Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2022.07.17 w Odpowiedzi

  1. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Odbiegając od kwestii samego samochodu. Z racji że nie miałem zbytnio godnego miejsca na cabrio, trzeba było przygotować mu jakieś warunki Garaż w międzyczasie uległ kompletnej przebudowie, powiekszeniu i remontowi. Będą sobie obie stały w przyzwoitych warunkach
    18 punktów
  2. Rybka

    [E36] coupe by RYBA

    Nowe gniazdko i nowe towarzystwo
    16 punktów
  3. Fredi

    [e34] M5 ProjektM by Fredi

    2 wyjazdy do Hiszpanii, setki konwersacji na Whatsapp (głównie z google translatorem), 6 aut obejrzanych na żywo… no i jest takie cudo! Stare ale jare m5 e34 S38B38 (5 biegów) dołączy do mniejszej siostry e30. Wymaga dużo pracy, ale coś z tego będzie. Auto kupiłem od kolekcjonera z małej miejscowości pod Madrytem. Czego on u siebie nie miał w hali… Samochód był w. jego rękach od 2015 roku i od tamtego czasu tylko stał w kolekcji i tylko dalej się starzał… Stan całkowicie oryginalny, nic nie było zmieniane ani odnawiane i wymaga duuuużo pracy. Prawie cały lakier ori, ale to co malowane jest spieprzone na maksa.... są piękne zacieki na klapie, masa odprysków, ale to bez znaczenia, będą i tak całość malował. Przebieg 200 tys km, kilka wycieków ze skrzyni i silnika, nie działa coś z elektryki, środek ładny do czyszczenia i klejenia boczków. Zawieszenie w opłakanym stanie, stuka chyba każdy możliwy element. Krótko o planach i co już zrobiłem: auto będzie zdecydowanie jako TOP SERIA, ale z lekkim obniżeniem - na założenie czekają już sprężyny HR zostawiam styling 21, ale zakładam 9j na tył, koniecznie chcę 2 szerokości. Kupiłem już komplet na 2 różne szerokości, są w renowacji w Authentic Cars Wieliczka buda pójdzie do malowania, podwozie do czyszczenia suchym lodem i lekkiej konserwacji olejami/woskami wnętrze wypiorę (sporty nie wymagają żadnej napraw), podsufitka i pułka do obszycia, boczki dam do Bawarczyka na rozklejenie i naklejenie na nowo zawieszenie już jest praktycznie zrobione, właśnie składam to do kupy, wszystkie możliwe elementy lecą nowe: gumy, wahacze, łączniki, amortyzatory zregenerowałem w Nagengast. To samo z hamulcami. Tak to wyglądało po zakupie: A tak jest dzisiaj: Wszystkie śrubki i blaszki w ocynk na żółto (w zasadzie tylko dekoracyjnie, bo praktycznie nic nie było zardzewiałe). Zaciski hamulców do szkiełkowania a potem ocynk srebrny. Po przeanalizowaniu co potrzeba, robię zakupy. Oczywiście w międzyczasie okazuje się, że czegoś tam drobnego jeszcze nie ma, bo się rozpadło przy demontażu… wszystkie części albo ori z ASO (wszystko co związane z amortyzatorem) albo zamienniki Lemforder lub Meyle HD (wahacze, łączniki, itd.) Amortyzatory rozkręcam, wywalam wszystkie gumy, odboje, a gołe amory lecą do Nagengast do odnowienia. Przychodzą po kilku tygodniach piękne i pachnące W międzyczasie składam hamulce (wszystkie gumki ori ATE) Sporo zabawy było z tak prozaiczną rzeczą jak wymiana drążków kierowniczych, zwłaszcza środkowego. Nie obyło się bez dokupienia odpowiedniego ściągacza. Sprężyny obniżające HR czekają na założenie Ponadto jeszcze kilka innych drobiazgów, które zrobiłem w międzyczasie, czekając na ocynk, części itd: wysłałem kierownicę do obszycia do Fabryka Kierownic, zrobili SUPER robotę, odnawiając kierę idealnie zgodnie z oryginałem. Gałka biegów nowa zamówiona z ASO (podświetlana), wymienione siłowniki klapy przód i tył, nowe logo na kolektor ssący, gumki do klamek, nowe uszczelki 4 drzwi (stare są skurczone i gdzieniegdzie poszarpane)… dużo detali, które będę niebawem zakładał. Za tydzień wracam z urlopu i pewnie poskładam zawias, odbiorę felgi z renowacji i będzie coś więcej do pokazania
    14 punktów
  4. Junior

    [F11] 530d Daily Wagon by Junior

    tak o wyszło, na wolnych bulgot jak V8 ale jest meega głośno. UAKTUALNIAM o jedno zdjecie , które trafia w moje gusta:
    13 punktów
  5. V-MAX

