Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2022.09.09 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. ryyyan

    [E30] 325i MT2 „SRAPAN”

    MTS siądzie jak złoto dodatkowo wpadły lampy MHW na tył,fifty ciemne i ciemne kierunki. zrobię zdjęcia jak będzie okazja. niedługo cały nowy wydech i poprawka błotnika. I to byłoby na tyle z prac przy aucie z zewnątrz nie licząc koła. dodatkowo udało się kupić najtrudniejsza rzecz do zdobycia. Sportsitze 0269 tak się prezentuje w nowym domu .. cdn.. przydalby się jakiś duży plakat syndykatu @KUJON poratuj czymś Na koniec dwie foty z meetingu
    6 punktów
  2. Wyglada jak z fabryki ten tył Mega fota z „Melo na molo” od Patryk Jaśkowiak
    5 punktów
  3. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    Cóż to byl za weekend.. Świetni ludzie świetne wozy świetny klimat. Wóz łącznie zrobił 740km bezpieczenie bez żadnych przygód, został doceniony i wyróżniony za co bardzo dziękuję - to miłe oraz jeszcze bardziej napędza w działaniach. Jest mega motywacja, dużo nowości na przyszły sezon już zamówionych. Nie pozostało nic innego jak mocno działac przez cały okres czasu aż do chotowej na której mam nadzieję widzimy się ! Pozdrawiam wszystkich oraz dziękuję za dobre przyjęcie i zbite piony. Również podziękowania za naszą skromna mega ekipę - wyborne towarzystwo To wszystko to coś niesamowitego trzeba to przeżyć!
    4 punkty
  4. Scythe

    [E36] - Scythe 344i Touring

    Siemanko. W sumie to nie wiem od czego zacząć, bo to dość długa historia z tymi moimi Touringami. Historia zaczęła się jesienną chęcią nabycia E36 które miało służyć do typowego latania i zajechania zimą.. trafiłem na Touringa M52B25 w 2017 roku, gdzie jeszcze wtedy chodziły za dość małe pieniądze. Miał wystarczający wypas, czyli klimę, hi-fi itp. Był na tyle wytrzymały.. że wytrzymał całą zimę. W 2018 wyjechałem za granicę, tak tym touringiem który miał być gruzem . Godnie znosił wszystkie podróże, klepnąłem łącznie może i ze 130kkm, aż przyszła zima 2019 i touring skończył gdzie powinien, czyli na drzewie.. miał na tyle zdrowy napęd, że postanowiłem nabyć kolejnego touringa i wszystko w niego przełożyć. Cel był prosty, R6 pod maską i LPG żeby nadal podróżować tanim kosztem. Trafił się pacjent, może i nie najlepszy, ale bardzo tani. Oryginalne M52B20, zachamione gdzieś na wsi, z przeznaczeniem.. no raczej do latania po polu niż po drogach. Dostał ode mnie na start swapa napędu, hamulców, prowizoryczną odbudowę progów i wymianę wnętrza. Przelatałem tym wehikułem trochę czasu i postanowiłem dołożyć kompletnego mpaka z zewnątrz i wewnątrz. Doszły w między czasie Azev A 17" 10J i 8,5J i nowy gwint MTS Gold. Wiele osób nie ratowałoby tego gniota, ale przewiózł mnie setki kilometrów bezawaryjnie, nabrałem do niego sentymentu. Przypadkowo trafiłem na silnik M62B44, później doszła skrzynia 6b z E60 3.0d, adapter skrzyni, łapy i cała reszta części od Poweride'a. Przy swapie doszliśmy do wniosku, że kiedy jak nie teraz żeby go odbudować i odmalować całą budę. Tak też się stało i touring aktualnie jest cały ogołocony, jedzie na poprawę podłogi i wstawienie nowych, poprawnych progów. Następnie wszystko trafia do piaskowania i lakierowania. Końcowe składanie na nowych częściach, żeby auto spokojnie mogło śmigać przez kolejne lata bezawaryjnie. Auto będzie iść w kierunku typowego germana, jednakże będzie się wyróżniać ilością robionych kilometrów Tyle z wywodów, czas na zdjęcia, które postaram się wrzucić po kolei. Zmienione rzeczy względem oryginału: - lampy z białym kierunkiem tył - wnętrze zwykłe szmaty -> zwykłe czarne skóry -> jasne sportsitze -> vadery (w trakcie obszywania) - kiera z trójramiennej -> serducho - chiński allegrowy podłokietnik -> czarny oryginał - silnik M52B20 -> M52B25 -> M62B44 - kompletny mpakiet zewnętrzny - nowe szerokie listwy mpakiet - Azev A 10J tył i 8,5J przód (raczej ostatecznie i tak będą zmienione na coś skręcanego, na łamanym rancie) - zawieszenie oryginalne -> gwint tatechnix -> gwint MTS Gold -> aktualnie zamówiony set V2 u Piotrka Koc - rozpórki przód i tył - przedni biały kierunkowskaz (będzie zastąpiony ciemniejszą wersją) - wydech ori -> wydech noname, ale niemiecki jakiś bardziej sportowy -> będzie spawany kompletny kwasiak z kolektorami z X5 - bagażnik dachowy - częściowe drewno wewnątrz i zapewne wiele więcej.. Liczę się że touring na chwile obecną nie trafia w kanony Syndykatowe, bo aktualnie jest obrazem nędzy i rozpaczy. Jednakże karty zostały rzucone i projekt będzie dość solidnie kontynuowany.
    3 punkty
  5. jacoo

