bez problemów po drodze , zmieniłem wiązkę elektryczną dachu , wrzuciłem nową stacyjkę oraz wymieniłem cały układ chłodzenia . Ogólnie myślę że idzie to ku dobremu W zeszłym tygodniu zostało wszystko zabezpieczone ceramiką po drobnej korekcie lakieru i ogólnie doprowadzone do jakiegoś stanu detailingowo
  2. 10 punktów
    Dziś odbyło się pierwsze kręcenie gwintem, przedni zderzak obecnie znajduje się cm od ziemi, natomiast z tyłu wpadną dystanse 15mm koło wtorku albo środy.
  3. 8 punktów
    Piciu_M3

    [e46] Piciu_M3

    a więc, dopieszczenia ciąg dalszy, odświeżona powłoka i małe spa w Auto Premium Car Detaling, jeszcze tylko w tygodniu mały dodatek przedniego zderzaka i zgłaszam gotowość na GF 2019. Dozobaczenia mordeczki
  4. 7 punktów
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    W końcu udało się po pasować i po dobierać opony. Nie jestem zadowolony do końca z wyboru opon ale niestety 225x35 nie chciało wskoczyć na to felgę za Boga możliwe ze to kwestia modelu i twardości ale nie chciało mi się już kolejny tyg czekać i zamawiać czegoś nowego bo być może się uda. A wiec finalnie Kerscher Cs przód 9,5” opona 215x35 tył 10,5” opona 225x40 et 32 i 35 dystans przód 3cm tył 2 cm. Na chwile obecna mam tylko tyle może uda się dziś coś popstrykac to wrzucę wieczorem więcej
  5. 7 punktów
    Utaś_e36

    [E36] Utaś_e36 - Cabrio_325

    Witam Wszystkich, w końcu znalazłem czas żeby jakieś zdjęcia wrzucić na forum bo aż głupio normalnie. Cabrio była n dwóch zlotach w Kozienicach i w Cho na obu tych zlotach dostałem wyróżnienie Za "Tak zwane płaskie koła" wyróżnienie. Zaskoczenie mega i dało mi to kopa do działania dalej... Czyli cały kompletny wydech oraz środek, tu wiadomo Vadery wpadną. Brakowało naklejek na dekielki na zlotach, miało nie być nic ale jednak wpadły oz racing i tego tu brakowało! A byli tacy co chcieli żebym znaczki Bmw nakleił Zmieniłem też to paskudne PDC Kupiłem nówki sztuki klosze ZKW Oraz zestaw spryskiwaczy wpadnie jak bedzie czas. A teraz troszkę zdjęć które mi się udało zrobić. 4 Pozdrawiam !!!
  6. 7 punktów
    Wskoczyły do neta kolejne fotki z GF2019 tym razem od BMW Koneser
  7. 7 punktów
    Zostawmy na chwilę temat kasy, o tym będzie specjalny odcinek, a może nawet dwa pierwszy o cenie zakupu, a na koniec jak się uda już poskładać samochód zrobimy odcinek ile to wszystko wyszło Tymczasem po przywiezieniu samochodu (pierwszy raz w życiu prowadziłem autolawetę i to ponad 700km na dzień dobry, nie ukrywam, że trochę się bałem jazdy tym, a także tego, czy prawidłowo i skutecznie zamocuje BMW do transportu na lawecie) zacząłem odgruzowywać go ze śmieci itp gruzu jaki leżał w tym gruzie Jako że samochód został odzyskany przez policję i potem trafił na aukcję dokładnie w takim stanie w jakim zabrano go z ulicy w środku znajdowały się różne cuda, murzyńskie płyty gangsta rap i pełno listów, wszystkie adresowane na tą samą osobę. Ten jegomość nazywa się GERMAN SORIANO, czyżby to był znak od proroków w jakim kierunku będzie odbudowany ten kabriolet ? Uruchomiłem moich informatorów na całym świecie, a w szczególności najlepszą bazę danych FBI itp. jaką jest Facebook i tam znalazłem adresata wszystkich listów, a w jego galerii taką o to fotkę. Patrząc na ten złoty sikor, laczki i pasek u spodni zrozumiałem kto wpadł na pomysł przemalowania 650i z czarnego koloru na biały. Być może zostało mu trochę białej farby po remoncie mieszkania i wałkiem do ścian razem ze szwagrem przemalowali za wieczór ten kabriolet. Jako że w Juesej zdarzało mi się bywać wiele razy znam też kulturę i sposób obchodzenia się ze swoimi pojazdami osobników jak ten wyżej wymieniony. Ćwieki na odzieży, sygnety i inne cygańskie akcenty zrobiły w krótkim czasie z wnętrza 650i takie samo spustoszenie jakie zrobił huragan Katrina w 2007 roku przechodząc przez Orlando. Może jak odbuduje samochód, zapuszczę włosy, przywalę trochę solarki, kupie kilka złotych łańcuchów na metry to walnę sobie taką focię i wyślę do Massachusetts z podpisem "Hello brother GERMAN"
  8. 7 punktów
    DAMIANe34

