Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2019.06.10 we wszystkich miejscach

  1. 6 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Kolejna paczka dotarła a w niej Listwa chromowana pod przednią szybe,szablony do montazu nakładek,nerki i włącznik swiateł Czekamy na następną :D
  2. 4 punkty
    ryyyan

    e34 by Krupek German Milf

    Ten zbiornik to powinien wrócić na swoje miejsce . Co to za praktyki wywalania zbiorniczka ?
  3. 4 punkty
    Samochód po GF wrócił na ogarnięcie do końca spraw mechanicznych, których nie zdążyłem zrobić przed GF Chotowa 2019 oraz ogarnięcie pewnych niedociągnięć w wyniku składania auta na szybkiego u lakiernika byle zdążyć na GF. Zaczynamy. Największą bolączką po pomalowaniu auta był niedziałający dach, tzn czasem mu się coś odwidziało i zadziałał ale ogólnie to był niesprawny. Nie chodziła też jak należy po poskładaniu szyba boczna przednia , nie wysuwała się płynnie i nie dało się jej zaadoptować i przyuczyć. Wymieniony został podnośnik szyby ale nic to nie pomogło, szukaliśmy błędu może po stronie poskręcania jej mocowania ale to nie to, szyba chodziła schodkowo nie potrafiła się nauczyć jej krańcowych momentów i to skutkowało blokadą składania i otwierania dachu, który przed malowaniem działał idealnie, a szyba również. W końcu namierzono problem, była to zalana kostka z wiązką która jest na łączeniu drzwi i karoseria. 5 pinów całkiem uwalonych. Nie mam pojęcia jak ale woda się tam dostała między czasie i narobiła dziadostwa. Została wymieniona część instalacji w tym miejscu i szyba uzdrowiała od razu, a co za tym idzie dach również. Działa wszystko jak należy do tego zaczeło działać przesuwanie szybkie fotela pasażera, które okazło się też przez tą wiązkę nie chodziło oraz podświetlanie progu. Podpieliśmy też 3 stop na tylnej klapie bo po malowaniu nie działał. Następne bolączki to świecąca sie jedna poduszka nie szło jej skasować błąd ciągle wracał, przed malowaniem było wszystko ok , poduszki sprawdzone też ok. W końcu Auto Moto Serwis gdzie naprawiam swoje auta namierzył, że czujnik uderzeniowy na belce przedniej został tak zamontowany że jeden kabel się przerwał i to było zródło problemu. Nie działały mi w ogóle spryskiwacze szyby i reflektorów, a jak wlewałem płyn to leciał on od razu na podłogę w garażu, okazało się że zbiornik płynu spryskiwaczy nie podpięty po malowaniu. Podpięto jak nalezy i wszystko działa. Został też wykasowany błąd czujników powietrza w kołach, ponieważ wersje USA mają to obowiązkowe dlatego trzeba było zrobić pewne obejście i już komputer się o to nie upomina i na zegarach w końcu nic się nie świeci i nie wkurza. Na zdjęciu widać przebieg w milach ale przy kodowaniu tak było to tymczasowo ustawione. Lakiernik źle policzył ilość spinek do progów i tego też nie zdążyli zamontować przed GF, dokupiłem wszystkie nowe i są uzupełnione. Kwestia osłony dolnej bo jak wiecie tą z M6 rozwaliłem nową po tygodniu i nie da się kompletnie z nią jeździć przy mojej glebie, ktora nie jest hardcorowa ale mimo wszystko z tą osłoną, która znajdowała się 5cm od asfaltu nie było szans na jazdę. Kupiłem nową seryjną zobaczcie jaka jest różnica w grubości seria vs M6. Jednak okazuje się że musze jeszcze dokupić sporo plastików żeby zamontować tą osłonę bo ja przed malowaniem kompletowałem cały przód pod M6 a teraz niestety trzeba dokupić 50% z serii żeby osłona była zamontowana solidnie. Kolejna sprawa to nikt mi nie powiedział że pancerz jednej z linek maski jest już sfatygowany i dobrze było by go wymienić, no i oczywiście po 2 tygodniach jedna linka od maski przestałą się otwierać. Wpadła nowa linka Zabrałem się również za wymianę lub kompletowanie brakujących, czy zniszczonych plastików w kabinie, których wczesniej nie zdążyłem lub nie wiedziałem że się poniszczą czy zginą Zagineły zaślepki maskujące przykręcanie boczków przednich, wpadły nowe. Brakowało też zaślepki awaryjnego zamykania dachu, kupiłem nową nie wiem tylko czemu BMW ma w ofercie jedynie czarne zobacze w innych cabrio może wszystkie tak mają. Osłona lewarka skrzyni biegów była zmordowana przez meksykańskie sygnety, kupiłem nową. Przyszły z Niemiec po 2 tygodniach oczekiwania nowe naklejki, w tym ta z VINem, wszystko już pod wersję Europa bo tylko takie da się zamówić, zresztą pozbywam się wszystkich akcentów USA i już mi został tylko licznik i dokupienie drugiego panela klimy EU bo pierwszy niestety dostałem niesprawny. Gwint poszedł tymczasowo o 1 cm w górę i regulacja ustawiona na SOFT, komfort jest świetny w porównaniu do ustawień HARD i przejeżdżam teraz przez progi zwalniające, a wybieram się na dniach w długą trasę. Ogólnie to wyszło składanie samochodu po malowaniu na szybkiego byle zdążyć na GF, gdybym miał wtedy te 2 tygodnie czasu więcej pewnie byłoby to zrobione od razu ale już wyprowadziliśmy i chce teraz trochę pojeździć i nacieszyć się tym kabrioletem.
  4. 4 punkty
    AdRRian