    [E30] Cabrio by jacoo

    Czas odgrzebać trochę temat, przy aucie za dużo się nie dzieje, ale chociaż trochę kilometrów w tym sezonie już zrobione i parę myślę fajnych fotek też udało się zrobić. Spasy dopiero poprawie na zimę bo w planie jest wspawanie fasolek, minimalnie większe kąty z tyłu żeby opona nie darła mi nadkola. Z przodem będzie trochę więcej zabawy bo trzeba pociąć wydech żeby podnieść silnik do góry, ale i na to przyjdzie czas. Póki pogoda pozwala to cieszę się każdym kilometrem jazdy
    3 punkty
  6. Sopel94

    [E36] Scythe - 325is

    Autko fajne, fanty też ciekawe wpadają, ale ta blacha sięgająca pasa tylnego to dramat jakiś
    3 punkty
  7. Witam Od dluzszego czasu jestem nieudzielajacym sie forumowiczem ale przyszedl czas zeby sie podzielic moimi wypocinami , zaczerpnac rad w dalszej drodze Poniewaz jestem wyznawca sznytu maestro Chrisa Bangle wiec przewinelo sie przez moje lapska pare modeli tego jegomoscia Od zawsze chodzil mi po glowie bezdasznik a ze po 1.5roku posiadania e63 635d ktore uwielbialem mój wybor byl jasny ze bedzie to e64 Pierwsze strzal bym 650i nie mniej jednak w kraju w ktorym zyje (irlandia) znalezienie nie zajechanej jak pinty araba 650 graniczy z codem . Po obejrzeniu paru sztuk przestalem wierzyc ze znajde auto gdzie bede mial sie o co zaczepic Finalnie wybralem zlo konieczne czyli 630i jedyne auto ktore odpowiadalo moim skromnym wymaganiom Autko bardzo zadbane z tonami papierologi itd Gosc zaczal cos tam dlubac przy aucie ale sie poddal Troche faktografii rok: 2006 piec: n52b30 bebechy standard : logic7 .bixenon. stolki sporty .automat z fajnych extrasow jakie wpadly to lusterka M6 i rolka z M6 kierownica SMG tak wygladala po zakupie Tak wiec pierwsze poszlo zamowienie na gwint Bc Racing ktory wsadzam do kazdego auta ktore posiadam Spedzlaem hektogodziny zeby znalezesc dokladki ale e63/64 to ciezki temat bo praktycznie nie ma nic poza maxtonem albo cos to wyglada jak kupa hooya po chyba 3tyg sleczenia padlo na maxtona v2 . jedyny problem z maxtonem ze czas oczekiwania jest niemozliwy i nawet jak zamoiwsz caly kmplet dostajesz albo przod albo tyl albo bok jak im sie wysle Dlaczego maxton ? bo zderzak wyglada biednie bardzo bez niczego a robienie M6 fejka to nie moja bajka . moze kiedys Rolka z m6 poszla na strych jako cos na zime i zalozylem kolo ktore mialem na e63 Dlaczego MK ? bo mialem zawsze tzw slabosc do tej rolki 20: