Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2020.03.02 we wszystkich miejscach

  1. 17 punktów
    Mikael

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Siemanko czas sie pochwalic, po sprzedazy E30 postanowilem ze kupie inne auto innej marki, jakiegos egzotyka obejrzalem kilka sztuk az wczoraj przy okazji akcji #zostanwdomukupklasyka zerknalem na ogloszenia i wpadla Alpina, szybki telefon oferta cenowa po kilku godzinach przyklepana Taka na otarcie lez po e30 w sam raz a i w garazu sie bedzie ladnie prezentowala przy B12 Alpina przyplynela do Norge z Japonii z przebiegiem cos kolo 70tys km, na miejscu zostaly zrobione turbiny i szybki servis, w tym momencie ma 99800km B10 jest z 7.02 1991r i ma nr 232 z507 wyprodukowanych, dapa produkcji to dzien i miesiac moich urodzin. Przeznaczenie B12 ma dzien i miesiac urodzin mojej corki to w sumie tyle, jak bedzie u mnie to zrobie duzo zdjec i dodam cos wiecej co dale jak narazie foty z aukcji
  2. 11 punktów
    gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

  3. 11 punktów
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Dyfer oganiety, pozostaje tylko wrzucić uszczelkę, jeszcze raz wyczyścić środek i zalać olejem Olej jaki będę lał to Castrol Nie wiem czy też mnie ponosiło z ocynkiem samych flansz ale wiem że ich osłony przeciwpyłowe były na pewno w złotym ocynku. I na koniec wrzuciłem jeszcze osłony termiczne bo walały mi się pod nogami
  4. 10 punktów
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Tylne zawieszenie w 80% gotowe, zostało założyć zbiornik paliwa, wpiąć filtr paliwa i można cabrio stawiać na koła C. D. N...
  5. 10 punktów
    gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Taki tam zwiastun
  6. 9 punktów
    szubik1997

    [E36] by Szubik

    Cabrio żyje i ma się dobrze, staram wykorzystywać się każdy bezdeszczowy weekend na przejażdżkę Zgłoszenie na GF 2020 nie poszło bo muszę poprawić parę rzeczy które mnie drażnią i w przyszłym roku a może na Molo spotkamy się z lepszą wersją Pzdr,
  7. 9 punktów
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