    [E34] DAMIANe34 520i 1988r

    Witam! Temat nie umarł, zbliżająca się wiosna pozwoliła troszkę pomodzić przy aucie i w końcu wjechał gwint od Piotra. Póki co w fazie testów i dobrania odpowiedniej wysokości, ale myślę, że tak jak jest teraz będzie optymalnie. Futury dobrze się spasowały Dodatkowo wrzucony czarny front, lampy po przeróbce na BH, oraz czarne ramki nerek. Wiem że dużo jeszcze brakuje do poziomu innych aut na forum ale chyba jestem na dobrej drodze Podrawiam!
  9. 7 punktów
    Lord Lukasz

    [e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp

    Pierwsze kilometry, narazie testy bez ognia i bez katowania. Silnik nie odplany kilka lat wiec spokojne testy
  10. 6 punktów
    Thepiekarz

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Jprdl ale te koła siedzą kocur w ch**!!!!!!! Pozdro Łukasz ///3
  11. 6 punktów
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    No i pierwsza zapowiedź sesji
  12. 5 punktów
    Zrobię chyba jeszcze odcinek o kosztach czyli cena zakupu + renowacja i inne zabawki bo wiele osób jest tego ciekawe, a nie jest to żadna tajemnica. Podliczę wszystko pozbieram faktury rozliczę sie do końca z lakiernikiem bo on jeszcze się nie doliczył ceny ostatecznej i podsumuje to
  13. 5 punktów
    Lord Lukasz

    [e36] Lord Lukasz - 4,4 V8 qp

    Kilka fotek z pierwszej imprezy w tym roku, BMW Weekend Bieszczady
  14. 5 punktów
    CrAsH

    [E39] Venom 535i

    Mały podgląd, w weekend będę ustawiać jeszcze przód i delikatne poprawki tyłu.
  15. 5 punktów
    też tak czytam ten temat i Wiśnia to strasznie wywyższający się gość który zrobił kilka aut w temacie GS i teraz wszystkich uczy ja się to powinno robić. A póki co to rozebrał kastę do gołego...Wiśnia-ogarnij się i nie kozacz. Daj chłopakowi robić po swojemu. Zrobi źle, sparzy się to zrobi inaczej-poprawi. Poprosi o pomoc w doradztwie to myślę ,że ktoś pomoże. a Twoje podjazdy do nieoryginalności...Twoje auto tez będzie udawało czymś czym nie jest jakie błotniki by nie były. Tyle ode mnie.
  16. 5 punktów
    Nie SWAP, po prostu kupiłem do "kolekcji" 1M postaram się ją wrzucić do nowego tematu gdy będzie na to gotowa, by tu nie spamować. Jeśli chodzi o hamulce to jest w całości M3 E9X, ciężko mi na tą chwile powiedzieć czy słabe...
  17. 4 punkty
    atos1987