mk motorsport 9.5j et35 10.5j et35 oczwyscie po 30 dystansu przod i tyl w miedzyczasie przyszly maxtony na progi tylko wiec musialo zostac jak jest .co mnie strasznie w oczy razilo W miedzy czasie wywalilem logic7 i wpadl full zestaw match ze wzmakiem itd . teraz gra pieknie Oczywiscie CCC poszlo w w pi*** bo jednak jestem zwollenikiem androida Fialnie wlecial gwint i wyszlo tak . zaznaczam ze to moje daily wiec nie moge zejsc tak nisko jak mi religia pozwala i cay czas kminie i rozwazam airide ale to ostatecznosc Po 3mc doszedl maxton v2 juz zwatpilem ze dostane Plan byl ze rolka idzie na zime do spa i cala w srebrny kolor plus ranty w lustro tak jak ma malpa w 7er w miedzyczasie dostalem oferte nie do odrzucenia na rolke i auto wrocilo na m6 Tak jak wczesniej pisalem mialem slabosc do MK po dlugim czasie perypetiach z clem wysylkami itd udalo mi sie kupic nowiutkie pachnace mk" 20 "9.5j et 17 i 10.5j et22 i 74.1cb na czym mi zalezalo bo kiedys jest plan wsadzic to do e31 jak nabierze mocy urzedowej i oczywiscie pierwsze co to wpadla ceramika gtechnic i powiem ze po 3mc uzytkowania jest petada . na zime jest plan ze ranty ida w lustro bo teraz ziomek jest zawalony robota Tak wiec oponki i pierwsze kilometry zrobione auto powoli zaczyna wygladac tak jak bym chcial jeszcze daleka droga ale juz sie dostaje akceptacje na wszystkie wielkie imprezy w irladnii itd. wpadly dystanse oczywiscie ale musze powalczyc z tylnymi nadkolami bo sa jakies ranty i trzeba rolowaci modyfikowac plastikowe wewnatrz nadkola ale prace trwaja tutaj profesjonale foty jak wyglda na dzien dzisiejszy . Do upragnionego germana jeszcze daleko ale ....... Co do nastepnych kroków 1. dach w kolor albo nie jeszce nie wiem 2. skory w kolor 3. wydech 4. rozwazam air ze wzgledow praktycznych . im nizej zjade tym w mniej miejsc sie dostane . juz pol miasta jest dla mnie zamkniete 5. przerobka MK na skrecane na lamanym rancie albo nowa sznycel skrecana jak kuby 6 jest jeszcze pare w glowie 7.dolot mgruppe juz sie cos dzieje Otwarty jestem na krytyke itd. niestety albo stety 6er nie jest autem latwym w dlubaniu ale kto nie ryzykuje nie pije szampana piona
    2 punkty
  8. Bartek.P

    [E64] Bezdasznik by Ojciec

    Z tymi dokładkami wygląda to tak jak być coś zgubił z tyłu. O airride zapomnij, to nie to forum. Tu nie ma miękkiej gry. Koło fajnie pasuje do budy. Powodzenia w dalszych modach
    2 punkty
  9. Scythe

