Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2019.03.26 w Posty

  1. 19 punktów
    No prace ruszyły...silnik już po lekkim czyszczeniu , wymianie panewek i rewizji pomp olejowych. Czekam jeszcze na napinacz paska klimy z ASO oraz pokrywy zaworów bo się malują. W tygodniu pierwsze przymiarki...
  2. 16 punktów
    Temat ruszył Rewizja motoru nowe panewki, uszczelki, kapy zaworowe idą na proszek i będą w czarnym macie. No i wsadzamy to piekło do komory. C.D.N.
  3. 11 punktów
    Łukasz ///3

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Żadnych dodatków już nie bd tylko wydech jak pisałem wcześniej gwint ustawiony na oko ale raczej jest ok trzeba pojeździć niech się ułoży
  4. 11 punktów
    pracę trwają, auto lada chwila leci na lakier, wszystkie części blacharskie, plastiki itp. nowe z ASO. Na tył lampy Led oryginał Jak przystało i skoro wszystkie takie same to nie może zabraknąc dodatków z carbonu itp. bajerów. Na przód nowe kolesze na Bi-ksenon + folia dark + ochronna. Na ten sezon będą koła z mojej cabrio 320i jest to RH Phoenix 19 cali z nowymi rantami 4 cale tył , 3 cale przód co da finalnie 11 cali na tyle i 9,5 przód. foto z przodem 9,5 cala + dystans 10mm, wyglada następująco
  5. 10 punktów
    Lecimy dalej dziś coś z cyklu "DETAILING JEST NAJWAŻNIEJSZY" C.d.n
  6. 9 punktów
    W końcu zakupiłem dokładkę carbonową na front firmy schmiedmann. Efekt dla mnie za***isty kilka fotek z aparatu
  7. 9 punktów
  8. 8 punktów
    Siemanko. Troche auto odświeżyłem. w poprzednim sezonie nie wszystko udało mi sie zrobić więc poprawiłem niedociągnięcia! m54 wymagało regeneracji vanosa Dokupiłem także mase brakujących dupereli Zmieniłem emblemat w tylnej klapie Zmieniłem Klamkę oraz zamek które szwankowały gdy było ciepło na dworze Lewy tylny boczek wymagał wymiany wraz z plastikiem pod Winshot Kupiłem drugi Plastik czekał na boczek juz od zeszłego sezonu Zmieniłem także Pompe wody, chłodnice, oraz rolki z paskiem Niestety chłodnica wyszła po drodze i tez kupiłem nową W międzyczasie wróciły śrubki od bbs z chromu Oraz bębny z malowania Po wymianie całego układu chłodzenia, wszystko ucichło i została pompa wspomagania, wybór.. 530D Śmiga aż miło Zakupiłem także dawcy na przednie boczki, ponieważ moje kieszenie się sypały również z boczkami kupiłem tylną klapę która wymaga lakierowania Dojechały także radinoxy 2x2.5J 2x3J Więc czekałem na odbiór rotorów Wcześniej spolerowałem emblematy oraz nakrętki Ale coś mi się w nich nie podoba, są jakieś wąskie, lecz bbs grawer jest wiec ktoś tu musiał podmienić je.. niestety zielony jestem w temacie RS wiec nie dopatrzyłem tego Rozpoczeła się akcja, skręć to! za to jaką pomoc miałem przy skręcaniu RS <3 no i przyszła paczka od tapicera.. z niby poprawiony oparciem oraz rączkami i podłokietnikiem pod kolor no i tapicer tak poprawił ze wieszcze większego pier.. narobił.. odesłałem to z powrotem Gotowe boczki Rs wyszły troche za szerokie.. wymagało to spasowania tylne nadkola wymagały delikatnego wypchnięcia Delikatnie nie za ostro Siadło bardzo fajnie! No i środek Czarne elementy nawoskowałem, ponieważ były już tak brzydkie ze szare mydło nie pomagało im.. na razie przyzwyczajam się do połysku No i niestety wracając z YoungTimera.. utrafiłem przy 120 zająca.. a więc drugi zderzak Na drugi dzień po wyschnięciu, montaż muszę poprawić jeszcze szczebelki i kryzys zażegnany. Auto wymaga jeszcze dopieszczeń ale niewiele juz zostało. Pomalować i zamontować klapę Odebrać ładnie zrobione oparcie Kanapy. no i serwis olejowy. na dzień dzisiejszy ciesze się juz wykonanymi pracami! w większości prac pomagała mi Śliczna Pani Majster, którą mam marzenie poślubić ale czy wytrzymamy ze sobą.. zobaczymy co czas przyniesie Na razie ślicznie jej dziękuje że chce pomagać i lubi! Pozdro!
  9. 7 punktów
    Adam1