    [e36] Adrian - 323iT

    Dziękuję, klocki nie ceramiczne, zwykłe Obecnie jest mix custom, na nowy sezon planuję zmianę na lepsze I tu pytanie co lepiej: D2 Street czy KW V1? I kilka fotek mojego dziada z GF19, niewiele, bo jak wiadomo, szewc bez butów chodzi W doborowym towarzystwie i wg. klucza kolorystycznego.
  5. 4 punkty
  6. 3 punkty
    Bieda, m paka nie ma
  7. 2 punkty
    GERMANFEST 2019
  8. 2 punkty
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Witam wszystkich forumowiczów Już od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad założeniem tematu na tym forum. Powód- duża kontrowersja dla zapewne większości syndykatowców. Ale od początku- Cabrio zakupiłem w lutym 2017 roku. Na pierwszy rzut oka- blacha w bardzo dobrym stanie, klar w paru miejscach schodził, wyposażenie ciekawe. Nie było nad czym się zastanawiać więc po chwili auto stało już na lawecie. Z VIN'u wygląda to tak: ======================================== Vehicle information ======================================== Type code: BA11 Model: 320I (EUR) E-F-R series: E30 C Series: 3 Type: CABRIO Steering: LL Doors: 2 Engine: M20 Displacement: 2.00 Power: 95 (129 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 252 - CALYPSOROT METALLIC Upholstery code: 1990-07-09 - S210 Dynamic stability control III S320 Deleted, model lettering S370 Softtop, black S498 Headrests mechanically adjustable, rear S540 Cruise control S680 Radio antenna, manual S687 Radio preparation S850 Additional Export tank filling Zdjęcie jeszcze przed zakupem A tutaj już gotowy na powrót do nowego domu Potem była już tylko wizja tuningu, tak żeby auto jeździło i w miarę wyglądało. Summa summarum wyszło to tak ....i tak, założyłem pneumatyke Szukałem klasycznych chromów, ale wpadły jak widać zderzaki z USA. Dalej zająłem się trochę porządkiem pod maską Punkt startowy Efekt końcowy Jedną rzeczą której mi brakowało pod maską były barany. Tak więc postanowiłem od razu zabrać się za cały wydech więc wpadł zestaw Racing od MGMotorsportu I efekt pod maską wyglądał już tak A od dołu wygląda to tak Środek prezentuje, albo prezentował się tak Wpadło też nowe poszycie dachu I zmiana dariuszów na coś bardziej szlachetnego Ranty w poler, śrubki pozłocone, opona 185/35/17- efekt końcowy dla mnie bajka Sezon 2k18 skończyłem na meetingu w taki oto sposób I od tego czasu projekt przedzielam grubą kreską i zaczynam wszystko na nowo, całkowicie od podstaw ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zacząłem od rozbiórki Na pierwszy rzut oka wyleciał silnik. Dwie godziny i był na zewnątrz Potem cały środek i wiązka W między czasie cabrio pojechało do blacharza a ja zająłem się reanimacją całej wiązki Po wizycie u blacharza nadszedł czas na konserwację Podwozie wymyte, stara konserwacja ściągnięta, nowa nałożona. Do konserwacji użyłem produktów SIKA Po konserwacji od razu zabrałem się za przewody hamulcowe i paliwowe Obecnie cabrio stoi w garażu, z początkiem lipca mam umówionego lakiernika. Kolor zostaje ten sam, chociaż chce nadać mu większej głębi. W między czasie ściągam starą mastykę z progów i tylnego pasa. Następnie w planie rzucenie w podkład epoksydowy progów, środka i przygotowanie komory silnika. Dalsze plany? - Założenie pakietu mt1, który już jest i czeka. Oczywiście wszystko ori. - Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawiesznie - Wymiana wszystkich elementów zawieszenia na nowe, które już mam i czekają - Nowy bak bo stary przegnił - Złożenie silnika- w planie stroker z górą b25 i dołem b27 z ITB na EMU - Zmiana felgi na 3tlg - Obszycie środka na beżowo To byłoby tak w skrócie. Powoli ale systematycznie działam cały czas, docelowo chce zdążyć na sezon 2k20. Piona!
  9. 2 punkty
    gamek2