    E39 Czereśnia by V-MAX

    Witam wszystkich Forum obserwowałem od jakiegoś czasu lecz wahałem się czy zakładać temat na forum gdzie są same grube projekt ... a mój się jeszcze buduję ale myślę że fajnie będzie się tutaj dzielić z wami cała budową " projektu " auto tak naprawdę od 2009 roku roku w rękach mojego ojca aż po dziś dzień tylko ze już w moich rękach , już od jakiegoś czasu zaczynałem coś przy niej robić i poprawiać żeby prezentowała się jak najlepiej. Rozkodowany Vin VIN: WBADD11000BN43022 Kod typu: DD11 Model: 520I (EUR) Seria E-F-R: E39 Seria: 5 Typ: LIM Kierownica: LL Drzwi: 4 Silnik: M52 Przesunięcie: 2.00 Moc: 110 (149 KM) Drive: HECK Skrzynia biegów: MECH Kod farb: 343 - CANYONROT METALLIC Kod tapicerki: D3AT - STOFF FLOCK STRE Prod.date: 1997-07-25 S260 Boczna poduszka powietrzna kierowcy / pasażera S401 Dach przesuwno-uchylny z napędem elektrycznym S428 Trójkąt ostrzegawczy i zestaw pierwszej pomocy Pakunek do napojów S441 S510 Reflektor pionowy S534 Automatyczna klimatyzacja S548 Prędkość kilometra L801 Wersja krajowa Niemcy / Austria S863 Lista sprzedawców Europa S879 Instrukcja obsługi Niemiecki I Tutaj mamy koniec vinu, biednie wiem ale postarałem się i trochę doposażyłem auto w takie bajery jak -Elektryczna kolumna kierownicza -Elektryczne fotele z pamięcią dla kierowcy jak i pasażera oczywiście podgrzewane ( komforty ) -Elektryczna tylna kanapa z e38 ( przełożone graty do kanapy z e39 ) - High obc wraz z licznikiem od is obecnie - Elektryczne tylne szyby - PDC ALARM ITP. nie będę się tutaj rozpisywał ale trochę tego dołożyłem żeby tak nie straszyła biedą Kilka starych fotek auta Zwykła seria , bardzo chciałem żeby blacharsko i lakierniczo stała na poziomie wzorowym wiem na całym aucie został zrobiony lakier i ekhem zaufałem nie temu blacharzowi co trzeba niestety ale o tym później. Auto do moich 18 urodziny czyli do 2019 roku zyskało jeszcze dokładkę przód i tył od alpiny Niestety cudowny blacharz zakonserwował mi auto bolem tak jak mu sie podobało nie usuwając rdzy ... odbierając auto no fajnie czarne wstawki w progach tez się wydawały okej ale niestety czas zweryfikował to ... więc tym razem postanowiłem zabrać się za to samemu więc zrzuciłem cały zawias tylny szlifowanie piaskowanie podkładowanie i tym razem do porządnego blacharza. I od razu pogoniłem zderzaki i wlatują m pakietowe Auto w miedzy czasie gdy stało u blacharza zyskało zregenerowane lampy w czarnym połysku na bi xenonie ,szybka przymiarka po powrocie od blacharza Obecne plany na auto - Dokończyć konserwację podwozia całość pójdzie w kolor auta i każde elementy zawieszenia i nie tylko będą polakierowane - Dopiąć na ostatni guzik pewne niedociągnięcia w środku - Polakierować zderzaki i progi - Gwint - Skręcić koło poniżej i porobić spasy - Swap silnika na v8 b44 chyba że się uda znaleźć b46. - Polerka i ceramika Myślę że na tyle , proszę o wyrozumiałość w tym poście bo podchodzę do jego pisania 3 raz i nie chce zbytnio przynudzać ale chce przedstawić jakąś tam historię auta.
    12 punktów
  6. Idzik_e36

