Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2020.03.26 we wszystkich miejscach

  1. 11 punktów
    gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

  2. 10 punktów
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Tylne zawieszenie w 80% gotowe, zostało założyć zbiornik paliwa, wpiąć filtr paliwa i można cabrio stawiać na koła C. D. N...
  3. 10 punktów
    gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Taki tam zwiastun
  4. 9 punktów
    szubik1997

    [E36] by Szubik

    Cabrio żyje i ma się dobrze, staram wykorzystywać się każdy bezdeszczowy weekend na przejażdżkę Zgłoszenie na GF 2020 nie poszło bo muszę poprawić parę rzeczy które mnie drażnią i w przyszłym roku a może na Molo spotkamy się z lepszą wersją Pzdr,
  5. 9 punktów
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

  6. 9 punktów
  7. 8 punktów
    Mała zapowiedz finalnego setupu felg na ten sezon Rotor finalnie poszedł w jasny grafit z drobnym ziarnem brokatu. W świetle dziennym powinno zrobić dobrą rozpierduche Oczywiście brakuje dekli, ale wrzuce raczej te od BMW, gdyż te od Riala mi się za ch... nie widzą Pozdro !
  8. 8 punktów
    Nastepny etap , Karoseria idealnie równa nie ma kompromisów ... Nałozony jest podkład wypełniający, teraz auto bedzie stało w pomieszczeniu 40stopni , nastepnie matowanie pod baze i lakier bezbarwny . Po tym etapie auto znowu wróci do suszarni i spędzi tam około tygodnia. Miedzy czasie wpadło w łapki zawieszenie Gwintowane K-sport Na zdjeciu tylko tył , ale przód tez jest! wpadnie tez rozpórka WIECHERS. I tak powoli do celu..;-)
  9. 8 punktów
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    Tak mnie naszło dziś by nagrać jak sprawuje się wydech A z tego co pamietam to chyba jeszcz nie pokazywałem tego tutaj a jak pokazywałem to przypomnę
  10. 8 punktów
    Korzystając z pogody nie mogłem oprzeć się zrobić kilku fotek .
  11. 7 punktów
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

    Dziś wstępnie złożyłem auto Pierwszy wyjazd od stycznia jak wróciła z wydechu Wyjechałem z garażu, umyłem itp
  12. 6 punktów
    kumor07

    [e39] kumor07- 546i Alpina

    Kolejna aktualizacja i coraz bliżej zakończenia , w piątek jak wrócę ze statku to zobaczę co u lakiernika , tym czasem relacja od Tapicera :
  13. 6 punktów
    Hazel

