Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2023.03.14 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Mikael

    [E63] M6 by Mikael

    Kolejna aktualizacja, prace idą do przodu panewki wymienione i wszytko co wymagało wymiany przy okazji, mogę powiedzieć ze w ostatniej chwili Na szczęście wał cały nie ruszony, od zakupu jeździłem bardzo spokojnie i to chyba przeczucie mnie uratowało od większego remontu Przebieg 70.000tys i dość mocno zużyte ale to chyba aż 70 u dwóch właścicieli i chyba nie do końca znali zasadę rozgrzewania oleju… Kolejny etap to sprzęgło i sekcja środkowa i końcowe puszki z klapami tak żeby było głośniej na koniec audio i dekory carbonowe ale to już po świętach
    6 punktów
  2. Tomajx6m

    [E36coupe] tomajx6m

    Poprawki trwają.
    4 punkty
  3. Mikael

    [E24] M6 by Mikael

    Skromne zakupy do E24, pomału kompletuje wszytkie części żeby ruszyć na grubo zaraz po wakacjach Jak na razie będzie bez gwintu bo za dużo z tym zachodu, bym musiał lagi wysyłać a na tym etapie gdzie nie robię w tej chwili pełnej renowacji jest to trochę ciężkie do wykonania, za to zamówiłem taki zestaw od lowteca -40 i -35 na ten sezon będzie i kot nie wejdzie już na koło Do tego końcowy od supersprinta, docelowo będzie cały czyli puszka środkowa i sekcja zastępująca katy ale to pomału tak cykam jak wpadnie jakaś wolna gotówka
    3 punkty
  4. Chilli WonderBoy