    [E36] 3erTechno

    Wszyscy tak lecą z tematem, ze nie mogłem zostać w tyle.. na pociechę po lakierniku zacząłem kupować kilka gratów, niedługo przyjedzie troche aso i pare spraw do zawieszenia zapewne Z tego co dotarło to zakładam pdc i jakieś kw v2
    12 punktów
  7. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Lecimy dalej Patryk nie śpi, Patryk za***rdala
    12 punktów
  8. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Lecimy dalej. Jak Patryk nie wyhamuje tępa, to pewnie za tydzień odbiór
    12 punktów
  9. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Witam od jakiegos czasu rozgladałem sie za E31 i tak o to w sobote stałem sie posiadaczem tej własnie o to 8er z silnikiem 4.0 Rok produkcji koncówka 1994 Co do auta to baza bardzo fajna sprowadzona z Usa z Californi wiec bez grama rdzy. Co tez wazne jest bezwypadkowe. Oczywiscie wnetrze pojdzie do szycia a buda bedzie malowana bo ktos nie majacy zielonego pojecia zabrał sie za malowanie i to chyba jeszcze przy burzy piaskowej Oczywiscie nie miało to dla mnie znaczenia bo i tak poszła by do malowania. Pracy przy tym aucie jest bardzo duzo ale cos przez zime trzeba robic wiec dlatego padła decyzja o kupnie auta do czesciowej renowacji Powoli zabrałem sie za rozbieranie wnetrza i kompletowaniem róznych plastików ktore sie do niczego nie nadają Kolejnym krokiem bedzie rozebranie auta do malowania i dla wgniotkarza
    11 punktów
  10. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Udało się podnieść katy sporo do góry, bo niestety oryginalnie ten zestaw ma je bardzo nisko. W poniedziałek wpakujemy końcowy Eisenmann i auto do garażu....i składamy
    11 punktów
  11. Mały przedsmak lakierniczy. Na resztę musimy jeszcze chwilę poczekać.
    11 punktów
  12. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Progres cały czas... Wszystko co oryginalnie było w macie, zostaje w macie. Popasowane elementy zostały razem ze śrubami polakierowane na gotowo.
    11 punktów
  13. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Wydech skończony. Katy podniesione i wpasowany końcowy Eisenmann. Trafiłem do tego warsztatu przypadkowo ale jestem mega zadowolony. I teraz czas na składanie
    10 punktów
  14. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Weź wyjdz i zamknij drzwi
    10 punktów
  15. Wszystkie lampy sa seryjne, halogenow nie mam, są zaślepki. dziś dostałem info że ranty są już gotowe:
    10 punktów
  16. Witam serdecznie i zapraszam. Zaczynając od początku, auto w moich rękach od 5 maja 2021. Poszukiwania wymarzonej e36 trwały około roku, początkowo w planie było cabrio na wypasie minimum 323i, później rozszerzyłem poszukiwania do coupe, zmęczony oglądaniem "perełek" po blisko 30k obniżyłem wymagania do każdej budy oprócz compacta i r6, aż w końcu po przeglądaniu 3 razy dziennie ofert na olx zdecydowałem się obejrzeć tego sedana pomimo, że nie miał nic, coś czułem, że go kupię jak tylko zobaczyłem ogłoszenie. Szybki telefon, jadę oglądać, na miejscu wręcz oniemiałem, zauroczenie od pierwszego wejrzenia, okazało się, że sprzedaje ją dawny znajomy z pracy sprzed 4 lat więc szybko złapaliśmy wspólny język, negocjacje i stałem się właścicielem tej bestii z M43B16 pod maską. Wiedziałem, że będzie ciężko z poszukiwaniem gratów ale cieszyłem się z kondycji wozu, jest to swego rodzaju nowy zeszyt 1 września. Pierwsza rejestracja w PL 14.08.2020, kilka lat przestała w DE, z tego co się dowiedziałem kosztowała 200 euro, przeszła przez ręce 2 handlarzy i Michała od którego ją odkupiłem. O dziwo katalizator na miejscu, brak drutów i patentów, stan zachowania i całokształt dużo lepszy niż 5x droższe egzemplarze, brakuje zestawu kluczy i zapasówki, zachowała się książka serwisowa, jakieś naklejki i instrukcja obsługi. Bieda aż piszczy ale ma to swój urok. Ku mojemu zdziwieniu oprócz klapy bagażnika lakier oryginał, brak rdzy pod uszczelką bagażnika z czym się jeszcze nie spotkałem. Oczywiście jest