    [E36] Scythe - 325is

    Temat trochę umarł, bo raptem 4 lata zleciały od ostatniego posta, jednakże auto nadal posiadam, nadal coś w między czasie grzebie jak tylko pojawiam się w kraju. Coupetka dostała kilka fantów które poprawiły ogólną estetykę. - nowe uszczelki szyb tylnych razem z listwami dolnymi - nowe obudowy klamek drzwi - nowe listwy szerokie wokół auta - vaderów które właśnie są u tapicera, będą wrzucone na elektryczne stelaże, które są podgrzewane i pompowane - regeneracji szperunku, bo już nie spinał jak powinien (nowe tarczki, nowe łożyska, malowanie, szkiełkowanie, uszczelnienie, wymiana dwóch trybów na nowe) u Michała ze Strykowa - poliftowy cupholder w podłokietniku - zmiana radia Kenwood na Alpine CDA-117ri - skręcane nakładki progowe - 17" Oz Futura (10J ET19 tył, 8,5j ET13 przód) od Karola z Łomży - zmiana geometrii w zawieszeniu żeby ustawić lepiej koło względem budy - montaż podświetlanej gałki od biegów i pewnie coś jeszcze, jednak zapomniałem A teraz zdjęcia i garść podsumowań. Aktualnie coupe po prostu zimuje w garażu, a ja w między czasie działam co nieco przy innym E36, którego temat niedługo trafi na forum. Może i bardziej ciekawe E36 niż coupe :)
    2 punkty
  10. Rybka

    [E36] coupe by RYBA

    Obie mają się dobrze
    2 punkty
  11. MOMI

    [E36] MOMI///328i

    Witam, po długich poszukiwaniach udało się trafić BMW E36, które spełniało moje warunki: Coupe, lift, z Vin-u: 328i, M-pakiet, szyberdach, klima, cosmos lub techno. BMW 328i Coupe 98" sprowadzone ze Szwajcarii w kwietniu 2014r. Z fabryki wyjechało z przyzwoitym wyposażeniem m.in. M-pakiet zewnętrzny i wewnętrzny, czarny sufit, grzane sporty w czarnej skórze, klima, pakiet chrom... Auto kupiłem mocno zaniedbane zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Z zewnątrz parę obcierek, na tylnej klapie ruda, maska krzywa i fatalnie umalowana, lakier na całym aucie mocno porysowany. Pozytywem był fakt, że grubość lakieru była powyżej 200mikronów jedynie na prawych drzwiach oraz prawym tylnym błotniku powyżej listew bocznych oraz na masce, co przy nastoletnim aucie moim zdaniem jest dobrym wynikiem. Poza tym nie oryginalna przednia szyba oraz lewy halogen - reszta fabryka. Rozkodowany VIN: Model description 328i Market Europa Type BG11 E-Code E36 (2) Chassis Coupé Steering links Doors 2 Engine M52 - 2,80l (142kW) Drive Heckantrieb Transmission manuell Body color Cosmosschwarz Metallic (303) Upholstery Leder Standard/schwarz (P7SW) Production date 20.02.1998 Assembled in Regensburg S214A Automatic stability control (ASC+T) S246A Manually adjust. steering column S410A Window lifts, electric, front S465A Through-loading system S520A Fog lights S542A Check Control S548A Kilometer-calibrated speedometer S243A Airbag for front passenger S260A Side airbag for driver/passenger S269A BMW light alloy wheel, radial spoke 32 S305A Remote control for central locking S314A Door mirror / driver's lock, heated S320A Deleted, model lettering S345A Chrome Line Interieur S354A Green windscreen, green shade band S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S423A Floor mats, velours S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S498A Headrests, rear, mechanically adjustable S510A Headlight aim control S534A Automatic air conditioning S556A Outdoor temperature indicator S669A Radio BMW Business RDS S676A HiFi speaker system S690A Cassette holder S694A Provisions for BMW 6 CD changer S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S719A Sports Edition S775A Headlining anthracite S785A White direction indicator lights S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S915A Delete clear coat S686A Antenna-Diversity Zdjęcia zaraz po kupnie: Pierwszy czyszczenie i przegląd pod względem rudej: Z ciekawostek: koło zapasowe nigdy nieużywane, uchowało się oryginalne radio: Modyfikacje w sezonie 2014 zacząłem od wymiany przedniego zawieszenia: Od razu wpadł gwint D2 RACING w wersji Street z regulacją twardości oraz przednimi camberami: Przy okazji montażu zawieszenia wstępne czyszczenie podłogi: Po ogarnięciu zawiasu wpadło trochę nowych gratów z ASO: podszybie, listwy boczne, hokej oraz listwa BMW: Później przyszedł czas na wymianę sprzęgła i parę gratów przy okazji: Przed kupnem auta trafiły mi się kute M-systemy o szerokościach 8 i 9 cali: Po małym odświeżeniu stwierdziłem, że na pierwszy sezon spokojnie wystarczą i na M-systemy założyłem opony DUNLOP SP Sport 205/40/17 oraz 215/40/17: Pierwsze ujęcia po ustawieniu gwintu na nowym kole: Wycieczka nad morze lipiec 2014: Ze względu na zbyt mały zakres regulacji z przodu kupiłem krótsze sprężyny od ISC. Przy okazji zmieniłem osłonę silnika i zdemontowałem bumerangi zderzaka: Później wpadły nowe świece, wisko i termostat: Dokupiłem halogen ZKW: Kolejną modyfikacją był montaż rozpórek STAFFA: Ostateczny wygląd w sezonie 2014: Na zakończenie sezonu 2014 z ciekawości wpadła lotka z M3 E46 na tylną klapę i chrom nerki oraz latarka do schowka:
    1 punkt
  12. Candy

