Noo i tak.... mechanicznie powalczyłem, żeby wszystko było sprawne, a zaczeliśmy od:
- Nowy dolot (wszystkie przewody od pasa do przepustnicy) do tego wkładka KN.
- Wymienione świece
- Zbiornik płynu do wspomagania (nowe przewody wspomagania)
- Przeczyszczona disa, silniczek krokowy oraz przepustnica
- Tuleje w tylnych wahaczach.
- Alternator
Później trzeba było poprawić błędy wcześniejszego właściciela przy swapie więc kupiłem skrzynię ZF duży krzyżak + wał + dyfer 2.94 + grube półośki.
Następnie zacząłem wymieniać wszystko co mi nie pasowało więc:
- pompa paliwa
- nowe czujniki położenia wału
- solenoida vanos
- nowe uszczelki pokrywy zaworów.
- przepływomierz
No i po tym wszystkim w końcu się cieszę, że sprawnie samochód jeździ i go nic nie męczy.
Z wiadomości, która zwaliła mnie z nóg to akceptacja na MELO NA MOLO za co dziękuje, mam nadzieję, przeżyć świetny weekend
Teraz lecimy dalej, na ten moment muszę się skupić na paru detalach zewnętrznych, a no spasować jeszcze lepiej tył, mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i uda się ogarnąć lakierniczo 3 elementy przed GF chociaż może być ciężko