kilka zalążków rudej oraz trzeba pomalować dach bo ma odbarwienia od słońca. Prezentuje się dobrze, jak na oryginał wręcz bardzo dobrze ale dążymy do perfekcji. Vin nie wrzucam, bo nawet nie ma sensu tego pokażywać - nic tam nie ma. Kilka fotek świeżo po zakupie, jak widać każdy koreczek w progu, brak poważniejszych wykwitów poza mocowaniem baku: Przebieg w dniu zakupu 232 000km Pierwsza awaria 24 maja 2021, padło wisko. Długi czas myślałem co z nią zrobić, zostawić i trzymać w fabrycznym stanie, czy iść na grubiej z projektem. Zakupiłem E46 touringa 323i z M52b25tub w bardzo okazyjnej cenie po strzale w bok, jednak szybko sprzedałem, jak ma być swap to 2 vannosy nie wchodzą w grę, ma być silnik który występował tu fabrycznie. Swap nie jest priorytetem, M43 dzielnie woziło moją dupę po całej Polsce, zaliczyło kilka tras Białystok - Warszawa oraz wyjazd do Wrocławia, oczywiście bezproblemowo, spalanie na trasie 6 litrów więc śmiech. Pomimo braku klimy i 30 stopniowych upałów. Przez okres budowy mojej e46 dzielnie służyła jako daily i zrobiłem nią 8 tysięcy km od maja do października. Wymieniona oliwa na valvo 10w40, nowa odma, tuleje wahacza, 2 sworznie i wyżej wspomniane wisko dało receptę na sprawne auto. W sierpniu przeszła legalnie przegląd bez zastrzeżeń. Padła decyzja, że jednak trzeba trochę ją zmodzić. Zakupiłem stylingi 5 16x7j z e39. Przymiarka na aucie i już wiedziałem że sprężyny obniżające które chciałem kupić pozostawią duży niedosyt, a u mnie auto musi leżeć wpadł gwint tuning art z camberami od swagrów. Z tyłu niestety został seryjny amortyzator i sprężyna z W124, rozwiązanie chwilowe, nie bijcie 6 czerwca pierwsza metamorfoza: Jak na 16 jako tako spasowane, wysokość względnie poprawna ale pozostawiająca względną funkcjonalność. Jedynie szkoda podłogi bo wiadomo, dostaje w dupę... W międzyczasie wpadł mały detailing pomimo lakieru w świetnej kondycji, czystego wnętrza zawsze może być lepiej. Delikatnie odświeżony lakier, roczna powłoka kwarcowa, silnik opłukany z kurzu i dały bardzo przyjemny rezultat. Dalsze kompletowanie fantów, boczki skórzane z indyviduala, ładne skóry z grzaniem i pompowanymi lędźwiami, długo poszukiwana dzielona kanapa, wpadł podłokietnik, trochę drewna, skompletowałem m pakiet na przód w pierwszym lakierze, oczywiście oryginał z kanałami, oryginalna dokładka i dokupiłem w aso szczeble i listwę usa. Dodatkowo wpadły lampy soczewkowe ZKW z kompletem zaczepów, podróba GT Classa (raczej na półkę, skusiła mnie cena), lampy z białym kierunkiem tył ori. Pomimo mocno ograniczonego budżetu przez przeprowadzkę do Warszawy staram się iść do przodu. Zima spędzona w ciepłym garażu, poza przepalaniem niestety przestój ze względu, że stoi 200km dalej od mojego obecnego miejsca zamieszkania i braku funduszu: Marzec 2022 okazał się trochę łaskawszy, styling się sprzedał i wlecą remotecki 16x8/9j, z tyłu nowe amortyzatory z T4 i betony co da receptę na dobry spas bez ping ponga. Boczki oddaje do malowania, na dniach koła lecą do renowacji, beemka dalej w Białymstoku, mam nadzieje, że do majówki będzie czas wrócić do domu i zabrać ją złożoną do Warszawy. Kompletowanie drewna w trakcie, do boczków dostałem konsolę do renowacji, listwę nad schowek i półeczkę pod obc. Idąc dalej za ciosem zakupiłem kompletny wózek od 323i, pomału będę kompletował graty do odnowienia i zimą wyląduje w aucie z przednimi hamulcami z e46 330i które zostały mi po założeniu bbk w daily e46. Na pierwszy strzał zająłem się kończeniem i montażem tylnego zawiasu: - amortyzatory z transportera t4 z customową przedłóżką - sprężyny betony nieznanego pochodzenia, odmalowane na niebiesko - nowe podkładki gumowe pod sprężyny - bonusowo odmalowane bębny (robota na "pół gwizdka" - rozwiązanie chwilowe aby nie straszyło do czasu zmiany na tarcze.) + kilka zdjęć stanu kielichów i wnęki aku + szybki detailing podłogi bagażnika W międzyczasie odebrałem z renowacji boczki z Indyviduala, póki co