    [E46] 330 "Chmurka" by Hazel

    Ulepa wróciła od lakiernika. No i wygląda całkiem całkiem Z roboty jestem bardzo zadowolony, nie pierwsze auto które dawałem do tego lakiernika, więc nie było żadnych obaw o jakość pracy A tutaj efekty Wkońcu błotnik bez schodzącego klaru co było bardzo szpecące. Drugi raz się spotykam ze schodzącym bezbrawnym w tym kolorze, dziwna sytuacja zważywszy że lakier ori. Wkońcu bez rudej Nic więcej nie mam ciekawego aktualnie do pokazania . Jeśli się uda to jutro moze zacznę lakierowanie m pakietu
  14. 6 punktów
    Kilka zdjęć podglądowych w świetle dziennym, przy raczej zachodzącym już słońcu.
  15. 6 punktów
    Krótki filmik jak jeszcze można było wychodzić z domu
  16. 6 punktów
    Prace idą do przodu więc wrzucam kilaka fot z postępów. Przyszło kilka paczek z fantami które trzeba było wymienić. Kierownica powietrza i kanał powietrza były uszkodzone, listwa shadowline błotnika prawego została przez kogoś wklejona i przy zdejmowaniu nie udało się jej uratować kupiłem za 40 zł używaną więc to jest chyba zakup tego wydarzenia bo nowa kosztuje podobno ok 700zł. Wzmocnienie zderzaka przedniego zgubiłem jadąc na Chotowe w tamtym roku. Niby ta część ma nr fabryczny BMW ale nie jest dostępna w sprzedaży gdyż jest to część zderzaka. Udalo się ją dostać używaną. Jak już maluje auto to postanowiłem dołożyć lotkę na klapę bagażnika. Uchwyt podlogi bagażnika był połamany dlatego kupiłem podłogę z całym uchwytem. Teraz tylko muszę ją doprowadzić do porządku bo nie wygląda ciekawie. A tu dla porównania 3 rodzaje lakieru który występuje pod kodem lakieru stratusgrau. Może na zdjęciu nie widać Ale są to 3 różna odcienie. Mój będzie z największego wzornika. Cdn.
  17. 5 punktów
    Cześć Zakladam nowy temat bo i nowe auto W skrocie Auto z fabryki wyjechalo w 1994 roku jako 730i 5B manual Kupiłem je jesienią 2018r w stanie, można powiedzieć, agonalnym tylko i wylacznie dla manualnej skrzyni z v8 potrzebnej do swapa Vki do e36. Po przyjechaniu do domu okazalo sie, ze to auto jest mega zdrowe jezeli chodzi o blacharke i praktycznie na calym aucie jest oryginalny lakier. Co prawda wymagalo interwencji blacharza, poniewaz mialo ubity lewy przodni naroznik. Z racji iz e38 od poczatku mojej przygody z BMW siedzialo mi w glowie, postanowilem, że ją jednak uratuje i zrobie sobie fajny i wygodny daily car. Na pierwszy ogien poszla wymiana cieknacego zbiornika paliwa co jest przypadłością e38 oraz wymiana wszystkich ubitych elementow i ich polakierowanie. Nastepnie z żoną stwierdzilismy, ze zawieszenie jest zdecydowanie za miekkie i "pontonowate" wiec wjechał Gwint ISC Racing I felgi ST37. Auto straciło na komforcie ale zaczęło sie wkoncu prowadzić. W między czasie kupilem kompletny silnik M60B40 poniewaz od poczatku takie bylo zalozenie. Nastepnie przyszlo wnetrze. Założenie bylo proste - ma byc czarno i ładnie. Poszło kompletne wygluszenie matami STP. Następnie wjechalo cale wnetrze z 750i w skorze NAPPA Wraz z 3 strefa klimatyzacji oraz drewniana kierownicą. Podsufitka i półka tylna została oklejona oryginalną alcantarą i dolożone raczki czarne ze skórą. Kanapa full elektyczna i podłokietnik multimedialny Nastepnie auto trafilo znowu do lakiernika celem zrobienia auta na High gloss shadow line. Kolejnym krokiem były wlasciwe koła Ponieważ nie ma nic ciekawego na rynku jezeli chodzi o felgi do e38 postanowiliśmy z chłopakami z Authentic Cars zrobić swoje felgi od podstaw obliczone sciśle pod to auto. Założenie bylo zeby felgi byly spasowane do obnizonego auta ale nie przesadzać z naciągiem i kątami Powstało cos takiego ACW Forged Parametry finalne wyszly Przód 10.5 x 19 et5 rant 3.5, bęben 6.5, felga skręcona na "kanapke" opona Kumho PS91 245/35 Tył 12.5 x 19 et30 rant 4.5 bęben 7.5 takrze skręcone na "kanapke" opona Kumho PS91 295/30 Na dzień dzisiejszy samochód mysle, ze powinien sie nadawać na forum. Dodam, że auto ma oryginalne kąty i jest ustawione na najbardziej miękko, także mimo takiego sapsowania da sie nim latac na "pełnej"
  18. 4 punkty
    Przez ostatnie dwa dni bbyla walka z podłoga. Bardzo dokładnie umyta, rdza zdarta do gołej blachy. Podłoga zabezpieczona epoksydem, Ubytki zostały uzupełnione hybrydowa masa natryskowa beżowa, całość przykryta czarny matowym środkiem na bazie kauczuku Jutro będzie założone zawieszenie i przejedzie na drugą hale do suszarni i tam. Będzie stała około tydzień. Więc następne tygodnie będą już cieszyć oczy.
  19. 4 punkty
    Mikael

    [F10] M5 Mikael

    felgi gotowe, czekam na kuriera
  20. 3 punkty
    Mikael

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Cos sie dzieje
  21. 3 punkty
    feconi

    [E46] KOBRA 325Ci Cabrio

    Czerwone
  22. 3 punkty
    Michaś 523i

    [E36] 323 Coupe Cholo

    i tu co niektórzy powinni brać przykład a nie - kupi gotowca w styczniu, w czerwcu wskoczy na 1zlot, zrobi show na fb, we wrześniu wystawi na otomoto z dopiskiem "uznane na wielu zlotach/ewentach" jeszcze raz Brawo!
  23. 3 punkty
    patrykm88