    [e46] 325ci atos1987

    Mito już wylądowały na aucie. Jeździ mi się o wiele lepiej niż na 18". Przód pójdzie w dół jeszcze a tył raczj zostanie tak jak jest obecnie. Kilka zdjęć zrobionych na szybko. Teraz baaardzo chu*owo wyglądają zaciski bo są całe pordzewiałe. Przez zimę postaram się to ogarnąć. Teraz żadnych modów tylko ogarnięcie blachy. Niestety na Molo przyjadę z ruda na błotnikach
  18. 4 punkty
    Znacie kogoś i możecie polecić jakiegoś ogarniętego tapicera w WLKP który wszyje we fotele paski ?? Póki co w ostatnim czasie udało mi się zamienić wysłużony już hokej zderzaka na nowy , jednak cały czas czuję niedosyt trwają poszukiwania dachu w idealnym stanie ponieważ ten także jest już trochę wysłużony ale cabrio ma się dobrze , wciąż cieszy oko . Zostawiam fotkę z małego spotu
  19. 4 punkty
    Cześć, nazywam się Paweł i choć na forum już jestem od dłuższego czasu to dopiero dziś uznałem, że może warto pokazać swoje auto Chciałem pokazać Wam auto, którego właścicielem stałem się w dość spontaniczny sposób Wcześniej jeździłem BMW Z3 Coupe, które może niektórzy z Was kojarzą: M3 wpadło w moje ręce jakoś półtorej roku temu, zdecydowałem się na ten wóz ze względu na kolor, wnętrze i stan w jakim było auto. Samochód jest cały w oryginalnym lakierze - jedynie przednie błotniki ktoś musiał poprawiać na rantach, ale to chyba norma w E46. Skrzynia oczywiście manual, buda jak widać coupe. Auto jest z końcówki 2002 roku, później M3 nie dało się już zamówić w takim kolorze. Auto po sprowadzeniu jak się okazało było w większości oklejone przezroczystą folią ochronną, dlatego lakier zachował się w super stanie Później chciałem doprowadzić auto do jak najlepszego stanu mechanicznego, zaczęły się wymiany wszystkich części eksploatacyjnych które tego wymagały. Dodatkowo regulacja zaworów, wymiana wahaczy na regulowane z ftwl, camber na przód i nowe zawieszenie gwintowane FK Konigsport na wkładach Koni, przewody w stalowym oplocie, wymiana tulei w wahaczach na poli, kompletny detailing który przeprowadziłem sam oraz mnóstwo innych rzeczy o których pewnie zapomniałem Następnie montaż szpilek Sparco zamiast śrub oraz złote nakrętki Muteki SR48, kierunki zmienione na amber, tak wg mnie lepiej pasowały do wozu Można było zacząć kombinować z kołami, na początku wpadły OZ Ultraleggera 8,5 i 10 x 19, z oponami Michelin PSS 235/35 i 265/30, tak to wyglądało: A tak się prezentuje obecnie wnętrze, w większości wygląda tak jak wyszło z fabryki, jedynie listwy poszły w carbon Zaczęły się kombinacje z felgami z Z3 czyli Cargraphic Racing - w sumie to wzór typowo z Porsche, ale moje są wyjątkowo w rozstawie 5x120. Z tyłu zmieniłem bębny i wyszło 10,5 cala z 11,5 które były przody zostały 9,5 do tego doszły opony 235/40 i 265/35 18 Bridgestone Potenza RE11A - fajne semislick prosto z Japonii Teraz kilka fotek jak obecnie się prezentuje M3 Plany na przyszłość? - nowy komplet kół - hamulce - już kupione - nowy wydech jakiś tuningowy - dopieszczenie detali Nie jest to typowy German, auto jest zrobione bardziej w moim stylu i raczej nie zamierzam tego zmieniać Pozdro!
  20. 4 punkty
    KUJON

