Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2020.05.07 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. feconi

    [E46] Damian - 325Ci

    Jasne że tak. Worek pszenicy i damkę bez łańcucha daj i piszemy umowę w dwóch egzemplarzach na błyszczącym papierze
    5 punktów
  2. Cześć wszystkim! Nastał ten dzień, w którym stwierdziłem, że może już nie będzie wstydu (chociaż może będzie, kto wie - dopiero się "uczę" ) i mogę założyć temat i dokumentować kolejne poczynania z moim niebieskim klekotem o oznaczeniu E90 . Zaczynając kilkoma słowami o mnie: zaryzykuję stwierdzeniem, że sympatię do BMW mam chyba w genach z racji tego ile BMW jest u nas w rodzinie do 3 pokoleń wstecz, a jedynym wyjątkiem jest dostawczy Renault Master. Tym niemniej jestem pierwszą osobą przynajmniej próbującą modzić auto w kierunku German Style'u, bo mój brat, który również na co dzień śmiga E90 obrał drogę 400+ i performance ponad wszystko, ale dzięki temu garaże bardziej różnorodne . Idąc już do bohaterki tego tematu, E90 przywieźliśmy, jak każde zresztą BMW, własnoręcznie z Niemiec. Poszukiwania trwały dość długo, kryteriów było kilka: - koniecznie 3.0D z racji ilości kilometrów jakie samochód miał robić i robi w ciągu roku - koniecznie z m-pakiem zewn+wewn. - koniecznie automat - koniecznie kolor niebieski, ewentualnie czarny - wyposażenie na poziomie co najmniej takim, aby doposażanie w to czego brakuje do "full opcji" nie było bardzo czasochłonne lub niemożliwe, więc: szyberdach, navi, uchwyty na kubki, full elektryka, itp. Złowiona beemka wyglądała tak w dniu zakupu tj. sierpień 2019, oczywiście pierwsze co trzeba było zrobić to zaraz po przyjeździe do kraju, z przebiegiem 175.000 km pełen serwis filtrowo-olejowy etc.: Niewiele później doczekała się też pierwszego detailingu, aczkolwiek tylko ręcznego bo już w tym momencie patrząc na ilość hologramów wiedziałem, że raczej prędzej niż później wpadnie pełna korekta lakieru: Później zaczęły wpadać drobne graty, którymi osładzałem sobie czas poszukiwań koła, które z racji narodzin syna zeszło na odrobinę dalszy plan: - lampy blackline - czarne nerki w połysku - czerwony guziczek start-stop, który zdenerwował mnie swoją "jakością" - No i szukanie, szukanie i jeszcze raz szukanie. Opcji co do kół było nie tak wiele jak bym chciał, dodatkowo moja lepsza połówka też miała coś do powiedzenia w temacie kół i warunkiem była większa aniżeli 5/6 ilość ramion. Długo powtarzałem sobie "a mogłeś kupić E39, już dawno temat byłby z głowy..", tym bardziej że w tym samym czasie Americano sprzedawał swoje hartge, aż w końcu coś zaiskrzyło i zacząłem przymierzać się do RH Phoenix, na początku w Paint dzięki licznym zdjęciom M3 Dawida82: Później na żywo: A później już odebrałem te długo wyczekiwane, pierwsze koła 3tlg, finalnie o parametrach: Przód 9”, ranty radinox 3" - nowe, opony Pirelli P-Zero 225/35/19 Tył 10”, ranty radinox 4" - nowe, opony Pirelli P-Zero 255/30/19 - podziękowania dla @Łukasz ///3 bo jego pomoc i byłe już E90 pozwoliły idealnie dobrać opony ET w obu przypadkach w okolicach 20, nie jestem już teraz pewien dokładnie bo wyliczanek na kompie znaleźć nie umiem, pewnie przypadkiem wylądowały w koszu Niestety stopka w oponie z tyłu dodatkowo zrobiła pod górkę z upchaniem tego w nadkolu, które prędzej czy później doczeka się delikatnej przeróbki. Oczywiście pierwsze co trzeba było zabezpieczyć wszystko ceramiką, tutaj już symboliczne foto "na pamiątkę" bo jak przeleciałem wszystkie koła to nieco zostało i poprawiłem ranty: Przed obniżeniem samochód pojechał do HTT na rollowanie nadkoli oraz wymianę oleju + filtru w skrzyni biegów, a następnie z racji nalatanych już odrobinę ponad 190.000 km do mnie do garażu na kolejną wymianę oliwy i filtru, no i najważniejsze - wleciał tron dla najmniejszego członka rodziny + osłony przeciwsłoneczne robione pod E90 - jakościowo trochę crap, ale czego się nie robi żeby częste podróże młodego były nieco milsze (co i tak szlag trafił bo przez COVID-19 i siedzenie w domu odzwyczaił się od jazdy samochodem i koncertuje od jakiegoś czasu pół drogi na trasie Warszawa-Katowice..). W międzyczasie zrobiłem też delikatny detailing komory - co po zdjęciach widać - do poprawy: Kolejną rzeczą "to do" co pewnie cisnęło się na usta wszystkim po obejrzeniu samochodu ze świeżo założonymi kołami było posadzenie samochodu niżej. Z racji tego, że wcześniej jeździłem tylko i wyłącznie na serii + samochód na chwilę obecną musi robić ~20.000km rocznie po naszych wspaniałych drogach przez 365 dni w roku nie mogłem sobie pozwolić na byle gwint, a opcja satysfakcjonująca mnie zarówno pod względem trwałości jak i komfortu po konsultacji z PK Coilovers przekraczała dość znacznie mój budżet na ten rok. Efektem czego wpadły nowe amorki Bilstein B8 wraz ze sprężynami HR -45/-30 oraz przy okazji zostały wymienione inne elementy wokół e.g. łożyska itp. Po kilku trasach kiedy wszystko opadło stwierdziłem (co podejrzewałem że się stanie), że tył usiadł nieco za bardzo, więc poratowałem się "zestawem na ciężkie drogi" produkcji BMW, który podniósł dupę o ok. 8-10mm (give or take), po czym odwiedziłem GRE-CARS w Świętochłowicach na ustawienie geometrii: Ano i takim cudem dotrwaliśmy do dnia dzisiejszego, rezultat prezentuje się następująco: Kończąc, nie jest to z pewnością bezkompromisowy german i raczej nigdy nim nie będzie jeżeli nie dorobię się trzech fur w swoim garażu i jedna będzie mogła być samochodem do jazdy "dla przyjemności", ale będę próbował coś z tego ulepić Zachęcam do oceny + wytykania błędów. Co się ma natomiast do planów, dzieląc na "już się dzieje", "must have" i "nice to have" na dzień dzisiejszy wyglądają one następująco: incomming next: - korekta lakieru + zabezpieczenie powłoką Gtechniq + EXO V4 - uzupełnienie wszystkich brakujących plastików (na tą chwilę naliczyłem osłonkę od slota OBD oraz klapki z isofixa, ale czekam co jeszcze znajdę lub mi na myśl przyjdzie) must have (kolejność losowa): - szerzej z przodu i z tyłu (przód większy rant) - wymiana wydechu na custom od prawdopodobnie baq-exhaust, z dwoma końcówkami 101mm + zmiana dyfuzora - dołożenie splitterów dokładki Hamann + brewek (jestem w rozdarciu - zachęcam do wyrażenia opinii) - obicie dekorów carbonem (nie folią - z racji mojego czworonoga folia nie da rady, a tym bardziej dekory w black-piano) - wymiana klocków hamulcowych na ceramiczne - wymiana Navi CCC na taką z Androidem (boli mnie korzystanie z aktualnej Navi i ułomnego bluetooth, a zestaw który wpadł u Kujona idealnie wpasowuje się w moje wymagania) - nowa kierownica (obszycie custom + łopatki) - gwint BC Racing nice to have, czyli może wpadnie, może nie (kolejność losowa): - fotele pełna skóra + elektryka - wymiana tarcz na większe i/lub wentylowane, od tak - dla oka - harman kardon (wiem, że są lepsze zestawy grające, ale chcę iść w HK, bo taką mam fanaberię żeby była wymaksowana opcja) Pozdro!
    2 punkty
  3. przecież to przedlift, środek zostawiłbym w alcantarze i w tym kierunku kombinowal reszte, brewki stanowcze nie
    1 punkt
  4. qbak