    [E36] by Szubik

    Jeżeli chodzi o oz to oklepana futura nie ma sobie równych na e36
  24. 3 punkty
    goryl

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    po tym porównaniu lamp sam nie wiem co lepsze...raz jedne a za miesiąc zmiana na drugie ...a ha , i maska otwiera Ci się w złą stronę ...pewnie angol
  25. 3 punkty
    Wisnia135i

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Moim zdaniem bez BH bardziej świeżo wygląda i lepiej
  26. 3 punkty
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Dzisiaj wjechał nowy bak A tak serio to na nowy ori mnie stać nie było, zamienniki wiadomo jak wyglądają z jakościa więc klasycznie stary bak poszedł w piach a następnie nałożony czarny mat że względu na jakiego większą twardość niż połysku. Startowałem z takiego stanu: A jest tak Jedynie ten fragment ma skazę która widać i tu blachę ścisne i przelece na około bak specyfikiem do uszczelniania baków. Myślę że powinno to zdać egzamin. W najgorszym wypadku będzie trzeba kupić inny/nowy bak. Teraz czas na uzbrajanie i na dniach montaż C. D. N...
  27. 3 punkty
    AdRRian

    [e36] Adrian - 323iT

    Zostawmy narazie fotele. W związku z wyrusem tempo prac trochę spadło, ale nie ustało. Zająłem się więc innymi tematami. Wjechał nowy napinacz, nowy mieszek, nowe śruby do zderzaka i nadkola oraz nowe uszczelki do lamp. Okazało się, że zdechł wentylator od klimy więc przy okazji wymiany plastyki zostały odświeżone. Nadkole było połamane co odkryłem przy okazji wymiany gwintu i mycia wnęk, więc wpadło nowe. Trwają też prace związane w polerowaniem felg, idzie to wolno bo robię to sam i pierwszy raz, jeszcze z tydzień i jakoś to może będzie Zrobiłem też krzyże w lampach, ale poczekam ze zdjęciem jak wyjadę na dwór...
  28. 3 punkty
    goryl

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Według rejestracji to zwykła 528 z 98 roku...czyli to e39
  29. 3 punkty
  30. 3 punkty
    lapka666

    [E46] Compact by Lelek

    nie wiem co bardziej mi poprawia chumor... xD czy co skisłem hahaha ale w kumulacji zwałowo brzmi hehe
  31. 2 punkty
    Od razu widać że to dach
  32. 2 punkty
    PiotrekE36

    [E30], sedan 2d - - Piotrek

    Ostatnio wziąłem się za spojler żeby bo trochę odświeżyć. Data produkcji 1986, przez ten czas słońce trochę go zniszczyło Ładnych parę godzin pracy i mamy efekt końcowy Lekko go natłuściłem i efekt końcowy W tygodniu montaż
  33. 2 punkty
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

    @Michaś 523i co tylko mogę robię sam. Tak jak mówisz. Ogólnie jakieś detale tylko idą do kogoś innego. Ile lat.... Auto kupiłem w listopadzie 2010 roku I od wtedy zaczęła się ta przygoda z e36, i droga była bujna i kręta, ale mysle ze coś z tego wychodzi...
  34. 2 punkty
    Michaś 523i

    [E36] 323 Coupe Cholo

    tak zajaranego swoim autem gościa to ja dawno nie widziałem i do tego 90% robi sam własnymi rękoma dla mnie szacunek w uj... Piona! ps. Cholo ile lat działasz przy aucie?
  35. 2 punkty
    feconi