    BMW e92 M3 by Chilli

    Być może forum da szansę i pozwoli wejść z kolejnym tematem... Na formy mam już dwa inne "projekty" do których zapraszam: BMW E36/8 Z3 Coupé 3.0 -->Z3 Coupe 3.0Ci BMW E82 1M Coupé -->1M Dziś chciałbym z Wami podzielić się kolejnym samochodem z Bawarii, tym razem jest to BMW M3 e92 z końca roku 2012. Samochód w kolorze Interlagos Blue Metalic (A30) i wnętrzem "Novillo" w kolorystyce bambus i wykończeniem drewnianym eukaliptus. Auto wyposażone jest w manualną skrzynię biegów. Standardowe wyposażenia BMW: 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 01CC Auto start/stop function 0223 EDC 02MD M Drive 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 0302 Instalacja alarmowa 0313 Lusterko zewn. z funkcją składania 0319 Zintegrowana pilot uniwersalny 0322 Funkcja dostępu komfortowego 0415 Roleta przeciwsłoneczna tylna 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0441 Pakiet dla palących 0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią 0490 Regulacja szerokości oparcia 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04AE Armrest front, retractable 04MZ Drewno szl. platan. o sł.lustrz.antracyt 04NA Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym 0507 Park Distance Control z tyłu (PDC) 0521 Czujnik deszczu 0522 Światło ksenonowe 0524 Adaptacyjne doświetlanie zakrętów 0534 Klimatyzacja automatyczna 0540 Tempomat 0563 Pakiet oświetlenia 05DS Odryglowanie awaryjne bagażnika 0609 System nawigacji Professional 0615 Rozszerzona informacja BMW Online 0616 BMW Online 0620 Wejście głosowe 0639 Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN 0645 Radio v 0676 System głośników HiFi 0693 Instalacja radia satelitarnego BMW 0697 Area-Code 1 do DVD 06AA BMW Teleservices 06AB Sterowanie teleserwisem 06FL Złącze USB-/Audio 06NF Złącze muzyki do smartfona 06NR Apps 06UH Traffic Information 06VC Sterowanie Combox 0760 Wysoki połysk Shadow-Line 0775 Podsufitka antracyt 0845 Akustyczne ostrzeżenie o pasach 0853 Wersja językowa, angielski 0876 Częstotliwość radiowa 315 MHz 08TN Św.do jazdy dz.ustaw.przez m.świateł 0925 Dummy-SALAPA 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. A090 Akumulator AGM 90 Ah Dodatkowo salon BMW doposażył auto w : 0653 High Definition Radio (choć nie do końca wiem co zostało w szczególe dołożone pod tym kodem, głośniki, wzmacniacz? Być może ktoś wie... Auto na dziś dzień ma przebieg 107 000km i szykuje się by robić kolejne... BMW pochodzi z rynku USA i zostało zakupione po kolizji, która oszczędziła wszystkie poduszki AirBag a nawet lampy przednie wraz z zaczepami. Naprawa auta więc polegała jedynie na wymianie uszkodzonych elementów na nowe i obyło się bez jakichkolwiek prac blacharskich. Wymieniona oczywiście maska, zderzak, pas przedni, wzmocnienie i chłodnicę i tu zaskoczenia. Nie spodziewałem się, że to aż tak nie tanio...Wraz z wszystkimi nowymi spinkami, śrubkami, wężami itd... wycena BMW za części to > 40 000zł. Musiałem zoptymalizować więc kilka zakupów, nowa maska za 5000zł wydała się rozrzutnością, trafiała używana, nigdy nie naprawiana do pomalowania. Z rynku wtórnego wpadał także karbonowy pas przedni i klika innych elementów, zawsze w 100% sprawnych w stanie równoważnym do fabrycznego... Auto zostało samodzielnie poskładane dążąc do stanu oryginalnego i nie szukając oszczędność kosztem jakości. Wszystkie, nawet najdrobniejsze śrubki są dokładnie takie jak podaje katalog BMW, chyba nie popełniłem tu żadnego błędu, a doktoryzowanie dokumentacji technicznej zajęło więcej niż składanie . To jednak nie nowina na tym forum, wiele aut budowanych jest tu z niewiarygodnym pietyzmem i bez kompromisów... Mam wciąż świadomość, że dla wielu pozostanie to rozwalony gruz z USA, ja jednak dam mu drugie, lepsze życie...tym bardziej, że w mojej ocenie to była raczej drobna kolizja (zdjęcia z zakup poniżej). Zostały wymienione lampy na EU z pomarańczowymi kierunkowskazami, zegar na wersję EU, dołożono przeciwmgłowe tył itd...Zostawiłem żółte obrysy w przednich lampach, bo mają klimat, odblaski zderzaka wyleciały wraz z wstawieniem nowego zderzaka z wersji EU. Dodatkowo dołożyłem spryskiwacze przednich lamp oraz PDC przód, bo wymiana zderzaka dała takie opcje. Auto przeprogramowałem do EU za pomocą BimmerCode i iPhone, także radio, język CIC czy dane z MPH na KM są już zadane. Z softu pozostała aktualizacji navi (ktoś pomoże?). Dodatkowo zainstalowałem sprężyny H&R, tak by zachować funkcjonalność EDC. Finalnie M3 miało pozostać na S359m, które posiadam z 1M, ale i tu natura okazała się silniejsza i mamy BBS LM w 19". Jako pxsyho-fan BBS to była jedyna alternatywa dla felg OEM. Felgi okuto w Conti 7, które mają wyjątkowo mocne opinie (ciekaw jest na pierwszych mocniejszych prób) w rozmiarach 255/35 oraz 265/35 r19 Wymieniając uszczelki i szybę przednią (oryginalna posiadała skazy wynikłe z transportu), zakupem przednią szybę z opcją ochrony termicznej, czyli będzie miała lekki refleks jak bańska mydlana. Taka szyba była w opcji dla e92, choć rzadko widuje samochody z nią zainstalowaną. Plany? Nie chce już pisać, że będzie to na pewno Top Seria, bo tak miało być z 1M, a już to auto "odleciało" poza ramy "Top Seria" także jeśli uda się założyć temat, zachęcam do obserwowani i samemu wyciągania wniosków i sugerowaniu dalszych kroków... Zdjęcie w chwili odbioru już w PL: oraz po kilku miesiącach pracy z autem: Na pewno to nie koniec, więc tym bardziej zachęcam do obserwowania i aktywności w tym temacie (o ile powstanie ) Stay Tune...
    1 punkt
  5. Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Belka dostała czarny lakier na siebie a także dostała warstwę wosku do konserwacji profili zamkniętych: Brakująca zaślepka została zamontowana: Lewa osłona bagażnika przeszła dzisiaj przeszczep kolejnego gniazda zapalniczki. Zostało ono zamontowane niżej niż fabrycznie wychodzi, by nie kolidowało z obudową subwoofera. Dzisiaj do auta trafiły wiązki związane z fotelami w skład, której weszły: elektryka, grzanie, pompowane lędźwie oraz pamięć. Jutro sprawdzenie foteli: namierzony został urwany przewód a także inny przetarty. Także jutro podłączenie i sprawdzenie czy wszystko działa jak fabryka każe... Udało się nabyć brakujący czujnik oblodzeni:
    1 punkt
  6. Tomajx6m

