Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2021.03.26 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. strzala

    [E24] strzala 635CSi 83'

    Niestety zmiana sprężyn nie dała efektu, przód w ogóle nie pracuje i jeździ się jak wozem drabiniastym, a tył bez zmian czyli za wysoko W poniedziałek wysyłam zawieszenie na zrobienie custom gwintu. Korzystając z pogody przewietrzyłem graty. Jak oceniacie ewolucję modelu? Każda inna ale każda ma w sobie coś wyjątkowego
    8 punktów
  2. Z dwóch powodów, pierwszy- kupiłem felgi bez oryginalnych dekli a ich zakup w tamtym okresie wiązał się z wydatkiem ponad 2000zł na co nie mogłem sobie pozwolić, a drugi to taki że oryginalny dekiel był przymierzany i uwierz mi że przy tak dużym concave ramion tej felgi jej środek wydawał się taki "pusty / wybrakowany". Moje talerzyki są dodatkowo wklęsłe czego nie widać na zdjęciach co jeszcze potęguje w/w efekt. Poza tym to custom a sam producent to przecież BBS, który stosuje takie śruby i do tego też nawiązałem. Moim zdaniem całość wyszła niepowtarzalnie. Z kołami był taki problem że 19" do e60 moim zdaniem było za małe, zresztą taki set już był zbudowany przez jednego Pana z forum od E32 stąd też nie chciałem kopiować tylko iść w coś nowego, swojego Mechanikę sam ogarniam bo prowadzę mały warsztat serwisujący samochody marki BMW Kończąc już wątek felg: Po drodze było jeszcze kilka mniejszych bądź większych problemów związanych ze złożeniem felg w całość ale już nie będę zanudzał. Napiszę tylko że jeden z problemów wiązał się z charakterystycznym zaworkiem pod dekielkiem gdzie tunel do pompowania idzie przez jedno z ramion. Ze względu na to że jest duży przeskok 18"-20" nie było możliwości połączenia kanału z ramienia felgi z bębnem. Na wiercenie dziury w rancie też nie chciałem pozwolić, ranty miały być gładkie i to też był jeden z powodów aby kupować surówki i budować całość na nowych elementach. Wpadłem na pomysł aby dać zaworek kątowy przez jeden z otworów. Docelowo będzie tam złoty kapturek aby nie wyróżniał się na tle innych śrubek. I co sądzicie? Jak wyszło?
    5 punktów
  3. Bardzo dużo zachodu z tymi kołami , super wzór i szerokości i.....ku.wa czarne choćby nie wiem jaka była ogólna koncepcja to i tak klasyczny poler wygra ...tym bardziej że to ma być "prawie" alpina
    2 punkty
  4. qbak

    [e36]qbak -- 328i coupe czarnula

    Dzwonię dziś do @ARO tak bez zapowiedzi z pytaniem, jak tunel srodkowy sciągnąć. Nie pamiętałem o wszystkich śrubkach chociaż kilka razy już to robiłem. Oczywiście dostałem pełną instrukcję co i jak Zaczynamy robotę!
    2 punkty
  5. Tylko nie mówcie, że betony, bo znowu się zacznie
    2 punkty
  6. MGR

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Dekle Bmw były założone tylko do zdjęć jeszcze u Sebastiana. Jak felgi dotarły już do mnie ja wrzuciłem zrobiony na zamówienie grawerowany emblemat. Ta felga jeszcze przejdzie małą zmianę wizualną o czym napiszę w następnym wątku. Zgadza się i fajnie że ktoś to docenia, dzięki. Nie ma tutaj przypadku czy kompromisu ale o tym już wiecie Kwestia gustu. Jasny rotor nie pasował do całości projektu a rant w polerce moim zdaniem by się gryzł w innymi akcentami. Celowo zastosowałem połączenie czarnej satyny z piano black aby odciąć satynową oponę od satynowego środka felgi błyszczącym na wysoki połysk czarnym rantem. Na żywo ma to sens i dokładnie tak działa przez co gra światła sprawia że felga wcale "nie ginie" jeżeli chodzi o jej wielkość. Poza tym błyszczące ranty i jasne rotory są wszędzie. Poczekajmy aż zaprezentuje całość, jak już ktoś wcześniej pisał, czarna felga obroni się sama Co do warsztatu, niedługo ruszę z oficjalną reklamą to wrzucę namiary na siebie tutaj na forum. Działam w okolicach tuszyna Zawsze fajnie pokazać coś innego nawet jak ktoś ma inny gust. Poza tym pojawiło się ciekawe zestawienie na forum jeżeli chodzi o customy na bazie felg 2tlg Alpiny. Ten sam wzór a całkowicie dwa różne światy i wydaje mi się że takie urozmaicenie też jest potrzebne Klasyczny poler, moim zdaniem, pasuje do starszych modeli BMW, E60 jest teoretycznie dosyć świeżą bazą jeżeli chodzi o przeróbki czy modyfikacje, nawet na forum jest kilka sztuk względem ogromnej ilości E30/E36/E46. Niedługo wrzucę zdjęcia całości i myślę że koło będzie robić jednak robotę mimo wybranego koloru Pokrywa póki co została miedziana, pokrywy jak i jej koloru nie widać bo całość jest przykryta plastikiem. Kierunki będą czarne, wrzucę temat odnośnie wyklejki lamp folią PPF i tam właśnie pojawi się także przyciemnienie kierunków bocznych. A jaki będzie sztos jak siądzie to na aucie
    1 punkt
  7. lapka666

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Mi coś odjeb... i zaczęły mi się podobać czarne. Dla mnie jest sztos przez to że są czarne.
    1 punkt
  8. qbak

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Zobaczymy jak na aucie, dla mnie czarne felgi to jednak jakoś tak... oczywiście pomijając fakt że sama felga kozak
    1 punkt
  9. feconi

    [E36] Cabrio 320i by Witas

    Moim zdaniem lipa.
    1 punkt
  10. Jak nie lubię całych felg czarnych to te z z którymi akcentami przypadły mi do gustu. Widać że w tym aucie wszystko jest przemyślane.
    1 punkt
  11. kalbi

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Dla mnie felga dobrze siadła z tym logo Alpiny i tej kolorystyce
    1 punkt
  12. Strzał w stopę z tym kolorem. Zielony,by pozamiatal. Więcej tu nie zaglądam xd
    1 punkt
  13. strzala

    [E24] strzala 635CSi 83'

    Zakładaj temat, fajnie pooglądać klasyki a mało ich tutaj. Ja też bym się chętnie na zlot wybrał ale u mnie z czasem kiepsko, chociaż mam postanowienie na ten rok, że odwiedzę jakiś zlot e24 albo e31 które praktycznie skończyłem.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...