    [e46]Bocian 328i

    Sąsiedzi muszą Cię baaardzo lubieć...
  36. 2 punkty
    qbak

    [e36]qbak -- 328i coupe czarnula

    Kolejny update. Wydaje się że wnętrze na razie jest skończone. Następny przystanek - lusterko wsteczne z kompasem, ale to raczej nie prędko. Po kolei. Dodanie czujnika AUC nie było aż tak proste jak się wydawało. Na początek demontaż lampy i kierunka, byłem pewien że coś połamie ale tym razem się udało. Lampa zaczeła parować, myslalem ze ją rozbiorę doszczelnię i podczyszczę, ale czeka mnie jeszcze regeneracja odbłyśników w przyszłości więc dopiero wtedy tym się zajmę. Od razu jeszcze nowe klosze wtedy zamówię, bo te mają połamany jeden zaczep i pewnie przez to paruje. W internetach nie ma tak do końca powiedziane gdzie ten czujnik ma być, dużo jest informacji że gdzieś na obudowie chłodnicy. Trochę mnie to martwiło bo mogło być tak że moja nowa nie będzie miała tego zaczepu. Finalnie okazało się że jest w okolicach noska na elementach blacharskich auta, wpinamy i siedzi nie do ruszenia Potem wiązka i tu największy problem, jak się dostać pod kierownicę... Bez demontażu skrzynki bezpieczników (górnej części) się nie obędzie. Oczywiście dwie śrubki (torx 10 z tego co pamiętam) są pod podszybiem i jest do nich trudny dostęp - u mnie jeszcze były zaśniedziałe, ale jakoś pomalutku i powolutku poszło. Potem przewleść drut i przeciągnąć - od tego momentu już łatwo. Pies był robotą wykończony Nigdzie tego w internetach nie ma, ale wiązka od czujnika do e36 jest 4 pinowa - 4 pin idzie na masę. Na szczęście ja już wiem co i jak (po wpinaniu się w szynę zbiorczą dla podświetlenia na nogi) więc szybki nurek pod pedały i wpięcie masy to chwila. gdzieś.... tam Wpięcie klimatronika na szybko żeby sprawdzić czy sprawny i gra gitara. W końcu dodatkowe świecidełko w kabinie Ogarnianie podświetlenia przycisku lędźwi to już pryszcz - zarobienie kabla do oryginalnej wtyczki, puszczenie go pod dywanem, wpięcie w szynę zbiorczą podświetleń - to od strzała poszło. Potem mój nemezis, czyli uchylne szyby tylne. Długo się zastanawiałem czy to ruszać bo nie czułem się na siłach, ale na FB poznałem człowieka który mi jak idiocie wytłumaczył wszystko co i jak i jeszcze przeprowadził przez cały proces - jestem mu wdzięczny. To niesamowite jak ludzie są gotowi żeby pomagać Wklejam schemat dla potomnych i nieszczęśników, którzy tak jak ja nie mają niebieskiego przekaźnika Zamówiłem nowe guziki (bo stare były na zielonej wtyczce, dodatkowo wlutowane kable były bezpośrednio w płytkę a nie po wtyczce), poogarniałem wiązkę, wszystko na kontektorkach poizolowanych. Nic się z tym niby przez 3 lata nie działo, ale teraz już wiem że jest zrobione jak trzeba Od miesiąca latała mi też cała kolumna kierownicy lewo-prawo. Wściekły byłem bo generalnie w układ kierowniczy poszły chore pieniądze i chora ilość czasu a tu znowu coś nie gra. Dla podsumowania - zawieszenie, wszystkie elementy gumowe nowe, regeneracja magla, potem NOWY magiel, wymiana łożysk na kolumnie kierowniczej, potem wymiana CAŁEJ kolumny kierowniczej, wymiana taśmy x3 a potem kupno NOWEJ taśmy z ASO, na koniec wymiana kierownicy na taką z dobrym wieloklinem. Po tym wszystkim nareszcie odczucia z działania kierownicy były takie jak powinny być, a tu znowu coś. Na szczęście jak się wczołgałem pod pedały to zobaczyłem że ten plastikowy pierścień wyskoczył ze swojego miejsca. Wcisnąłem go tam gdzie powinien być i działa wszystko jak trzeba Przestała mi też działać kontrolka świateł długich - wszystko się świeci jak trzeba a kontrolki niebieskiej nie ma. Myślałem że to może żarówka się spaliła - wymiana nic nie dała. Wymieniłem też przekaźnik świateł - nic. Raczej tutaj już się poddam i oddam auto do elektryka. Mam też w domu kanał - z tej okazji wymieniłem czujnik ABSu. Oddałem kilka tygodni temu moduł ABSu do elektryka, w końcu coś tam naprawił i można było się połączyć komputerem do diagnostyki. Pokazało błąd czujnika, niestety wymiana nic nie dała. Trzeba będzie szukać dalej - nadal losowo wywala mi błąd ABSu i trakcji i dopiero reset auta kasuje błąd. Nie pytajcie co tam wcześniej było - człowiek miał warsztat a obok lakiernie. Długo czasu minie zanim to miejsce doprowadzę do ładu... Na koniec mycie, odkurzanie, konserwacja Chwila przerwy i auto leci do blacharza i lakiernika Gdyby ktoś miał pomysł jak wypiaskować i pomalować prowadnice od foteli - dajcie cynk
  37. 2 punkty
    Hazel