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Ja te części zamawiałem
  21. 4 punkty
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Nadkola zamontowane juz na aucie
  22. 4 punkty
    Krupek

    e34 by Krupek German Milf

    Witam Wczoraj popełniłem pierwszy przegląd olejowy zrobiony przeze mnie Olej Millers,wczesniej zrobiona płukanka Millersa bo swaper zalał 10w40 do silnika.... i filr paliwa-stary był założony w odwrotną strone a następnie zrobiłem parę fotek pod blokiem Pozdro
  23. 4 punkty
    Dziś jak wszystko pójdzie z planem powinny dojść dystanse.
  24. 4 punkty
    No to trochę podgrzewam atmosferę..... dzisiaj bo długim namyśle zostawiam pod maska N54, bo był plan zmieniac motor ale koniec końców zostaje a N54 będzie szło w dobre mody....Powoli zamawiam części.. aktualnie właśnie zamówiona dodatkowa listwa paliwa, do tego rozglądam się za kucizną do motoru i idziemy nie w modne ostatnio 500+ tylko 700+.... Do tego po namowach paru znajomych waga pójdzie w dół w okolice 1350kg z aktualnych 1600kg xd tak więc podsumowując 700+ , 1000nm+ 1350kg bilety na przejaszczkę juz można zamawiac
  25. 4 punkty
    jak to lepiej wygląda niż u nie to nie wiem gdzie ty masz oczy kolego, tył opona względem przodu kompletnie źle dobrana, przód wystaje tak mocno, że nie ma opcji, że to się schowa na normalnych kątach, felga bardzo ładna ,reszta do poprawy.
  26. 4 punkty
    Czas przyspieszyć z robotą, auto już pomalowane lecimy ze składaniem Felgi Rh na szerszych rantach zacznają mi się coraz bardziej podobać, jak dojdzie gwint to spas będzie taki jak lubię . tył przymierzyłem na oponie 255/35 + dystans 12 mm tak to siadło finalnie czekam na opony 265/30 i dam dystans ok 7mm i będzie ok . A to do pieca bo raport smogowy w swarzędzu się nie zgadza
  27. 4 punkty
    CrAsH

    [E39] Venom 535i

    Narazie uczę się jeździć na nowo bo nigdy nie jeździłem na takich nalesnikach, dziś już na wysokich spowalniaczach osłony pod autem prawie zostawiłem na ulicy, no i grubych spasów puki co nie będzie. Mam bardzo stromy zjazd do garażu i nie chciałbym zawinąć zderzaka lub auta. Więc narazie przód poszedł w dół tył troszkę w górę. Po jeżdżę poczekam aż się uklepie wyczuje wyjazd z garażu i jazdę na tym zestawie i może coś delikatnie jeszcze ubije chama.
  28. 4 punkty
    Dzisiaj miałem e30 day . Wreszcie mogły stanąć obok siebie
  29. 4 punkty
    Krupek

    e34 by Krupek German Milf

    zmuła w temacie hehe a tu pare nowych fotek:) co się zmieniło? Dotarły z Niemiec carbonowe pierścienie w felgi,dzis zostały zmienione świece i...sobie po prostu pojeździłem hehe oczywiście więcej roboty było zrobione ale szkoda zaśmiecać tym forum... no dobra-foty
  30. 4 punkty
    dejw

    [E39] 530i by Dejw21

    Hej dawno mnie nie było ale przy autku cały czas coś się dzieje. Mianowicie wróciło od Stamka ze SwapGarage, małe poprawki wydechu bo siedział przy końcowym za nisko teraz jest bajka. Uszczelnione i ustawione vanosy auto od razu inaczej jedzie, wcześniej też szła ale teraz znaczna poprawa zwłaszcza w dole. Wyczyściłem całą komorę i zamieniłem zwykłą wkładkę Simoty na stożek z carbonowej obudowie od high-tech, teraz tylko kwestia czy podłączyć pod ori dojście z tej tuby co idzie z wiatraka czy lepiej wsadzić rurę z zderzak ktoś to przerabiał może ? Wpadło kilka bajerków, powoli rozbieram auto bo pod koniec marca bo idzie do lakiernika już wszystko dogadane. W międzyczasie lampy przód i tył spoleruję a jak będzie średni efekt to przednie przejdą kompletną renowację z nowymi kloszami, xenonem środki na czarno, krzyże itp.
  31. 4 punkty
    Piciu_M3

    [e46] Piciu_M3

    Dzisiaj odebrałem trochę części no i zaczynamy to wszystko pomalutku składać. Zapowiada się to całkiem, całkiem
  32. 4 punkty
    gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

