Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.01.21 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. 6 punktów
  2. Skoro auto siedzi juz bez silnika, skrzyni i walu, az prosilo sie zeby sciagnac zawieszenie w miedzyczasie oczekiwania na dodatkowe czesci. Tak i wyszlo. Olkusz czeka i pozdrawia z twardoscia 80 ShA. Przed nami jeszcze dluuga droga, zeby je zamontowac.
    4 punkty
  3. MOMI

    [E46] MOMI///330Ci

    Witam, zdecydowałem się przedstawić Wam moje drugie auto: BMW E46 330Ci Cabrio 2001r. z przebiegiem 225000km - kupione dość spontanicznie, ale wydaje się ciekawe. Prod. Date: 2001-07-26 Type 330CI (EUR) Series E46 (3 Series) Body Type CABRIO Steering LHD Engine M54 Displacement 3.00 Power 170kw / 231hp Drive HECK Transmission Manual Colour TOPASBLAU METALLIC (364) Upholstery STANDARDLEDERSCHWARZ (N6SW) options S210A Dynamic stability control S226A Sports suspension settings S249A Multifunction f steering wheel S302A Alarm system S320A Deleted model lettering S338A M Sports package II S387A Wind deflector S391A Softtop dark blue S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S459A Seat adjuster electric with memory S481A Sports seat S494A Seat heating driverpassenger S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S630A Car phone with cordless receiver S672A CD changer for 6 CDs S674A HiFi System Harman Kardon S710A M leather steering wheel S716A Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S772A Interior moldings Alu Black Cube S785A White direction indicator lights S788A BMW LA wheel Individual L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A Onboard vehicle literature German S915A DummySALAPA S982A Hardtop Standard equipment S399A Softtop electromech allautom S473A Armrest front S520A Fog lights S548A Kilometercalibrated speedometer S550A Onboard computer S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German Początkowo miałem zbytnio nie poświęcać jej czasu, ale z ciekawości zacząłem przyglądać się coraz bardziej i wyszło jak zawsze Na początek rozeznanie po karoserii. Po weryfikacji stwierdziłem, że warto trochę zainwestować. Na początek PDC. Wymienione lampy. Następnie diagnostyka silnika. Później zawieszenie tył. Przy okazji na przód i tył zakupiłem sprężyny obniżające HR. Następnie przednie zawieszenie wraz z maglem do regeneracji. Wymiany eksploatacyjne zakończyłem, dokupiłem parę brakujących pierdół z wyposażenia. Auto na obecną chwilę wygląda tak: Plany na przyszłość: Gwint Koło i brakujący Windshot... Zrobiłem już małą przymiarkę do BBS RX 8.5 i 10 na 18cali, ale przy glebie będzie za wąsko, więc trzeba znaleźć coś ciekawego... POZDRO!
    2 punkty
  4. gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Zbieram szczęke z podłogi!!!
    2 punkty
  5. MOMI