    [E46] 330 "Chmurka" by Hazel

    No hej, pomyślałem ze może napisze co i jak z autem, bo może akurat kogoś to interesuje Auto się nie sprzedało, zainteresowanie jakieś tam niby było ale nic szczególnego co mnie generalnie nie dziwi. Trzeba modyfikować dalej Wracając do tematu to przy aucie działo się w sumie troche i troche dziać się będzie w najbliższym czasie. Na początek zaczniemy od kół. Zmiana dość konkretna bo zamiast aluminiowych rantów 2.5 calowych wjechały Radinoxy 2.75 cala. Przepaść jest kolosalna. Korzystając z okazji przed złożeniem wszystkiego do kupy wylakierowałem także bębny na srebrny połysk. Rotory przepolerowałem ręcznie i położyłem wosk Collnite 476s Drugim konkretnym zakupem jest nowy wydech końcowy marki dobrze znanej na tym forum Wizualnie jak i dźwiękowo jest na plus. Kupione także zostały kolektory wydechowe Schmiedmann, niestety z powodu braku czasu nie zostały one zamontowane. Miejmy nadzieje że kiedyś się doczekają. Fotka w doborowym towarzystwie jakim niewątpliwie jest M3 E46 Widać tam załozony juz wydech. Także zmieniłem lampy w klapie na polifty, które jednak wydają mi się ciut ładniejsze Polakierowałem rownież dyfuzor, ponieważ poprzedni miał zacieki, a także jego połysk pozostawiał wiele do życzenia. Auto doczekało się wkońcu wymiany sprzęgła, o którym powiedzieć, że było w stanie agonalnym to nie powiedzieć nic. Tarcza została na nowo obita plus docisk z M54. Tak to wyglądało. Bardzo nieciekawie No i z rzeczy mniej przyjemnych. W wigilie wracając ze spota pewna sarna postanowiła przyjrzeć się Chmurce z bliska. Bardzo bliska... Generalnie szczęście w nieszczęściu. Bilans strat nie jest jakiś duży na to co mogło się wydarzyć. Uszkodzona została nerka,lampa,halogen. Maska miała wgniote która została wyciągnięta metodą PDR. Zderzakowi poza tym ze popękał lakier też nie stało się nic konkretnego. Największa obawa była o koło oczywiście. Była to pierwsza jazda na nowych rantach czyli bardzo pechowo. Na obawach się skończyło choć wyglądało to dość nieciekawie We wtorek auto pojechało do lakiernika i auto będzie znowu doprowadzane do konkretnego stanu. Lakierowana będzie maska, kawałek lewego błotnika, spryski i kawałek budy pod tylną klapą. Mam już także kupione nowe nerki i klosz lampy. W najbliższych modach mam zamiar polakierować na nowo M pakiet i splittery, ale to już bede robił samemu jak auto wróci do mnie. Trzymajcie sie i pozdrawiam Myjcie rączki i siedźcie w domu/garażu PS. Ładne zdjęcie z nowym stróżem
  38. 2 punkty
    Mikael