z braku czasu wrzuciłem jeden. Idąc dalszym tropem wnętrza udało się dorwać ładny dekor nad schowek, tzn ładny po polerowaniu, niestety tylko 2 z 3 zaczepów. Małe przed i po, wpadła kierownica od sporta z forumowej coupe 328i od Patryka, niestety obszyta na nowo, nie jestem zwolennikiem obszywanych kierownic ale jest to zrobione całkiem dobrze, a cena była bardziej niż zadowalająca. Rozwiązanie tymczasowe, kiedyś wpadnie MT2 lub drewno. Kupiłem soczewki ZKW w przyzwoitym stanie z kompletem zaczepów, klosze oczywiście do polerki (lampy z 1991 roku). W końcu odebrałem koła z polerki wibracyjnej, miały być zrobione w 2 tygodnie, przedłużyło się do 6... Był plan na czarne wnęki i polerowane fronty i ranty lecz nie udało mi się znaleźć nikogo kto podejmie się takiego zabiegu w normalnych pieniądzach. Na przód i tył wpadło 185/50/16 bez rantu ochronnego więc oponka fajnie się ułożyła, nie będę dodawał zdjęć z przymiarek, pierwotnie był plan na 195/45 ale ta opona jest zbyt plackowata więc zdecydowałem się na 185/50 na 8j i 195/50 na 9j. Koła po zakupie były przymierzane na 205/45 i pasowało idealnie bez rolowania i kombinowania, po założeniu 195/50 wóz usiał błotnikiem na oponach więc szybka podmianka na 185/50 które zmieściły się dając szczelinę na kartkę papieru, już się dotarły i nie jest tak źle. Wiem, że większość z was jest zwolennikami 17-18 cali w e36 lecz póki co jest plan na utrzymanie jej w klimacie old schoolowego germana i budżet nie pozwalał na zbytnie szaleństwa. Zrobiła się lekka pokraka, będę musiał wymienić mimośrody na nowe żeby troszkę zwiększyć prześwit miedzy oponą a błotnikiem nie rezygnując ze spasu a żeby jednak mniej obcierało. Błotników nie zamierzam rolować ani ciąć, za jakiś czas trzeba będzie je odświeżyć więc to co się wytarło zakonserwuję i będzie do tego czasu git. Finalny look, szybki test po poskładaniu na trasie Białystok - Warszawa gdzie aktualnie będzie sobie mieszkać. Na koniec jeszcze dwa strzały z Youngtimer Warsaw. Pierwsza sesja na szybko przy garażu: W sierpniu byłem umówiony na obłożenie na nowo fornirem konsoli centralnej, jest na tyle wysłużona, że nie ma sensu wkładać tego do auta. Zdecydowałem, że jeżeli coś modyfikuję/dokładam we wnętrzu musi to być w stanie zbliżonym lub lepszym do tego co było wcześniej. Przypadkowo natknąłem się na konsolę i kilka dodatków, kilka wymienionych wiadomości i zdecydowałem się na zakup. Zdjęcia które otrzymałem były mocno średnie, było ryzyko pomimo zapewnień sprzedającego, że elementy są w świetnym stanie. Całe szczęście się opłaciło. Zestaw kupiony głównie dla konsoli (praktycznie idealna, lekkie pęknięcie na górze nad obc), chodź również listwa nad schowek jest w stanie idealnym i posiada komplet zaczepów (ta która jest obecnie ma 2 z 3 zaczepów i małe pęknięcie). Gałka zostanie stara, ta z zestawu może przejdzie renowację z uwagi na pęknięcia lakieru. Od początku kiedy kupiłem e36 wiedziałem, że musi być w środku ciemne drewno, do tego kiedyś wpadną rączki boczków i może pasująca kierownica. Ostatnie prace wykonane przy aucie to dołożenie chromowanych ramek i przepolerowanie szyby licznika, przepolerowanie znaczka w poduszce (do wymiany), polerowanie i montaż drewna oraz odświeżenie lakieru. Proszę nie bić za korbki i konsolę z elektryką, chęć założenia była silniejsza ode mnie. Elektryka oczywiście w planie ale na zimę. W planie oczywiste z oczywistych - elektryka szyb, wiązka grzanych foteli + pompowanie, obc18, klimatyzacja przy swapie, ogarnięcie i założenie soczewek, skompletowanie reszty m pakietu, ogarnięcie lakiernicze + prace związane z konserwacją i renowacją podwozia, skręcane 17 i masa innych pierdół. Swap będzie wisienką na torcie, póki co nie zapadła decyzja czy będzie to 320i z racji pozostawienia małego napędu czy też 328i, pożyjemy zobaczymy. Nie będzie to przemiana trwająca pół roku ze względu na ograniczony budżet, mimo to staram się działać ile mogę.
    9 punktów
  17. Cholo

