Aktualizacja część 2.
Gdy auto stało na podnośniku zauważyliśmy wycieki oleju z skrzyni, z pod mocowania bagnetu, i z pod koła na wale. Grzechem było by tego nie zrobić. Skrzynia poszła w dół, uszczelniacze zostały wymienione a przy okazji został założony zestaw regenerujący piąty bieg( lewarek skrzyni biegów nie zawsze wracał w pozycję centralną). Coś co bardzo mnie irytowało zostało naprawione. Uszczelniacz na wale także został wymieniony.
Następnie zrobiłem coś co zamierzałem zrobić 2-3 lata. Regeneracja vanosa w MVanos Performance. Cieszy mnie fakt że pod pokrywą zaworów jest w miarę czysto bo to także była dla mnie zagadką. Żeby nie było tak kolorowo to przy skręcaniu pokrywa zaworów pękła i trzeba było zamówić nową, padło na firmę SKV.
Zajęliśmy się także dyfrem. Ogólna rewizja i odświeżenie
To co mogłem to wyczyściłem sam.
Elementy tylnego zawieszenia poszły do piaskowania a następnie zostały pomalowane farbą epoksydową a na to farbą polycoat która zabezpiecza przed korozją. Na to zostanie nałożymy wosk aby zabezpieczyć to jeszcze bardziej
Środki wróciły z ocynku. Pierwsze co pomyślałem to " złote a takie skromne". Można było zacząć skręcanie które wyszło mega dobrze. Efekt bardzo mnie zadowala a do ideału brakuję tylko wymyć spód auta.
Na koniec wielkie podziękowania dla Macieja Żelewskiego. Profi robota a podejście do auta jak by robił dla siebie.