Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2022.05.01 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Majk_93

    [E30] Majk_e30 briliantrot

    Nareszcie udało się pojeździć. Silnik pracuje bardzo fajnie tylko martwi mnie kwestia ciśnienia na wolnych obrotach które wynosi 0.7b czy to normalne ? Dodam tylko ze podczas dodawania gazu ciśnienie ładnie rośnie. Teraz czas żeby popracować nad wizualem bo mechanicznie i blacharsko jest całkiem fajnie. Niestety nie wyposazylem jeszcze felg w duze dekle ale sądzę że te małe całkiem całkiem pasują. Wrzucę 2 fotki z dzisiejszego zlotu Youngtimerow
    3 punkty
  2. Zrobie przymiarke to wrzuce fotki, powinny pasowac z minimalnie wystającym rantem
    1 punkt
  3. jacoo

    [E63] M6 Black-Sapphire by Wilku

    Ranty szerokie jak moje przyszłe nowe bębny
    1 punkt
  4. Generalnie obecnie jest tak chociaż na żywo jest trochę lepiej niż oddaje filmik ale mysle ze każdy zrozumie o co mi chodzi poprostu mi tutaj zdecydowanie brakuje basu i wsumie narazie najbardziej przemawia do mnie Procustom I tutaj jak dla mnie jest bardzo sympatycznie
    1 punkt
  5. Teeeeera tak, może namieszać te koło tutaj i od razu zrobi się ciekawie Pozdro , czekam na więcej
    1 punkt
  6. goryl

    [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

    Wygląda wzorcowo! Twoje sześć i Kamila grand sześć to top z "nowszych" generacji
    1 punkt
  7. Jest koło, jest dystans, jest w końcu carbon na klapie
    1 punkt
  8. Bartek.P

    [E46] Bartek.P 330Ci - ZSZteam

    Aktualizacja część 2. Gdy auto stało na podnośniku zauważyliśmy wycieki oleju z skrzyni, z pod mocowania bagnetu, i z pod koła na wale. Grzechem było by tego nie zrobić. Skrzynia poszła w dół, uszczelniacze zostały wymienione a przy okazji został założony zestaw regenerujący piąty bieg( lewarek skrzyni biegów nie zawsze wracał w pozycję centralną). Coś co bardzo mnie irytowało zostało naprawione. Uszczelniacz na wale także został wymieniony. Następnie zrobiłem coś co zamierzałem zrobić 2-3 lata. Regeneracja vanosa w MVanos Performance. Cieszy mnie fakt że pod pokrywą zaworów jest w miarę czysto bo to także była dla mnie zagadką. Żeby nie było tak kolorowo to przy skręcaniu pokrywa zaworów pękła i trzeba było zamówić nową, padło na firmę SKV. Zajęliśmy się także dyfrem. Ogólna rewizja i odświeżenie To co mogłem to wyczyściłem sam. Elementy tylnego zawieszenia poszły do piaskowania a następnie zostały pomalowane farbą epoksydową a na to farbą polycoat która zabezpiecza przed korozją. Na to zostanie nałożymy wosk aby zabezpieczyć to jeszcze bardziej Środki wróciły z ocynku. Pierwsze co pomyślałem to " złote a takie skromne". Można było zacząć skręcanie które wyszło mega dobrze. Efekt bardzo mnie zadowala a do ideału brakuję tylko wymyć spód auta. Na koniec wielkie podziękowania dla Macieja Żelewskiego. Profi robota a podejście do auta jak by robił dla siebie.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...