    [e30] Adam1 340i replika m3

    Kupiłem na tył nowe opony tym razem 245/35 r17 i teraz jest idealnie, o taki efekt mi właśnie chodziło. Teraz tył jest bez dystansów. Naciągi są bardzo podobne pomiędzy przodem a tyłem a opona 245/35 w e30 wygląda zajebiście! trochę jeszcze muszę przód posadzić i lekki negatyw zrobić i będzie idealnie. Jak wszystko będzie ustawione jak należy to zrobię porządną sesję.
  10. 7 punktów
    Łukasz ///3

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    nie chciałem bardzo przesadzać bo w sumie po co tył tez bedzie tak wystawał maksymalnie chyba ze bedzie gdzies tarło to schowam ile bedzie trzeba felgi do wewnątrz a tu troche koloru auta do środka
  11. 6 punktów
    Thepiekarz

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Jprdl ale te koła siedzą kocur w ch**!!!!!!! Pozdro Łukasz ///3
  12. 6 punktów
  13. 6 punktów
    pioteresz

    [E36] Montrealblau Coupe by Pioter

    Czas zaktualizować to co dzieje się z autem. Widzę że zjadło mi zdjęcia, postaram się to ogarnąć w wolnej chwili. A więc prace nad swapem ruszyły z lekkim poślizgiem z przyczyn niezależnych, ale już zbliżamy się do końca. Po kolei: E36 wróciło od lakiernika z wymalowaną komorą w połysk Następnie silnik z e46 przeszedł mały przegląd Zrobione: -uszczelniacze wału, miski, vanosów, pokrywy zaworów, nasady filtra -wszystkie rolki i paski -łożysko oporowe i wałka sprzęgłowego -filtr oleju, paliwa, powietrza -nowe świece -wymyta odma, przepustnica, silnik krokowy -wypiaskowana miska, koło wiska, łapy silnika Od początku miałem w planach skrzynie 6 biegów, postanowiłem zakupić takową z e90 dokładnie z silnika n46 i zespolić ją z m54b30. Jako że silnik w e46 jeździł z automatem musiałem kupić i dopasować odpowiednie sprzęgło, które zostało oczywiście zregenerowane i na nowo obite. Na dzień dzisiejszy silnik siedzi już w budzie Oprócz tego wypiaskowałem i pomalowałem dyfer Następnie hamulce z 330 zostały wypiaskowane, ocynkowane, kupione zestawy naprawcze. Zakupiłem nowe tarcze i klocki Zimmermann Sport Z zakupów wpadło jeszcze pare pierdół -wszystkie listwy na zderzaki nowe ASO -spinki, klamry, zaczepy ASO -podszybie ASO Wpadła mi w ręce nowa gałka 6 biegów podświatlana z mieszkiem do F80 Praca wre, ciąg dalszy nastąpi Pozdro!
  14. 5 punktów
    Kolejny etap prac przy M dobiegł do końca. Chłopacy z A.i.E jak zawsze dali rade. Z rzeczy zrobionych. *Nowe panewki *kompletne sprzęgło Sachs *Nowe klocki przód *przygotowanie wiązki swiatel na eu +xenon A tak wyglądają panewki po przebiegu około 170tys Ja w między czasie wziąłem się za światła przód BH musi być A tak prezentują się na aucie. Udało się też dorwać wymarzony windschott I zlotowa tablice Już niebawem montaż felg Pozdro
  15. 5 punktów
  16. 5 punktów
  17. 5 punktów
    broddi