    [E46] Candy 328ci

    Cześć wszystkim Mam na imię Iga i chciałbym przedstawić moje E46 coupé, z którym jestem związana już 5 lat. Jest to pierwsze BMW, które aż tak zawładnęło moim sercem. Jednak do brzegu.. Auto kupiłam pod koniec roku 2017 jako totalna, ale dość zadbaną serię. Silnik z vin, rok produkcji 1999, automat. Służyło mi wiernie jako daily przez ponad 2 lata. Któregoś dnia usiadłam i powiedziałam „dość, czas dać jej inne, lepsze życie”. No i tak to się zaczęło. - pod koniec 2019r auto trafiło do lakiernika wraz z ori kompletnym, zewnętrznym mpakiem oraz z błotnikami od dawcy, ponieważ one nadawały się jedynie na śmietnik. Kolor miał być zmieniony, jednak namówili mnie na pomalowanie w serie, czyli cossmoshwarz. Tylne nadkola maja wycięty rant, zostały tez delikatnie wypchnięte. Zrobiona nowa konserwacja. Na wiosnę 2020 auto opuściło lakiernie. - dołożyłam do tego styling 232. Parametry to 4x9” et przod 48, tył 18. Odmalowane na kolor srebrny z duża ilością metallic’u. Do kół mam dorzucone 3cm dystansu przód i 1cm tył. - gwint mts gold, wiec żadna rewelacja. Kupiłam go ze względu na ówczesna cenę. Chciałam sprawdzić, czy to na pewno będzie dla mnie. Wyszło tak, ze z tylu musiałam dorzucić po 3 odboje z poli obecnie w garażu na montaż czekają betony - przednie lampy maja pomalowane przesłony soczewek + krzyże w drogowe. Zarzuciłam tez nowe klosze. - zderzak przedni zrobiony na gładko, bez miejsca na rejestracje (na niektórych zdjęciach auto będzie miało blachę na kratce zderzaka, ponieważ miałam kilka przygód w rodzimym mieście z panami policjantami i usłyszałam, ze magnesy to zagrożenie w ruchu lądowym, wiec jeżdżąc po okolicy montuje ją właśnie tak) - wloty powietrza „ala m3” - dokładka przednia od Maxtona. Przerobiłam oba wzory, zostałam przy tym drugim. Żadna inna dokladka nie przypadła mi do gustu, zostałam wiec z maxtonem. - tył to totalna rewolucja i spodziewam się tu uwag. Klapa oraz lampy są od polifta. O ile lampy już takie miała przy kupnie to klapa była moja pomyłka. Jak to baba, czasem najpierw zrobię, potem pomyśle i tak, widząc gotowca już z przyklejona dokładka na wzor csl w cenie samej loty, zamówiłam. Otwierając paczkę zobaczyłam ze to polift, ale machnęłam ręką i tak już zostało. Wiec, jak to mówią „z tylu liceum, z przodu muzeum” -wydech custom od WO Seba Motorsport. Póki co od połowy do końca, ale mam zamiar dać barany i dokończyć resztę. - we wnętrzu wleciał czarny sufit, kiera mpakiet i fotele sporty (oba z pamięcią, działającą), tylne boczki z airbagiem i głośnikiem Resztę auto miało w serii : mała navi, telefon, czujnik deszczu, xenon, fotele grzane z pamięcią, lusterka ele składane/grzane. W międzyczasie wymieniony olej w skrzyni, wymiana przewodów hamulcowych i paliwowych. Inne podstawowe naprawy. Ostatnio w dniu wyjazdu na Molo posypał mi się dyfer i wróciłam do domu na lawecie.. Co do planów to: - obszycie wnetrza na nowo innym kolorem skory - inne koło (tu nie mam jeszcze typu) - dokończenie wydechu - remont „spodu” czyli wywalenie całego napędu i zawiasu, odmalowanie, założenie nowych gum/poli itp itd - inny, lepszy gwint jak mts się posypie - demontaż czarnych szyb z tylu Wrzucam zdjęcia po kupnie i obecnie. Czekam na Wasze opinie
    1 punkt
  13. Harym3