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    Maszyna ruszyła dawno nic sie nie działo bo czekałem na swoją kolej i teraz bedzie z górki Wczoraj auto było na hamowni żeby sprawdzic ile jest obecnie km i wynik nas zaskoczył bo mimo tego ze dolot nie jest zrobiony ani wydech i bez strojenia przy temperaturze 35 stopni i 50 stopni w dolocie auto wypluło 276km
  10. 2 punkty
    Michaś 523i

    [E30] Cabrio by jacoo

  11. 2 punkty
  12. 2 punkty
    Dzięki za fotki ! Fala zlotów już minęła wiec cos tam przydało by się uaktualnić a więc od początku, przed 3erFest na styk wróciła kanapa, nie podoba mi się ona jeszcze do końca, z prawej strony kanapy te paski jakby były za wysoko ale na zlotach pytałem się jakie wrażenia odnoszą inni i kazali nie wydziwiać ale poprawie to jeszcze z pasami oraz kompletną kanapą wygląda to lepiej Wcześniej byłem na HelloSummer w Gróju no i pierwsze miejsce. Dzięki nie wiem czy tylko mi te włosy si ę podobają ? na kozienice, jeszcze z pełnym wstydem i brakiem czasu pojechałem z nadal uszkodzonymi szczeblami.. ale i tak wyróżnienie felga zlotu należało do mnie Dzięki! Na 3erFest narodził mi się nowy pomysł dość spontaniczny, ponieważ w Vin mam zielony dach i tak też pomyślałem o nim ale.. chyba czarny lepszy, co Wy na to ? Na razie zostaje czarny ! Po HelloSummer Crow wszedł mi na ambicje mówiąc że kurz mam w komorze dachu, wiec wolnym wieczorem odświeżyłem ją Musze jeszcze osłony antykapotażowe dorwać szare ! Priorytet Bardzo fajne foto jeszcze z kozienic ale nie mogę się doprosić o lepszą jakość na maila.. Przebudzenie Mocy4 tutaj jak widać szczeble są jak potrzeba! Tutaj także każdy się zgodzi aby dopełnić zagłówki pod kolor obicia pleców foteli i to też jest priorytetem aby jak najszybciej poprawić BARDZO BYM TYLKO PROSIŁ NIGDZIE NIE UDOSTĘPNIAĆ TEGO FOTO Pierwszy zlot Pani Majster która żałowała iż niemogłe być na innych ale spodobał się jej ten świat i kolejna nagroda na półkę ostatnio pokrążyłem po okolicy ale niestety niespełnieni teksańscy strażnicy, uważają iż jeżdżąc bez tablicy jestem bandytą numer 1 doobrze się pasie! w tle Pani Majster która twierdzi że najlepsze w tym foto jest to że jej nie widać.. Kobiety.. Nadszedł także czas na serwis olejowo filtrowy oraz sprawdzenie drożności odmy No i przed GermanFestem, już miałem dość tych wszystkich postów że auta gotowe,, napierdzieliłem się cały czwartek a i tak jadąc deszcz sprawił że musiałem od nowa wszystko ogarniać Z większych rzeczy to ogarnąłem środek, czyli woskowanie skóry, no i niestety.. na desce i kilku plastikach pojawiły się od szarego mydła jakieś przebarwienia, zmuszony byłem nawoskować.. wszystko, co mogło wyglądać na zlocie jakbym potraktował wszystko plakiem ale to był wosk Całkiem niespodziewanie dostałem Elite co bardzo mnie zmotywowało nad dopracowaniem auta. Totalnie nie myślałem że dostane takie odznaczenie ale udało się i dziękuje! A czy jakieś modyfikacje? silnik.. i tak w tej budzie i z tymi kołami nie wykorzystam pełnej jego mocy, cabrio ma wozić du** a nie ścigać sie. Koła.. są zrobione od podstaw na kwasie także nic im nie zmieniam, Wnętrze, dopracuje ale nic nie dodaje Z zewnątrz to może obrysówki dodam oraz progi z m3 i to wszystko, głównie dopracowanie pierdółek tu wchodzi w grę. Wiadomo, co za miesiąc sie urodzi na dzień dzisiejszy tak zostaje A i zapomniał bym, przed German Festem została założona pomalowana, ładna klapa dachu. No i wczoraj dodałem podświetlenie na nogi co do ogarnięcia to napewno.. -Dołożyć tą klimatyzacje która leży i woła już o montaż -wygłuszenie pod maskę, chyba nowe z Aso będzie, -zagłówki a raczej ich tył w kolor szary -Wydech będzie nowy, co za tym idzie dyfuzor który wypalony jest od niego, - spasować lepiej schowek -szare osłony antykapotażów -filtr powietrza -wymiana przedniej szyby oraz plexy w dachu -nakładki progowe m3 Jutro wpada do mnie BadVideo i będziemy coś tam modzić to było by na tyle! dzięki jeszcze raz i do zobaczenia jak najszybciej!
  13. 1 punkt
    AdRRian