  8. 9 punktów
  9. 8 punktów
    Mała zapowiedz finalnego setupu felg na ten sezon Rotor finalnie poszedł w jasny grafit z drobnym ziarnem brokatu. W świetle dziennym powinno zrobić dobrą rozpierduche Oczywiście brakuje dekli, ale wrzuce raczej te od BMW, gdyż te od Riala mi się za ch... nie widzą Pozdro !
  10. 8 punktów
    Nastepny etap , Karoseria idealnie równa nie ma kompromisów ... Nałozony jest podkład wypełniający, teraz auto bedzie stało w pomieszczeniu 40stopni , nastepnie matowanie pod baze i lakier bezbarwny . Po tym etapie auto znowu wróci do suszarni i spędzi tam około tygodnia. Miedzy czasie wpadło w łapki zawieszenie Gwintowane K-sport Na zdjeciu tylko tył , ale przód tez jest! wpadnie tez rozpórka WIECHERS. I tak powoli do celu..;-)
  11. 8 punktów
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    Tak mnie naszło dziś by nagrać jak sprawuje się wydech A z tego co pamietam to chyba jeszcz nie pokazywałem tego tutaj a jak pokazywałem to przypomnę
  12. 8 punktów
    Korzystając z pogody nie mogłem oprzeć się zrobić kilku fotek .
  13. 8 punktów
    Witam! Tak działa się.. dla wielu może nie wiele, dla innych sporo usprawnień takich. Składając auto były spore wydatki, niestety jakoś super nie zarabiam więc potem pojawiły sie RS i sporo rzeczy kuło w oczy, ale stare przysłowie mówi, nie da się szybko zbudować auta, no chyba że z nieba mi spadnie kupka hajsu Nigdy nie byłem zwolennikiem zrobienia czegoś i wrzucanie 3 postów, dlatego zawsze starałem sie obszernie pisać tematy a więc zaczynamy. Wielu, jak i w sumie wszystkich drapało w oczy brak klimatyzacji w aucie, nabyłem taką a czasem cierpliwość popłaca. Znalazłem za grosze kompletną jako że lubię łowić okazje a nie przepłacać za wszytko bo e36? "Rarytas panie +200% ceny" Więc się zabrałem za to Oczywiście jak wiadomo, wszystko robie sam w spartańskich warunkach najważniejsze że wszystko działa i zrobione jest zgodnie ze sztuką warsztatową Nowy odstojnik i wszystkie oringi Klima nabita, szczelna, troszkę jeszcze się pobawiłem z elektryką (m54) i działa jak należy, rozłącza na wysokim już ciśnieniu i załącza kiedy spadnie. Jeszcze miałem problemy z dorwaniem sprawnego wentylatora, ale udało się. Tu jeszcze znalazłem z GF, jeśli ktoś ma zdjęcia czy filmy z palenia gumy, którego... nie pamiętam to śmiało, podrzućcie Cabrio, nie oszukuje, lubie jeździć i każdy wolny weekend staram się przejechać, ona ma dawać frajde a nie stać i jeździć tylko po zlotach Tutaj już z przygotowań do Melo na Molo Nie wiem czemu ale lubię wracać nad zalew sulejowski No i troche jesieni następnym krokiem było w końcu poprawienie wydechu. Miałem spawać przelotowe rury do końcowego ale okazyjnie trafił sie kompletny TurboWorks CatBack. z Mojej składanki wyleciały 4 katalizatory jako że usunięte miałem sondy z ECU niebyło to problemem dla pracy silnika. brzmi wg mnie fajnie, oceńcie Stary wydech spalił i zniszczył stary Dyfuzor co zawsze mnie denerwowało, więc kupiłem drugi oryginalny, lecz założe go kiedy przespawam końcówki wydechu bo te są ciut kiepawe. No i do kompletu zamknąłem sprawe Puszki filtra powietrza No i drogą okazji z mojego byłego Estorila kupiłem progi zawijane do kompletnego M-Pakietu i tak zakończył się sezon 2k19 w tym roku narazie silnych modów nie robiłem, cały czas coś i coś, nawet nie mam za bardzo czasu. Na razie poświęciłem 3 weekendy żeby sie przejechać gdzieś Spokojnie! maska cała I tak sobie dumam, ile to jeszcze rzeczy żeby wszyscy byli zadowoleni Jak widać słońce, woda i Cabrio to jest coś co lubię no i z ostatniego weekendu Lubie wyjechać w niedziele i zwiedzać drogi którymi jeszcze nie jeździłem raz zdarzyła mi sie zawrotka No i klasycznie zgłodniałem z planów które muszę zrealizować, ale niestety w głowie siedzi mi e39 które niedługo będzie malowane i to też znów wiąże się z kosztami wiec robię kilka najpotrzebniejszych rzeczy. -Sprzęgło ciężko chodzi a to za sprawą sachs, oczekuje już komplet LUK przy okazji wymiana tulejek w skrzyni biegów, no i w końcu założę miskę od m52 jak już na podnośniku będzie -Malowanie progów, może uda się dorwać też drugi ładniejszy grill polift, ale niestety u mnie w obrębie 100km chyba już nic nie znajdę, wszystko trupy. - szyba czołowa. -plexi tył,, niestety przez te epidemie raczej mało realne do czerwca bo moja plexi jest wszyta na stałe, a może ktoś ma kogoś z Mazowsza bądź łódzkiego do polecenia kto się szybciej tym zajmie, najchętniej całe poszycie zmienił bym na... zielone - sworznie krótkie, niestety pływające lemfordera do tych pochyleń się nie nadają, w estorilu miałem sztywne delphi i auto na koleinach trzymało się sztywno, - no i tyły foteli, miałem zagłówki robić na szaro ale ewidentnie będzie lepiej ze plastiki oraz tyły foteli będą białe. Na razie tyle mi do głowy przychodzi. Mam nadzieje ze uda mi się to zrealizować do najbliższego zlotu. Pozdrawiam Zachlajmordy!
  14. 8 punktów
    Bartek.P