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Blaszki dzisiaj przyszły, można powiedzieć że Witaj w domu Narazie do garażu, czekam na wszytkie płyny oleje filtry itp szybki serwis a przy okazji obadam co do wymiany po tym wszystkim jakaś dalsza trasa żeby się odmuliła po zimie
  39. 2 punkty
    ja akurat ani podudzia ani zagłowka nie wysuwam zrobiłem to jak zresztą połowę fantów poprostu żeby mieć full el to samo z pamięcią ona się nie przyda ale niech bedzie wtedy gasisz auto fotel odjeżdżają kiera też i wysiadasz mam jeszcze jeden pomysł nawet mam do tego graty ale nie wiem czy to nie będzie przegięcie mówię tu o .. masażach i aktywnych boczkach gdybym miał zagłówki z tyłu też bym zrobił je el. ale nie mam wiec ten temat zostawię innym zakręconym jak ja
  40. 2 punkty
    @grabol reflektory ogarnia w sposób perfekcyjny. https://www.facebook.com/AutoDream.waw Pzdr, B.
  41. 2 punkty
  42. 2 punkty
    jakościowo wygląda świetnie, jedyne co mi się rzuciło w oczy, że splot włókna raz idzie w jedną raz w drugą stronę, a najbardziej to widać przy selektorze, gdzie nie zgrywają się linie na ramce i popielniczce(?)
  43. 2 punkty
    Nie mam pytań Mega szacunek za wytrwałość w dążeniu do maksymalnego doposażenia kebaba! Piona, B.
  44. 2 punkty
    Te kołki są w aso kosztują 5pln czy jakoś tak . Urywają się tylko stare nowe są elastyczne w miarę. Ściskasz je delikatnie przy samym siedzisku i wpychasz do środka ząbek po ząbku bez problemu ogarniesz. Elektryka jest ogarnięta na oem wiązce plus dokladasz dwa piny do kostki sterowania z E34/E32 panel sterowania - tu masz schody bo musIsz mieć set z wersji bez pamięci i to rzadko się pojawia. Mi udało się kupić nowe cena w aso 630pln sztuka. Podudzia mechanizm to moja produkcja od projektu po cięcie na.lasedze plus gięcie na prasie krawędziowej mechanizm jest niższy od fabrycznego o 7mm wraz z osłoną. Osłona jest po to by napęd nie kaleczył gąbki jedynie trzeba wyciąć w siedzisku kwadrat aby schować przekladnię 6cmx6cm takiej wielkości. Przycisk do tego jest oem z E36 pokaże go w weekend jak zamontowany jest dodatkowo jest podświetlany jak to w fabryce by zrobili. Całość na przyszły sezon doposażę w pamięć ale to dopiero jak zrobię elektryczną kolumnę kierowniczą. Tak to w skrócie wygląda
  45. 2 punkty
    david

    [E12] 520A edelstahl...

    goryl, wierz mi ,że przez tyle lat to mi naprawdę różne pomysły na zmiany przychodziły : od silnika s54 , przez s62 po RS w 18" i air ride ale zawsze , finalnie dochodziłem do wniosku : po co ? Taką właśnie babcię lubię najbardziej
  46. 2 punkty
    Mały przedsmak tego jak w świetle dziennym i po wyczyszczeniu(choć będą jeszcze drobne poprawki) będzie wyglądać środek w tym sezonie Na dawce elektroniki kupiłem czarne sporty: I po prostu wszystko przełożę na ich stelaż + planuje dorzucić pompowane ledzwia z komfortów, gdyż sporty fabrycznie nie miały pompowania. Pompowanie juz idzie do mnie (zdjęcie jeszcze nie moje, ale zapożyczone) : Dodatkowo stwierdziłem, ze wywalam folie przyciemniającą z całego tyłu i kupiłem tylne boczki z roletami, co powoli juz staje się rarytasem jesli chodzi o e39 w sedanie, a zeby dorwać fajny i kompletny komplet trzeba już wyłożyć sporą sumkę na blat, a już nie wspomnę ile trzeba sie tego na szukać... Oczywiście do kompletu jest również roleta tylnej szyby Boczki sa czarne, ale skóra bedzie, a właściwe juz jest przełożona: A tu juz po przełożeniu: I efekt prawie, ze finalny: Narazie w dalszym ciągu zostaje bez auta, ale dzialam na tyle ile mogę, aby po odbiorze zostało mi juz tylko składanie tego wszystkiego do kupy, czyli montaż wydechu i pasowanie nadwozia z kołem, które w przeciągu tygodnia/dwóch wróci do mnie z zabiegu zmiany rantów, polerki śrubek i lakierowania rotorów z bębnami Pozdro i jak zawsze zapraszam do dyskusji.
  47. 2 punkty
    Bartek.P

    [E46] Compact by Lelek

    Myślę że będziesz bardziej zadowolony z zawieszenia ISC niż z sesji która sobie zrobiłeś
  48. 2 punkty
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Dyfer oganiety, pozostaje tylko wrzucić uszczelkę, jeszcze raz wyczyścić środek i zalać olejem Olej jaki będę lał to Castrol Nie wiem czy też mnie ponosiło z ocynkiem samych flansz ale wiem że ich osłony przeciwpyłowe były na pewno w złotym ocynku. I na koniec wrzuciłem jeszcze osłony termiczne bo walały mi się pod nogami
  49. 1 punkt
    Kurła będzie ogień!
  50. 1 punkt
    AdRRian

    [e36] Adrian - 323iT

    Wróćmy do rzeczy ważnych. Pan Tokarz artysta dorobił nowe śrubki do Brocków, zamieniając pręt nierdzewnej stali w małe dzieła sztuki
×
×
  • Utwórz nowe...