    [E36] 330i Coupe by Cholo

    Brak czasu i weekendowe wypady powodują brak czasu na robienie czegoś przy e36...Ale coś tam zrobimy przed Molo Trafił się kupiec na dyfer z mojego auta a że miałem drugi to swój sprzedałem i postanowiłem odnowić nowy i oto efekt
    9 punktów
  18. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Mozna powiedziec ze ósema jest praktycznie rozebrana Nastepny krok to wgniotkarz Dotarła dzis do mnie dokladka CSI CDN...
    9 punktów
  19. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    Wyłożyłem odpowiednio wystarczająco dla mnie. Nowe z Niemiec koszt na dzień dzisiejszy 6700 wiec resztę możesz sobie dopowiedzieć. A przy okazji zostało na kolejną drobnice i kolejne detale które właśnie idą od Przemka. Oraz na kilka nowych części serwisowych. Dziś 1wsze szybkie obniżenie, tył siadł, zostało zmienić opony na przodzie i uchylić camber oraz jeszcze trochę zejść.
    9 punktów
  20. Czyli lecimy z tym seryjnym BMW dalej... Gdy pojawiły się felgi FI-R obnażyły oryginalny układ hamulcowy (taki sam jak w M3 e92) i widok był biedny... Trzeba było coś naprawić i stało się. Cały zestaw z BMW M2 Competition z tarczą 400mm + 380mm jest już w moim ręku i czeka na instalację. Będzie lepiej hamować i lepiej wyglądać, mam nadzieję...
    9 punktów
  21. A, żeby rosołek i schabowy lepiej smakował! Ciągle się coś dzieje:
    8 punktów
  22. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Dzisiaj nadszedł ten piękny dzień, samochód odebrany od lakiernika .... Od początku współpracy z Patrykiem czułem się raczej spokojny, ale wiadomo nuta niepewności była. Dzisiaj mogę powiedzieć że chłop odjebał swoją robotę perfekcyjnie. Solidność od A do Z, za***isty kontakt, na bieżąco fotorelacja. Życzyłbym każdemu spotkać takich fachowców jak Patryk, oraz Mariusz, który to ogarniał mi całą podłogę i wszystko z nią związane. Jest bardzo ambitny plan żeby poskładać auto na molo. Co z tego wyjdzie zobaczymy.... Cabrio oczywiście pojedzie jeszcze na profesjonalne doprowadzenie całości ( lakier, środek, dach, komora silnika ) do firmy detailingowej. Foto z odbioru samochodu
    8 punktów
  23. Na chwilę obecną niżej być nie może > czekam na twardsze i krótsze sprężyny bo zabrakło mi już regulacji z tyłu na sprężynie. Przy okazji zrobiłem kilka fotek, auto upierdolone jak stół w TVN bo lada dzień będzie konkret mycie. Do zrobienia jeszcze zbieżność.
    7 punktów
  24. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Mam bardzo napiety dzień i kiedy normalny czlowiek lezy przed tv albo poprodtu odpoczywa to ja kazda wolna chwile spedzam w garazu
    7 punktów
  25. Tylne, boczne są białe, dlatego narazie wleciały białe też na przód. Ciemne schowane w kartonikach i czekają na swoje dni: takie jedno foto bez filtrów itp:
    7 punktów
  26. Coś tam się dzieje, 10" i 11,5" na 225/35 i 265/30. na dniach na auto i będą robione spasy
    7 punktów
  27. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Wydech też już na swoim miejscu, ale będzie lekka przeróbka żeby podnieść katy do góry i zostało połączyć z Eisenmannem
    7 punktów
  28. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Jedne z ostatnich detali, ale jakże ważnych
    6 punktów
  29. Trochę swoje odleżał, więc dziś trafił na Cabrio
    6 punktów
  30. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Dzisiaj byłem z wizytacją u lakiernika..... Jestem spokojny, Będzie sztos
    6 punktów
  31. Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Po przywiezieniu od FGB Studio, udało mi się złapać lukę u znajomego i oddałem dekory do niego. Padł wybór na lakier Schwarz 2: W czasie oczekiwania na dekory, zebrałem się na wieczorne składane wnętrza: Właśnie dzisiaj odebrałem dekory, korzystając z pięknej pogody wyprowadziłem auto na świeże powietrze i dokończyłem składanie wnętrza: Zostawiam Wam jeszcze kilka strzałów jej jak się prezentuje na przejściowym kole. Przy okazji pozwoliłem sobie oznaczyć auto naklejką Syndykatu - wydaje mi się, że już zasługuje na to: Przy składaniu auta, wpadła nowa koncepcja na dalsze modyfikacje wnętrza. Muszę w wolnej chwili odszukać numeru części i przy okazji zobaczyć czy jest ona dostępna. Na tą chwilę nie zmieniałem jeszcze listw wewnętrznych progowych na nowe, bo auto chwilowo będzie służyć do ładowania akumulatora dalszej walki z budową tego potworka. Mam jeszcze kilka pomysłów w głowie, które muszę przeanalizować... Ciąg dalszy nastąpi.
    6 punktów
  32. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    W ostatnim czasie zostały zmienione osłony przednie drzwi oraz przyszła paczka z rozpórką od SWAGier Custom Parts: Relacja z przygody związanej z gwintem. jeszcze będzie walka o kolejne mm - opony na przód muszę wpaść inne i będę wyciągać ile się tylko da... Obecnie czekam na paczkę od @Choloz częściami, ruszyły kolejne prace przy aucie - także jak skończę cały proces jaki zacząłem postaram się wrzucić relację. Melo na Molo coraz bliżej, także nie ma miękkiej gry!
    6 punktów
  33. Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Konsola środkowa z częścią górną, schowek i popielniczka tylna konsoli, dolna część podłokietnika z obejmą i osłoną, dodatkowe gniazdo zapalniczki, wspornik oraz schowek od strony kierowcy zostały pomalowane na nowo: Oprócz odnowienia dolnej części podłokietnika została obszyta jego górna część. Odnowieniu zostały podane panele tylne wraz z siatką bagażową. Do kompletu uszyty został mieszek od ręcznego jak i zmiany biegów. Co do samych foteli? Przeniesione zostały z manualnego stelażu na elektryczny, dostały maty grzewcze, dodatkowym wyposażeniem ich są pompowane lędźwie. Obszyte są oryginalną skórą Montana w kolorze Taninrot. Fotele były szyte w FGB Studio ( https://www.facebook.com/FGB-Studio-109336120551142 ) Kanapa na chwilę obecną nie została oddana do tapicera, ale zaczyna mnie już lekko drażnić ta różnica koloru o jakiś "jeden ton". Chociaż w aucie może być to niezauważalne. Jeżeli się nie pogodzę z tą różnicą prawdopodobnie jeszcze w tym roku bądź z początkiem nowego zostanie dostarczona kanapa z oparciami do Marcina. Ciąg dalszy nastąpi...
    6 punktów
  34. DarkO