    [E46] Compact by Lelek

    Myślę że będziesz bardziej zadowolony z zawieszenia ISC niż z sesji która sobie zrobiłeś
  15. 8 punktów
    Michaś 523i

    [e36] Adrian - 323iT

    o ch...u złoty to byś odpierd...ł że z top seria odrazu do archiwum by trzeba temat przenieść
  16. 7 punktów
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

    Dziś wstępnie złożyłem auto Pierwszy wyjazd od stycznia jak wróciła z wydechu Wyjechałem z garażu, umyłem itp
  17. 7 punktów
    david

    [E12] 520A edelstahl...

    goryl, wierz mi ,że przez tyle lat to mi naprawdę różne pomysły na zmiany przychodziły : od silnika s54 , przez s62 po RS w 18" i air ride ale zawsze , finalnie dochodziłem do wniosku : po co ? Taką właśnie babcię lubię najbardziej
  18. 7 punktów
    Mały przedsmak tego jak w świetle dziennym i po wyczyszczeniu(choć będą jeszcze drobne poprawki) będzie wyglądać środek w tym sezonie Na dawce elektroniki kupiłem czarne sporty: I po prostu wszystko przełożę na ich stelaż + planuje dorzucić pompowane ledzwia z komfortów, gdyż sporty fabrycznie nie miały pompowania. Pompowanie juz idzie do mnie (zdjęcie jeszcze nie moje, ale zapożyczone) : Dodatkowo stwierdziłem, ze wywalam folie przyciemniającą z całego tyłu i kupiłem tylne boczki z roletami, co powoli juz staje się rarytasem jesli chodzi o e39 w sedanie, a zeby dorwać fajny i kompletny komplet trzeba już wyłożyć sporą sumkę na blat, a już nie wspomnę ile trzeba sie tego na szukać... Oczywiście do kompletu jest również roleta tylnej szyby Boczki sa czarne, ale skóra bedzie, a właściwe juz jest przełożona: A tu juz po przełożeniu: I efekt prawie, ze finalny: Narazie w dalszym ciągu zostaje bez auta, ale dzialam na tyle ile mogę, aby po odbiorze zostało mi juz tylko składanie tego wszystkiego do kupy, czyli montaż wydechu i pasowanie nadwozia z kołem, które w przeciągu tygodnia/dwóch wróci do mnie z zabiegu zmiany rantów, polerki śrubek i lakierowania rotorów z bębnami Pozdro i jak zawsze zapraszam do dyskusji.
  19. 7 punktów
    kumor07

    [e39] kumor07- 546i Alpina

    Prace przy aucie cały czas do przodu
  20. 6 punktów
    kumor07

    [e39] kumor07- 546i Alpina

    Kolejna aktualizacja i coraz bliżej zakończenia , w piątek jak wrócę ze statku to zobaczę co u lakiernika , tym czasem relacja od Tapicera :
  21. 6 punktów
    Hazel

    [E46] 330 "Chmurka" by Hazel

    Ulepa wróciła od lakiernika. No i wygląda całkiem całkiem Z roboty jestem bardzo zadowolony, nie pierwsze auto które dawałem do tego lakiernika, więc nie było żadnych obaw o jakość pracy A tutaj efekty Wkońcu błotnik bez schodzącego klaru co było bardzo szpecące. Drugi raz się spotykam ze schodzącym bezbrawnym w tym kolorze, dziwna sytuacja zważywszy że lakier ori. Wkońcu bez rudej Nic więcej nie mam ciekawego aktualnie do pokazania . Jeśli się uda to jutro moze zacznę lakierowanie m pakietu
  22. 6 punktów
    Kilka zdjęć podglądowych w świetle dziennym, przy raczej zachodzącym już słońcu.
  23. 6 punktów
    DanielJJ