    [e39] Łukasz - 525d

    Witam. To moje BMW e39 525d Touring. W aucie zmieniłem hamulce z wersji V8. Tarcze sportowe Tapex , zawieszenie gwintowane H&R wszystko stoi na felgach Rondell 0081 w dwóch rozmiarach po kompletnej renowacji . Nie będę wypisywał ze reszta zawieszenia tez jest wymieniona.W aucie zamierzam zrobić jeszcze tylko chiptuning i utrzymywać auto w jak najlepszym stanie bo raczej nie ma czego tam czego ani poprawiać ani zmieniać. Auto ma prześliczny rzadko spotykany zielony lakier jak i miętowo zielone wnętrze m pakietowe w bardzo bogatej wersji wyposażenia.
    1 punkt
  14. Scythe

    [E36] 328i by Patrykooo

    Bardzo smaczny kebab myśle, że trzeba się któregoś pięknego dnia złapać i ogarnąć jakieś wspólne zdjęcia
    1 punkt
  15. kaawoo

    [E46] Candy 328ci

    Osobiście bym wyrzucił dokładkę bo nie jestem miłośnikiem maxtona, nerki bym w połysk pomalował i tą folie z szyb zdrapał, reszta ładnie się prezentuje, lampy przód robią dobrą robotę, z ciekawości jak jest puszczony tłumik?
    1 punkt
  16. dedi

    [E90] dedi - 325daily Le Mans Blau

    BBS 744/745
    1 punkt
  17. Bartek.P

    [E46] Candy 328ci

    Auto powoli nabiera blasku. Mam nadzieję że będziesz podążać odpowiednią drogą przy następnych modach. Słuchaj kolegów z forum bo dobrze mówią. Jeśli chodzi o tablicę. to zrób tak jak u mnie. Podklej magnesy pod ramkę tablicynaklej na to filc i nikt nie zorientuje się jaki jest montaż. Swoja droga to jest bardzo ciekawy jak uzasadnił pan policjant swoja tezę ze montaż tablicy na magnesy jest niebezpieczny. Ja jechałem kilkukrotnie z prędkością 240km i tablica zawsze była na swoim miejscu. https://www.facebook.com/100077007173248/videos/744179963510728
    1 punkt
  18. dyziux666x

