Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.06.16 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. KUJON

    [E64] KUJONA 650i cabrio german daily

    Samochód po GF wrócił na ogarnięcie do końca spraw mechanicznych, których nie zdążyłem zrobić przed GF Chotowa 2019 oraz ogarnięcie pewnych niedociągnięć w wyniku składania auta na szybkiego u lakiernika byle zdążyć na GF. Zaczynamy. Największą bolączką po pomalowaniu auta był niedziałający dach, tzn czasem mu się coś odwidziało i zadziałał ale ogólnie to był niesprawny. Nie chodziła też jak należy po poskładaniu szyba boczna przednia , nie wysuwała się płynnie i nie dało się jej zaadoptować i przyuczyć. Wymieniony został podnośnik szyby ale nic to nie pomogło, szukaliśmy błędu może po stronie poskręcania jej mocowania ale to nie to, szyba chodziła schodkowo nie potrafiła się nauczyć jej krańcowych momentów i to skutkowało blokadą składania i otwierania dachu, który przed malowaniem działał idealnie, a szyba również. W końcu namierzono problem, była to zalana kostka z wiązką która jest na łączeniu drzwi i karoseria. 5 pinów całkiem uwalonych. Nie mam pojęcia jak ale woda się tam dostała między czasie i narobiła dziadostwa. Została wymieniona część instalacji w tym miejscu i szyba uzdrowiała od razu, a co za tym idzie dach również. Działa wszystko jak należy do tego zaczeło działać przesuwanie szybkie fotela pasażera, które okazło się też przez tą wiązkę nie chodziło oraz podświetlanie progu. Podpieliśmy też 3 stop na tylnej klapie bo po malowaniu nie działał. Następne bolączki to świecąca sie jedna poduszka nie szło jej skasować błąd ciągle wracał, przed malowaniem było wszystko ok , poduszki sprawdzone też ok. W końcu Auto Moto Serwis gdzie naprawiam swoje auta namierzył, że czujnik uderzeniowy na belce przedniej został tak zamontowany że jeden kabel się przerwał i to było zródło problemu. Nie działały mi w ogóle spryskiwacze szyby i reflektorów, a jak wlewałem płyn to leciał on od razu na podłogę w garażu, okazało się że zbiornik płynu spryskiwaczy nie podpięty po malowaniu. Podpięto jak nalezy i wszystko działa. Został też wykasowany błąd czujników powietrza w kołach, ponieważ wersje USA mają to obowiązkowe dlatego trzeba było zrobić pewne obejście i już komputer się o to nie upomina i na zegarach w końcu nic się nie świeci i nie wkurza. Na zdjęciu widać przebieg w milach ale przy kodowaniu tak było to tymczasowo ustawione. Lakiernik źle policzył ilość spinek do progów i tego też nie zdążyli zamontować przed GF, dokupiłem wszystkie nowe i są uzupełnione. Kwestia osłony dolnej bo jak wiecie tą z M6 rozwaliłem nową po tygodniu i nie da się kompletnie z nią jeździć przy mojej glebie, ktora nie jest hardcorowa ale mimo wszystko z tą osłoną, która znajdowała się 5cm od asfaltu nie było szans na jazdę. Kupiłem nową seryjną zobaczcie jaka jest różnica w grubości seria vs M6. Jednak okazuje się że musze jeszcze dokupić sporo plastików żeby zamontować tą osłonę bo ja przed malowaniem kompletowałem cały przód pod M6 a teraz niestety trzeba dokupić 50% z serii żeby osłona była zamontowana solidnie. Kolejna sprawa to nikt mi nie powiedział że pancerz jednej z linek maski jest już sfatygowany i dobrze było by go wymienić, no i oczywiście po 2 tygodniach jedna linka od maski przestałą się otwierać. Wpadła nowa linka Zabrałem się również za wymianę lub kompletowanie brakujących, czy zniszczonych plastików w kabinie, których wczesniej nie zdążyłem lub nie wiedziałem że się poniszczą czy zginą Zagineły zaślepki maskujące przykręcanie boczków przednich, wpadły nowe. Brakowało też zaślepki awaryjnego zamykania dachu, kupiłem nową nie wiem tylko czemu BMW ma w ofercie jedynie czarne zobacze w innych cabrio może wszystkie tak mają. Osłona lewarka skrzyni biegów była zmordowana przez meksykańskie sygnety, kupiłem nową. Przyszły z Niemiec po 2 tygodniach oczekiwania nowe naklejki, w tym ta z VINem, wszystko już pod wersję Europa bo tylko takie da się zamówić, zresztą pozbywam się wszystkich akcentów USA i już mi został tylko licznik i dokupienie drugiego panela klimy EU bo pierwszy niestety dostałem niesprawny. Gwint poszedł tymczasowo o 1 cm w górę i regulacja ustawiona na SOFT, komfort jest świetny w porównaniu do ustawień HARD i przejeżdżam teraz przez progi zwalniające, a wybieram się na dniach w długą trasę. Ogólnie to wyszło składanie samochodu po malowaniu na szybkiego byle zdążyć na GF, gdybym miał wtedy te 2 tygodnie czasu więcej pewnie byłoby to zrobione od razu ale już wyprowadziliśmy i chce teraz trochę pojeździć i nacieszyć się tym kabrioletem.
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Samochód sprzedany. Kupił niemiec
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...