    Bmw e39 530D Individual

    Witam, Przedstawiam wam mój projekt, jeszcze nie dokończony. Bmw e39 530D Aero Sport, kupiony w BMW Misiak w Krakowie w 2003 roku. Auto zostało kupione na rodzinną firmę i użytkowane przez mojego wujka. Do 2009 roku auto miało przebieg 96 tyś km, potem auto chwile stało pod chmurką oraz jeździli nim pracownicy… aż do przebiegu 200 tyś km. Od dziecka kocham motoryzacje, natomiast nigdy nie zwracałem uwagi na ten samochód pod kontem potencjalnego projektu. Mój punkt widzenia się zmienił, kiedy zobaczyłem projekty samochodów swojego kolegi... dobrze wam znanego (ZYG ZAG) Wtedy narodził się plan odbudowania zniszczonego i zaniedbanego przez ostatnich użytkujących samochodu. Przetrzymywanie samochodu na zewnątrz oraz wandalizm, którego się ktoś uprzejmy dopuścił rysując wokoło auto gwoździem, odbiło się znacząco na wyglądzie samochodu. Na domiar złego w drodze do lakiernika miałem stłuczkę Aby osiągnąć obecny stan na tą chwilę zrobione: - Naprawy blacharskie (były trzy dziury w podłodze oraz zostały wymienione progi.. wada pakietu Aero Sport woda zbiera się pod nakładkami progów) - Z całego samochodu oprócz dachu był ściągnięty lakier; został wymalowany pod czujnik lakieru. - Wszystkie listwy boczne i zderzaków zostały założone nowe - Założyłem od nowa pakiet Aero ( bardzo ciężko znaleźć coś prostego nie zniszczonego, fabryka niestety nie produkuje już tych pakietów). - Kupiłem nowe przednie lampy - Uszczelki drzwiowe zostały wymienione na nowe - Sprzęgło wymienione na kevlarowe - Regeneracja zacisków hamulcowych - Zawieszenie gwintowane KW - Felgi Rial Daytona 19’ (obecnie zakładam szersze ranty, ile wyjdzie to się okaże) - Tylne lampy również wymienione na nowe - Deska rozdzielcza skórzana (nappa) założona od M5 - Fabrycznie nowa kierownica - Fotele i boczki od M5 - Tunel środkowy skórzany - Listwy drewniane od m5 - Listwy progowe individual - Podsufitka m5 z alkantary - Dołożona fabryczna nawigacja ( ponad rok szukałem, aby była jak nowa ) - Wygłuszenie podłogi i drzwi matami dynamic - Tylna półka z alkantary (obecnie jestem na etapie dokładania tylnej rolety) - Elektryczna kolumna kierownicy również w skórze (nappa) -Szklany dach Co dalej?? Powrót do fabrycznych podwójnych szyb, założenie IC, turbiny od x5 oraz wydech nierdzewny. Hamulec z prawdziwego zdarzenia Poniżej zdjęcia znacznej części mojego projektu Zdjęcia z napraw lakierniczych Naprawy blacharskie i wygłuszenie pojazdu a Dwa zdjęcia z zewnątrz, niedługo dodam zdjęcia po zmianach rantów ( na męskie )
  24. 6 punktów
    Krótki filmik jak jeszcze można było wychodzić z domu
  25. 6 punktów
    Prace idą do przodu więc wrzucam kilaka fot z postępów. Przyszło kilka paczek z fantami które trzeba było wymienić. Kierownica powietrza i kanał powietrza były uszkodzone, listwa shadowline błotnika prawego została przez kogoś wklejona i przy zdejmowaniu nie udało się jej uratować kupiłem za 40 zł używaną więc to jest chyba zakup tego wydarzenia bo nowa kosztuje podobno ok 700zł. Wzmocnienie zderzaka przedniego zgubiłem jadąc na Chotowe w tamtym roku. Niby ta część ma nr fabryczny BMW ale nie jest dostępna w sprzedaży gdyż jest to część zderzaka. Udalo się ją dostać używaną. Jak już maluje auto to postanowiłem dołożyć lotkę na klapę bagażnika. Uchwyt podlogi bagażnika był połamany dlatego kupiłem podłogę z całym uchwytem. Teraz tylko muszę ją doprowadzić do porządku bo nie wygląda ciekawie. A tu dla porównania 3 rodzaje lakieru który występuje pod kodem lakieru stratusgrau. Może na zdjęciu nie widać Ale są to 3 różna odcienie. Mój będzie z największego wzornika. Cdn.
  26. 6 punktów