    [E30] DarkO 325i

    Trochę czasu upłynęło od ostatniej aktualizacji, ale przy aucie ciągle działamy. Na horyzoncie nowy projekt a dokładnie BMW E10 więc i tu i tu po trochu trzeba zrobić. Od już roku planowaliśmy odświeżyć komorę silnika bo wyglądało to jak wyglądało, lecz dopiero przed chotową a dokładnie półtora miesiąca przed znaleźliśmy kogoś kto naszym zdaniem zajmie się tym jak należy i moim zdaniem tak właśnie jest to zrobione z czego jestem zadowolony ale to pokaże za chwilę. Auta niestety na chotowę nie udało się przygotować żeby i tam było dobrze więc od razu po dogadaliśmy termin i auto trafiło do chłopaków. Motor został wyjęty i niestety trochę przygód było, ale pomijając tego fakt zaczęliśmy działać. Chłopacy rozebrali silnik do praktycznie zera i poskładali tak jak wizualnie chcieliśmy. Najpierw kilka fot z prac i to co udało się dostać w ASO do kompletu by razem tworzyło to spójność. Oczywiście poza drobiazgami pod komorę wpadły przednie nadkola oraz wloty powietrza do M-technika by dopełnić całości. Na zdjęciu nie ma jeszcze wygłuszenia maski, ale również będzie założone. Spasy przy aucie również poprawione bo zderzak z tyłu się rozluzował i nie wyglądało to fajnie. Zdjęć niestety tego jak to teraz jest spasowane nie mam, ale po odbiorze auta dodam aktualizację jak to wygląda już finalnie w komorze i jak są spasowane pozostałe elementy. Tak to wygląda finalnie mi się mega podoba i czekam na efekt końcowy już pod maską, ale to jeszcze chwilę potrwa. Auto na molo będzie gotowe. Do zobaczenia
    5 punktów
  35. dedi

    [E90] dedi - 325daily Le Mans Blau

    ja to tu tylko zostawię (:
    5 punktów
  36. gamek2

    [E31] 840i by Gamek

    Cos tam działam z tym gruzem
    5 punktów
  37. Utaś_e36

    [E31] 840i by Gamek

    Znafffca sie znalazł
    5 punktów
  38. Idzik_e36

    [E36] 3erTechno

    No to na dobry początek tygodnia przywiozłem dzisiaj kilka części z aso gdzieś w gratach u Kamila mam jeszcze uszczelki do szyb tylnich te zewnętrzne, listwę na zderzak te z wersji USA i uszczelki do lamp i chyba tyle z nowości aktualnie na molo prawdopodobnie będę odbierał jeszcze listwy progowe i gniazdo ładowania USB C
    5 punktów
  39. PaatrykŁMŻ

    [E38] Patryk750 - 750i

    Czas dodać update po detailingu Powłoka wyszła fajnie aczkolwiek bardzo trudna sprawa w docieraniu, strasznie twarda, teraz czas na nowe spinki, założenie brakujących listew i można zacząć brać się za wydech i montaż lodówki. Zdjęcia z telefonu na szybko do tego lekko przykurzone bo czeka jeszcze na pierwsze mycie po powłoce więc mogą być trochę rozmazane.
    5 punktów
  40. A tak wyglada z otwartym dachem i spoilerem (Dodatkowo na przód wleciały z powrotem białe kierunki)
    5 punktów
  41. matben

    [e28] matben-e28 524td—>540i

    Ostatnio nie było czasu, coś tam pogrzebałem zmieniłem pokrywy, zacząłem przerabiać wiązkę pod silnik, pociągnąłem kabel + spod kanapy do komory, wpadł gwint na przód oraz zacząłem ogarniać wiązkę kabinową. Wyszło sporo problemów z wiązką kabinową, prawie wszystko nie działało, a dzieje się to przez zaśniedziałe złącza, auto z którego jest wiązka stało 10 lat pod chmurką. Większość rzeczy ogarnąłem zostały mi kierunki i prawdopodobnie wychodzi mi że to przekaźnik ale to będę jeszcze sprawdzał. Przez montaż magla drążki kierownicze nie są w linii prostej z maglem i prawdopodobnie mocno wpłynie to na prowadzenie, więc wózek przód został wyjęty i prawdopodobnie końcówki będą przerabiane, aby uzyskać jak najprostszą ich pozycje. Przez wyciągnięcie wózka stwierdziłem że i tak mam mało czasu w te lato i nie dam rady dokończyć auta na sezon, zabieram się za porządną konserwacje od spodu auta, wymianę wahaczy i gum oraz odmalowanie wózka przód i tył. W międzyczasie udało mi się nabyć ori kierke nardi która też wlatuje do e28. Poszukuje też wycieraczek na mniejsze lampy, w aso niedostępne i myśle czy nie kupić tych od dużych i dociąć chyba będzie to najlepsza opcja albo może ktoś wie czy nie produkuje ktoś nowych chętnie bym zakupił.
    5 punktów
  42. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Z małych drobiazgów a równie ważnych, skompletowałem audio
    5 punktów
  43. W weekend zrobiłem trochę aktualnych fotek w plenerze. Jaram się cały czas jak te skóry siadły do lakieru auta. Pas kierowcy zablokował mi się całkowicie, dziś go rozebrałem i mam do wymiany całość bo posypał się mechanizm zwijania. Jakby ktoś miał na stanie to chętnie przytulę, a jak nie to jutro zamawiam nowy bo trzeba kilka dni poczekać, niestety nie ma na stanach magazynowych PL.
    5 punktów
  44. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    Z racji, że policjanci/tki wykorzystują przeważnie przy akcji "Pasy" lornetki lub wysilają swój wzrok w poszukiwaniu niezapiętych pasów bezpieczeństwa - postanowiłem im ułatwić sprawę i zamontowałem rzucające się w oczy pasy BMW MOTORSPORT wraz z montażem pasów kanapy wpadły też nowe osłony jej. Przyjechała paczka ASO z: izolacją dźwiękową wnęki koła tylnego lewego oraz taśma mocującymi do bagażnika Ciąg dalszy nastąpi...
    5 punktów
  45. Cholo