    [e92] BRODDI ///Mczy

    Fire Orange + szpilki h&r
  18. 5 punktów
    CrAsH

    [E39] Venom 535i

    Mały podgląd, w weekend będę ustawiać jeszcze przód i delikatne poprawki tyłu.
  19. 5 punktów
    Czas to wszystko poskładać do kupy wreszcie
  20. 5 punktów
    też tak czytam ten temat i Wiśnia to strasznie wywyższający się gość który zrobił kilka aut w temacie GS i teraz wszystkich uczy ja się to powinno robić. A póki co to rozebrał kastę do gołego...Wiśnia-ogarnij się i nie kozacz. Daj chłopakowi robić po swojemu. Zrobi źle, sparzy się to zrobi inaczej-poprawi. Poprosi o pomoc w doradztwie to myślę ,że ktoś pomoże. a Twoje podjazdy do nieoryginalności...Twoje auto tez będzie udawało czymś czym nie jest jakie błotniki by nie były. Tyle ode mnie.
  21. 5 punktów
    Przez ostanie kilka ładnych miesięcy z tematem felg nic się nie działo, miałem na głowie inne ważniejsze sprawy. Ale czas trochę zaktualizować i ruszyć dalej. Temat wnętrza mam już prawie ogarnięty na 100% fotel kierowcy został naprawiony i myśle że jak na 14 letnie oryginalne skóry nie wygląda to źle. Zostało mi jeszcze tylko kilka plastików do wymiany, niestety uległy uszkodzeniu podczas GF2018 Wnętrze dostanie jeszcze nową jednostkę centralną audio własnego pomysłu, ale o tym napiszę wkrótce w osobnym poście. Głównie zamierzam się teraz koncentrować na LMach, myśle że wpadną także inne hamulce pod większe rotory ale też pod nowy piec. Czas już zakupić inne daily a że cabrio ze mną zostaje to trzeba dać jej nowe serce Takie ori rarytasy do felg Niestety w tym roku nie mam możliwości pojawić się na GF, więc zostaje mi tylko powspominać jak to mega było w 2018 I ostatnie 2 fotki na Kerscherach, nowy właściciel zabrał i może wkrótce wrócą na forum.
  22. 5 punktów
    Bocian

    [e46]Bocian 328i

    Pierwsze poważniejsze wyjazdy za nami Wszystko w jak najlepszym porządku bez awari Tylko cieszyć się z jazdy Poznan Motor Show. Car Scaner
  23. 5 punktów
    Tak więc w sobotę M3 zawiozłem do Wojtka z Grupy A.I.E Tam zrobiony zostanie ogólny serwis plus wymiana panewek. Wpadnie też nowy końcowy wydech Magnaflow z nowymi końcówkami. Pozdro
  24. 5 punktów
    Wiosno ach to ty . W temacie coś w końcu ruszyło. Koło się robi, wgniotki wyciągnięte i wygląda to teraz jak należy, detaling umówiony za miesiac(już nie mogę się doczekać)! Jakieś graty z Aso na dniach będę zamawiał. Tapicer będzie szyl Mieszki lewarka i ręcznego w alkantare oraz (chyba) tyl pleckow foteli. (Jeszcze sie waham) Wyjechałem na przegląd, diagnosta powiedział, że stan wzorowy. Nie robie za duzo fotek, bo Czekal na kolo , zamawiam betony i bedziemy pasowac to na auto. Ps. Lampy dalej paruja, chyba trzeba będzie pisać do Grabola, zeby to ogarnal.
  25. 5 punktów
    qbak

    [e36]qbak -- 328i coupe czarnula

    Z roletą tematu jeszcze nie ugryzłem ale dojrzałem na tyle że w weekend jadę po półkę i zamawiam roletę. W międzyczasie dowiedziałem się że silnik nie będzie wymagał remontu - prawdopodobnie spuchły węże ze starości - wymienione i wszystko śmiga. Co oznacza że zamawiam zawieszenie od PK Coilovers Dodatkowo coś co chciałem już od dawna zrobić - wiadomo, auto ma 22 lata więc musi mieć ładowanie indukcyjne, duże niedopatrzenie że nie ma takiego wyposażenia fabrycznie ! Na razie tak na brudno przyłożyłem i wszystko śmiga tak jak chce. Dołożyć trzema małą przetwornicę z 12V zapalniczki na 5V, myślę też że ukryje włącznik żeby można było tym sterować i prądu żeby nieużywane nie jadło. Już niedługo na każdym alledrogo i olx - RARYTAS
  26. 4 punkty
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Kilka dni temu oddałem auto do SPA na doczyszczenie miejsc z brudu z którym nie byłem wstanie sobie poradzić Przy okazji została zrobiona kotekta lakieru i nałożona powłoka Paski wrócą na swoje miejsce
  27. 4 punkty
    Małe SPY Foto od South Wheels Koła gotowe juz na mnie czekają
  28. 4 punkty
    MCwat