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Jednak zmieniłem flansze, tzn ich kolor. Tamten za bardzo gryzł I dyfer już na miejscu, pozostaje go tylko zalać olejem Jutro skręcam półosie, przewody hamulcowe do. Końca, w piątek bak i tył będzie prawie gotowy
  27. 6 punktów
    Lecimy z tematem . Rdza została wyeliminowana . Blacha z rdzą wycieta i dorobiona nowa , fragmenty błotników i niewielki fragment na przednim słupku. lakier zdarty i jak się okazalo auto jest baz zadnej pszygody wypadkowej Auto było po dosc mocnym gradzie oczywiscie wczesniej wszystkie wgniotki byłu wyciągniete. Po zdarciu lakieru zostal nałozony epoksyd na całe auto . i podkład wypełniający . Teraz sknie i szlifowanko
  28. 6 punktów
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Powoli do przodu, dzisiaj bak poszedł na piach i proszek. Jutro mają być ocynki Dzisiaj udało się założyć stabilizator tył. Po chwili okazało się że kupiłem dawno dawno temu źle łączniki bo średnica otworu jest za mała... Kolejny błąd jaki zrobiłem to kiedyś nie sprawdziłem przewodów hamulcowych a zamawiałem po numerach i... Dostałem 4 takie same Ściągnąłem dzisiaj też stare amortyzatory i jak się okazało - są to oryginały! Poskładałem też i do czyściłem zbiorniczek odpowietrzenia baku wraz z odmalowana proszkowo osłona przewodów, rura wlewu paliwa i wyczyszczonym nadkole. Śrubki i nakrętki oczywiście nowe. I na koniec dyfer który jutro jak dojdą śrubki to dostanie drugie życie pod względem wizualnym Jutro ciąg dalszy prac
  29. 5 punktów
    Cześć Zakladam nowy temat bo i nowe auto W skrocie Auto z fabryki wyjechalo w 1994 roku jako 730i 5B manual Kupiłem je jesienią 2018r w stanie, można powiedzieć, agonalnym tylko i wylacznie dla manualnej skrzyni z v8 potrzebnej do swapa Vki do e36. Po przyjechaniu do domu okazalo sie, ze to auto jest mega zdrowe jezeli chodzi o blacharke i praktycznie na calym aucie jest oryginalny lakier. Co prawda wymagalo interwencji blacharza, poniewaz mialo ubity lewy przodni naroznik. Z racji iz e38 od poczatku mojej przygody z BMW siedzialo mi w glowie, postanowilem, że ją jednak uratuje i zrobie sobie fajny i wygodny daily car. Na pierwszy ogien poszla wymiana cieknacego zbiornika paliwa co jest przypadłością e38 oraz wymiana wszystkich ubitych elementow i ich polakierowanie. Nastepnie z żoną stwierdzilismy, ze zawieszenie jest zdecydowanie za miekkie i "pontonowate" wiec wjechał Gwint ISC Racing I felgi ST37. Auto straciło na komforcie ale zaczęło sie wkoncu prowadzić. W między czasie kupilem kompletny silnik M60B40 poniewaz od poczatku takie bylo zalozenie. Nastepnie przyszlo wnetrze. Założenie bylo proste - ma byc czarno i ładnie. Poszło kompletne wygluszenie matami STP. Następnie wjechalo cale wnetrze z 750i w skorze NAPPA Wraz z 3 strefa klimatyzacji oraz drewniana kierownicą. Podsufitka i półka tylna została oklejona oryginalną alcantarą i dolożone raczki czarne ze skórą. Kanapa full elektyczna i podłokietnik multimedialny Nastepnie auto trafilo znowu do lakiernika celem zrobienia auta na High gloss shadow line. Kolejnym krokiem były wlasciwe koła Ponieważ nie ma nic ciekawego na rynku jezeli chodzi o felgi do e38 postanowiliśmy z chłopakami z Authentic Cars zrobić swoje felgi od podstaw obliczone sciśle pod to auto. Założenie bylo zeby felgi byly spasowane do obnizonego auta ale nie przesadzać z naciągiem i kątami Powstało cos takiego ACW Forged Parametry finalne wyszly Przód 10.5 x 19 et5 rant 3.5, bęben 6.5, felga skręcona na "kanapke" opona Kumho PS91 245/35 Tył 12.5 x 19 et30 rant 4.5 bęben 7.5 takrze skręcone na "kanapke" opona Kumho PS91 295/30 Na dzień dzisiejszy samochód mysle, ze powinien sie nadawać na forum. Dodam, że auto ma oryginalne kąty i jest ustawione na najbardziej miękko, także mimo takiego sapsowania da sie nim latac na "pełnej"
  30. 5 punktów
    Mikael

