Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2022.05.07 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Krupek

    e34 by Krupek German Milf

    Dziś sobota. Ładna pogoda to wyrwałem się z domu z młodym na małą pojeżdżawke
    7 punktów
  2. Tomajx6m

    [E36coupe] tomajx6m

    Witam.19 lat temu moim pierwszym autem było e36 coupe.Teraz sprawiłem sobie takie samo e36 i planuje je zrobić typowym Germanem ijednoczesnie dokładając tzw.rarytasy np.climatronik duże obd itd. Autko mam od 2 tyg.W tym czasie udało się zmienić zespolone lampy przód I jakieś niby diody tył.Zakupic kpl zewnętrzny M pak.Udalo się kupić felgi 2tlg RH. PLANY Z AUTEM. CLIMATRONIK. OBD GWINT i tutaj jak i przy obd climaktronikiem itd podziękowania dla Arka. Dzisiaj autko wstawione na podstawowe wymiany oleju filtrów w silniku i skrzyni wymianę wahaczy tarcz i wszystkiego co potrzeba np.nowe podszybie. W lipcu autko leci do lakiernika będzie malowane całe oprócz dachu. Po mechaniku idzie do tapicera wymiana podsufitki i nowy materiał czarny. Na koniec wszystkich prac tzw.estetycznych swap z 320 na 325 i z aut.na młynek i dorzucenie turbo.
    2 punkty
  3. Utaś_e36

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Ja pierdu ale będzie pomnik z tego. trzeba wam bedzie osobne miejsce zrobić w Chotowej. Tylko gdzie tam jaki cmentarz Na grubo lecisz naprawdę!!!
    1 punkt
  4. Rybka

    E36 Cosmo Cabrio by Ryba

    Tym środkiem. Dzisiaj odebrałem dyfer ze szkiełkowania. Teraz flansze , śruby lecą do cynowania.
    1 punkt
  5. Bartek.P

    [E46] Bartek.P 330Ci - ZSZteam

    Aktualizacja część 2. Gdy auto stało na podnośniku zauważyliśmy wycieki oleju z skrzyni, z pod mocowania bagnetu, i z pod koła na wale. Grzechem było by tego nie zrobić. Skrzynia poszła w dół, uszczelniacze zostały wymienione a przy okazji został założony zestaw regenerujący piąty bieg( lewarek skrzyni biegów nie zawsze wracał w pozycję centralną). Coś co bardzo mnie irytowało zostało naprawione. Uszczelniacz na wale także został wymieniony. Następnie zrobiłem coś co zamierzałem zrobić 2-3 lata. Regeneracja vanosa w MVanos Performance. Cieszy mnie fakt że pod pokrywą zaworów jest w miarę czysto bo to także była dla mnie zagadką. Żeby nie było tak kolorowo to przy skręcaniu pokrywa zaworów pękła i trzeba było zamówić nową, padło na firmę SKV. Zajęliśmy się także dyfrem. Ogólna rewizja i odświeżenie To co mogłem to wyczyściłem sam. Elementy tylnego zawieszenia poszły do piaskowania a następnie zostały pomalowane farbą epoksydową a na to farbą polycoat która zabezpiecza przed korozją. Na to zostanie nałożymy wosk aby zabezpieczyć to jeszcze bardziej Środki wróciły z ocynku. Pierwsze co pomyślałem to " złote a takie skromne". Można było zacząć skręcanie które wyszło mega dobrze. Efekt bardzo mnie zadowala a do ideału brakuję tylko wymyć spód auta. Na koniec wielkie podziękowania dla Macieja Żelewskiego. Profi robota a podejście do auta jak by robił dla siebie.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...