    [E34] 530 MCwat

    Mysle ze nadeszła pora założyć temat gruzinka na forum. Rozkodowany VIN: Type 530I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M601 Displacement 3.00 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour ORIENTBLAU METALLIC (317) S413A Trunk Room Net S438A Fine Wood Trim S472A Armrest Front Driverpassenger S498A Headrests Rear Mechanically Adjustable S687A Radio Preparation S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning S537A Independent Ventilation Control S540A Cruise Control S553A Onboard Computer IV With Remote Control S564A Interior Light Package S214A Automatic Stability Control ASCT S240A Leather Steering Wheel S243A Airbag For Front Passenger L804A National Version Switzerland S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Auto kupiłem 1 listopada jako w miare zadbaną serię, ze zmian jakie do tej pory w aucie zaszły z grubszych warto wymienić: -montaż mpaka -kierownica Alpiny -radio cd43 - montaż foteli sportsitze elektryczne, grzane, z pamięcią plus kanapa - koła AC Schnitzer Rennsport type 1 9 i 11j - wydech końcowy od e32 750 - montaż lamp tylnych z białym kierunkiem. Jak widać wstępnie zgermanizowany, właściwie wiekszych zmian nie przewiduje poza dopieszczaniem i detalami. Gruzinek dzielnie pokonuje kilometry jako daily z większych i mniejszych modów jakie jeszcze przewiduje to: - białe kierunki przód - montaż podłokietników - zmiana sprężyn zawieszenia - malowanie kilku elementów wraz z rozepchaniem nadkoli tyl Gruzinek prezentuje sie tak na chwile obecną:
  29. 4 punkty
    CrAsH

    [E39] Venom 535i

    Narazie uczę się jeździć na nowo bo nigdy nie jeździłem na takich nalesnikach, dziś już na wysokich spowalniaczach osłony pod autem prawie zostawiłem na ulicy, no i grubych spasów puki co nie będzie. Mam bardzo stromy zjazd do garażu i nie chciałbym zawinąć zderzaka lub auta. Więc narazie przód poszedł w dół tył troszkę w górę. Po jeżdżę poczekam aż się uklepie wyczuje wyjazd z garażu i jazdę na tym zestawie i może coś delikatnie jeszcze ubije chama.
  30. 4 punkty
    Witam wszystkich po przerwie, przez zimę powoli prace przy aucie posuwały się do przodu. Wziąłem się za wymianę dywanu na czarny i dołożeniu trochę wyposażenia. Na pierwszy ogień poszedł zestaw pdc na tył: Listwy zderzaka nie były pierwszej świeżości więc wpadły nowe z ASO W paczce też linka tempomatu i jakieś spinki, to tylko jedna z wielu dostaw z ASO. Następnie wziąłem się za demontaż wnętrza i dywanu. Gdy wszystko było już wyjęte dużo łatwiej było podłączyć i ładnie poprowadzić wiązki. Miałem całą wiązkę z anglika e46 więc udało się odzyskać i wykorzystać oryginalne kable, piny i kostki. Podłączyłem elektrycznie uchylane szyby tył, tempomat sterowany z kierownicy i multifunkcję, wyżej wspomniane pdc, przycisk ryglowania. Podświetlana gałka została podłączona na nowo przy pomocy dedykowanej do niej wiązki. Tak to wygląda po zmroku: i w trakcie składania Ramki szyb są w chromie bo takie miałem w zestawie ale oczywiście będą czarne. Przy okazji demontażu foteli zostały one dokładnie wyczyszczone zestawem Colourlock. Jak widać wnętrze już prawie poskładane, zostało tylko parę pierdół. Teraz kwestia felg, czułem niedosyt mając 4 ranty takiej samej szerokości. Tylne zostały sprzedane i wpadły cal szersze co dało 10 cali et13 na tyle. Na próbę założyłem oponę tę co miałem wcześniej 215/40 Kumho. Na czas przeróbki tymczasowo założyłem BBS RC. Udało się upolować też oryginalne dekielki do Gotti, poprzednie były dorabiane. Teraz kwestia spasowania, nadkola mam oryginalne, sprężyny z gwintu KW i amory Bilstein B6. Wiem, że bez negatywu się nie obejdzie, prawdopodobnie będzie jeszcze potrzeba twardszych sprężyn. Tak to siedzi na tą chwilę Jak widać deski pomagają mi w wyjeździe z garażu dopóki nie poprawię podjazdu Na tą chwilę cel jest spasować tył i w końcu pojechać gdzieś dalej niż przed garaż i spowrotem Dzięki za komentarze i pozdrawiam. wybierz pliki... Kliknij, aby wybrać pliki
  31. 4 punkty
    Środek poskładany Za tydzień dach późnij robimy zawias itd
  32. 4 punkty
    Michaś 523i