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Coś się dzieje Nie wiem czy je założę ale zestaw BH przód i tył już jest
  31. 5 punktów
    Wisnia135i

    [E46] Compact by Lelek

    Tap madl hahahaa
  32. 5 punktów
    także ten - no zagłówki jeżdżą
  33. 4 punkty
    Przez ostatnie dwa dni bbyla walka z podłoga. Bardzo dokładnie umyta, rdza zdarta do gołej blachy. Podłoga zabezpieczona epoksydem, Ubytki zostały uzupełnione hybrydowa masa natryskowa beżowa, całość przykryta czarny matowym środkiem na bazie kauczuku Jutro będzie założone zawieszenie i przejedzie na drugą hale do suszarni i tam. Będzie stała około tydzień. Więc następne tygodnie będą już cieszyć oczy.
  34. 4 punkty
    Mikael

    [F10] M5 Mikael

    felgi gotowe, czekam na kuriera
  35. 4 punkty
    ryyyan

    [E46] Compact by Lelek

    Xddd co skislem to moje . Zrobiłeś mi dzień Bartek xd
  36. 4 punkty
    Listwy juz na aucie no i efekt finalny na żywo jest super. Dotarł do mnie juz drugi komplet listw e63 przedlift i w wolnym czasie bede robił zestaw na sprzedaż Do swojej e63 planuje jeszcze zrobic blende pod kierownice carbonową ze znaczkiem M. Tak to wyszło:
  37. 3 punkty
    Elo, w temacie bedzie przedstawiona fotorelacja z budowy e46. Bedzie to klasyka gatunku , czyli german który bedzie uzywany na codzien . Plan, Nisko , szeroko i czarno. Blacharka cały lakier sciągniety , epoksyd, podkład akrylowy , izolator. Lakier najczarniejszy , Cosmoschwartz z trzy warstwowym bezbarwnym . Wnętrze czerwona skora , Sportsitze full elektryka Auto jest prawie na full wyposazeniu , Brakuje mi tylko Harman cardon i bedzie w to audio doposazone . Zawieszenie ST . Przód -40 tył Gwint . Układ wydechowy ; Kolektory wydechowe z 3.0 przelot do konca , koncowa puszka supersport Silnik bedzie wyposazony w kolektor i cały dolot z 3.0 oraz zrobiony bedzie program w sterowniku , Bedzie zrobiony soft skrzyni . Planu na felge jeszcze nie ma . na pewno bedzie 19" 3tlg Oto kilka zdjeci od momentu zakupu. i rozbiórkę . http://pokazywarka.pl/0fw8kr/
  38. 3 punkty
    Mikael

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Cos sie dzieje
  39. 3 punkty
    feconi

    [E46] KOBRA 325Ci Cabrio

    Czerwone
  40. 3 punkty
    patrykm88

    [E36] by Szubik

    Jeżeli chodzi o oz to oklepana futura nie ma sobie równych na e36
  41. 3 punkty
    goryl

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    po tym porównaniu lamp sam nie wiem co lepsze...raz jedne a za miesiąc zmiana na drugie ...a ha , i maska otwiera Ci się w złą stronę ...pewnie angol
  42. 3 punkty
    Wisnia135i