    e34 by Krupek German Milf

    Komora silnika w stylu "shaved", tak to się chyba nazywa
  14. 1 punkt
    Krupek

    e34 by Krupek German Milf

    auto już po lakierowaniu-wyszło mega ,czyli jak należy. Oczywiście przy lakierowaniu wymieniłem też króciutkie listewki na błotnikach oczywiście na nowe ori i wywaliłem tez zbiorniczek spryskiwacza- i tak nie używam sprysków bo jeżdżę tylko jak jest ładna pogoda a pod maską jest czysto Pozdro
  15. 1 punkt
    Co raz bliżej ideału Takie rzeczy jak zalane czy zasniedziale piny zawsze są trudne do zlokalizowania ale ważne że się udało. Pozdro
  16. 1 punkt
    qbak

    [e36]qbak -- 328i coupe czarnula

    W końcu zakupy na grubo Shadowline, uszczelki, 4 maty grzewcze do vaderów i progi plus, FANFARY Dalej nie wsadzony leży. Więc żeby nie było że opony blokują możliwości gwintu Niby na przyszły tydzień ma być wszystko poskładane, zobaczymy... Szkoda że sezon leci ale będzie zrobione jak ma być
  17. 1 punkt
    bubuch

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    300 koni i wolnossąca benzynka coś pięknego
  18. 1 punkt
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Właśnie meeting zweryfikował moje miejsce w szeregu i od razu po padła decyzja ponownego lakierowania. No ale zeby polakierowac do tego komore to trzeba bylo wyjac silnik, potem przeszkadzała wiazka i skrzynka bezpiecznikow. Żeby ją wyciągać trzeba było rozebrać cały środek. Jak już się wszystko wybebeszyło to znalazło się parę mankamentów blacharskich więc trzeba było się tym od razu zająć. Żeby zrobić to dobrze postanowiłem od razu zabrać sie za konwersacje. Jak już auto było na podnośniku to żal było nie zmienić przewodów hamulcowych i paliwowych. I tak żeby zrobić jedno trzeba było zrobić drugie Może cała odbudowa i efekt końcowy przykryje fakt aira tym którzy mówią dla niego " stanowcze nie"
  19. 1 punkt
    Thepiekarz

    [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Za 60k taki doj..any projekt to dla mnie aż śmieszna kwota chociaż ja wcale nie mówię że 60k to jest mało pieniędzy .
  20. 1 punkt
    bartnik3er

    [E30] Cabrio by jacoo

    Na SYNDYKACIE air ride mowimy stanowczo NIEE!! Po za tym.moze być ciekawie Pozdro
  21. 1 punkt
    Michaś 523i