    [E39 M5] Fuel Destroyer by ryyyan

    Kup sobie diesla 520d to nie będzie żal że słaby silnik stoi na pokazach i nie jeździ. Daj mce spokój, już i tak będzie ciężko upalać na spasowanym 3tlg, co te konie mają się z nudów zesrać ?
    1 punkt
  5. goryl

    e34 by Krupek German Milf

    lapka666 ,czyli jesteś " za a nawet przeciw "
    1 punkt
  6. Blaniu

    e34 by Krupek German Milf

    W 100% Popieram Goryla, 17 to idealny rozmiar do e34 wystarczy popatrzec na stare foty E34 Krista, E34 HighTecha czy E34 od Brzytwy wtedy to byly topowe projekty , prawdziwy stary germanski styl ktory do dzis jest moim zdaniem najlepszy i chodzby dlatego nigdy nie wsadzil bym 18 do E34 Krupek masz mega sachochod ktory godnie reprezentuje stara szkole i moze byc jeszcze wiele wiele lepszy. Zawsze morda mi sie cieszy jak widze aktualizacje w temacie bo twoja e34 ma ten stary klimat syndykatu w ktorym sie zakochalem. Jak wdarla ci sie nuda to za przeproszeniem nie pitol o sprzedarzy tylko rob wnetrze,sproboj zrobic jeszcze lepsze spasy lub wsadzaj M60 i juz nie bedze nudno
    1 punkt
  7. To cerata którą obszyłem wnętrze
    1 punkt
  8. KUJON

    [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

    W następnych odcinakach ciąg dalszy epizodu z kołami, tymczasem zaimpregnowałem dach topowym środkiem firmy RENOVO. Jest to jeden z nielicznych preparatów do dachu, który aplikuje się za pomocą pędzla. Świetna hybrofobowość.
    1 punkt
  9. Cd. Jutro koniec malowania. Zostało drzwi i maska. Z drzwi została ściągnięta stara mastyka bo pod nią lubi być ruda.
    1 punkt
  10. Bartas

    e34 by Krupek German Milf

    To już zostaw jak jest Poczekaj, uzbieraj forsę a i obecne felgi też na wartości nie stracą. Pzdr, B.
    1 punkt
  11. Krupek

    e34 by Krupek German Milf

    Że ja źle foty robie? Łapka nie gadaj głupot heh
    1 punkt
  12. Wisnia135i

    [F06] /bigSix\ Kamil

    Jak concave to może Forgestar f14 ? Moim zdaniem dobrze robią robotę edit: obczaj ofertę felg firmy ADV.1
    1 punkt
  13. feconi

    [E46] Damian - 325Ci

    Rejestracja poleciała w oryginalne miejsce
    1 punkt
  14. Kilka lepszych strzałów "kurnika" Kupiłem zagłówki do tyłu, ale chyba jednak lepiej bez nich Pozdro
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...