    [E36] coupe by RYBA

    Gamek może poradzić coś na taki problem
    1 punkt
  19. mateq34

    [E39] 540i by wasilevvski

    Elegancka sztuka, a V8 zawsze dobrze brzmi i jedzie (coś o tym wiem) Szkoda, że nie mieliśmy okazji pogadać o autach, ale dzięki za zrobienie fotek mojej i kolegi w nocy xD dobry wybór z 19". Rozumiem, że nie chcesz się pochwalić, co to będzie?
    1 punkt
  20. Czym jeździ organizator Syndykatu ?
    1 punkt
  21. kumor07

    [e39] kumor07- 546i Alpina

    Wrzucę kilka aktualnych zdjęć :
    1 punkt
  22. PiotrekE36

    [E28] diamant-schwarz od Piotrka

    O to chodzi że m60b40 mam już kupione Jeszcze fotka o Jachu
    1 punkt
  23. Patrykooo

    [E36] 328i by Patrykooo

    Kilka strzałów z sesji na lotnisku
    1 punkt
  24. mateq34

    [E46] Compact by Lelek

    Ale to auto miało szczęście, że trafiło do Ciebie Igła. Lepiej, niż fabryka oczywiście. Wnętrze jest super, rozumiem, że jesteś już blisko celu tam? Na zewnątrz przyda się trochę kontrastu - kierunki są na ten moment różne - może iść w pomarańcz wszędzie? Do tego opcjonalnie listwy w inny kolor (jedyny słuszny ) Kółka bardziej unikalne, niż custom S32 lepiej tu siądą, ale jeszcze jest czas pomyśleć. Miło było poznać! Czekam na możliwość obejrzenia kompota na żywo
    1 punkt
  25. DzikuCMS

    [E39] M5 - Misiek_y

    Nie rozumiem klepania tematów w tym stylu w ostatnim czasie, jedyne co widnieje to info że posiadał to auto ktoś z forum poprzednio i rozkodowany Vin plus dwa zdjęcia jedynie z zewnątrz, żaden punkt z regulaminu nie odchaczony na aucie a jednak się tu znalazło, ktoś mi powie o co chodzi? Bo niedługo to będzie można wstawiać do pre Germana seryjne auta pod pretekstem "bo to o M2/3/4/5/6/8", a z tym stylem tuningu nie będzie związane nic, także może przyda się spowrotem trochę większa selekcja? Tutaj już pomijając "modyfikacje" to właściciel nawet nie napisał jakie konkretne plany ma na auto, no chyba że zdjęcie jakiejś japońskiej naklejki z szyby i wymiana radia na Ori to definicja german stylu...
    1 punkt
  26. atos1987

    [E39] Ciocia - 530dA

    Krzyże z grawerem indywidualnym - nie mam pytań. Mi osobiście w aucie nie podoba się masa rzeczy. Dobrze nie oglądałem bo jak zobaczyłem felgi w kameleonie i wspomniane krzyże to musiałem odreagować podziwiając inne auta.
    1 punkt
  27. Breyton

    [F80] M3 Comp Czarna z Czarnym

    Wreszcie kilka lepszych fotek
    1 punkt
  28. Lelek

    [E46] Compact by Lelek

    Z dniem dzisiejszym jestem posiadaczem E46 Compact 330ti, właśnie przeszedłem pozytywnie dodatkowy przegląd techniczny auta. Jeszcze kilka dni czekania na nowy dowód rejestracyjny ( 06 września ), zaczynam korzystać z niego, by naładować akumulator do kolejnych działań przy nim. Inne szybkie zdjęcia z dziś: Trwa powolne kompletowanie kolejnych elementów układanki: * element odpowiadający za otwieranie i zamykanie półki tylnej bagażnika * osłony prowadnic pasa * dźwignia hamulca ręcznego
    1 punkt
  29. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    Odliczamy Przy okazji opuściliśmy jeszcze po 1cm po każdej ze stron. Zbierznosci ustawiona, autko zatankowane. Można ruszać już w piątek rano
    1 punkt
  30. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    Odliczamy dni.
    1 punkt
  31. Rybka