    [E46] Compact by Lelek

    Szacun.Na prawdę Kawał pięknej roboty.
    1 punkt
  7. PaatrykŁMŻ

    [E46] Compact by Lelek

    Kawał dobrej roboty, oby tak dalej!
    1 punkt
  8. gamek2

    [E46] Compact by Lelek

    Szanuje za te wszystkie mody
    1 punkt
  9. Chilli WonderBoy

    BMW e92 M3 by Chilli

    Ogólnie mimo moich sporych obaw sama szkoda okazała się naprawdę błacha, tu zero wtopy. Całkowite koszt odbudowy tego auta przekroczyły moje wyobrażenia, mimo „lekkiej szkody” myśle, ze jak już tu piszę szczerze historie auta, na końcu i o kosztach będzie z nadzieją, że tego forum nie znajdzie moja żona
    1 punkt
  10. Chilli WonderBoy

    BMW e92 M3 by Chilli

    Wszystkie części jakie wymagały wymiany, zostały skompletowane. Cieszy fakt, że faktycznie nie są wymagane absolutnie żadne prace blacharskie. Wymieniane części pasują idealnie i nie ma problemów z ich dopasowaniem. W przedniej cześć tego auta jest dużo części, sporo chłodnic, uchwytów i wsporników pod nie oraz cała masa węży. Naprawdę cała masa elementów, nie sądziłem, że aż tyle. Zależało mi jednak aby wszystko co jest choć trochę uszkodzone lub zniszczone, zastąpić nowym. Super, że wszystko się ułożyło bez problemów i właściwie posuje idealnie bez większego dopasowywania. Wstawiłem zakupioną używaną maskę oraz zderzak. Tu też wyglada, że jest dobrze, wszystko wstępnie pasuje. Auto oczekuje na błotniki zamówione z ASO BMW i powoli myśli o lakierowaniu. Zacząłem więc szukać zakładu któremu będę musiał zaufać i oddać M3. Ja miedzy czasie zakupiłem adapter MHD do kodowania i diagnozowania auta, przyda się także do innych BMW i zacząłem za pomocą iPhone konwersję z USA na EU. Wbrew pozorą nie jest to takie trudne, a dodatkowo można ustawić wiele innych funkcji i parametrów pojazdu. Ja użyłem aplikacji BimmeCode, którą polecam. Między czasie także udało się znaleźć do kolekcji kolejne M3, właściwie będące kopią w skali tego samochodu. BMW w skali 1:18 od firmy Kyosho. Dzięki uprzejmości Pawła a.k.a. ASMO dostałem także sprężyny, to H&R dedykowany pod zawieszenia EDC. Nie wiem jak skończy się kwestia zawieszenia w przyszłości, na tą chwilę nie chce kasować samego EDC, więc kwestia gwintu i podobnych rozwiązań nie jest rozważana.
    1 punkt
  11. dawid82

    [G16] Fake M8 look od Dawida

    No i przyszedł długo oczekiwany moment czyli montaż zawieszenia a konkretnie nowych sprężyn od K&W. Napisze krótko, to co zrobiło 4cm z tego auta to jest szok, wiedziałem, że będzie lepiej ale, że aż tak zmieni się buda to jestem naprawdę pod dużym wrażeniem , tył i przód dostał charakteru, optycznie jest teraz prefekt, komfort zachowany nie czuje żadnej różnicy między serią a tym. Jestem naprawdę zadowolony i jednak warto wydać troszkę więcej kasy i kupić zawias klasy premium.
    1 punkt
  12. dawid82