  33. 4 punkty
    kamil

    [e60] ///M550i Performance

  34. 4 punkty
    Cześć, 540 w domu. Muszę zrobić docelową kierownicę, zamontować selektor trybów pracy skrzyni i wyświetlacz, na moją prośbę tego nie zamontowali. Jak się okazało, od dłuższego czasu jeździłem z uszkodzonym zaworem WG. Skutkowało to późnym wstawaniem sprężarki i niestabilnym doładowaniem. WG wymieniony na większy + korekta softu na nowej skrzyni. efekt? Jestem tak zadowolony, że nie wiem jak to powiedzieć. Albo wiem, jest rozpierdol!!! - nie moderować :drunk: Od setupu Małeckiego doszło 25km i 23nm. Natomiast pełny boost pojawia się przeszło 1000 obrotów wcześniej co bardzo widać na wykresie, od 3k obrotów jest naprawdę mocno. Dzisiaj od rana było trochę sucho po mroźnej nocy i zrobiłem może z 10 kilometrów. Pełnym ogniem nie da się iść bo 3-4 niema trakcji, na 5 potrafi się uślizgnąć jak złapiemy wilgotny asfalt. Ale jest wyraźnie szybsza. Skrzynia - hmmmmmmm chyba się zakochałem. W pełnym automacie jedzie płynnie. Fajne wrażenie jak przy 100km/h na 8 biegu mamy 1500 obrotów i totalny turbo gwintowy komfort. W "szybszych trybach" jest przepaść do tego co było. totalna kosa, jak będzie pogoda kiedyś to pokręcimy jakieś filmy i zobaczycie. Kolejna sprawa to starty z miejsca. Trans brake jest totalym kosmosem. Stajemy, ciągniemy łopatkę, wyświetla sie komunikat o włączeniu trans brake, gaz w podłogę. Obroty stają przed 3000/min, puszczamy łopatkę i dzieje się magia. Start pełnym ogniem z 1, 2 lub 3 biegu. Da się po starcie przebić na 3 i 4 i mamy regularnie zapalone opony i start w kłębach dymu 245/40r18. Nie mogę doczekać się dobrej pogody. Sam sprawdziłem możliwości obecnego setupu może w 20% a już go kocham. Czekam, na pogodę, pomierzymy czasy i zobaczymy jak jest. Ale jestem prze zadowolony! Estetyka wykonania pracy i podejście Łukasza Lamika 11/10! Pierwsze starty na brudnym suchym asflacie. 245/40 z tyłu, totalnie nie wjeżdżony. https://www.youtube.com/watch?v=_TMO7cZzC3s pozdro!
  35. 4 punkty
  36. 4 punkty
    Piciu_M3

    [e46] Piciu_M3

    to lecę dalej z foto ze ślubu Marka i Angeliki
  37. 3 punkty
    lapka666

    [e28] 528e by gamek

    To miło, że tak powiem. Mnie też ostatnio żonka zapytała co robię jak starszemu gościowi pokazałem kciuka jak wysiadał z kozackiej e31 i się uśmiechnął do mnie hehe. Pewnie pomyślała...
  38. 3 punkty
    Thepiekarz

    [E34] Fudi - 520i 94'

    Roz..bał mnie ten tekst na początku "Mój Cel To Top Seria" A potem czytam o gwincie i turbo i nie no całkiem spoko ta top seria będzie
  39. 3 punkty
    SebaE30

    E36 320i --> 330i Cabrio by Seba

    Dawno nic nie pisałem, bo jakoś tak wyszło, że prace stanęły chwile w miejscu Ale juz ruszam z tematem i powoli zaczynam składać. Co kilka dni postaram się aktualizować temat i wklejać fotki z prac. Na początku kilka fotek ( nie wszystko zostało uchwycone ) z zawieszenia dolnego które w całości zostało wypiaskowane, pomalowane, wszystkie nowe gumy, tuleje, wahacze, regeneracja hamulców, nowe przewody hamulcowe, paliwowe itp, wszystkie śrubki, blaszki, mocowania został wygalwanizowane ( tutaj podziękowania dla PROZAC'a - jak zawsze podejście i robota profi ) W środę silnik wyląduje na swoim miejscu a zawieszenie zostanie już poskładane na podwoziu potraktowanym RAPTOERM. Wszystko staram się robić po "Syndykatowemu", może w końcu się doczekam działu PD Kilka fotek: CDN
  40. 3 punkty
    AdRRian

