Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2021.03.25 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Bardzo cieniutki emblemat o odpowiednio dopasowanym kształcie, nakleiłem go na znaczek bmw. Nie odstaje i bardzo ciężko zauważyć że jest naklejony jeden na drugi. Będzie spas, będzie gwint, będzie nisko, będzie szeroko W dodatku to felgi z e90 o marnych szerokościach Dziękuje za dobre słowo! Detali będzie jeszcze więcej. Odnośnie budowy / zakupu. Powoli docieramy do momentu w którym napiszę czemu tak a nie inaczej. Z ekonomicznego punktu widzenia, z mojej strony strzał w kolano, choć naprawdę ładne egzemplarze osiągały ceny nawet 259 tys zł a tyle jeszcze w auto nie włożyłem Po kilku miesiącach walki, tak dobrze czytacie, kilku miesiącach, wyprowadzenie rotorów które były naprawdę pogięte stanowiło dla Sebastiania nie lada wyzwanie. W międzyczasie zostały zamówione elementy, surówki, do budowy felg, od samego początku wszystko miało być składane na nowych elementach, a czas u dostawców był naprawdę długi na realizację wysyłki, budowa trwała już ponad 6 miesięcy. Na szczęście ten czas szybko upłynął. Ja zajmowałem się częścią mechaniczną, na pierwszy ogień silnik, rozrząd, świece, oleje, uszczelki, weryfikacja systemu Valvetronic i jak każdy posiadacz N52 dobrze wie, wycierającego się wałka mimośrodowego w głowicy. Pokrywa została wyszkiełkowana i pomalowana farbą dedykowaną do elementów silnika: Naprawiłem także poduszkę siedziska fotela która była już w opłakanym stanie: Tak wygląda systemu "masażu" w e60: Doprowadzając detale mechaniczne i usterki spowodowane przebiegiem na drugim końcu kraju działy się takie rzeczy: Żeby nie było tak prosto pojawiły się kolejne problemy. Kiedy felgi już były skręcone, okazało się że sam rotor jest zbyt "miękki" ze względu na stop użyty do jego produkcji a jego grubość już po wcześniejszym toczeniu była na tyle mała że felga w całości "pływała" pod dużym naciskiem. Były dwie opcje, zrezygnować z budowy felg albo zbudować felgi które byłyby tylko pokazowe, bez szans na jazdę na nich, ze względu na zbyt duże ryzyko że rotor popęka od naprężeń. Aleeeee.... ani ja ani Sebastian się nie poddaliśmy. Ostatecznie felgi zostały rozkręcone a rotory oddane do napawania, docelowo plus 13-15mm. Założone zostały także najgrubsze śruby z delikatnym poprawieniem gniazda pod ich łeb. Finalne parametry felg: Przód 20" x 11" / 8"+ 3" Tył 20" x 12" / 8.5" + 3.5"
    5 punktów
  2. ThePatrickyo

    [E36] Cabrio 320i by Witas

    Tylko nie mówcie, że betony, bo znowu się zacznie
    4 punkty
  3. ryyyan

    [E36] Cabrio 320i by Witas

    Zroluj delikatnie rant wewnetrzny nic się nie stanie z buda jak to zrobisz. A u siebie rolowalem. Wrzuć 10j z 3 calowym rantem na tyl i 9j z 2.5 calowym na przod tak jak jest u mnie i będzie gitara.
    4 punkty
  4. Oj kolego widać że mało na forum uczęszczasz poświęć sobie kilka godzin na studiowanie kebabów forumowych bo masz tu takie wzorce w których znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
    2 punkty
  5. Działam działam i już komora jest szykowana pod czerwony połysk, pod koniec tygodnia odbieram i składamy na gotowo już
    2 punkty
  6. Jotek

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Skad pomysl na taki paskudny dekiel , oryginalne trafiaja sie na allegro co pewien czas
    1 punkt
  7. DERO

    [E36] Cabrio 320i by Witas

    Ja nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz. To ze zmienisz szerokość felgi z 10,5 na 10j, a zostawisz ta sama oponę to wizualnie szerokość kola od tyłu się nie zmieni. Styk powierzchni opony z asfaltem zostanie ten sam. Nadkole się lepiej wypełni. Opona będzie wygladała na bardziej mięsistą. Zrówna się z przodem. Pozniej przyjdzie czas na spasay (kąty i dopasowanie obniżenie auta.) Przerobiłem w ciul 3tlg topowych na swoim kebsie. I serio najlepiej wyglada 10j na 3,5 calowym rancie z oponą 225. Cieżko to uzyskać, potrzeba dużej wiedzy wbrew pozorom. Są dziwne wyjątki ze na 10,5 opona 225 sie naciąga bardzo ładnie i wyglada to naprawdę estetycznie ale to jest los, przynajmniej tak zaobserwowałem. Edit: Bordi, to jest to co wspomniałem. U niego jest 10,5 225 i hankook i U Bućka ten sam set. A jednak inaczej się nadciągnęło. Podejrzewam że ten los to jest o kilka mm w innym miejscu stopka na bębnie/rancie
    1 punkt
  8. Mr_M

    [e39] kumor07- 546i Alpina

    Jak sprzedaż to bedziesz załował bo już nie raz każdy przeżył taka sytułacje. Wsadzileś worek hajsu albo i dwa, wiesz co masz a tego nigdy nie odzyskasz. Kupisz M5 pewnie że frajda z jazdy itd ale kolejne 4 worki wsadzisz a tak jak mówisz auto wiecej stoi jak jeździ. Lepiej niech sobie stoi grzecznie w garażu i zostanie dla potomnych
    1 punkt
  9. lapka666

    [E60] MGR 530i - Inspired by Alpina

    Ona tak nabrzmiała, że ta 19" jest bardzo mała. Poziom tego auta to jest mistrzostwo. Mega detale.
    1 punkt
  10. MAREK GERMAN

    [e46] Marek compakt 325Ti

    Nie będę edytował tylko wrzucę nowy post Auto dzisiaj poskładane , zmienione belki i cała reszta Doszło pdc, podłącze to jak się zrobi ciepło... Stare zderzaki Ten tył do "żyda" a przód u brachola zostanie będzie na przyszłość Następne foty to już chyba na letnich kolach Pozdro
    1 punkt
  11. MAREK GERMAN

    [e46] Marek compakt 325Ti

    Jedziemy dalej Zderzaki naprawione , pospawane i dodatkowo żywica poszła Do tego pewnie dwie warstwy podkładu Może wytrzymają moja sroga glebę hehe Pozdro
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...