    [e28] 528e by gamek

    uuu fajnie
  22. 1 punkt
    Krupek

    [E30] Cabrio by jacoo

    Air ride zostaje?
  23. 1 punkt
    ryyyan

    [e36] Adrian - 323iT

    Ja jeżdżę na kw v1 i jestem bardzo zadowolony
  24. 1 punkt
    CrAsH

    [E39] Venom 535i

    To zalerzy kto pyta? heh Wrzucam jeszcze 2 foty znalezione gdzieś w necie. Jutro dojdzie chłodnica thermotec plus węże wodne i termostat Bher.
  25. 1 punkt
    Co do tego koloru to naklejki są zamawiane przez ASO indywidualnie i pracownik ręcznie wpisuje wszystkie dane, masy, kolor itp można by tam wpisać Alpinweiss3 ale jest to sprawdzane wyrywkowo...
  26. 1 punkt
    Stara sfatygowana naklejka z VINem przez którą były ogromne problemy z przeglądem została zastąpiona nową, z tym że w BMW można zamówić jedynie europejską wersję naklejki. W sumie to pozbywam sie sukcesywnie wszystkich elementów z wersji USA to i nalepka będzie teraz pasować, poza kolorem na niej Kolejne nowe graty zamówione w ASO, czekamy aż przyjdą.
  27. 1 punkt
    Świetna robota,c dla mnie dach zielony w VIN to byłaby wisienka na torcie.
  28. 1 punkt
    Dla mnie to auto rok temu na futurze już było w top 10 E36 na Syndi, zatrzymałem się przy nim na dłużej, zresztą mówiłem ci to już lekko na***any ha ha A teraz na RS jest miazga!!!
  29. 1 punkt
    Łukasz ///3

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Moje m3 wyjechało z fabryki bez mdrive później została doposazona w mdrive ale przycisku w kierownicy już nie zrobili
  30. 1 punkt
    MaxDamageDA

    [e34] MaxDamageDA - POS V8

    Autko niestety nadal stoi u lakiernika i niewiele się zmieniło, gdyż większość prac przeprowadziłem sam, a on nic ponadto nie ruszył. Strasznie mnie to boli, bo robię zawieszki do wielu naprawdę ciekawych aut, oglądam zdjęcia i widzę radość klientów, a sam mogę tylko czekać i patrzeć jak sezon mi ucieka Słyszałem, że u lakierników to normalne... Ja rozebrałem całą podłogę do gołego, zrobiłem nowy zawias, nowe jeszcze twardsze poli. Wywaliłem tuleje uniball z wahaczy i je również zastąpiłem poli bo jednak na uniballach jest zbyt torowo. Auto prowadzi się jak po szynach, ale po godzinie jazdy ciężko utrzymać kubek z herbatą. Malarz kupił również maszynkę do zarabiania stalowych przewodów hamulcowych, więc mam nadzieję, że wszystko wyjdzie jak fabryka. Dzięki uprzejmości Grabola oraz Grzegorza w pudełeczkach czekają ostatnie detale, których mi brakowało czyli wszystkie drobnostki w ocynku oraz nowe lampy BH na tył. Generalnie z zewnątrz używane zostaną tylko szyby i zaślepki słupków co niezmiernie mnie cieszy Mam cichą nadzieję, że w tym roku jeszcze się tym autkiem przejadę.
  31. 1 punkt
  32. 1 punkt
    AdRRian

    [E36] 323 Coupe Cholo

  33. 1 punkt
    qbak

    [e36]qbak -- 328i coupe czarnula

    No, niech będzie że to premiera wnętrza @broddi tak jak mówiłem w starych karbon też ładnie leży Z planów na środek jeszczcze najprawdopodobniej Harman Kardon i lusterko z kompasem, ale na razie bez ciśnienia. Na razie listwy zewnętrzne szyb bocznych do wymiany, wsadzić zawieszenie, najprawdopodobniej nowa maska i pełen detailing. Zobaczymy czy przez wakacje uda mi się znaleźć BBS RC w dwóch szerokościach - bo po 3er jednak chyba skuszę się na 9j z tyłu. Żeby nie było że nic przy aucie nie robię - tak było 3 lata temu
  34. 1 punkt
    MOMI

    [E36] MOMI///328i

    Pierwsze fotki na nowym kole: Porównanie ze starym wnętrzem: I takie tam garażowe foty Wspólna sesja z Ciornym Bumierem. Fot. Kamils13 POZDRO MOMI
  35. 0 punktów
    Wilku_kbj

    [E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku

    Samochód sprzedany. Kupił niemiec
  36. 0 punktów
    Miked

    [e34] MaxDamageDA - POS V8

    sorry że odgrzeje kotleta ale niestety to jest fake bbs rs
×
×
  • Utwórz nowe...