Siemanko, przez okres zimowy zająłem się e34 pod względem wizualnym tzn wpadł pakiet zender przód tył i progi
polakierowane wraz z maska ponieważ zaczął odpryskiwac klar wpadły również halogeny i tablica na magnesy, przestawałem końcowy wydech na surowa rurkę która wypolerowalismy
Zamontowana została czerwona blenda pod tablice i odświeżone wszystkie elementy plastikowe.
A to tylko na długie trasy czujniki ciśnienia opon, po ostatnich przygodach z m3 wole je mieć na dłuższe przejazdy, mierzą na bierząco ciśnienie w oponach i można w porę zareagować a nie po jak już opona jest rozcięta na boku od straty powietrza w kole.
Teraz już bawię się w drobne przyjemne sprawy dzisiaj postanowiłem wymienić listwę górna na szybami. Potem pojechałem zmienić kąty z tylu i 5 na 4 lecz finalnie zrobiłem 3.2 aby jak najlepiej kleić opony z asfaltem .
przetestuje te ustawienie przy wyższych prędkościach i jeśli nic nie przytrze zostawię a jeśli nie to zrobię zgodnie z planem 4 stopnie. Teraz mi się podoba jest mięsista opona szeroka i nie mam mocnych kątów a co za tym idzie znacznie lepiej auto się prowadzi przy prędkościach 150-200.
Na koniec wleciały pod maskę naklejki jedna znamionowa z nr VIN aby każdy mógł sobie na zlocie rozkodować oraz naklejka z nazwą lakieru bo często o to jest pytanie teraz będzie można sobie przeczytać