    [E36] MOMI///328i

    Sezon 2018: Skompletowałem wydech z kwasu - ze względu na tłumik końcowy wybór padł na Schmiedmanna. I w tym miejscu dziękuję High-Techowi za ogarnięcie tematu Porównanie z seryjnymi katami: Przypadkiem udało się kupić zmieniarkę - wiązkę już miałem z fabryki. Obecnie czekam na termin u tapicera i będę szył fotel kierowcy... POZDRO!
    2 punkty
  6. Cześć, nazywam się Paweł i choć na forum już jestem od dłuższego czasu to dopiero dziś uznałem, że może warto pokazać swoje auto Chciałem pokazać Wam auto, którego właścicielem stałem się w dość spontaniczny sposób Wcześniej jeździłem BMW Z3 Coupe, które może niektórzy z Was kojarzą: M3 wpadło w moje ręce jakoś półtorej roku temu, zdecydowałem się na ten wóz ze względu na kolor, wnętrze i stan w jakim było auto. Samochód jest cały w oryginalnym lakierze - jedynie przednie błotniki ktoś musiał poprawiać na rantach, ale to chyba norma w E46. Skrzynia oczywiście manual, buda jak widać coupe. Auto jest z końcówki 2002 roku, później M3 nie dało się już zamówić w takim kolorze. Auto po sprowadzeniu jak się okazało było w większości oklejone przezroczystą folią ochronną, dlatego lakier zachował się w super stanie Później chciałem doprowadzić auto do jak najlepszego stanu mechanicznego, zaczęły się wymiany wszystkich części eksploatacyjnych które tego wymagały. Dodatkowo regulacja zaworów, wymiana wahaczy na regulowane z ftwl, camber na przód i nowe zawieszenie gwintowane FK Konigsport na wkładach Koni, przewody w stalowym oplocie, wymiana tulei w wahaczach na poli, kompletny detailing który przeprowadziłem sam oraz mnóstwo innych rzeczy o których pewnie zapomniałem Następnie montaż szpilek Sparco zamiast śrub oraz złote nakrętki Muteki SR48, kierunki zmienione na amber, tak wg mnie lepiej pasowały do wozu Można było zacząć kombinować z kołami, na początku wpadły OZ Ultraleggera 8,5 i 10 x 19, z oponami Michelin PSS 235/35 i 265/30, tak to wyglądało: A tak się prezentuje obecnie wnętrze, w większości wygląda tak jak wyszło z fabryki, jedynie listwy poszły w carbon Zaczęły się kombinacje z felgami z Z3 czyli Cargraphic Racing - w sumie to wzór typowo z Porsche, ale moje są wyjątkowo w rozstawie 5x120. Z tyłu zmieniłem bębny i wyszło 10,5 cala z 11,5 które były przody zostały 9,5 do tego doszły opony 235/40 i 265/35 18 Bridgestone Potenza RE11A - fajne semislick prosto z Japonii Teraz kilka fotek jak obecnie się prezentuje M3 Plany na przyszłość? - nowy komplet kół - hamulce - już kupione - nowy wydech jakiś tuningowy - dopieszczenie detali Nie jest to typowy German, auto jest zrobione bardziej w moim stylu i raczej nie zamierzam tego zmieniać Pozdro!
    1 punkt
  7. wojtek-e30

    ….

    Dobra fura a jak ją zrobisz jeszcze w germanie to będzie mega kot
    1 punkt
  8. Wisnia135i

    ….

    Graty M to M a te V10....
    1 punkt
  9. BartekW1

    ….

    Co tu dużo pisać, samo oznaczenie M5 robi rozpierdziel. Elegancko bedzie zobaczyć na żywo na zlocie i pooglądać. Gratulacje
    1 punkt
  10. lapka666

    [e28] 528e by gamek

    Masakra jak to siądzie!!! Obłęd!!!
    1 punkt
  11. bmw_e36.pawel

    [e28] 528e by gamek

    śliczna czerwień
    1 punkt
  12. Bartas

    ….

    No i zrobiłeś tak jak mówiłeś !! Gratuluję mordeczko wyjątkowego rodzynka !!
    1 punkt
  13. gamek2

    ….

    Gratuluje auta ;) czekam na mody
    1 punkt
  14. asmo

    ….

    Tak jak nie przepadam za E60, tak w tym konfigu i z manualem robi niesamowitą robotę!! Strasznie mi się podoba! Jestem ciekawy co z niej zrobisz Powodzenia!
    1 punkt
  15. ryyyan

    ….

    Dobra, a miałem se kupić m5 e60 w manualu Ale mnie wyprzedziles. Szukam czegoś innego..piękna jest
    1 punkt
  16. dejw

    ….

    Tak jak rozmawialiśmy o niej jeszcze przez zakupem plany na mody są konkretne tak jak samo auto. Trzymam kciuki, fajnie będzie móc oglądać w garażu dwie tłuste 5er.
    1 punkt
  17. Karramba V8

    ….

    Też pogratuluje no i czekamy na nią w garażu . Jedziemy Q... Wa z tym koksem ram pam pam
    1 punkt
  18. Łukasz ///3

    ….

    Gratuluję M5! Moje zdanie znasz, panewki i reszta to nie problem Już się nie mogę doczekać kiedy usiądę za kierownicą hahah
    1 punkt
  19. Envis

    [e3] 2.8L 1976 by Envis

    01.06 musze być na weselu więc na dniu otwartym nie będę mógł być jednak jak wszystko pojdzie po myśli i auto się dostanie to przyjade 31.05 i wyjadę rano 01.06.
    1 punkt
  20. zero amatorki , tylko brać przykład
    1 punkt
  21. Trzymam kciuki za odbudowę! Sam prawie kupiłem e30 coupe w takim kolorze, dlatego mam sentyment Powodzenia, będę na pewno tu zaglądał
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...