    [E36] 330i Coupe by Cholo

    Kilka fotek z ostatnich imprez
    5 punktów
  46. PaatrykŁMŻ

    [E38] Patryk750 - 750i

    Na samym początku chciałbym powitać wszystkich użytkowników . VIN: WBAGG21080DG24481 Niecały rok temu stałem się szczęśliwym posiadaczem drugiej już w swojej historii 7er E38 (pierwsza w formie sprawdzenia czy "siądzie" mi to auto), a dokładnie 750i w wersji krótkiej. Po dość długich poszukiwaniach udało się znaleźć satysfakcjonujący egzemplarz, dosyć "zadbany" a przynajmniej od strony mechanicznej ponieważ jeździła długie trasy, delikatnie "stuningowana" czekała sobie przy szopie na malutkiej wsi w pięknym indywidualnym kolorze Nachtblau. Lepszego zdjęcia niestety nie posiadam Dość fajnie wyposażona jednak kilku elementów brakowało ale o tym później. Zaczęło się od przywrócenia wszystkich zbędnych tuniningów do serii(ringi w lampach, jakieś wiejskie kierunki, usunięcie instalacji Lepszego PoweraG oraz kilka innych drobiazgów, naprawy wszystkich uszkodzonych spinek, chromów itd) Kiedy udało się przywrócić auto do ładu zaczął się proces Germanizacji tej piękności czyli poszukiwanie gwintu oraz koła. Rolki wybrane, padło na MK Motorsport w 20calach, niestety trochę zapuszczone ale mimo to piękne Następne wpadło zawieszenie gwintowane (podrasowany tatechnix który o dziwo po dziś dzień sprawuje się świetnie) oraz próby spasowania tego "na oko", szybka polerka i jakaś powłoka zanim pogoda już całkiem się zepsuje co widać po jesiennym deszczu na lakierze. Kiedy wstępnie udało się to w miarę sensownie ustawić przed zimowaniem w garażu nastał czas trochę się pocieszyć swoją pracą :). Zimą kiedy auto poszło "pod koc" zaczęły się poszukiwania brakujących rarytasów które gdzieś tam sobie upatrzyłem w swojej głowie i tym oto sposobem trafiła się okazja zakupić poliftowe wnętrze w skórze Buffalo ze stolikami oraz komplet dekorów z intarsją. Po zimie auto trafiło w ręce elektryka który na wzór serii całkowicie bezinwazyjnie przełożył fotele razem z elektryką i całym sterowaniem masaży itd z wersji poliftowej do budy przedlifta a chwilę po tym auto trafiło w ręce lakiernika który niestety ale musiał poprawić kilka elementów zmęczonego już czasem lakieru (o dziwo auto nie miało praktycznie żadnej rdzy oprócz kilku nalotów przy błotnikach i drzwiach). Natomiast felgi oddzielnie pojechały do całkowitej renowacji. Aktualnie auto przechodzi pełną i dokładną korektę lakieru po lakierniku oraz zabezpieczenie powłoką, zostało jeszcze wiele do zrobienia (wypalone pixele, obszycie kierownicy, zamontowanie lodówki która już zaczęła się kurzyć itd). Był to dość krótki okres ale za to bardzo intensywny i mam nadzieję, że w tym roku uda się spełnić większość założonych celów. Pisarzem nie jestem ale chyba udało mi się przekazać przynajmniej większość rzeczy które przez ten niecały rok działy się z autem, pozdro i do zobaczenia .
    4 punkty
  47. Tomajx6m

    [E36coupe] tomajx6m

    Na taki co orginal masz na 1 zdjęciach hee. Tłumiki odebrane.Juz pierwsze testy polerowania za mną. Zrobie cały wydech w polerce i zabezp.powloka.
    4 punkty
  48. ARO

    [E36] COUPE ARO

    Dziś odebrałem Nowa pachnąca z ASO podstawa filtra oleju z M3 i wzmocnienia kielicha z M3 co by gwint kielichów nie wyrwał hahahaha
    4 punkty
  49. Mikael

    [E63] M6 Mikael

    Takie tam w między czasie niestety M6 nie będzie gotowa na Melo na Molo ale ten projekt robię na spokojnie wiec będzie mocne wejście na Chotową
    4 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...