Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2021.04.08 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Szybki detaling na Wiosnę i w tym tyg wpadnie coś fajnego do wnętrza
    4 punkty
  2. KuLi

    [Z3 Coupe] BMW Z3 Coupe by KuLi

    Mały update po zimie. Wpadła felga custom styling 4 na radinoxie, 11j tył i 9j przód. Dodatkowo parę rzeczy mechanicznych, pompa ABS, uszczelka podstawy, oleje, filtry, dmuchawa,zwiększony camber na przodzie i parę pierdół. W przyszłym miesiącu zmiana zawieszenia na coś na czym będzie można zejść niżej i auto gotowe na GF2021.
    3 punkty
  3. Siemka wszystkim. Chciałem Wam pokazać moje M3 E92 które posiadam juz 3 lata. Auto jest z 2008r. ale praktycznie wszystko łącznie z motorem, skrzynią, navi, zawieszeniem, lampy tył i wiele innych rzeczy jest LCI i bo poprzedni właściciel miał rozbite LCI z którego graty trafiły do mojego auta. Samochód jest pedantycznie zadbany bo ja jak i poprzedni właściciel mamy na tym punkcie bzika Z wyposażenia posiada praktycznie wszystko co było dostępne oprócz tylnej rolety, automatycznych świateł gdy ktoś jedzie z naprzeciwka i fotochromatycznej szyby. Może trochę o modyfikacjach jakie aut
    2 punkty
  4. Coś pięknego to m3 mega fajnie zrobiona pod korzystanie z jej możliwości jakie daje. Co do rozkminki czy wolałbym m3 czy GT3 to porównanie nie ma sensu GT3 do inna liga tzw. Liga mistrzów, akurat w sobotę miałem przyjemność polatać bo mój kolega z miasta @saki86 właśnie kupił GT3 i do tego co to auto potrafi i jak jedzie żadne BMW nie podejdzie. W ten sam weekend trafiło do mnie do komisu m4 na sell i teraz testuje to auto i już po pierwszych jazdach wiem, że m3 e92 będzie kultowym m3 bo jednak v8 wolnossące to magia
    2 punkty
  5. Idziemy dalej, trafiła się okazja na dosyć ciekawy zakup, sufit z alcantary z modelu M5. Nie zastanawiałem się długo, poza tym mój czarny udało się sprzedać w dosyć fajnych pieniążkach. Pojechałem osobiście, osobiście także go zdemontowałem. Zdjęcie jeszcze u dawcy. Z ciekawostek napiszę że dwa dni wcześniej po tapicerkę był jeden Pan z Pabianic Mimo Logic7 które moim zdaniem gra dobrze postanowiłem także delikatnie poprawić przedni zestaw. Drzwi wyciszyłem matą bitumiczną a sam boczek pianką akustyczną. Seryjne głośniki zastąpił zestawem trójdrożnym uDimme
    2 punkty
  6. Szczebelki dużo ładniej wyglądają. Dobry ruch.
    1 punkt
  7. @dawid82gt3 nie latalem ale latalismy po wislostradzie w stolicy 911 gts, wysiadlem i stwierdzilem ze wole swojego kebsa. Przecież w tym nawet w sprzęgło nie kopniesz
    1 punkt
  8. B-MM-W

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Parafrazując słowa sławnego motoznawcy i youtubera: Dzięki właścicielowi za wstawienie takiego wypasa na forum, egzakli, gad demyt, każdy takiego chciałby mieć
    1 punkt
  9. B-MM-W

    [Z3 Coupe] BMW Z3 Coupe by KuLi

    Kiedy widzę Z w coupe to serce zaczyna bić mi mocniej i niespodziewany banan pojawia mi się na mojej zakazanej mordzie. Bryła tego auta jest obłędna. Gratuluję, trzymaj, pielęgnuj i idź w zamierzonym kierunku. Na tą chwile jest naprawdę dobrze.
    1 punkt
  10. asmo

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Baza niestety w ogóle mi nie robi, ale mega szanuję za konkretny cel i dążenie do niego bez półśrodków! To co widać w temacie wydaje się robotą na kilka dni, ale wierze że przemyśleń i działania było na dużo, dużo więcej czasu Kibicuje i mam nadzieje, że uda mi się kiedyś zobaczyć na żywo, obym wtedy zmienił zdanie co do wyglądu E60
    1 punkt
  11. jacoo

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Cierpliwość w tym projekcie była wystawiona na niezła próbę
    1 punkt
  12. gamek2

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Kawał konkretnej pracy przy tym aucie
    1 punkt
  13. Podobne rozwiązanie już miał jeden w E36 cabrio z Tarnowa lub Zakopanego chyba , był na forum ale dawno temu , mimo wszystko dobra robota Pozdro
    1 punkt
  14. qbak

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Szaleństwo
    1 punkt
  15. Bartek.P

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Teraz to ty mnie zaimponowałeś... Widziałem te poduszki w internetach i zastanawiałem się jak to się sprawuje. Fajnie że ktoś to założył i będzie mógł sie wypowiedzieć w tym temacie.
    1 punkt
  16. Americano

    AMERICANO E60 M5 MANUAL

    Przy M5 spasy bede robil sam jak bede w Polsce albo chociaz bede chcial je zrobic Nie chwalac sie ale w porownaniu do E39 to w M5 ogarnalem sobie duzo rzeczy sam co umialem i moglem i przy okazji duzo sie nauczylem. Chlopaki maja podnosnik w garazu szawki z narzedziami i wszystkim co potrzebne to nawet mi udalo sie nic nie sp***dolic A co do zwierza i krecacej sie budy To nawet gdybym chcial tym normalnie jezdzic i nie up***dalac TO TAK SIE NIE DA Sam dzwiek tego V10 tak korci zeby jej pr***ebac ze ja normalnie nie umiem tym jezdzic
    1 punkt
  17. gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    Temat poleciał na drugą stronę to wrzucam tu
    1 punkt
  18. 359 Wrociły do łask
    1 punkt
  19. Mi te drugie siedzą bardziej, ale kolor w obu nie moja bajka. Anyway, może jestem pierdolnięty - ale jakbym miał do wyboru gt3 i m3 (tyle że manual) to bym się nie zastanawiał i odjechał z v8
    1 punkt
  20. Auto świetne, ale nigdy nie przekonam się do czarnych felg
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...