Lepsza odpowiedz po roku, niz w ogole... Tak lakierowalem tez sam
Co do czerwonej to nadal nie nie jezdzi z pelna moca, ale ciagle cos tam dlubie.
Skrzynia 6b juz siedzi, sprzeglo w calosci zregenerowane lacznie z dwumasa, tarcza kevlar.
Byl cyrk ze znalezieniem walu, poniewaz potrzebna specyficzna dlugosc, a dyfer mam na krzyrzak mala glowa (a nie przegub jak 3.0). Ktos w necie podpowiedzial ze wal z smg 2,5 po lifcie mial taka skrzynie z malym dyfrem i bang! Trafil sie bialy kruk, znalazlem odpowiedni wal z smg, wiec jest na ori czesciach wszystko poskladane , bez spawania skracania itd
Wpadly w ocnu lustra wzor m3, a zderzak pozostal mpakiet, ze schmiedmannem slabo wygladalo, mocno "tuningowo" w zlym znaczeniu.
Co chwile cos tam poprawiam to dolot, to kolektor. Usuniete zbedne rzeczy z kolektora, disa tez. Dolozylem wkoncu oil catch tanka, przy kompresorze zwykla odma to zlo. Walcze z podlaczeniem DET3 , mam jakeis problemy ale musze w koncu to ogarnac.
Doszly nakladki na halogeny wzor hamanna, oczywiscie musialem je ocarbonowac
A na przyszly sezon jak w koncu zacznie normalnie jezdzic wpadaja czarne BBS CH , a w zimowym sezonie beda to kola zimowe do diesla.
Widac tez w koncu zalozony BBKit 375mm
No i diesla tez widac, wiec poswiece mu 5 minut przejal role bycia daily 19" BBS CH, lstra sznycla, spoiler sznycla, progi chyba tez sznycla ale nie jestem pewny, skory zwykle ale naturalbraun elektryczne, mpak sufit, na zewnatrz zderzaki, wydech wzor m3 , bbkit, troche carbonu.
I wykresik z diesla, zeby ktos czasem nie pomylil z czerwona