    [E36] 328i Cabrio by Bartek

    Mam tylko dwie fotki ale dywan się załapał Mam nadzieję, że nadrobimy foto-braki na Molo
  41. 3 punkty
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    Miałeś racje to właśnie tam była nieszczelność. A dokładnie ta mniejsza rurka odchodząca od głównej była przerwana pierwsze foty już z spotów zwrotów eventow wpadają
  42. 3 punkty
    Ja już się qurła boję tego wyjazdu. Ostatnio do czwartku byłem nieobecny i były dziwne pytania w domu. Karramba zachorował czy jak?
  43. 3 punkty
    Sebczos

    [E34] M5 Touring by Smiley.

    Witam, wiec wreszcie przyszedł czas na mały update dużo się nie działo ale jak wiecie w poprzednim sezonie miałem małe problemy z mocą więc oprócz nowych czujników (wałka, wału, temp. powietrza, sondy lambda) wpadł też nowy wydech kompletny supersprint-a Nowe poliuretany w wahaczach Nowe cewki i świece irydowe Nowa pompa paliwa a jak to wszystko nie podziała to czeka coś innego
  44. 3 punkty
    Hazel

    [E46] 330 by Hazel

    Znowu rozebrane, może ten raz będzie ostatni No więc dzisiaj rozebrałem cały przód w celach wyczyszczcenia i zakonserwowania a także zobaczenia czy gdzies ruda sie nie buja na rejonach. Zdjęty został cały przedni pas i błotniki Na zdjęciu ponizej mamy błotnik od strony kierowcy. Myśle ze niektórzy daliby się pociąc za takie z drugiej strony wygląda podobnie wiec aby się cieszyc. Zadnej rudej a to rzadkosc w e46 i pierwszy jakis maly zestaw plastików do wyczyszczenia i troche ziemi pochowanej w progach Dużo pracy przede mną ale myśle ze efekty będą juz konkretnie widoczne i nie moge doczekac się efektu końcowego Małe czyszczenie dostało także podwozie ale szałowych zdjęc nie ma wiec nie ma nawet co ich wstawiać
  45. 3 punkty
    KUJON

