Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 2019.12.10 we wszystkich miejscach

  1. 3 punkty
    na FB Racemode wytłumaczył dlaczego zamontował piasty Topran cytując : " marka marka sprawdzalem wiele piast , droższe mialy większą odchyłke bicia oraz luzu na frezie polosi od poczciwej taniej topran wiec jezeli chcesz przeplacac za gorszy produkt to prosze bardzo wynikiem sprawdzenia pomiedzy 3 drozszymi produktami wyszedl najlepszy topran zrobie film jaka jest roznica w wykonaniu na plus tego produktu nie zawsze firma mówi o jakosci nie chodzi o to zeby przeplacac i wyciagac z kieszeni klienta a sprytnie wybrac najlepsze produkty w najlepsze cenie i moze ktos sie nie zgodzic ale co do piasty e36 wygrywa lecz tylko piasty a kosztuje polowe ceny innych markowych a bardziej krzywych konkurentów 2 lata na odcinkach rajdowych w e36 i brak jakikolwiek problemow dla mnie to wystarczajacy test zuzycia piast "
  2. 2 punkty
    gamek2

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    Patrze na ręce ale wszystkiego też nie wiem Z drugiejbstrony znam na tyle już Roberta i wiem ze nie musze sie martwić bo lipy nie bedzie!
  3. 1 punkt
    qbak

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    hahahahahhahahahha no to podsumowali temat bedzie awantura w warsztacie
  4. 1 punkt
    GroupeAIE

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    dużo się nie udzielam na forum niestety, ale spowodowane to jest brakiem czasu, ale niestety ja się doczepię do jednej "małej a zarazem istotnej rzeczy" bez obrazy Gamek, pewnie pozostali i tak mnie zbesztają za to, ogólnie za całość wykonanej dotychczas pracy wielki szacun, bo sami składamy takie autka i wiem ile to kosztuje pracy, czasu i pieniążków, chodzi mianowicie o tylne piasty - przy takim nakładzie finansowym i podejściu do autka nie rozumiem jednego, zamontowałeś Gamek albo zamontował Ci warsztat w którym robisz autko najtańsze tylne piasty jakie występują, a to jest jedyna rzecz która "trzyma" koło do wahacza, niby kawałek metalu ale osobiście ja bałbym się na tym jeździć
  5. 1 punkt
    goryl

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    Przecież cała idea tego forum nie ma nic wspólnego z rozsądkiem i racjonalnym myśleniem więc takie akcje nie powinny nikogo dziwić i nie ma sensu przeliczanie po co jak i dlaczego
  6. 1 punkt
    kamster

    [E36] BMW 330i Cabrio by Gamek2

    Powraca odwieczny problem gdy ktos probuje zrozumiec czyjas indywidualna pasje.Pojac to moze tylko osoba bedaca identycznie pokrecona w danym temacie. Rzeczywistosc jest taka ze zycie jest jedno a gamek sie w nim grubo bawi i oby zabawa trwala jak najdluzej.
×
×
  • Utwórz nowe...