Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2023.03.01 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. wasilevvski

    [E39] 540i by wasilevvski

    Hej! Dzis post w troche innym wydaniu ! Pozdro ! :)
    11 punktów
  2. Witam po kolejnej dłuższej przerwie i zapraszam do lektury co słychać u bieda germana. Na pierwszy strzał, odebrałem felgi z renowacji. Na rotory położona powłoka, gumy wbite - zdecydowałem się na Federale 195/40/17, niestety opona okazała się ponadwymiarowa i siadło jak 205/40 z czego jestem średnio zadowolony ale już po fakcie. Pocieszam się dobrą markową oponą w cenie chińczyka. Ostatnio wspominałem o pokrywie akumulatora która wcale nie będzie go przykrywała. Akumulator wyląduje w bagażniku, czekam na kompletne przeniesienie aku do bagażnika tak jak być powinno, a nie na pałe sam kabel. Więc pewnie zastanawiacie się co zostanie tam ukryte? Kupiłem zestaw Air Cups na przednią oś. Umożliwi to podniesienie auta w awaryjnych sytuacjach takich jak wjazd do stromego parkingu podziemnego czy wszelkie progi zwalniające. Kompresor jest na tyle mały, że powinien zmieścić się wraz z elektroniką w puszce akumulatora. Dzięki czemu auto będzie podnosić się dużo szybciej niż z kompresorem w bagażniku, nie trzeba też ciągnąć przewodów po całym aucie. Wracając do rzeczy bardziej przyziemnych wzeszłym roku z nieznanych przyczyn wiatrak uszkodził obudowę robiąc w niej dziurę, przy okazji tracąc kilka łopatek. Kupione ładne używane za grosze, przy okazji wyszarpałem ładny skórzany ręczny, bo aktualnie jest bieda plastik. Dodatkowo kupiłem również stabilizator m pakowy na tył 18mm - tego również brak z fabryki. Wpadła nowa kierownica, myślę, że dobrze skomponuje się zresztą drewna w aucie. Czekam jeszcze na nabę. Jako że mam absolutnego pierdolca na punkcie drewna kolejnym elementem układanki są rączki. Stan jak na załączonym foto... Korzystając ze swojego 5 letniego doświadczenia w detailingu trochę je odmłodziłem W ruch poszły papiery 600-2500, efekt ponizej: W moje łapy wpadła też ori dokładka ACS na tył. Przymierzyłem do luźnego zderzaka, ze względu na jej stan, brak zaczepu i była klejona nad wydechem odpuściłem temat i oddałem. Zamiast tego będzie zwykły dyfuzor na 2 rury oraz nowy końcowy tłumik. Kolejną fajną rzeczą o której od zawsze myślałem, marzenie to za duże słowo. Oryginalne Yellow Bosche z kompletem zaczepów i idealnymi ślizgami. Znając dzisiejsze ceny nie mogłem się oprzeć, klosze oddane do polerki więc będą igły. Dodatkowo drugie klosze z kompletem zaczepów. Był plan na ZKW które leżą ponad rok ale poleżą dalej awaryjnie. Docieramy do punktu programu, przymiarka felg. Bez ustawiania niczego na sucho. Naszła mnie refleksja na pomalowanie zderzaków, macie porównanie. Według mnie absolutnie nie, zostają szare. Proszę się nie sugerować bębnami z tyłu, w marcu ich już nie będzie. Druga przymiarka, dorzucone po 5mm dystansu przód tył. Prawdopodobnie lakiernik będzie wycinał nadkola z tyłu i może wejdzie z tyłu jeszcze 5mm. Kupiłem również replikę dokładki ACS na przód, oryginał w naturze nie występuje, a szkoda byłoby ją rozwalić. W przeciągu 2-3 tygodni ruszają prace serwisowe o czym pewnie w kolejnym poście.
    7 punktów
  3. Tomajx6m