    [E36] 323 Coupe Cholo

    Najwyżej w sandałach przyjedzie PKSem
  33. 4 punkty
    Nie wiem jaki regres skoro ja żadnych kół nie sprzedałem, tylko dokupuje nowe Do M3 mam nadal kilka kompletów, teraz auto stoi na Cargraphic nadal, na dowód fotka z przeglądu w poniedziałek Co do kół to obecnie na zmianę są: Cargraphic 18, Apexy 18, Styling 67, Ultraleggera 19, BBS RS GT 19 i Rolls Royce 20 a z nowości w weekend założyłem tłumik końcowy z Supersprinta Pozdro!
  34. 4 punkty
    Heh lapka wyszło na jaw że tylko obrazki oglądasz
  35. 4 punkty
    Łapka odstaw te dopalacze "Temat wnętrza mam już prawie ogarnięty na 100% fotel kierowcy został naprawiony i myśle że jak na 14 letnie oryginalne skóry nie wygląda to źle. Zostało mi jeszcze tylko kilka plastików do wymiany, niestety uległy uszkodzeniu podczas GF2018"
  36. 4 punkty
  37. 4 punkty
    szubik1997

    [E36] by Szubik

    Pogoda dziś dopisała, udało mi się przegonić myszy z wydechu Jeszcze dobre spasowanie, kilka drobnostek, detailing i do zobaczenia w czerwcu htt : /u
  38. 4 punkty
    Krupek

    e34 by Krupek German Milf

    zmuła w temacie hehe a tu pare nowych fotek:) co się zmieniło? Dotarły z Niemiec carbonowe pierścienie w felgi,dzis zostały zmienione świece i...sobie po prostu pojeździłem hehe oczywiście więcej roboty było zrobione ale szkoda zaśmiecać tym forum... no dobra-foty
  39. 4 punkty
    orzel

    orzeł-> e60 530d

    Miałem 4takie w e39 i jakoś żyję. Mniej więcej tak to ma wyglądać
  40. 3 punkty
    wczoraj udało się umyć w końcu auto
  41. 3 punkty
    można też mieć e36 z piecem od e92 m3, to jakiś kompromis
  42. 3 punkty
    Ostatnio odwiedzilem firme MG Motorsport w celu montazu decatow : Pomiar przed dochodzi do 106 dB : https://youtu.be/V0OjbAhXgYI Pomiar po decat dochodzi do 130 dB : https://youtu.be/3_S0O2Bl2xc https://youtu.be/JshZidkhwy8 O dziwo jest ciszej w srodku po decat i brak buczenia do 4 tys obrotow . Czuc poprawe mka lepiej reaguje na pedal i czuc ze idzie lepiej . Teraz pora na program i wynik z hamowni suntrust open near me
  43. 3 punkty
    Ja czekam na efekt końcowy, a gdzie i jak to jest robione nie powinno nikogo bardzo interesować liczy się efekt końcowy po ogledzinach można się wypowiadać czy jest to polakierowane ok czy lipa, także spokojnie czekam na finał i oględziny
  44. 3 punkty
    broddi

    [e92] BRODDI ///Mczy

    Wreszcie coś się dzieje troche węgla
  45. 3 punkty
    Zamówiłem jednak set 1 z rantem 4.5 wole mieć rezerwę niż nadmiar, złożyłem też dzisiaj przód 10 cali z rantem 4 cale Ten rotor zupełnie inaczej się prezentuje z dużym parapetem jestem zadowolony
  46. 3 punkty
    BBS RS nie do e46, to nie moja bajka. Koło będzie zacne ale kiedy wpadnie to nawet sam Sandał nie wie jeszcze Na teraz szykuje RH w nowych szerokościach i jak zwykle jest dylemat co zrobić. Na początek kupiłem dwa ranty 4 cale radionx na tył, po przekładce wyszło na tyle 10.5 cala i tak jak przeczówałem jest to za mało na zdjęciach jest właśnie 10.5 z rantem 4 cale + dystans 25mm. Więc teraz dylemat czy dać 5 cali czy 4,5 na tył ????? Na przód pójdzie 4 cale, które miały być na tyle ale jednak wyląduja z przodu z węższym bębnem co da równe 10 cali + opona 235 lub 245/35 . Na zdjęciach jest 10.5 z oponą 255/35/18 i widać , że to dobrze siądzie po spasowaniu finalnym. Podsumowując opcje są dwie : 1 set : 11 tył 10 przód ranty 4.5 tył , 4 przód opony tył 265/255/35/19, przód 235/245/35/19 . 2 set: 11.5 tył 10 przód rant 5 tył, 4 przód opony 265/275/35/19, przód 235/245/35/19. Proszę o podpowiedz, ja bardziej skłaniam sie na set nr 1 nie chce przesadzić z szerokością i naciągiem opony. Auto za ok 10 dni będzie już składane na nowym lakierze.
  47. 3 punkty
    Hazel