    [E36] coupe by RYBA

    Nowe gniazdko i nowe towarzystwo
    1 punkt
  32. ryyyan

    [E31] 840i by Gamek

    Masz napiety dzień bo siedzisz na olx czy innych stronach i szukasz aut albo części
    1 punkt
  33. atos1987

    [E31] 840i by Gamek

    Kiedy inni zbierają na zimę chrust
    1 punkt
  34. Krystek94

    [E36] 328i Coupe by Krystek94

    W środku wygląda to naprawdę dobrze, aż miło się pracuje w takich warunkach.
    1 punkt
  35. MOMI

    [E36] MOMI///328i

    Wrzucam pozostałe ujęcia z sesji do Trendsa (fot. Chris Kaźmierczak).
    1 punkt
  36. MOMI

    [E36] MOMI///328i

    Ostateczny wygląd w sezonie 2015: W lipcu 2015 wybrałem się Kebabem na wakacje do Dalmacji Krótkie ujęcia w ruchu: https://www.youtube.com/watch?v=U4fzpWMtxSg https://www.youtube.com/watch?v=Fq3MSxswofw Następnie wpadła nowa gałka BMW z podświetleniem: Mała sesja w ruchu (foto: Lemi): Wieczorna zajawka garażowa (foto Kamils13): OZ Hartge filmik: https://www.youtube.com/watch?v=Qx3o2cC2x10&feature=youtu.be Podsumowanie sezonu 2015: Dalsze plany modyfikacji: - multifunkcja - vadery (najlepiej czerwone) - większe hamulce - barany + katy Schmiedmann - zwiększenie mocy - nowy lakier - poprawianie detali Na koniec zapowiedź nowego koła na sezon 2016 - AC Schnitzer 3tlg o szerokościach 9 i 10.5 cala Pozdro MOMI
    1 punkt
  37. MOMI

    [E36] MOMI///328i

    Sezon 2015 zacząłem od przypadkowego zakupu zestawu Harman Kardon Następnie montaż PDC: W międzyczasie udało się wylicytować maskę w oryginalnym lakierze Lampy przednie BOSCH soczewka + krzyże i przesłony: Przy okazji rozebranego przodu wymieniłem uszkodzony wiatrak klimatyzacji: Następnie rozebrałem i odnowiłem zniszczone (zwłaszcza trójkąty) lusterka zewnętrzne: Montaż listew progowych M3 - przy okazji weryfikacja stanu pod względem rudej. Kolejne zakupy - tylna klapa w oryginalnym lakierze oraz tłumik końcowy SCHMIEDMANN dedykowany do E36 328i: Następnie czyszczenie i odświeżenie podwozia oraz wymiana tylnego zawieszenia: Montaż SZPERY 3.15 25% i wzmocnienia tylnego wózka: Zawias tylny poskładany oraz zamontowany nowy dyfer: Porównanie tłumików: Tylna część podwozia na gotowo: Następnie zabrałem się za wnętrze i dokładanie gadżetów: Roleta tylnej półki: Dokupiłem brakujący schowek na kasety: Montaż pełnego OBC, Tempomatu oraz elektrycznych uchylnych szyb: Najważniejszą modyfikacją w sezonie 2015 było nowe koło: OZ HARTGE 3tlg o szerokościach 8.5 i 10 cali z oponami HANKOOK Ventus Evo2 215/40/17 oraz 245/35/17: Rolowanie tylnych błotników: Docelowe obniżenie na nowym kole: Następnie trochę eksploatacji
    1 punkt
  38. Scythe

    [E36] Scythe - 325is

    Aktualnie nic, było i będzie 205-40. We wtorek opony mają przyjść Edit. Podzialane w kwestii uzupełnienia oswietlenia w aucie Przy okazji, zamontowana alpinka Wysłano z Samsunga Grand Prime przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...