    [E36coupe] tomajx6m

    Tymczasem gdy autko u lakiernika ponieważ pierwszy dał ciała ja cały czas kpl zabawki. I mam nadzieję że przed GF uda się założyć lampkę otwarcia maski i multi kiere.W planach jeszcze spryski na lampy.Nowe pompki i dysze juz są instalacją jest nosek oem przedlift ogarnia się. Po raz kolejny dzięki pomocy @MAREK GERMAN
    3 punkty
  4. Witam z nowym tematem, którego miało nie być, bo miał to być seryjny samochód do jazdy na codzień, ale jak zwykle wyjdzie inaczej, bo po prostu jestem uzależniony od modyfikacji i po prostu seria to nie dla mnie. Zacznijmy od początku. Obiecałem sobie, że na 40 urodziny po prostu pójdę do salonu i kupię totalnie nowy samochód, obiecałem to sobie jakoś 10 lat temu, wtedy nie zdawałem sobie sprawy, że padnie na nową serie osiem. Rok 2018 i widzę duże grand Coupe pierwszy raz na żywo w ruchu i wtedy wiedziałem już, że to będzie to, absolutnie trafiła w mój gust i od tego czasu marzyłem o takim aucie. Przyszły czasy „COVID srowid” i zaczęło się analizy, przemyślenia czy zamawiać czy nie itp. Stwierdziłem, że żyje się raz i nie ma co myśleć wiec padło 2022 marzec zamówiłem model 840d udało mi się wbić ostatnim rzutem na taśmę, gdzie polityka BMW pozwalała na duże rabaty (udało mi się wynegocjować 20%) a przy okazji zupełnie przypadkowo wbiłem się jeszcze na wersje Lift ponieważ właśnie została oficjalnie zaprezentowana na stronie producenta i wprowadzona od kwietnia 2022 roku w wersji po lifcie. Lift bardzo delikatny ponieważ jak pisali różni dziennikarze moto ideału się nie poprawia wiec zmiany są kosmetyczne, większy wyświetlacz na desce, lusterka zewnętrzne M look, inne kratki zderzak przód, inny grill z funkcją powitalną Led i na tym koniec zmian. Mój konfig to 840d Xdrive 340koni Z dodatkowego wyposażenia dołożyłem 1.Individual lakier dravit Gray 2. Pakiet rozszerzony skór w kolorze Czerwono czarnym 3. Lampy przód Lasery 4. Podgrzewna kierownica , podłokietniki plus boczki w drzwiach 5. Domykanie drzwi 6. Wykończenia wewnętrzne Carbon 7. Audio H&K 8. Kamery 360 9. koła 20 cali M performance Pozostało czekać i tak czekałem, obiecali auto na grudzień w co mało wierzyłem, bo co chwile słyszałem, że ktoś nie odebrał na czas bo nie ma podzespołów itp. Ku mojemu zdziwieniu połowa listopada telefon, że właśnie trafia na produkcje i za 14 dni będzie w salonie. Zaczęło się dni nagle mijały jakbym był w zakładzie karnym, odliczanie i wyobrażanie sobie jak to będzie wyglądać, jak ona będzie wyglądać, czy na pewno dobrze ją sobie skonfigurowałem itp itd. Auto finalnie odebrałem 28 listopada i to był dzień którego nigdy nie zapomnę Jak już wspomniałem miała to być seria do jazdy codziennej + moje trasy biznesowe do Niemiec dlatego też wybrałem 3.0 Diesel gdzie osiągi są kompletnie nie proporcjonalne do spalania paliwa tego samochodu oczywiście na plus dla użytkownika. Auto z napędem na 4 koła z automatyczna skrzynią biegów warzące prawie dwie tony przyspieszające do 100 w 5 sekund i średnie spalanie miasto 8 litrów to istny majstersztyk BMW. Do tego można cisnąć po Niemieckich autostradach ponieważ przy 200 km/h silnik ma 1900 obrotów. Przy 253km/h było lekko ponad 3100 Dobra czas na to co lubimy najbardziej czyli co będzie zmienione. Jak w tytule idę w M8 look jest to dość proste do osiągnięcia ponieważ buda jest identyczna wiec pozostaje zmienić dyfuzor tył na Carbon z 4 rurami 80 do tego jak już idziemy w Carbon to wjedzie cały pakiet czyli przód dokłada + progi + nakładki lusterek + lotka klapy tył. - zawias tzn. Sprężyny regulowana od K&W mają super zakres regulacji do -40mm przy zachowaniu całego komfortu i seryjnych amortyzatorów. - felgi 20 cali temat dokładnie opisze w nowym poście bo jest tu o czym pisać To na chwile obecną na ten czas czyli ten rok i sezon. Na pierwszy rzut poszło zabezpieczenie auta przed trasami, czyli folia ppf na cały front plus ceramika na auto. Przy okazji jak już bawimy się folią okleiłem grill na czarny połysk plus lusterka Rok 2022 to 50 lecie M Power wiec z tej okazji modele otrzymują limitowane emblematy. Emblematy są troszkę kontrowersyjne bo każdy przyzwyczajony do niezmiennej formy i faktycznie nie do każdego koloru leżą jak należy, najbardziej pasują do białych aut u mnie zbyt mocno rzucały się w oczy wiec wpadłem na pomysł aby je przyciemnić i okazało się, że to był dobry ruch, kolor został stonowany i jest zdecydowanie lepiej
    2 punkty
  5. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Wpadły nowe Listwy słupków. Niby nic a jednak wiele Prawa strona zakończenia klapy też założona, czekam na tajną przesyłkę lewej strony która obecnie nie była dostępna.
    1 punkt
  6. Ten acs typ 2 to nie acs typ 2, to jest custom z aluteca rotor z alutec 17stek bębny ranty rh zw3 lub innych zw w 18 calach, ja bym proponował Ci właśnie tego customa z 1szego zdjęcia
    1 punkt
  7. KUJON

