Ranking użytkowników
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 2023.02.27 uwzględniając wszystkie miejsca
-
[e28] M535i by Hubert
patryk_sdze36 i 8 innych przyznał reputację Hubert za temat
Witam , po małej przerwie E28 nadal żyje i ma się dobrze , trochę zmian od ostatniego postu zaszło . Układ dolotowy DBILAS DYNAMIC , po strojeniu 250km i 320nm Zawieszenie gwintowane BC Racing Układ hamulcowy przód e31 850 , tył m5 e34 z nowymi tarczami zimermann nowy oryginalny bak paliwa i dużo innych zmian o których nie pamiętam.9 punktów -
[e36] 328i Orient Blau Cabrio by Fredi
michaal19995 i 7 innych przyznał reputację Fredi za temat
Miało nie być kolejnego projektu dopóki nie skończę tych już rozgrzebanych… niemniej ceny klasycznych BMW rosną, to i znalazł się racjonalny powód, żeby kupić e36 w cabrio Rozglądałem się za e32, żeby dołożyć klasyczną serię 7 do mojej małej kolekcji (obok e30 i e34), ale nie znalazłem czegoś, co by mnie przekonało. Tymczasem pojawił się ciekawy kebab więc kupiłem bilety do Barcelony, spędziłem 2 dobry na miejscy i oto jest. Auto z hiszpańskim życiorysem. Jako nowe zostało sprzedane w Belgii, ale bardzo szybko ktoś sprowadził ją do Hiszpanii i tam już została. Nie ma grama rdzy, co było dla mnie najważniejsze, jest fajnie wyposażona, bardzo odpowiada mi ten zestaw. Orent Blau, wnętrze Montana/Casual/sand-beige (P7SN), M52B28, pełen M-pack, drewno, wszystko w aucie oryginalne, nic nie modyfikowane. Jak to samochody z tego regionu: tapicerka zużyta, wypalona słońcem, wiele plastików połamanych… generalnie poprzedni właściciel trzymał ją w swoich rękach naprawdę długi, ale nieszczególnie przejmował się „detalami”. Tak auto wyglądało po zakupie Jakie plany i co już zrobiłem Bardzo odpowiada mi ta konfiguracja, więc nie będzie dużo zmian poza dołożeniem kilku rarytasów. Do tej pory nie byłem fanem drewna w e36, wydawało mi się jakieś takie „plastikowe”… niemniej jak do niej wsiadłem to zakochałem się w tej konfiguracji. Koła: OZ Mito 18″ Koło już się robi, będzie 3 TLG na radinoxie, przód 8,5″, tył niecałe 10″. Na to mój wykonawca zaleca 205/40 i 225/35… ale nie chciałem robić dużych naciągów… spróbowałbym z szerszą gumą, jednak nie roluję nadkoli i to może być problemem. Rozważałem zrobienie customa na bazie styling 22, ale póki co każdy, z kim o tym rozmawiałem mówił, że niewykonalne… ciekawe jak on to zrobił: https://www.instagram.com/m3_r9hly/ Tak to wygląda po pierwszych przymiarkach Co zmieni się na zewnątrz czeka już na założenie nowy hokej do przedniego zderzaka lusterka M3 – czekają na etap lakierowania całości dach zostanie zrobiony na nowo – to jest full automat, prawie wszystko działa ale materiał wymaga wymiany, to do zrobienia jeszcze przed sezonem lakier – są wgniotki, są rysy, itd. Sezon jednak blisko więc teraz tylko szybka korekta lakieru, a pełne malowanie całości po sezonie. Wnętrze: zabrałem się za rozbieranie, czyszczenie, wymianę popękanych plastików – garść nowych elementów z ASO czeka na założenie komplet drewna poszedł do renowacji, było mocno popękane na konsoli środkowej, ręcznym i biegach. Poza tym poszczególne elementy mają różne zabarwienie, pewnie od słońca. Całość powinna wrócić do mnie na koniec kwietnia. dokupiłem cupholder – wystarczy mi jedna trasa bez możliwości odłożenia kawy… audio – myślę, że Blaupunkt Frankfurt lub coś podobnego nawiązującego do epoki + dobre głośniki w ori miejsca. Raczej cic więcej Skóry – całe wnętrze będzie szyte od nowa, w pełni zgodne z oryginałem. Nic nie zmieniam, nie robię Vaderów Jak widać dekor nad schowkiem był przyklejony... Zawieszenie: Mam już gwint od PK, full Eibach na sprężynach 9/12, cambery, poli, będę zakładał niebawem Całe podwozie idzie do mycia, następnie suszenie o konserwacja przezroczystymi olejami i woskami. Ponieważ jest bardzo ładne, nie chcę nic zasłaniać, zostawić wszystko ori i zabezpieczyć tak, żeby było widać że jest ori, bez rdzy Hamulce: już wszystko odbudowałem, tarcze nacinane Brembo, nowe klocki, zaciski po regeneracji, przewody HEL w oplocie. Zaciski zrobiłem na czerwono, żeby mieć coś innego niż te w ocynku w innych autach… przyznam, że sam nie mam pewności czy to był dobry wybór. Zobaczymy jak sądzie z kołem. Na razie tyle, praca idzie do przodu, spieszę się, bo za miesiąc wraca do mnie e30 do składania i sezon niebawem. Do maja/czerwca chciałbym ogarnąć wszystko poza lakierowaniem, jest szansa że skóry też się uda.8 punktów -
6 punktów
-
3 punkty
-
[e28] M535i by Hubert
MAREK GERMAN przyznał reputację Bartek.P za temat
Świetnie ten dolot tu pasuje. Idealnie wpisuje się wyglądem w rocznik auta. Taki retro styl.1 punkt -
[e36] 328i Orient Blau Cabrio by Fredi
PaatrykŁMŻ przyznał reputację Fredi za temat
Tak, dach zostawię granatowy, idealnie pasuje.1 punkt -
Gratuluję zakupu, bo takich egzemplarzy coraz mniej. Będę zaglądał bo u mnie praktycznie taka sama baza i podobny kierunek.1 punkt
-
Super nowe e36 , ładnie działasz i będę zaglądał. Co do tych customow to są to na nowo robione kola w 18". Bodajże firma z Kanady. Śledziłem temat tylko z s24 ale już wiem, że tak jak piszesz póki co się nie da. Kola jakos 3500$ kosztowały kiedys1 punkt