    [G16] Fake M8 look od Dawida

    Właśnie przyszła pierwsza paczuszka na którą czekałem. Za Ok 10 dni wymiana u Stammka. Plan jest na -35mm całość
    1 punkt
  13. Chilli WonderBoy

    BMW e92 M3 by Chilli

    Dobra, nie ma co się krygować i napinać mięśni, true story about M3. Auto kupnie w PL, trochę przypadkiem, gdyż chciałem E90. Strasznie spodobała mi się konfiguracja, która mnie przekonała. Samochód przypłynął rok wcześniej z USA i miał być częścią kolekcji, nie został jednak odbudowany po kolizji jaką miał w N.Y.C. Po oględzinach auta i sprawdzeniu silnika, auto zostało kupione w przekonaniu, że jest to samochód po kolizji, nie wypadku. Przekonały mnie o tym między innymi wszystkie fabryczne, sprawne AIR BAG. Potwierdza to także carfax w którym można znaleźć zdjęcia z przed aukcji w USA. BMW w dniu zakupu (a właściwie pierwszych oględzin): oraz później, za kilka dni podczas oględzin już na swoim placu, gdzie faktycznie szacowałem straty i koszty Chłodnica została zakupiona jeszcze przed zakupem finalnym auta, aby umożliwić bezpiecznie odpalenie samochodu i sprawdzenie S65B40 po pierwszych gruntownych oględzinach auto wyglądało nieźle. Przeżyły przednie reflektory wraz z wszystkimi zaczepami, co cieszy. Wszystko wskazuje na to, że prace blacharskie też nie będą wymagane i skończy się na wymianie elementów przykręcanych. Czy tak faktycznie jest, opowiem Wam w kolejnych postach! Temat, odbudowa M3 USA, co i za ile, bo o kosztach faktycznych też Wam postaram się napisać. Zachęcam więc do obserwowania i komentowania
    1 punkt
  14. gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Troche kolo wystaje ale nic wiecej nie jestem w stanie ugrac Opony zmieniłem na 285/25 ale przez to ze michelin ma dosc spory rant ochronny naciaga jak sie naciaga i nic z tym nie zrobie Inna marka opony nie wchodzi w gre bo i tak ciężko z trakcją a wydaje mi sie ze 4s to chyba najlepsza opona do tego auta Tak ze zrobiłem co mogłem Moze jeszcze po jakies 3-5mm uda sie zejsc z przodem i tyłem
    1 punkt
  15. Tomajx6m

    [E46] Compact by Lelek

    Cos pięknego
    1 punkt
  16. Thepiekarz

    [E46] Compact by Lelek

    Dobrze lecisz i brakuje tutaj tylko jakiegoś dobrego koła skręcanego i jeśli chodzi o Polską scenę to nikt nie będzie miał podjazdu jeśli chodzi o E46 compact.
    1 punkt
  17. atos1987

    [E46] Compact by Lelek

    Możemy się nie lubić ale jedno co Ci muszę oddać to, to że zrobiłeś i robisz tu wielki kawał solidnej roboty.
    1 punkt
  18. DERO

    [E46] Compact by Lelek

    @MAREK GERMAN chyba bedzie solidna konkurencja wkońcu @Lelekbardzo dobrze działasz, tak jak już wcześniej się przewijało, konkretne 3tlg potrzebne ale to pewnie wisienka na torcie bedzie
    1 punkt
  19. gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Polerowanie było dobre kiedys Poprzeczke cza stwiac wyzej
    1 punkt
  20. ryyyan

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Gamek do odświeżenia wystarczy przepolerowac, nie trzeba lakierować całego auta
    1 punkt
  21. mateq34

    [E46] Compact by Lelek

    Ale to auto miało szczęście, że trafiło do Ciebie Igła. Lepiej, niż fabryka oczywiście. Wnętrze jest super, rozumiem, że jesteś już blisko celu tam? Na zewnątrz przyda się trochę kontrastu - kierunki są na ten moment różne - może iść w pomarańcz wszędzie? Do tego opcjonalnie listwy w inny kolor (jedyny słuszny ) Kółka bardziej unikalne, niż custom S32 lepiej tu siądą, ale jeszcze jest czas pomyśleć. Miło było poznać! Czekam na możliwość obejrzenia kompota na żywo
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...