    [e60] ///M550i Performance

    powiedział że nie będzie ich zakładać naDAREmno
  46. 3 punkty
    Nie ukrywam zapłaciłem za nią jak za anglika, dlatego przywrócę jej blask jaki miała w 2002 roku i niech zostanie ze mną na długie lata.
  47. 3 punkty
    Witam wszystkich !!!! Nazywam się Andrzej jestem z Wrocławia choć aktualnie mieszkam za granicą w Niemczech a dokładnie w Dresden. Przedstawiam Moje auto od samego początku posiadania go, aż po dzień dzisiejszy. Jest to BMW M3 E46 rok 2005 w wersji cabrio, Aktualny przebieg to 114000 tyś. Auto kupiłem po długich poszukiwaniach bo chodziło mi głownie o potencjał silnika i o stan techniczny i też bo było to moje marzenie. Blacharka była drugorzędna gdyż jestem blacharzem i umiem zrobić to sam. Zacznijmy od początku,Stan auta jak się okazało był dramatyczny nie chodzi o blacharkę bo to Drobnostki głównym problemem było zawieszenie które było w opłakanym stanie, Dlatego wjechało nowe zawieszenie Wachacze,tuleje, no i ogólnie całe zawieszenie gwintowane od Firmy AP. Następnie auto zostało ponaprawiane blacharsko miały być pomalowane 4 elementy a skończyło się na całym samochodzie , I to był dobry wybór.... A teraz Przedstawię parę zdjęć z samego początku Jak widać powyżej Auto było w słabym stanie, Ale środek jest w Prawie idealnym stanie, a Lakierniczo został ogarnięty i małymi krokami zbliża się do Ideału. Tak Auto wyglądało już po Lakierze uzbrojone i Gotowe do dalszych Przeróbek.... To lecimy Dalej.... Następnym krokiem było oczywiście Zakupienie kół (Niestety nie Pamiętam nazwy kół). wymiary kół to przód 8.5 cala et 20 oraz tył 9.5 cala z et również 20. W między czasie udało mi się zakupić karbonową pokrywę silnika. Po około 2 latach Jazdy Udało mi się kupić inny wydech Firmy Friedrich MotorSport o większym przekroju co dodało i lepszego dźwięku i jak się później okazało również wydech dodał więcej Momentu Obrotowego, Plus jeszcze do tego Karbonową Dokładkę zderzaka tylnego. Po dwóch i pół Roku stwierdziłem żeby pojechać do mojego Znajomego który zajmuje się chipTuningiem i sprawdzić Auto na hamowni i przy okazji ściągnąć Ogranicznik prędkości i Przesunąć Odcięcie. Po wjechaniu na rolki i schamowaniu przy około 25 stopniach pomiar wyszedł całkiem przyzwoicie. Jak sami możecie Ocenić jest całkiem Dobrze, a przy tym dobry moment Obrotowy wyższy niż fabryczny. To zbliżamy się do Końca na chwilę obecną jak Auto wygląda teraz i co ma pod maską, Co poniektórzy mogli mnie zobaczyć w 2018 w Chotowie. Dokładnie dwa tygodnie Przed Chotową w 2018 udało mi się namierzyć w Berlinie Kompresor od Firmy G-POWER. Montaż zajął nam około 12 godzin. Pierwsze wrażenie jeszcze nie dostrojonym autem było niesamowite, Ponieważ moment obrotowy obniżył się znaczne w dolnym zakresie obrotów i Praktycznie do 4 biegu zrywa Przyczepność. Tydzień później już byłem znowu u mojego Kolegi na Strojeniu, niestety było bardzo gorąco i pomiary jak wiecie są troszkę zaniżone. Ale i tak narazie Jest OK. Pierwszy Pomiar bez Strojenia wykazał 374 km, Potem po wprowadzeniu programu systematycznie było ich coraz więcej. Po 3 próbach udało nam się Osiągnąć 405 km. Mój Kolega wyżej wymieniony od chiptuningu stwierdził że przy tym upale nie ma co męczyć silnika przy Temperaturze około 25 Stopni było by około 415-420 km. W tym Momencie Auto przechodzi mały lifting zdemontowałem obudowę kompresora gdyż lakier na niej był w kiepskim stanie Zostało to oddane do profesjonalnej Firmy i będzie na nowe Pomalowane proszkowo, I również w ten sam kolor co był. Oprócz tego jest Planowane zrobienie mniejszego kołka do Kompresora aby jeszcze moc przybyła. Wszystko miejmy nadzieje będzie ogarnięte na Chotową łącznie z Programowaniem i wykresem z hamowni. A tu jeszcze Parę fotek jak auto wygląda Obecnie. Pozdrawiam wszystkich, opinie te dobre jak i złe śmiało pisać jak i ew pomysły na które ja nie wpadłem
  48. 3 punkty
    Dwa kabriolety to trochę dla mnie za dużo dlatego E46 do zabrania za 42 do nego, ewentualnie bez kół 35k
  49. 3 punkty
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    A więc tak temat wygłuszenia jak i zawieszenia zakończony ;) O ile z tyłu bez problemu to z przodu nie obeszło sie bez cięcia i spawania,ale to norma wiec luzik Przód poszedł 1,5 cm niżej a tył został tak jak było ;) moze z pół centa jeszcze urwie na tyle
  50. 3 punkty
    szubik1997

    [e46]Bocian 328i

    Trochę dziwny temat jest z Tobą chłopie. Nie jestem przekonany zbytnio co do tych czterech końcówek. Czasem w tym temacie idzie wszystko w dobrym kierunku i nagle coś odpindolisz, za chwilę znowu wracasz na dobrą drogę, a za chwilę znowu jakiś pomysł Ci strzeli do głowy jak z tymi ramkami na halogeny. Powodzenia, pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...