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Moim zdaniem bez BH bardziej świeżo wygląda i lepiej
  43. 3 punkty
    jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Dzisiaj wjechał nowy bak A tak serio to na nowy ori mnie stać nie było, zamienniki wiadomo jak wyglądają z jakościa więc klasycznie stary bak poszedł w piach a następnie nałożony czarny mat że względu na jakiego większą twardość niż połysku. Startowałem z takiego stanu: A jest tak Jedynie ten fragment ma skazę która widać i tu blachę ścisne i przelece na około bak specyfikiem do uszczelniania baków. Myślę że powinno to zdać egzamin. W najgorszym wypadku będzie trzeba kupić inny/nowy bak. Teraz czas na uzbrajanie i na dniach montaż C. D. N...
  44. 3 punkty
    AdRRian

    [e36] Adrian - 323iT

    Zostawmy narazie fotele. W związku z wyrusem tempo prac trochę spadło, ale nie ustało. Zająłem się więc innymi tematami. Wjechał nowy napinacz, nowy mieszek, nowe śruby do zderzaka i nadkola oraz nowe uszczelki do lamp. Okazało się, że zdechł wentylator od klimy więc przy okazji wymiany plastyki zostały odświeżone. Nadkole było połamane co odkryłem przy okazji wymiany gwintu i mycia wnęk, więc wpadło nowe. Trwają też prace związane w polerowaniem felg, idzie to wolno bo robię to sam i pierwszy raz, jeszcze z tydzień i jakoś to może będzie Zrobiłem też krzyże w lampach, ale poczekam ze zdjęciem jak wyjadę na dwór...
  45. 3 punkty
    goryl

    [e34] B10 BiTurbo Mikael

    Według rejestracji to zwykła 528 z 98 roku...czyli to e39
  46. 3 punkty
  47. 3 punkty
    lapka666

    [E46] Compact by Lelek

    nie wiem co bardziej mi poprawia chumor... xD czy co skisłem hahaha ale w kumulacji zwałowo brzmi hehe
  48. 3 punkty
    Te kołki są w aso kosztują 5pln czy jakoś tak . Urywają się tylko stare nowe są elastyczne w miarę. Ściskasz je delikatnie przy samym siedzisku i wpychasz do środka ząbek po ząbku bez problemu ogarniesz. Elektryka jest ogarnięta na oem wiązce plus dokladasz dwa piny do kostki sterowania z E34/E32 panel sterowania - tu masz schody bo musIsz mieć set z wersji bez pamięci i to rzadko się pojawia. Mi udało się kupić nowe cena w aso 630pln sztuka. Podudzia mechanizm to moja produkcja od projektu po cięcie na.lasedze plus gięcie na prasie krawędziowej mechanizm jest niższy od fabrycznego o 7mm wraz z osłoną. Osłona jest po to by napęd nie kaleczył gąbki jedynie trzeba wyciąć w siedzisku kwadrat aby schować przekladnię 6cmx6cm takiej wielkości. Przycisk do tego jest oem z E36 pokaże go w weekend jak zamontowany jest dodatkowo jest podświetlany jak to w fabryce by zrobili. Całość na przyszły sezon doposażę w pamięć ale to dopiero jak zrobię elektryczną kolumnę kierowniczą. Tak to w skrócie wygląda
  49. 3 punkty
    atos1987

    [E46] Compact by Lelek

    Tym razem poproszę sesje z sołtysem!
  50. 3 punkty
    Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Dzisiaj po długim czasie oczekiwania dotarł do mnie gwint z racji, że zamawiałem go jeszcze w 2019 roku przy zamówieniu grupowym kilka stówek udało się urwać. Wybór padł na ISC w wersji Racing, dlatego też robiłem elementy zawieszenia w podobnej kolorystyce. Po tym jak zeszło ze mnie ciśnienie i jaranie się nim przyszedł czas na zdjęcia. Tak ten post będzie tyczył się praktycznie samego gwintu. Bonus Nie zapomnijmy śrubki i to co kuje mnie osobiście w oczy też muszą być w nienagannym stanie. Srebrne E46 z czerwonym rotorem ma się dobrze i przypomina o sobie. Ciąg dalszy nastąpi jak zjadą kolejne paczki w przeciągu miesiąca ( mam taką nadzieję ) wtedy pójdzie kolejna aktualizacja z nabytymi elementami układanki do tego auta.
×
×
  • Utwórz nowe...