    [E46] 330 by Hazel

    W piątek ruszył temat składania zawieszenia i ogolnie ogarnięcia spodu. Prace obejmują wymiana starego zawieszenia na nowe polakierowane, wzmocenia mocowania tylnego wózka które mają tendencje do wyrywania się i usunięcia i zabezpieczcenia ognisk korozji. No to zaczynamy Wyciągnięcie wozka obyło się w miare szybko i bezproblemowo. Bak paliwa został także zdemontowany. Czas zobaczyć jak to wszystko wygląda od spodu. Od spodu jest bardzo dobrze. Oczywiscie jest troche rudej ale auto ma 20 lat więc mozna wybaczyc Cała ruda okazała sie być tylko powierzchniowa, nigdzie nie ma dziur ani niepokojących objawów. Jak mozna zauwazyc juz wczesniej ktoś wspawał jedno wzmocnienie wózka. Ruda została wyczyszczona, zabezpieczona podkładem epoksyodwym, barankiem i na to lakier akrylowy w żółtym kolorze. W miedzyczasie przysżło troche rzeczy i troche zostało ich kupionych między innymi : nowe tuluje na cały wózek, regulowane wachacze od Swagier Custom Parts, nowe przewody hamulcowe, nowe klocki ATE, Tarcze kotwiczne tył itd Z lakierowania odebrałem także zaciski hamulcowe Przed załozeniem bak został troche wyczyszczony Dzisiaj zostało troche zamontowane i wygląda to wszystko tak na obecną chwile Jutro walczymy dalej edit: Tutaj mam jeszcze zdjęcie srubek po ocynku. Wybór padł na złoty i wyglada to dobrze. I jeszcze zdjęcia z lakierowania podwozia i składania zacisków
  48. 3 punkty
    Siadło pięknie , do deski w alcantarze pasuje jak ulał Zapomniałem napisać, jak kto nie wie to to urządzenie z czytuje dane z kompa i np pokazuje ciśnienie doładowania, temp. w dolocie, przyspieszenia, i mocy w danym momencie się używa... i wiele innych danych które sa dość istotne xd Z innych info ..Jeszcze miesiąc oczekiwania i zacznie się robienie blacharki, czekam,czekam i się doczekać nie mogę
  49. 3 punkty
    KUJON

    [e60] ///M550i Performance

    powiedział że nie będzie ich zakładać naDAREmno
  50. 3 punkty
    Hazel

    [E46] 330 by Hazel

    W ostatnim czasie to przy samym aucie za dużo sie nie dzieje. Większosc wolnego czasu jaki miałem poświeciłem na detailing białej E30 ale to nie znaczy ze nie ma co pokazać w temacie Poprzychodziło troche zamówionych fantów a że dzisiaj ładna pogoda to porobiłem jakieś tam zdjęcia. Troche jak widac tego sie nazbierało a to nie jest wszystko. Ranty i bębny idą do niebieskiej E30 która także jest odziana w OZ Hartge Gwint ISC wersja Sport. Piękny pachnący aby zakładac i kręcic w dół Ponizej na zdjęciu mamy nowiutke wahacze Meyle HD.Na innym zdjęciu widać także poliuretany na przednie wachacze W kartonikach mamy łożyska przód z piąstą FAG, łożystka na tył FAG i piasty tył Meyle. Musiałem także zakupic zestawy naprawcze do zacisków. Na pozostałych dwoch zdjęciach elementy zawieszenia po lakierowaniu Kolory normalne bez zadnych dziwnych wymysłów. Na zdjęciach brakuje jeszcze zacisków ponieważ są one aby w podkładzie na obecną chwile. Nie polakierowany został także dyfer z obawy przed jego uszkodzeniem podczas lakierowania proszkowego więc stwiedziłem ze sam go polakieruje Jedyna zmiana w aucie w ostatnich 2 tygodniach to zostały założone tylne lampy LED. Lampy w klapie zostały takie jak były ponieważ wygląda wg mnie to bardzo dobrze.
×
×
  • Utwórz nowe...