    [E39] 540i by wasilevvski

    Oj co my zobaczyliśmy pod tym instrybutorem tego nie da się już odzobaczyć. Flagowe E39 to nie podlega dyskusji, jedyna sprawa która nie daje mi spokoju na zdjęciach i na tym filmie to kolor rotora, jest odpowiedni ale jakoś taki "matowy". Obejrzę na żywo ale wydaje mi się, że gdyby było więcej perły i połysku w tym lakierze to by jeszcze bardziej uwydatniło tą rolkę. Brawo!
    1 punkt
  8. MAREK GERMAN

    [E39] 540i by wasilevvski

    Jachu ,myślę że po Chotowej tak się stanie Pozdro
    1 punkt
  9. JACHU

    [E39] 540i by wasilevvski

    PD temu Panu po tej prezentacji !
    1 punkt
  10. atos1987

    [E39] 540i by wasilevvski

    Nie mam nic do dodania. Fajnie że nagrałeś taką prezentacje plus plany na przyszłość. Wielkie zdrowe zazdro posiadania takiego oprawcy. Kwintesencja Germanstylu. Oreo w czerwcu tylko to przypieczętuje. Czapki z głów.
    1 punkt
  11. MAREK GERMAN

    [E39] 540i by wasilevvski

    Mega luta!czarnuch germański jak za dawnych lat!i do tego słuszny motor pod maską, pięknie Pozdro
    1 punkt
  12. Bartek.P

    [E39] 540i by wasilevvski

    SZTOS!!!!!!!!
    1 punkt
  13. gamek2

    [E39] 540i by wasilevvski

    Takie e39 to ja szanuje
    1 punkt
  14. Thepiekarz

    [E39] 540i by wasilevvski

    Mi jak najbardziej taka forma w postaci filmiku się podoba i fajnie będzie oglądać więcej tak więc czekam na kolejny raz. A auto na filmiku jest ogień a co pomyśleć w realu ale myślę że będzie okazja zobaczyć na żywo.
    1 punkt
  15. --=CZARNY=--

    [E39] 540i by wasilevvski

    Plany na wnętrze strzał w dyszkę, natomiast co do koloru zacisków moim zdaniem pasują tu kolorem idealnie tym bardziej że są marchewy na aucie i auto czarne ja bym nie zmieniał koloru chyba że coś większego i wtedy jakis odcien jasny szary. Całokształt urywa głowę, koła spasowane wręcz idealnie nie za szeroko nie za nisko jest to mój ideał! uważam że lepiej spasować e39 nie można bo w każdą inną stronę będzie gorzej, jaram się okrutnie też mam sentyment do tej budy, gratulacje projektu!
    1 punkt
  16. Hubert

    [e28] M535i by Hubert

    Witam , po małej przerwie E28 nadal żyje i ma się dobrze , trochę zmian od ostatniego postu zaszło . Układ dolotowy DBILAS DYNAMIC , po strojeniu 250km i 320nm Zawieszenie gwintowane BC Racing Układ hamulcowy przód e31 850 , tył m5 e34 z nowymi tarczami zimermann nowy oryginalny bak paliwa i dużo innych zmian o których nie pamiętam.
    1 punkt
  17. Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Ceramika + folia PPF na lampę, Plastik przejdzie jeszcze detaling i wpadnie ceramika na niego. U mnie auto będzie użytkowane wiosna-jesień, więc mam cichą nadzieję, że nie zajdzie niczym szybko.
    1 punkt
  18. Auto dzisiaj trafiło do mojego kumpla co prowadzi detailing , miał wyczyścić i zakonserwować cały przód , zdjąć nadkola płyty wszystkie itp itd Jestem mega zaskoczony i zadowolony , na ta chwilę nie trzeba nic robić z grubsza konserwacja, została nałożona powłoka od kocha i tyle , zero rdzy czy tam oznak korozji Teraz możemy wymieniać elementy zawieszenia, które czekają i tyle Pozdro
    1 punkt
  19. Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Wewnętrze potraktowałem Dimer'em. Do walki z tłustymi plamami i wszelakim innym brudem na zewnątrz użyłem Clina do mycia szyb, na koniec wpadł CarPro - Perl Coat Wiadomo troszkę trzeba było się namachać ręką, ale efekt końcowy wynagrodził
    1 punkt
  20. Cholo

    [E36] 330i Coupe by Cholo

    Kolejny mały gadżet Korek prostu z ASO
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...